Battlefield: Hardline - Tényleg megér 60 dollárt?

Kisebb szópárbaj alakult ki nemrég a Battlefield: Hardline Twitter-csatornáján, ahol a Visceral Games képviseletében Steve Papoutsis tartott kérdezz-feleleket. A kiírás szerint főleg a fegyverekről, a játékmódokról, a történetről és ehhez hasonló témákban várták a játékosok érdeklődéseit. Ám hamarosan egyre többen jöttek elő azzal a kérdéssel, miszerint szeretnék megtudni, hogy mi van ebben a játékban, ami annyira megkülönbözteti a Battlefield 4-től, hogy érdemes legyen érte kifizetni 60 dollárt?

Steve Papoutsis elmondta, hogy egyrészt minden teljesen új benne, beleértve a multis játékmódokat, térképeket, szervereket (amik 64 játékost tudnak kiszolgálni egyszerre, a pályákon pedig szintén 64-en üldözik majd egymást), fegyvereket, járműveket, animációkat, zenéket, szinkront, a fejlődést, a játékmenetet és egy rakás olyan dolgot, amit a későbbiekben akarnak bemutatni. Másodsorban pedig immár több, mint két éve, lelküket és szívüket beleadva, egy új fejlesztőcsapat dolgozik a játékon.

Mivel a panaszkodók jó része próbálta a Battlefield: Hardline bétáját, Steve Papoutsis igyekezett megnyugtatni mindenkit, hogy folyamatosan fejlesztik a játékot. Ezért aztán megjelenéskor szebb grafikát, stabilabb működést és sokkal szórakoztatóbb játékélményt nyújt majd a vásárlóknak. A játékból lesz még egy béta hamarosan, a végleges játék megjelenésére pedig októberben lehet számítani, PC, PS3, PS4, XBOX360 és XBOX One platformokon.

Azóta történt

Előzmények