Cradle: Ígéretes indie szerepjáték CryEngine alapokon

A Mojo Game Studios egy érdekes szerepjátéknak indította el nemrég a Kickstarter kampányát. A program címe Cradle lesz, melyet a CryEngine 3 fog hajtani és egy teljesen egyedi, nyílt fantázia világba kalauzol el bennünket. A játékos egy utazót alakít, akinek változatos, de egyben veszélyes helyszíneken kell harcolnia a túlélésért. A srácok 350.000 dollárt szeretnének összegyűjteni, hogy be tudják fejezni a projektet (A cikk írásának pillanatában 85.390 dollárnál járnak és még 16 napjuk van hátra).

A Cradle című játékban egy valódi kalandot élhetünk majd át, nem lesznek feladataink, hogy "menjünk el 'x' helyre, ott öljünk meg 'x' farkast, nyúzzuk le a bundájukat, majd vigyük vissza a bőröket a küldetésadónak". Teljesen szabadon fedezhetjük fel a vidéket, egy izgalmas - bár veszélyes - felderítőút keretében, ahol a túlélésünk csakis rajtunk fog múlni.

A Cradle harcrendszere is egyedi lesz. Eddig azt láthattuk más szerepjátékokban, hogy elég nagyjából célra tartanunk, szinte mindig eltaláljuk ellenfeleinket. Nos, itt ez nem lesz ilyen egyszerű, ugyanis itt valóban PONTOSAN oda csap karakterünk, ahová a célkereszt mutat, vagyis csak úgy tudjuk fejbe vágni az ellenfelet, ha pont a fejére célzunk.

A harcok során választhatunk, hogy csapást követően védekezünk, vagy megpróbálunk újabb támadást bevinni az esetleges szabadon maradt támadási felületekre, ahol nagyobb sebzést okozhatunk. Fegyvertől függően lesznek választási lehetőségeink, a készítők elmondása szerint könnyen megtanuljuk majd a rendszer használatát (Egy kis bemutató videót megtekinthettek a harcrendszerről fentebb).

További információkért látogassatok el a játék Kickstarter oldalára. A fejlesztőknek komoly terveik vannak, ha sikeres lesz a projekt, többjátékos módot és Oculus Rift támogatást is ígérnek, valamint PC mellett Linuxra és más platformokra is kiadják a játékot. A megjelenést jelenleg 2016. nyarára tervezik, ha minden zökkenőmentesen alakul.