Elstartolt a Path of Exile

Tegnap ért véget a Path of Exile című hack & slash MMO játék nyílt béta tesztelése, ami január óta zajlott. A program végre mindenki számára elérhetővé vált, csak egy Steam-fiókra, valamint egy ingyenes regisztrációra van szükség és már indulhatunk is kalandozni. A készítők a hivatalos oldalon tettek ígéretet a játékosoknak, hogy - bár mikro-tranzakciót tartalmaz a játék -, a program soha nem lesz "pay-to-win" rendszerű, vagyis a fizető felhasználók semmiféle előnyt nem élveznek az ingyen játszókkal szemben.

Magáról a játékról egy meglehetősen terjedelmes előzetest olvashattok a Gamepod oldalán, ezért a részletekbe most nem mennék bele. Elég annyi, hogy a Path of Exile játékmenet tekintetében leginkább a Diablo III-ra hasonlít, egy accountot kell létrehoznunk (Steamen belül ez mindössze pár kattintás, de a hivatalos oldalról is megoldható), majd onnantól kezdve saját szájízünk szerint fejleszthetjük karakterünket és annak felszerelését.

A Path of Exile legérdekesebb része a hatalmas képességfa, melyben kismillió különféle variációt hozhatunk létre. Első végigjátszásra ennek csak töredékét próbálhatjuk ki, így az újrajátszhatóság jó pár napra garantált. Pláne, ha ehhez hozzávesszük, hogy a pályák is véletlenszerűen épülnek fel, így a szörnyek, tárgyak és minden egyéb minden játékban más és más lesz.

A Grinding Gear Games ígérete szerint a program nagyjából kéthetente kap új frissítést, négyhavonta pedig egy nagyobb terjedelmű bővítmény is megjelenik hozzá. Természetesen, miután egy MMO-ról beszélünk, így nem hiányozhatnak belőle a PvP küzdelmek sem, melyet a különféle Guildeken (Céheken) belül vívhatunk egymással. Capture the Flag, Tournament PvP, Dueling (párbaj), stb.

Azóta történt

Előzmények