Alig egy hét múlva érkezik az XCOM: Chimera Squad

Az április végén megjelenő játék a tervek szerint elsőként kizárólag PC-n lesz elérhető.

A 2K a minap bejelentette díjnyertes, közökre osztott sorozata, az XCOM vadonatúj önálló játékát, az XCOM: Chimera Squad-ot, ami 2020. április 24-én jelenik meg PC-re. Öt évvel az XCOM 2 eseményei után az emberek, hibridek és idegenek közösen dolgoznak egy harmonikus civilizáció felépítésén. Azonban a Föld nem minden lakója támogatja ezt a fajokon átívelő kezdeményezést. A megszállás utáni világban a béke mintavárosa, City 31 rejtélyes csoportokkal kerül szembe, amik azzal fenyegetik, hogy összezúzzák ezt a törékeny szövetséget. A Chimera Squad, egy emberi, hibrid és idegen ügynökökből álló elit alakulat tagjainak együtt dolgozva kell elpusztítaniuk a várost a káosz szélére taszító ismeretlen fenyegetést.

„Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy megalkothatjuk ezt a lelkes közösségünk inspirálta dinamikus, innovatív és egyedi XCOM élményt a rajongóknak és új játékosoknak az XCOM: Chimera Squad-dal” mondta Steve Martin, President, Firaxis Games.

„Az XCOM: Chimera Squad keretében olyan izgalmas lehetőségeket fedezünk fel, amiket úgy éreztünk, hogy még nem dolgoztunk fel az XCOM-univerzumban” mondta Mark Nauta, Lead Designer, Firaxis Games. „Az olyan játékelemek, mint a Breach mód, az összefésült körrend és az ügynökök részletes karakterekként való bemutatása forradalmasítani fogja a játékot, miközben megőrzi azt a harci élményt, ami olyan közkedvelté tette az XCOM sorozatot a játékosok körében világszerte.

Az XCOM: Chimera Squad lehetőségei:

  • Egyedi idegen és emberi ügynökök: A 11 ügynök mindegyike sajátos személyiséggel és taktikai képességekkel rendelkezik, köztük fajspecifikus támadásokkal, mint például a Viper faj nyelvcsapásai.
  • Különleges és kiegészítő kasztok: Vess be pusztító kombókat és kooperatív akciókat a megfelelő ügynökökkel együttműködve. Az egész küldetés sikere vagy bukása függhet a megfelelő csapatösszetételtől.
  • Újragondolt taktikai összecsapások: A küldetések egy sor diszkrét, robbanékony összecsapásból állnak, amivel a küzdelmek intenzívek és kiszámíthatatlanok maradnak.
  • Breach mód: A játékosok előnyükre fordíthatják a harcteret az új harci fázissal, ami azonnal akcióba lendíti az alakulatokat. Stratégiai szempontok szerint oszthatnak el ügynököket különböző belépési pontokra és koordinálhatják támadási tervüket egy sor Breach-specifikus képességgel.
  • Összefésült körök: Az automatikus kezdeményező rendszer egy váltakozó körrendbe helyezi az ügynököket és ellenségeiket, új stratégiai lehetőségeket nyitva meg attól függően, hogy mit tesz a sorára várakozó egység legközelebb – és melyik egység van épp a legnagyobb veszélyben, mikor ez bekövetkezik.
  • Izgalmas stratégiai réteg: A küzdelmeken kívül a játékosoknak egy csúcsmodern főhadiszállás működését kell menedzselniük, ahol priorizálniuk kell az elvégzendő feladatokat, nyomozásokat és ügynök megbízásokat fogyó idejük fényében, melynek telésével folyamatosan nő City 31 kerületeiben a nyugtalanság, ezzel egyre közelebb sodorba a várost a totális anarchiához.