-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
És szerintetek online élvezetesebb a játék, mint offline? Én is offline játszottam, ezért nincs viszonyításom
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Nekivágtam újra a játéknak, samurai helyett most egy asztrológussal kezdtem. Kb. 2 óra játék után azt kell mondjam hogy az astro sokkal könnyebb kaszt a varázslással. Szinte már very easy - és még nem is idéztem. Lesz ebből még kihívás, vagy ez a class ennyire könnyű?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Illetve van egy hiba, amibe beleestem a második végigjátszásnál azonnal, és remélem nem fog megismétlődni. Az első boss végén kidobott a játék az asztalra hibaüzenet nélkül. Utána betöltöttem megint, továbbdobott rajta nyilván, de utánaolvastam, hogy ez a hiba más bossok legyőzése után is előjöhet. Azóta volt újratelepítve a játék, de nem tudom mi okozhatja (okozhatta) a hibát, mert az első végigjátszásnál semmi ilyen probléma nem volt.
Ti találkoztatok hasonlóval?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz ImACeltic #6273 üzenetére
Szerintem sokat nem kell beleképzelni ebbe a képbe. Illett a tegnapi Valentin-napi hangulathoz, ennyi.
Én már nemcsak a DLC-ről, hanem az Elden Ring 2-ről is olvastam utalásokat, elvileg már ahhoz is gyűjtik az erőt a fejlesztők.
Biztos idén se fogunk unatkozni.[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Astrologussal mennyit kell menni hogy ne az alap varázslat legyen a legjobb? Stormveil Castle előtt mindent kifarmoltam délre, északra lesz csak valami használhatóbb?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Astoria #6290 üzenetére
Bár sokkal könnyebbnek érzem a játékot Astrologussal (Margit és Godrick 3 perc alatt megvolt, spiritet csak Rune Bear ellen használtam eddig), sokkal jobban élvezem, mint az első Samurai-os végigjátszásom. Valahogy sokkal több hozzá az invent, a lehetőségek tárháza. És még nem voltam az Akadémián se...
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Fegyverhez AoW-t érdemes gyakran cserélni? Pl egy Glinstone Blade Magic-el kevesebbet sebez fizikailag de van mágikus sebzese, Standard, vagy Quality viszont fizikailag jobb. Gondolom pályarész függő? Vagy mit javasoltok?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Liurniánál kicsit elfogyott az Astrology buildem, van ez a spirit Giant ami ellen a mágia kuka, lehet hogy spiritelnem kell már itt is. Lehet hogy Caelidet ki kellene pucolnom hogy erősebb legyek? Level 50 körül vagyok, Samurai-al ez a rész könnyebb volt.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ritkán szoktam felcsesződni videojáték miatt, de most megtörtént. A Mistwood Ruinsnál próbáltam másodjára a farkas quest linet elkezdeni, átfésültem mindent, az online üzeneteket is beleértve, de semmi kézhezfoghatót nem találtam. Ott voltam éjfélkor, éjszaka, vártam.
Na mondom megnézem neten mit kell csinálni. Hát persze. Vissza kell menni Elleh templomához, hogy elkezdődjön a quest. Ki gondolta volna? Aki ezt a logikát írta, gondolkodott előtte? Miért kéne visszamenni a játék elejére egy quest line miatt? És kinek jut eszébe ez a gondolat magától? Eldobom az agyam
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Alecto mágussal nagyon könnyű volt.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ha a játék kb. feléig felhúztam a Demi-Human Queen Staffot, de találtam nála szimpatikusabbat, Carian Glintblade Staffot. Nem lehet betörni az itemeket Smithing Stoneért?
Ha új fegyvert akarok, hogy húzzam fel megint? Warriornál ilyen gondom nem volt, mert az egyik fegyver az elejétől kezdve velem volt, húztam végig. Visszamenjek a játék elejére megint? Kereskedők minimális stonet árultak eddig, ahol voltam.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz consono #6337 üzenetére
Szerencsére nem a sztori viszi a játékot előre. Ha összegyűjtöd a morzsákat, akkor sem egy túl erős történet még videojátékhoz mérten se.
Azt szoktam mondani általában aki először nyúl hozzá a játékhoz, hogy vigye előre a felfedezés varázsa, rengeteg a jól kidolgozott pályadizájn, ellenféltípus, és van benne kihívás.Nyilván ow ide vagy oda, így sem lesz mindenkinek a kedvenc játéka, de az évfordulós, 20 miliós eladás azért nem semmi, és valljuk be, érik is a játék második részének tervezése.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz undercover #6409 üzenetére
Én kb. Bloodhound Fanggel mentem végig, íjjal megspékelve.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Sziasztok!
Limgrave déli részénél az egyik NPC-nél kísérleteztem, megtámadtam Sorceress Sellent és most enemynek mutatja. Hezitálok, mert gondolom a halálával nem kapok semmit. Buktam teljesen a quest line-jét, vagy tudok-e neki valamit csinálni?
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Kinek mi a kedvenc zenéje a játékban?
Az enyém:
Liurnia of the Lakes Elden Ring - Ost 1 hour Extended - YouTube
Erre még relaxálni is jó.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz MikeWazowski #6462 üzenetére
Lehet hogy másnak easy volt, fecskében és bunkósbottál tolták végig az egész játékot, miközben Liszt – La Campanella darabját játszották el zongorán. Nem vagyunk egyformák.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Második végigjátszás, elsőre is zavart, de most már rákérdezek. Másnál is ennyire ótvar textúrák szoktak előjönni, vagy valami beállítás nálam bezavar? 1080p minden max.
Ez az inda pl. a PS3-as időket idézi, de a Roundtable Holdnál is vannak tárgyak, amik nagyon gányul néznek ki.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Az egyik legjobb Elden Ring videó, amit eddig láttam:
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz DanielLong #6498 üzenetére
A sima Comet is nagyon OP már, konkrétan mindenkit megölök vele 90-es szint környékén. Ha lelkiismeretesen benézel mindenhova, és akarva-akaratlanul grindelsz, tényleg nagyon könnyű lesz a játék.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
1.09 - itt a RayTracing!
Elden Ring – Patch Notes Version 1.09 | Bandai Namco Europe (bandainamcoent.eu)
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz undercover #6521 üzenetére
Igen, ott is érdemes csekkolni még, Witcher 3 ott látványosabb.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz cyberkind #6530 üzenetére
Általában az első napokban gyönyörködsz ezeken az apró fényhatásokon, utána pedig már megszokja a szemed és ennyi volt a varázsa.
Bár nincs RTX kártyám, de volt már szerencsém több helyen már tesztelni. Szerintem az erőforrásért cserébe nyúlfaroknyi az a látvány, amit cserébe kapsz. Az RTX inkább egy jó reklám a VGA cégek felé is, valahogy el kell adni a termékeiket.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Második végigjátszásra jutottam el oda, hogy a Putrid Tree Spirit mini bossnál nagyobb szivatás nincs ebbe a játékba, főleg ami a War Dead Catacombnál van. Kis terület, bármekkora hp-d lehet, egy ütés és halott vagy. Megnéztem egy Youtube videót és 1400-1500 hp-nál is instant halál van. Ha közelharccal próbálkozok jön a Scarlet Root és ledarál. Próbálok a farkánál maradni, akkor pedig a kamera kezelhetetlen. Távolharc + ashel próbálkoztam, de gyanítom hogy mimic nélkül itt az ash se ér semmit se.
A kamera ennél a bossnál valami förtelem, lassan eljutok oda, hogy kihagyom ezt a bosst, nem ér ennyit az egész.
Más is ennyit szívott ezzel a bossal, vagy valamit rosszul csinálok? Bosszantó, mert általában 2-3 próbálkozásból megvan mindenki.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz cyberkind #6553 üzenetére
El tudod esetleg küldeni a buildjeid? Mert nekem úgy tűnik, nálad van a bölcsek köve, neked nagyon easy és minden boss megvan elsőre. Konkrétan a bossok nagyrésze 5-6 ütésből vagy spell attackból megvannak, erre kellene vagy 20-at sebeznem, próbáltam már tüzet, jeget, ashest, magicet, sleepet stb. de ez vagy mindenre rohadtul immunis, vagy nagyon kevés a level 95 ide. A dash már kitanulva, de mivel 1 ütésre kinyír, így mire lehúzom 0-ra az életét biztos valamit becheesel az ő oldaláról. Az első végigjátszásnál szemet hunytam efelett, de most igyekszek mindent kipucolni, spiritet se szeretnék használni nagyon + nem cheeselek.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Yodamest #6558 üzenetére
Azért furcsálltam, mert ez a dungeon Caelidhez tartozik a map szerint, tehát nem gondoltam hogy end game dungeon. Ezt egyébként tapasztalat útján mondja valaki hogy midgame vagy endgame dungeon? Tehát ergo ha bemegyek valahova és látszik hogy erősebbek a mobok is hozzám képest, akkor ez a helyzet? Első végigjátszásnál ennyire mélyen nem mentem így bele. Eddig ahova mentem, minden gyorsan meglett.
Itt mondjuk a mobok is gyanúsak voltak, mert élőhalott knightok voltak, egymással harcoltak, és ha közéjük kerültem hát néha szendvics lettem.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
Ez is egy gondolatmenet, de szerintem azért az idő is nagy kincs + én személy szerint nem szeretek megdögleni semmilyen játékban Persze ez is a fejlődés része, de második végigjátszásnál meg főleg nem szeretem.
No meg ott van azért az is, hogy a rúnákat bukhatod is. Általában moboknál ez jól működik ahogy írod, de vannak mindig kellemetlen kivételek is.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fűnyíró topik
- Politika
- Filmvilág
- Pendrive probléma
- Külpolitika
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- További aktív témák...