Witcher 2 2.0 magyarul is

Az új 2.0-ás Witcher 2 a holnapi nap során válik elérhetővé és nagyon sok újdonságot hoz magával, amiknek a listáját alább olvashatjátok:

Aréna:

Az „Aréna” egy új játékmód, amely különáll a fő történetszáltól és a The Witcher 2 elbeszélésétől. Ebben a módban Riviai Geralt számos különböző ellenféllel küzdhet meg halálig az Északi Királyság valamelyik meg nem nevezett városának gladiátorarénájában. Az aranyak és értékes tárgyak mellett a játékosok pontokat is kapnak a győzelemért. Ezeket a pontszámokat aztán kihirdethetik online, hogy eredményeiket összehasonlíthassák a világ többi véres sportot kedvelő játékosaival. Geralt az arénában ellenfelekkel és barátokkal is találkozhat. A barátokat felbérelheti pénz ellenében, hogy segítsenek neki a legnagyobb kihívások legyőzésében.

Ha szeretnéd a pontszámodat közzé tenni a fórumon, regisztrálnod kell, és kell, hogy legyen felhasználói fiókod a fórumon. Ezt megteheted egyenesen a játék indítójából, vagy a www.thewitcher.com oldalon. Aztán az indító segítségével bejelentkezhetsz a fiókodba.

FONTOS: Azok a játékosok, akik a karakterjellemzők és statisztikák megváltoztatására modokat használnak, nem fogják tudni közzétenni az eredményüket a fórumon! Ez szükséges lépés a tisztességes verseny érdekében.

Oktatás:

A játék oktatása mostantól egy rövid kaland során mutatja be a játékmechanikát és a játék működését. Riviai Geralt, a főszereplő bőrébe bújva a játékosok egy sebesült lovagra bukkannak, akit Vasvári Boltonnak hívnak. Eközben megtanulják az irányítást és a harc illetve ah alkímia alapjait. Ez lépésről lépésre lesz bemutatva, miközben az oktatás kisebb küldetéseket bíz a játékosra. Ennek teljesítése után egy kis teszt során bemutatott képességek alapján az oktatás nehézségi szintet javasol a játékosnak a The Witcher 2 fő történetéhez.

Sötét nehézségi mód:

A „Sötét” nehézségi mód a legnagyobb kihívást jelentő szint játékmenet szempontjából. Ha ezt a beállítást választod, minden egyes ellenfél jelentős kihívás lesz. A mód a nehézség emelése mellett új felszereléseket és tárgyakat is hoz a játékba, amelyek sötét legendájáról információt a Naplóban találsz. Ha minden elemet összegyűjtöttél és magadra öltöttél, az Istenkáromló, a Hitszegő vagy a Testvérgyilkos páncélzata igen komoly előnyöket biztosít a harcban. A páncélzathoz tartozó kardok elszívják az ellenfél Életerejét, és ezt a witchernek adják. Ám mivel mindegyik felszerelés átkozott, amíg nem teljes a páncélzat, a tárgyak a witcher életerejét szívják.

A 2.0-s verzió javításai és kiegészítései

Harci javítások és fejlesztések:

1. Számos fejlesztés történt a célzási rendszerben.

2. A hárítás mostantól korlátlan (még akkor is, ha az Erélyed teljesen kimerült), de a hárítás már nem a teljes sebzést védi ki (maximum 50% csökkenés, ha a megfelelő képzettséget megtanultad).

3. A játékvezérlők válaszadási ideje fejlesztve lett. Ez például a Jeleket, a hárítást, az ellenfél támadása utáni azonnali visszatámadást is érinti.

4. Geralt támadásait már nem szakítják meg a támadó ellenfelek. A támadások most már folyamatosak, és az ellenfelek nem szakíthatják meg Geralt támadását egy csapással.

5. Javítva lett az a hiba, hogy az ellenfelek folyamatosan ütötték a már kiütött Geraltot. Geraltot most már nem lehet egymás után többször kiütni. Emellett gyorsabban fel is kel, miközben kivédi a támadásokat.

6. Geralt most már nem támad olyan ellenfelekre, akik más, közelebbi ellenfelek mögött állnak.

7. A célzási rendszer megújult. Prioritást kapott a korábban kijelölt célpont.

8. A célpontválasztás megújult. Prioritást kapott az az ellenfél, akin kritikus hatás van, így egyszerűbb befejező mozdulatokat használni.

9. Kivettük a játékból a plusz két lépést, amelyet Geralt tett a W, S, A vagy D gombok megnyomása közbeni támadáskor.

10. A támadást most már akkor is folytathatod, ha Geralt éppen mozog, és a megfelelő gomb (pl. W, S, A, D) le van nyomva.

11. A támadások most már akkor is folytatódnak, ha a támadás gomb le van nyomva a befejező mozdulat után, vagy egy támadási animáció közben.

12. Geralt most már képes 180 fokot fordulni egy támadás befejezése után.

13. A billentyűk válaszadási idejében több javítás történt. Most már nem kell kétszer vagy többször lenyomni egy gombot egy akció létrejöttéhez.

14. A támadások távolsága problémája megoldódott. Geralt most már akkor hajt végre támadást (gyors stílusban suhintani a karddal), ha az ellenfél megfelelő távolságra van tőle.

Egyéb javítások és kiegészítések:

15. Több bomba eldobása már nem állítja le a többi bevitelt.

16. A beállításoknál új lehetőség jelent meg: a felbontástól függetlenül lehet állítani a képarányt.

17. A játék frissítésének helyigénye csökkent.

18. A The Witcher 1 játék mentéseinek betöltése nem okoz már fagyást.

19. A Loc Muinne-ba vezető barlangban több szörny jelenik meg.

20. A 2. felvonásban, a ködben megjelenő szörnyek már máshogy élednek újra.

21. Az Adrenalinhasználat vizuális megjelenítése már nem tűnik el idő előtt.

22. Az íjászok mostantól gyorsabban előhúzzák a kardjukat, ha Geralt a közelükbe ér.

23. A varázslók mostantól nem varázsolnak automatikusan pajzsot magukra, ha Geralt megdobja őket tőrrel.

24. A játék mostantól szünetel, ha Geralt bevisz egy befejező mozdulatot.

25. A második felvonásban a troll javításra került. Korábban bizonyos esetekben nem lehetett megtámadni.

26. A tőrdobás fizikáján javítottunk.

27. A tőrök célzása jobban látható.

28. Geralt Axii Jel közbeni halálának animációja ki lett javítva.

29. A Letho elleni harc egyik kihasználható hibáját megjavítottuk. Korábban ezt az ellenfelet meg lehetett ölni csak bombák gyors egymásutánban való dobásával.

30. Az Őrült nehézségi fokozatban kijavítottunk egy kihasználható hibát. Korábban a mentett állásokat be lehetett tölteni ilyen nehézségi fokozaton, ami ellentmondott a fejlesztői szándéknak.

31. A kayran elleni harc közbeni kameramozgatást kijavítottuk.

32. A gamepad-ek kamerairányításán javítottunk.

33. Számos javítás történt a mutagének statisztikáit illetően.

34. A Felszerelés panel „Kacat” szűrőjét kijavítottuk, hogy a megfelelő tárgyakat mutassa.

35. A Felszerelésben kijavítottuk azt az ablakot, amelyikben az akciók tiltását láthatod.

36. Számos javítás történt az első felvonás minitérképén.

37. A játékban rengeteg hangkiegyenlítés történt.

38. A minijátékokban a karakterek hibás teleportálását kijavítottuk.

39. Számos javítás történt a nekkerek animációjában.

40. Egy kisebb hibát kijavítottunk a Füstölő illata c. küldetésben.

41. Számos kisebb hibát kijavítottunk a játékban a karakterek szájmozgásával kapcsolatban.

42. A játék oktatásában rengeteg fejlesztést vezettünk be.

Azóta történt

Előzmények