Activision: 18 millió eladott Black Ops DLC

Az Activision-Blizzard bejelentette, hogy a 2011. június végéig eltelt 12 hónap alatt a bevételük meghaladta az 1,7 milliárd dollárt, és ebben nem kis része volt a Call of Duty: Black Ops című FPS játékhoz kijött két DLC-nek. Az egyenként 15 dollárba kerülő pályacsomagokat mintegy 18 millió játékos vásárolta meg, így az abból befolyt összeg meghaladta a 270 millió dollárt.

A Call of Duty: Black Ops című FPS játékot eddig mintegy 23 millióan vették meg, és ez a szám tovább emelkedik. Ha ezt összehasonlítjuk a 18 millió eladott DLC-vel, akkor láthatjuk, hogy szinte valamennyi játékos vásárolja a 15 dollárba kerülő pályacsomagokat.

Így tehát az átlagos Call of Duty: Black Ops játékos idáig nagyjából 76 dollárt költött arra, hogy játszhasson (A játék ára + a DLC-k), és ebben még nincsenek benne a júniusban megjelent Annihilation Map Pack, valamint az XBOX Live-on nemrég megjelent Rezurrection című zombis DLC árai.

Az Activision bevételei az elmúlt évhez képest idén 22%-os növekedést mutattak, ez pedig nagyrészt a letölthető tartalmaknak köszönhető. Így tehát nem is kell majd csodálkozni azon, ha a 15 dolláros árat majd esetleg felfelé módosítják a közeljövőben.

Azóta történt

  • Feltámad a Sierra

    A jövőheti Gamescomon egy régi ismerőssel találkozhatunk majd: az Activision feltámasztja a Sierra Entertainment márkanevet.

Előzmények