Érkezett egy hibajavító patch a Battlefield 4 PC kiadásához, melyben főleg a memóriaszivárgást oldották meg, de azon kívül egy tucatnyi különféle stabilitásnövelő változtatást is eszközöltek benne. Sajnálatos módon azonban ez még mindig nem a sokak által várt, Mantle-támogatást tartalmazó javítás, annak várható érkezéséről továbbra sem mondanak semmit az EA és DICE emberei.
Lássuk a komplett listát azokról a javításokról, melyeket tartalmaz az új patch:
- Javították a memóriakezelési problémákat, így a pályák végén ezentúl nem fog "elfogyott a memória" hibaüzenettel összeomlani a játék.
- Javították a High/Ultra felbontáson előforduló beakadó hanggal járó fagyást.
- A régi AMD drivert használók figyelmeztetést kapnak, hogy frissítsék meghajtóikat.
- Néha a találat előtt jelent meg a vér, ezt is kijavították.
- A ranglistán most már rendesen frissülnek a játékosok rangjelzései.
- Normalizálták a járművek javítását.
- Javították a nem minden esetben megjelenő csapattársat jelölő ikonokat, így kisebb az esélye, hogy csapattársat lőjünk le.
- Korábban nem mindig frissült az ellenfél életerőpontja kill cam-en, ezt javították.
- 25%-kal növelték a Stealth Jet gépágyújának sebzését.
- Javították a bugot, amelynek következtében a tank gépágyújának tára belelógott a pilóta kamerájába, ezáltal blokkolva a kilátást.
- A Stealth Jet-ek irányítását átalakították, ezáltal sokkal jobban hasonlítanak egymásra. Az F35 és a J20 agilisabb lett, míg a Su-50 a korábbinál lomhább.
- Az Attack Jet-ek esetében is meglépték ugyan ezt, hasonlóbbá tették az irányítást. Itt mindhárom gép valamivel nehezebben reagál majd a mozdulatainkra.
- Javították azt a kamerahibát, amely fegyverváltásnál fordult elő.
- A Lancang Dam pályán nem spawnolhatunk a pálya alá a jövőben.
- Javították a villódzó mapot és minimapot, amelyek a Rogue Transmission és az Operation Locker pályákon fordultak elő.
- Az ázsiai játékosok Windows 8.1 alól sem a Battlefield 4, sem a Battlefield 3 szerverekhez nem tudtak csatlakozni, most ezt is javították.
- Számos apró javítást eszközöltek annak érdekében, hogy sokkal stabilabban fussanak a szerverek.
Lassan, de biztosan fejlődik a játék, egyre több hibát javítanak ki a DICE munkatársai. A Mantle API-t támogató frissítésnek elméletileg még januárban meg kellene, hogy jelenjen, ezt már korábban nyilatkozta az AMD. Az új Catalyst érkezése az első negyedévben várható, ha igazak a hírek. Ez pedig azt jelenti, hogy addig valószínűleg nem adják ki a javítást, amíg meg nem jelenik a driver, amivel kihasználhatják a játékosok a Mantle előnyeit.