Pletyka: A Microsoft miatt bukott meg a cross-platform project?

Egy érdekes pletyka bukkant fel az interneten. Rahul Sood, a Voodoo PC alapítója szerint ugyanis a Microsoft szándékosan döntött úgy, hogy nem foglalkozik tovább annak a készülő project-nek a fejlesztésével, ami lehetővé tette volna az online küzdelmet a PC-sek és az XBOX360 tulajdonosok között.

Az eddig megjelent játékok közül a Shadowrun volt az első, melyben debütált egy hasonló rendszer, valamint a Universal of War és a Lost Planet is nyújtott lehetőséget a két tábor játékosainak a közös multizásra. Ez azonban már régebben történt, és azóta semmi új hír, információ és új játék sem jelent meg, ami arra utalna, hogy folytatódnak a munkálatok.

Az előzetes tesztek alapján ugyanis bebizonyosodott, hogy az XBOX360 kontrollere nem tudja felvenni a versenyt pontosság tekintetében az egér + billentyű kombinációjával, így a konzolos játékosok rendre kikaptak a PC-s társaiktól. Tehát a Microsoft belátta, hogy ez így, ebben a formában nem működőképes, így mostanában inkább olyan cross-platform lehetőségek kikísérletezésébe fogott bele, ahol az egyik platformon megkezdett játékunkat a többi platformon tudjuk megszakítás nélkül folytatni.

A teljes interjút megtalálhatjátok a forrásoldalon.

Azóta történt

  • Megújulnak a Microsoft logói

    A redmondi cég bemutatta a jövőre érkező új terméklogókat, melyekkel a Windows, XBOX és a többi jelöléseket cserélik le.