Divinity: Original Sin

Míg a legtöbb játékkészítő azért fordul a Kickstarterhez, hogy pénzt gyűjtsön ahhoz, hogy egyáltalán elkezdődhessen a fejlesztés, addig a belga Larian Studios más utat követ, ők már egy szinte kész játékkal álltak ki az oldal közössége elé, azzal a céllal, hogy kibővítsék a készülő játékukat, a Divinity: Original Sin-t, így az olyan lehessen végül, amilyennek a készítői azt megálmodták.

A Larian Studios nem kezdő csapat és a Divinity (Divine Divinity, Beyond Divinity, Divinity II: Ego Draconis) is már bejáratott név a szerepjátékok kedvelői között, így kicsit furának tűnhet a cég döntése, azonban fontos tudni, hogy a Divinity II elkészültével függetlenné vált a kis csapat és szeretnének is azok maradni, de így az anyagi lehetőségeik végesek.

A Divinity:Original Sin egy izometrikus nézetben játszódó klasszikus RPG lesz, egyjátékos és egyedi módon megoldott kooperatív többjátékos móddal, körökre osztott harcrendszerrel, manipulálható természeti elemekkel és előre definiált kasztok nélkül, így mindenki a kedve szerint fejlesztheti a karakterét.

A megjelenés idén ősszel várható, elsősorban Windowsra, de ha elég támogatás összejön, akkor lesz Mac-es és Linux-os verzió is. A játék támogatói már 25 $ hozzájárulásért megkapják a digitális kiadást Steam-re vagy GoG-ra. A játék weboldalán további képeket és videókat találhattok.

Azóta történt