Dragon Age: Inquisition - Nem lesz teljesen nyílt világ

Ahogyan arról korábban már beszámoltunk, a Dragon Age: Inquisition készítői szerint egy narrációval egybekötött játék esetén problémás a valódi nyílt világ megalkotása. Mike Laidlaw most azokat az esetleges félreértéseket szeretné tisztázni, melyek a "nyílt világ" kifejezés során születtek. A BioWare embere elmondta, hogy a Dragon Age: Inquisition esetében sokkal inkább a "multi-regionális" lenne a megfelelő kifejezés.

A Dragon Age: Inquisition című játékban egy világtérkép fog helyet kapni - akárcsak az Originsben -, azon kerülnek bejelölésre a feloldott helyszínek, közöttük gyors-utazással közlekedhetünk. Maguk a bejárható területek viszont sokkal nagyobbak, mint eddig - ezért is lesznek lovak a játékban -, ezeken teljesen szabadon mozoghatunk majd.

Mike Laidlaw azt is elmondta, hogy minden helyszín okkal került bele a játékba, ergo nem lesznek csak felfedezésre és kirándulásra szolgáló területek. Bár az ott található teremtményekről szinte azonnal megtudjuk majd, melyikük ellenséges velünk szemben, ám az okokat - miért vannak itt ekkora számban, mit keresnek, stb. - már nekünk kell kiderítenünk.

Természetesen nem csak a fő történeti szálhoz kötődő eseményekkel fogunk találkozni. Egy új helyszínre érve kiderülhet, hogy nincs köze a sztorihoz, viszont az ott feltárt dolgok mindegyike szervesen kapcsolódni fog a Dragon Age világához. Ezek az események adnak némi felfedezésélményt, így akik szeretnek utánajárni a háttérben meghúzódó, apróbb dolgoknak is, azok bizonyára élvezni fogják ezeket a kitérőket.

Végezetül Mike Laidlaw úgy foglalta össze az elhangzottakat, hogy a Dragon Age: Inquisitionben valami olyasmit kell elképzelnünk, mint a Baldur's Gate-ben vagy az Originsben is volt, csak sokkal nagyobb méretben.

Azóta történt

Előzmények