Alice: Madness Returns - Felnőtteknek szól

Az American McGee's Alice című játékra biztosan sokan emlékeznek, hiszen annak idején sokakat rabul ejtett az a kifacsart, szürreális mesevilág, ami jellemezte a programot. American McGee-nek azóta sem sikerült hasonlóan kiemelkedő alkotást készítenie, talán ez a játék adja vissza eddig legjobban az eredeti Lewis Carrol könyvek hangulatát.

Az Alice: Madness Returns című folytatással American McGee igyekszik visszanyerni valamit az elvesztett dicsőségéből, melyeket a Bad Day L.A., vagy a Scrapland gyenge sikerei okoztak a számára. Ezért az új Alice, ha lehet, még elborultabb és véresebb lesz az elődjénél.

"Annyit megígérhetek, hogy az új játékban szó sem lehet kompromisszumokról, igyekszünk olyan hangulatot létrehozni, hogy az biztosan 18+ jelölést kaphasson. Elsősorban felnőttek számára fogom készíteni az új Alice játékot, de mielőtt bárki is arra gondol, hogy patakokban fog folyni benne a vér, annyit hadd áruljak el, hogy ennél sokkal finomabb eszközökkel is el lehet érni a kívánt hatást. Persze azért igyekszünk az elviselhetőség határán belül maradni." - mondta American McGee a Eurogamer-nek.

"Az Alice: Madness Returns című játékban igyekszünk Alice személyiségét jobban megértetni, közelebb hozni a játékoshoz, ezért néha játék közben nehezen tudjuk majd eldönteni, hogy az imént átélt események vajon a valóságban is megtörténtek-e, vagy csak az Alice elméjében folytonosan lezajló képzelgések játszanak velünk."

A játék PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra jelenik majd meg, valamikor 2011. végén. Alább találhattok egy interjút is, ami a fejlesztő Spicy Horse Games egyik emberével, RJ Berg-el és American McGee-vel készült. Elmondásuk szerint azok a játékosok is megértik majd az Alice: Madness Returns történetét, akik nem játszottak az első résszel, de akik ismerik, azok sok visszatérő elemet is felfedezhetnek benne.

Elmondják továbbá, hogy bár az Alice: Madness Returns PC-re is megjelenik, elsősorban mégis konzoljátékként kell rá tekinteni. A TPS nézet, valamint a felfedezésre és ugrálásra épülő, platformjellegű játékmenet mind-mind a konzolos játékok sajátjai. A horror elemeket pedig nem a megszokott vérengzés és brutalitás, hanem sokkal inkább a pszichológiai rémisztgetés teszi majd félelmetessé.

Azóta történt

Előzmények