Titanfall: A Respawn fél a starttól, de az EA szerint minden oké lesz

A Respawn Entertainment közösségi menedzsere, Abbie Heppe erősítette meg Twitteren, miszerint a március 11-én esedékes premierkor a Titanfall című lövöldözős játékban mindössze csak három robot (mecha) közül választhatunk: az Atlas-t, az Ogre-t, vagy a Stryder-t. Mivel az EA korábban már bejelentette, hogy készülnek a DLC-k, így nem kizárt, hogy majd azokkal bővítik ki a kínálatot.

Mindeközben egy másik rajongó a Respawn társ-alapítóját, Vince Zampellát kérdezte arról, hogy ők is olyan izgatottan várják-e a Titanfall megjelenését, mint a nagyközönség. Válaszában Zampella elmondta, hogy természetesen, ők is várják, ám mellette picit aggódnak is, hogy minden simán menjen. Reméli, hogy a februárban induló béta segít a dolgok alakulásában.

Nem meglepő, hogy a Respawn ideges a start miatt, hiszen a Titanfall című játékkal kapcsolatosan az utóbbi időkben napvilágra kapott hírek felbolydulást okoztak a játékosoknál. Például annak hallatán, hogy egyszerre maximum csak 12 játékos multizhat majd benne, máris többen visszamondták előrendelésüket, ám a Respawn szerint továbbra sincs miért aggódni a 6v6 korlátai miatt.

Ennek ellenére az Electronic Arts múlt héten megtartott sajtókonferenciáján elmondta, hogy még egyszer nem fog megtörténni ugyanaz a fiaskó, mint a Battlefield 4 esetében, tanultak a hibáikból, így a Titanfall nem fog olyan gondokkal küszködni, mint a DICE játéka. A Respawn már zárt ajtók mögött tesztelte a szerverek tűrőképességét, emellett olyan módszert is sikerült kidolgozniuk, amivel zökkenőmentesen, a játékosok által észrevehetetlenül tudják a szerveroldali klienst frissíteni.

Azóta történt

Előzmények