-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
rakkimcer
tag
Ma vettem át
Dark Souls Trilogy Compendium 25th Anniversary Edition -
toxicjew
addikt
Üdv. Ide még nem írtam, de végére értem a DS3nak. Különleges pillanat ez nekem, mert anno mikor megjelent asszem 2016ban, akkor letöltöttem PC re (tudom, csúnya dolog, le is szoktam már róla) és elkezdtem, de nagyon hamar feladtam. Az volt az első souls játékom és kőkeményen kifogott rajtam... Aztán eltelt bő 7 év, és miután megvettem életem első konzolját (PS5), kicsit később elkezdett foglalkoztatni a gondolat, hogy kipróbáljam az Elden Ringet. Végig is játszottam, de elég nehéz volt. Aztán jött a Bloodborne ami őszintén szólva sokkal jobban bejött. Majd elérkezettnek éreztem az időt, hogy befejezzem amit 8 éve elkezdtem... Hát nem csalódtam. Fantasztikus élmény volt. Az az atmoszféra amit a játék nyújt, a design az a legfelsőbb polc. Hátra van még a 2 DLC, de eddig nálam ez a top. Minden elismerésem az alkotóknak
-
gorgo
őstag
válasz toxicjew #8555 üzenetére
Ja, gratula.
Én 3 hónap kihagyás után próbáltam folytatni. Yhorm nem megy, nagyon nem egyszer sem tudtom megcsapatni a villámmal, hatszor kéne. Vhogy nem igazán megy a kard feltöltése.
Aldrichot sem, vele persze már jobban megy, lehet még 50x próba segítene .
A Dancerhez még nem mentem el, de videó alapján ott súlyos gondok lesznek![ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Gothmog
aktív tag
válasz Janusz001 #8559 üzenetére
Az én végigjátszásomban fordított volt a felállás: én tankoltam és a hagymalovag ölte. ("Vakon" mentem neki, és nem álltam le nézelődni a teremben, így csak a harc után vettem észre, hogy lett volna felvehető "célszerszám". A rendes fegyveremmel meg ugye csak cirógatni tudtam az óriást.)
Én most Midirrel szívok, de egyelőre ott is hagyom. Majd a DLC legvégén visszanézek hozzá. A harc k*rva jó lenne, mert változatos és remek támadásai vannak, jól telegrafáltak, de engem ez a kamera a halálba idegesít. (Lock nélkül bénázok ellene, ha meg lockolok, az ilyen 20-30 mp-ként leesik róla, és mire betájolom magam, már valamivel be is sebez - így meg elerodálódom a harcban idő előtt. Nyolc nekifutásom volt eddig, amiből az ötödikben jutottam a legtovább: kb. 15% hp-ja maradt amikor meghaltam. Ráadásul valamiért baromira nem volt szerencsém, mert állítólag olyan negyed-ötöd hp környékén meg kellene zuhannia, hogy beverhess neki egy kritikust, de ez nálam kimaradt. Egyszer rogyott meg kicsit pihengetni, amikor elengedett egy nagyon durva lézershowt, de akkor csak simán ütögetni lehetett - az egy-két ütés helyett talán négyet is be tudtam tolni neki bucira.) Nem tudom, január eleje óta (akkor kezdtem az ER-rel, mint első soulslike játékommal) azért érzésre eléggé belerázódtam a játékmenetbe, így a DS3 alapbossai sem izzasztottak meg (kivéve Lothricot, ahol nagyon nehezen éreztem rá a dolog nyitjára), az Ashes DLC-ben Friede is lement harmadik próbálkozásra, de itt Midirnél... az első ellenfél, akinél úgy vagyok, hogy lehet, hagyom a p*csába, annyira idegesít, hogy profi kamerakezelést is kellene tanulnom a boss movesetje mellett. (Utóbbit már harmadik ráfutásnál elég jól éreztem, de a "kamerázásban" irtó béna vagyok, és ez az indokoltnál jobban felcseszi az agyamat...)
Endure. In enduring, grow strong.
-
MageRG
addikt
válasz Gothmog #8561 üzenetére
Lock-onnal Midir kész halál.
A staggerelés nem garantált a bosszoknál, csak ha fejüket ütöd. Ott is számít, hogy milyen agresszív vagy (idővel regenerálódik a stagger), illetve milyen a fegyvered.
Egy katana ilyen szempontból pite, egy buzogány v. egy UGS meg nagyon jó."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Gothmog
aktív tag
Claymoret használok, és 90%-ban fejre ütöttem.
De úgy tudom, hogy adott életerő környékén a megrogyása fegyver poise damagetől függetlenül előjön elvileg. Rapier vagy black knight greatsword - ebből a szempontból lényegtelen.A lock problémára nyilván a nem használat lenne a megoldás, de sajnos úgy megszoktam, hogy nélküle bénázok erősen...
Endure. In enduring, grow strong.
-
MageRG
addikt
válasz Gothmog #8564 üzenetére
Hogy miért hagyja ki a staggert néha, akkor én se tudom (de nálam is előjött legalább egyszer).
Egyébként ha végképp nem megy..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Gothmog
aktív tag
Köszi, de az eddigi nyolc ráfutásom alatt elég jól kiismertem a támadásait (az ötödik próbálkozásomon le is vittem olyan 15% hp környékére - ha nem marad ki a stagger, meg is ölöm már onnan). Problémám inkább a kamerával van...
De nem nyavalygok, hanem majd rápróbálok néhányszor, hátha szokható a lock on nélküliség is. (Mint írtam, ez a gyenge pontom, ebben vagyok ügyetlen.)Midirt egyelőre utolsónak hagytam így.
Gael elsőre majdnem lement, pedig semmit sem tudtam róla. Ennyi a különbség - nálam! - ha van normális lock, vagy ha harc közben azt kell keresgélnem, hogy merre vagyok én és merre az ellenfél. Bár persze Gael valószínűleg közel sincs annyira durva mint Midir. Sőt, a DS3-ban vszg. semmi sincs annyira durva. Egyedül a Lothric tesók szívattak meg (ők 13. próbálkozásra mentek le), a többiek maximum három halálból megvoltak (többnyire 0 vagy 1 halálból), beleértve a két DLC eddigi bossait. (Szerintem Gael is le fog menni most második, legfeljebb harmadik próbálkozásra.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #8566 üzenetére
És Gael le is ment második próbálkozásra, könnyedén.
Utána a Lord of Cinder elsőre, bár az kicsit wtf élmény volt, mert a DLC bossokhoz képest semmi hp-ja nem volt, és ugyan beszívtam egy-két támadását (vakon mentem rá is - nem ismertem, mit tud), de így is megmaradt az estusaim több mint fele.Midirre viszont nem mertem ma már visszanézni. (Hadd tegyem el magam holnapra sikerélménnyel. Midir tutira feltörölné velem a padlót. )
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
toxicjew
addikt
Azért Miyazaiki fejére adnék egy kokit ezért a Sister Friede miatt Pedig nem is nehéz csak zsigeri gyűlöletet vált ki belőlem amikor eltűnik és a kaszával leszúr Meg 3 phase... Meglesz nyilván csak na.
-
donki
aktív tag
Újra nekikezdtem a DS3-nak. Nekem az Elden Ring után ez túl nehéznek tűnt korábban, de most pyromancerként valahogy keresztülküzdöttem magam a bevezető terület bossán, sőt, az élőhalottak városát is befejeztem. Gondoltam egy merészet, és újrakezdtem str builddel (knight class). Gyakorlatilag 2-3 halállal eljutottam ugyanoda. Most már nagyon tetszik! Nem volt egyszerű kitapasztalni az irányítást ami nagy gyengesége a játéknak! Kíváncsi vagyok, meddig jutok vele. A dlc-t szerintetek elég azután megvenni, ha végigmentem az alapjátékon, vagy közben érdemes csinálni?
-
Gothmog
aktív tag
válasz toxicjew #8577 üzenetére
Nekem Friede lement harmadik próbálkozásra (a Gravewarden előtte pedig elsőre), de a Ringed Cityben a - szerencsére csak opcionális - "camera eater" bosst (nem írok neveket, hogy ne spoilerezzek, ha teljesen vakon játszanád ezeket, nem előreolvasva semminek) végül otthagytam a fenébe... Lockon nélkül béna voltam, lockonnal meg halál volt az a harc (főleg amilyen váratlanul és ocsmány módon esett le néha a lock, pl. dodge kellős közepén). Már kívülről fújtam a támadásait, de így is beszívtam mindig a kamera miatt. Végül egy kritikus pillanatban történt tálcára ledobás után (ezt ritkán, de csinálta nálam a program) úgy döntöttem, hogy ha hozom ezt a harcot, az nem azért lesz, mert kiismertem az ellenfelet, meg "git gud" küldetés teljesítve, hanem azért, mert szerencsém van/a szokásos kamera cseszekedések nem vezetnek kritikus kudarchoz, és persze éppen én sem rontok tiszta helyzetben. (Egyébként nem futottam neki olyan vészesen sokszor, kb. 14 próbálkozásom volt, ami ennél a játéknál mondhatni természetes lenne bizonyos mumus bossoknál, de a kamera dolog annyira felcseszett, olyan igazságtalannak éreztem, hogy egyszerűen nem volt kedvem erőlködni vele.)
Említettem kívül még három bossharc volt a Ringed Cityben (izmosabb dlc, mint az Ashes volt) - azokkal nem volt problémám. A dlc végi főellenfél pl. másodikra lement, de már elsőre sem volt sok híja. (Csak mivel a bossok 90%-ának "vakon" futok neki, így általában ott szembesülök helyben azzal, hogy mit tudnak - magyarán nem készülök fel belőlük előre.)[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
MageRG
addikt
Nekem ebben a részben az nem tetszett, hogy...
alighogy végeztünk 3 lorddal, a nyanya (Lothric herceg dadája) el kezd pofázni, hogy mentsük meg a drága babucikáját, majd szó nélkül visszateleportál minket. Még akkor is, ha előtte lecsaptuk! Olyan mintha innen kivágtak volna egy részt... "What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
toxicjew
addikt
Na most kicsit elakadtam a demon kingnel. Jó sok hpja van...
-
Gothmog
aktív tag
-
Gothmog
aktív tag
válasz toxicjew #8584 üzenetére
A második fázisban én mindig igyekeztem közel maradni hozzá, és kidodge-olni a támadásait. Amikor volt ablak, ütöttem. Nem volt nehéz egyébként betérdeltetni (claymore-t használtam - nyilván kell hozzá poise damage), és akkor kritikusra is be tudod ütni.
Arra emlékszem, hogy néha voltak hosszabb támadási kombói, amiket ki kell mozogni türelemmel, és az sem baj, ha nem marad erőd/időd ütni a végén - ez kicsit türelemjáték is. Ha megsuhint, elég tisztességesen sebez, szóval jobb elkerülni.Néha van, hogy eltávolodik tőled, és tűzlabdát dob feléd - azt ki kell dodge-olni.
Illetve volt, hogy tűzgömböt kezdett fújni az ég felé - ilyenkor, ha nem vagy túl messze tőle, akkor gyorsan odarohanva sokat bele lehet ütni/rendesen be lehet büntetni, csak arra kell figyelni, hogy időben el is húzd a csíkot, illetve - lehetőleg oldalirányban - mozgásban maradj (gurulgass, ha kell), mert egy rakás tűzgömb fog megindulni feléd.Én nem használtam kencét a fegyveren, de a véreztetést elvileg nagyon nem szereti, tehát ha a második fázis kezdetén pakolsz ilyet fegyverre, az sokat tud elvileg segíteni.
Ha már többször ráfutottál, és nagyjából ismered a trükkjeit, akkor csak türelemjáték. (Itt még nem lesz az ellenséged a kamera - kivéve a sok tűzgolyónál, mert ha úgy állsz és fent van a lock, akkor ezek egy része könnyen a látótereden kívül lehet.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
toxicjew
addikt
válasz Gothmog #8585 üzenetére
Tudom, 1x már majdnem megöltem. Lehet kicsit elfáradtam a játékban (50+ óránál járok) és kevésbé vagyok türelmes Köszi a tippeket
Amúgy ti milyen fegyverrel vittétek végig? Én amióta megszereztem, a Farron Greatsworddel tolom. Nagyon tetszik a unique animáció. De most próbálgatom Sister Friede kaszáját is.
[ Szerkesztve ]
-
Gothmog
aktív tag
válasz toxicjew #8586 üzenetére
Attól a pillanattól, hogy megszereztem még a játék elején (High Wall of Lothric helyszínen lehet ugye), a Claymore volt a fegyverem végig. (A DS1 Remasterben is egyébként ezzel a fegyverrel mentem a játék bő második felében.)
Mellette kipróbáltam/felhúztam maxra a Black Knight Greatswordot (kegyetleneket üt, brutális poise damage, de nekem már körülményes/lassú volt), az Astora Greatswordot (eszement jól skálázódik, de a Claymore-t pont annyival éreztem gyorsabbnak/jobb movesetesnek, hogy nem cseréltem le rá), illetve a Dark Swordöt (ez baromi jó fegyver volt, villámgyors és relatíve nagy sebzésű a sebességéhez viszonyítva, de a jobb reach és a nekem jobban tetsző előredöfős R2 miatt nem tudta kiszorítani a Claymore-t.Szóval, nálam Claymore volt.
Ja igen, még felhúztam a katana párost (a neve most nem ugrik be - Lothric kastélyban dobta a trió egyik tagja), annak nagyon barón nézett ki a weapon artja, de magától a fegyvertől és a tulajdonságaitól nem dobtam hátast. (A twinblade szerintem kenterbe veri.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
gorgo
őstag
válasz toxicjew #8586 üzenetére
Egy ideig azt hittem hogy majd én is a Fume Ultra Greatsworddel viszem, de lecseréltem egy "mezei" great axe-ra amiből Heavy és jelenleg +7 lett. Kényelmesebb használni és jobban is sebez valamiért.
De most a frissen szerzett Yhorm's Great Machete ígéretesnek tűnik +3 de épp csak kézbe vettem, szóval használni nem volt időm. De mivel beletoltam az összes Scale-t már megmarad!
És még a Smough's Great Hammer is megvan, bár arra nem vagyok ráizgulva, lehet nem fejlesztem fel..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
donki
aktív tag
Egy kissé kiégtem a DS3-on. Botor módon megpróbáltam követni az NPC questeket. Guide nélkül gyakorlatilag lehetetlen. Nekem guide-dal is sikerült elrontanom, mert nem követtem lépésről lépésre célirányosan. Ennyire kellemetlen, kifejezetten bosszantó questeket még életemben nem láttam soha, semmilyen játékban.
-
gorgo
őstag
Ez a része valóban kimondottan balfék módon van megalkotva. Annyira összetett, kifürkészhetetlen egyedül, hogy több 10k user millió órányi játéka kell összesítve ahhoz, hogy minden szir-szar meglegyen. Egyedül, net nélkül a teljes tartalom felét ha megcsinálod. Ezt kifejezetten rühellem. Egyfelől nincs meg az élmény, bár rajtad múlik, hogy előre megnézed-e a guide-ot, vagy csak utólag, vagy annyira hardcore / old school vagy hogy meg sem nézed. Vittem úgy is, hogy előbb lenyomtam adott részt és utána megnéztem. Majd visszamentem a legjobb fegyverért, amit véletlenül sem talántam meg.
Egy hidden wall mögött egy kulcs tárgy, ami nélkül nincs meg egy quest line, stb. Nem ettől jó egy játék, de aláírom jobb így mintha az összes többi szájbarágós game, ahol nyíl és térkép jelölő mutatja, hogy mit csinálj, merre menj, melyik gombot nyomd meg.FightinCowboy guide-ját követem általában, ő is többször játsza végig, az utcsót felveszi, de megesett párszor, hogy - nyilván próbálta ugyanúgy letolni - nem az történt, mint az előző felkészítő végigjátszásában. És csak néz nagyot...
Mint ahogy velem is megesett, hogy amúgy kb. úgy megyek ahogy ő és rohadtul nem az van. Persze ennek oka az is, hogy eltelt 8 év, többször peccselték, finomhangolták, stb."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
donki
aktív tag
Az még nem lenne számomra probléma, hogy nehéz rájönni, hogyan folytatódik a küldetés. Az a bajom, hogy nagyon könnyű jóvátehetetlen hibát elkövetni, hogy pl. rossz sorrendben ölöm le a szörnyeket. Csak azzal, hogy leírás nélkül végigjárok egy szintet, szinte biztosan elérem, hogy legyen legalább egy küldetés, amit már nem tudok folytatni, mert megölök valamit, amit csak később kellett volna.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8594 üzenetére
Talán olyasmire gondolt, hogy pl ha előbb ölöd Wolnirt, és utána mész csak a Smouldering lake-hez, akkor pl Anri lovagtársát már meg kell ölnöd, mert ellenséges lesz.
Engem mondjuk ezek nem zavartak, mert nem úgy küldetések, mint egy átlag crpg-ben, hanem inkább olyan sztori színesítő események. Az én végigjátszásomban pl egyedül a hagymalovag küldetését tudtam végigkísérni, de azt valahogy sikerült leírás nélkül is (nem használtam guide-ot).
Endure. In enduring, grow strong.
-
MageRG
addikt
válasz Gothmog #8595 üzenetére
Siegward küldetését az egyik legkönnyebb elbukni.
A másik Sirris. Leonhard-ét meg nem is biztos hogy egyszer is végigcsináltam.
Yuria küldetése is megér egy misét (legutóbb az is elcsesztem, pedig ki akartam vinni).
Na meg ott van Greirat...arról sokáig azt se tudtam hol van a vége."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Gothmog
aktív tag
Siegwardét végigcsináltam, de szerintem ez volt az egyetlen. A többieknél voltak olyanok, amiket vszg. el sem kezdtem (és még csak arról sem tudtam, hogy küldetésük lenne)
Bár nálam a játék - így első végigjátszásra - nem ezekről szólt, így semmi, de semmi hiányérzetem nem támadt attól, hogy kimaradtak.Endure. In enduring, grow strong.
-
toxicjew
addikt
válasz Gothmog #8597 üzenetére
Igen amúgy ezek a játékok (habár van történetük bőven) a legkevésbé a sztoriról szólnak. Legalább is nekem. Kíváncsi lennék rájuk meg minden, de annyira nem, hogy az npck elejtett félmondataiból kukázzam össze még utána olvassak stb...
Közben lement a demon king is Akkor ha jól sejtem már csak 2 boss van.
-
Gothmog
aktív tag
válasz toxicjew #8598 üzenetére
Még 3 boss van, de abból az egyik opcionális, és úgy el van rejtve, hogy magadtól valószínűleg sosem találod meg. (Van vele kötelező küzdelemrész, de a végső legyőzése opcionális, s van elég alaposan eldugva.)
A két kötelező bossból az utolsó nagyon jó, míg a (közvetlenül) előtte lévő eléggé meh volt. (Ha esetleg online játszol, akkor készülj, hogy ez az utolsó előtti boss "élő" lesz.)Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Xiaomi 13 Ultra - can't touch this
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kupon kunyeráló
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Vírusirtó topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs