Bethesda: A Skyrim nem használja ki a DirectX11 lehetőségeit

A Bethesda egyik vezető beosztásban dolgozó alkalmazottja, Todd Howard, aki a The Elder Scrolls V: Skyrim című játék igazgatója is egyben, egy AusGamers-nek adott interjúja során elmondta, hogy a lehengerlő látvány ellenére a Skyrim nem használja ki teljesen a DirectX11 lehetőségeit, pusztán a teljesítmény növelése érdekében alkalmazzák azt.

"Ha azt nézzük, hogy miképpen működnek benne a shaderek, úgy alapvetően leginkább egy DirectX9-es játékról beszélhetünk," -mondta Howard az interjúban. "Ha a DirectX11-et említjük meg, akkor főleg olyan dolgokat értünk alatta, melyek szabadságot biztosítanak számunkra a játék teljesítményének növeléséhez. Tehát sebességet nyerhetünk vele a régebbi verziókhoz képest."

Hozzátette még azt is, hogy bár maga a motor DirectX11-et használ, a játék egyelőre nem fog tesszellációt, és egyéb, hangzatos effekteket tartalmazni, viszont a későbbiekben ez még változhat.

"Vannak egyéb specifikációk is, melyekre a DX11 képes, mint például a tesszelláció és hasonló dolgok; egyelőre nem használjuk ki az általuk nyújtott előnyöket. Ezzel nem azt akarjuk mondani, hogy a jövőben sem fogjuk, pusztán csak jelenleg nem használjuk még őket."

Azóta történt

Előzmények