-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
NG+-nak sehol nem értettem, mi élvezeti faktora van, általában a balance szétcsúszik és nincs meg a valódi játékélmény.
Én egyszer ezt végigtolom, jön az új kari
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz laposonly11 #5146 üzenetére
Tudom, de jobban szeretem az egyik fejezetet lezárni és aztán jöjjön a másik. Bár továbbgondolva az ötletet, nem rossz, mert így kevésbé unod meg a játékot, ha kétfajta builddel játszol. Bow helyett nagyon szívesen kipróbálnám már a magicet, az tény.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
Szerintem játékdesign szempontjából sokat merítettek a Skyrimból is, aminek igencsak örülök. Ebbe a zene és a pályadizájn is beletartozik. Ennek külön örülök, mert egyik kedvenc játékom volt anno, jó látni, hogy itt is magas szintet céloztak meg.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Mikor toltad végig a Witcher 3-at? A megjelenés idejében, 2015 májusában hemzsegett a hibáktól a játék, sokan nem emlékeznek erre, mert az idő torzít, de erre én világosan emlékszem.
Szerintem a W3 és az Elden Ring abszolút más műfaj, mindkettő kategóriájában mestermű.
Az Elden Ringben véleményem szerint rengeteg kompromisszumot hoztak fejlesztés közben, hatalmas kockázatot vállaltak az ow-vel, de több embert vonzottak be, mint ők is gondolták szerintem. Aki pedig a DS vonalat szerette, az is kapott nosztalgiát és FS-hez méltó pillanatokat.
Egyébként dizájn szempontjából sem akartak túlzsúfolni eventeket bele, ez pusztán a hangulatkeltés miatt van, ezt már Death Strandingbe is eljátszották és nekem abszolút átjött.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #5186 üzenetére
Én kb. még a felét jártam be a térképnek, így a végére lehet hogy más lesz a véleményem nyilván.
Szerintem amikor megtervezték a játékot, alapvetően az volt a cél, hogy egy depresszív, dark fantasy játék hangulatát hozza ez a játék, ami egy ow játékban azt is jelenti, hogy meg kell nyújtani valószínűleg jobban a rétestésztát, de ez a minőség kárára mehet. Szerintem ilyesmi történhetett, nem hiszem hogy 0,5-1 év segített volna a végeredményen.
A DLC-re kíváncsi leszek, hogy ezt a mapot fogják-e használni, vagy újabb játéktér nyílik meg. Erről van már valami infó?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Nekem 58-as levelként 4 suhintás volt a Red Wolf, 4-es szintű szablyával a képességével kiütöttem gyorsan. Nekem szinte könnyű lett a játék, a mobok többet szivatnak, főleg ha újat fedezek fel.
Valaki játszik Win 11-el? Ma reggel frissítettem (utólag megbántam), mert úgy tűnik vesztettem a teljesítményből. Más is tapasztalt ilyet?
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Kezdem azt érezni 40 óra játék után, hogy az ow tényleg indokolatlanul elnyújtott és valóban vannak tervezési hibák, de én máshonnan közelítem meg. Az ow játékok nagyrésze komolyan megjutalmaz, ha minden bokor, minden fa mögé benézel, de itt erről szó sincs. Direkt kipróbáltam sokadjára, hogy mi van, ha letérek a "kitaposott" ösvényről és elmegyek a térkép szélére, benézek a sziklák mögé stb.
Semmi nem fogad általában. Pedig az ow-ben jutalmazni kell az ilyen cselekedeteket, de itt ez nagyon-nagyon ritkán történik meg.A másik: van 51 dungeon. A map nagy részét én már felfedeztem, és mint írtam, igyekszek mindenhova benézni. De néha már ordítok, hogy mikor találok 1-1 újabb dungeont, mert rájöttem, a legjobb részek a játékban a dungenok.
Ennyire agytépően kell keresni őket? Szobrok néha segítettek, néha találtam magamtól 1-2-t, leginkább úgy vettem észre hogy sziklák oldalából nyílnak meg.
Minden tiszteletem annak, aki a játék minden zegét-zugát átnézte az 51 dungeonért..
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz laposonly11 #5243 üzenetére
Nemes vagyok, nemes öltözékkel, így mindenképp
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Na mondom fedezzük fel a többi dungeont amit kihagytam a játék 1/3-adában. 62-es szint mellett még a bossok is 3-4 ütés és halottak. (van egy szablyám 240 alapsebzéssel, 5-ös szintű, nem hiszem hogy ez annyira badass). Kezd egyre nagyobb csalódássá válni a játék, remélem előrébb lesznek még kihívások, de eléggé repetitív ha visszafelé csinálsz néhány dungeont.
Nem volt hülyeség anno a Skyrimban, hogy a világ együtt veled fejlődik, de nyilván ez egy másik játékmechanika, másik játékszabályokkal.
Csak nem hiszem, hogy újra fogom ezt a játékot játszani.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Az mi már, hogy offline is megszállják a játékomat és jön is valami szellem segítség? Ez egy scriptelt esemény? 3-4 ilyenbe már belefutottam.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Soha nem értettem hogy játékeladásból és jelenlegi aktív (az aktív kulcsszó, mert van aki heti 1-2-szer azért játszik a játékkal) játékosszámmal hogyan lehet egy játékot értékelni, pláne hosszútávon. A hétköznapi gamer játszik egy játékkal, aztán jön a következő, ritka hogy 7 hónap után is még napiszinten vele játszik. Nagyrészt a FromSoftware fanok, kisrészt pedig az új fanok, akiket bevonzott az új cím. Nincs ezzel semmi gond. Én is biztos vagyok benne, ha jön a DLC vagy a 2. rész, újra 10 millió fölötti eladás szám lesz. Szinte borítékolható.
Ez ráadásul egy offline játék, hiába van pvp és egyéb online featurek, nem ezek viszik el a hátán a játékot.
Én konkrétan összef*som magam, ha közelebb megyek egy kastélyhoz, vagy amikor először megláttam teljes egészében a Mágus Akadémiát, csettintettem: ez igen, ez művészet. Látszik hogy mennyit foglalkoztak egy-egy helyszín kidolgozásával.Egyébként a fentire van egy jó példám, ami saját tapasztalat: a Death Strandinget én PC-n kijátszottam, imádtam minden percét. A játékból cross szinten kb. 7-8 milliót eladhattak (2021-ben volt 5 milla). Ahogy lepörgött a credits a végén, elégedetten bólogattam, de az, hogy még egy percet játszak a játékkal utána, szinte kizárt, ha fegyvert tartottak volna a fejemhez, akkor se kezdtem volna újra...stb.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Kár hogy átment ez a diskurzus személyeskedésbe. Leegyszerűsítve a dolgot: akinek tetszik a játék, játsszon vele amíg jólesik, akinek nem, az kerülje. Az Elden Ring ígyis-úgyis rétegjáték, hiába lettek benne könnyítések az ow miatt, ugyanúgy kerülik a casualek nagyrésze, erre saját társaságomból is vannak példák.
Nem azért játszok egy játékkal mert éppen 1 millión játsszák Steamen, vagy Metacriticen 9.0 a felhasználók által adott átlagpontszám.
Mindkettő számomra irreveláns, torzító képet képes mutatni, és interneten úgyis mindig több lesz a hater, amíg világ a világ.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz DanielLong #5315 üzenetére
Más kávéház a kettő. A GoW sztorialapú játék, engem is a történet vitt előre, és nem a gameplay. Szerintem túl sok mindent zsúfoltak már bele, a játék felétől átláthatatlanná váltak a csaták, élvezhetetlenné tette.
Néha jobb a kevesebb, de jobb.
Yodamest:
Én se vagyok teljesen szűz az FS-el kapcsolatban, Sekiroztam, és voltak souls játékok amiket végigtoltam. Bár a map itt tényleg elnagyzolva lett, de soulsba ültetve szerintem igenis jól működik a játék, és ezt mindkét oldal azért belátja. Tetszik egy új rétegnek, és szerintem tetszik a DS fanoknak is.
Annyi szent, hogy az ow-nek és a lineáris gameplaynek is megvannak a maga előnyei és hátrányai, és ebből az Elden Ringben is találhattunk példákat.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Godrick utáni 20 ezres rúnás emléket érdemes megtartani? Láttam hogy inventoryt lehet belőle csinálni roundtablen, de egyik se vált inyemre, mert annál csak jobb fegyvereim vannak
Lesz még értelme vagy adjam el őket? Mauzóleumba megdupláztam, tehát már így 40 ezret ér.
u wanted, i got it \o/
-
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #5402 üzenetére
Biztosan nem. Rengeteg a content, a helyszín, és figyelembe véve, hogy ez a játék nem fogja a kezed végig, és ennél sokkal old schoolabb ow-ben is 5 év után találnak contenteket...kizártnak tartom.
Eleve gondoljatok bele, mennyi olyan fal van a játékban, amit csak kardcsapással tudtok kinyitni. Nem hiszem hogy volt még valaki, aki az összes falat kipróbálta volna így a játékban.
Néha pislogok, hogy kerültem X helyre Y helyről, persze offlineban ez mókás, de nagy a felfedezés öröme az fix.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #5404 üzenetére
Egy Skyrimnak vagy GTA-nak sokkal nagyobb online tábora van, mégis sok rejtett dolgot találnak még ma is. Az hogy voltak tesztelők meg korai hozzáférők nem sokat tesz hozzá. Azért nyilván ez nem klasszikus értelemben vett ow, de tekintve hogy mekkora a map/content nem hiszem hogy minden kis rejtett zug és content meglenne már.
De erre majd az idő választ ad.
Egyébként attól hogy offline játszom egyelőre, nem jelenti azt, hogy nem olvasok fórumokat.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #5406 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett, content alatt nem csak itemeket és helyszíneket kell érteni. Nyilván amiről aztán te is írtál, lehetnek lore és gameplay részek amik nincsenek felfedezve. Lehet hogy téged nem érdekel, de mást igen. A kérdező sem a bossokra és az itemekre gondolt elsősorban, mert igen tág ez a fogalom.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
Eljutottam Leyndellbe, hát mit mondjak, kész labirintus az egész és tele van veszélyekkel
Van egy sanda gyanúm, hogy ezt a játékot inkább varázslóknak építették fel, megnézve a tárgylistámat, sokkal több item és loot ordít magic buildnek.
Warrior buildként azt hiszem kihagyhatatlan lesz egy második végigjátszás.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Csak én vagyok ennyire szerencsétlen akit ennyire szívat a black blade kindred? Forbidden landsen gyorsan meglett, de dragonbarrownàl sz*pok vele. Tudom lehet cheeselni, de nekem az nem pálya. Első boss aki felidegelt. Pedig 110-es vagyok már.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Szerintetek ennek a storynak volt valami értelme? Elég langyos lett..
100+ órát beletoltam, a storyért kár volt, de a gameplay mondjuk kárpótolt minden percért.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Amikor csak szalonnát szerettél volna sütni, de nem jön össze, mert Fromsoft játék :
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Akik ide járnak, mennyire várják a Ragnarököt?
Nálam a GoW még mindig a ritmusalapú TPS játékok abszolút királya, nálam az Elden Ring se taszította le a trónról. Arra pl. most van akció Steamen, eszement, hogy 4 éves játék, de ha idén elindulna, Ragnarök nélkül is év játéka lenne. Nyilván szubjektív vélemény.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Egyébként hogy megéri-e az árát az Elden Ring? Abszolút.
De csatlakozom ahhoz a táborhoz, akik szerint a linerális FROM játékok jobbak voltak. Jobban áll neki.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz nubreed #5481 üzenetére
Pedig sokat dobott volna ez is a játékélményen. Más játékok már régóta használják.
Pl. a sisakok 80%-a nagyon hányadékul néz ki, engem is zavar. Volt hogy inkább feltettem egy babérkoszorút, minthogy látszódjon az a cementes vödörre emlékeztető "sisak".
Ezek apróságok, de abszolút hiányoznak ebből a játékból. Én megértem (olyan hiányosságok ezek, mint a DS-ből abszolút lecopyzott animációk stb.)
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz robogo81 #5485 üzenetére
Vannak olyan fejfedők, amiket kifejezetten szórakoztatónak találtam, de összességében ha már ow felé nyitottak, akkor ilyen alapvető "gyerekbetegségekre" figyelhettek volna még.
Remélem DLC után visszatérnek a lineáris címekre, egyszerűen sokkal jobban fekszik ennek a játékstílusnak, és nem hiszem hogy annyira sok új játékost bevonzottak volna, amivel megérné a jövőben hasonló játékokat készíteni.Tény és való, hogy kellett volna ennek a játéknak még fejlesztési idő, vannak benne összecsapott/hanyag dolgok, de így is év játéka gyanús, ez egy remek játék volt.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
Rezeg a léc a Goty címnek, a szaksajtó elképesztő Gow Ragnarökről ír, de jó, hogy nem lesz olyan sima, mint a Sekironak. Kellenek a jó címek
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Az utolsó dungeonok kitisztítása már-már tökunalom volt. Annyira ötlettelenné váltak nekem egy bizonyos mennyiség után, hogy olyan érzésem volt, mintha már ott jártam volna korábban - pedig bizonyítottan nem. Kár érte.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Van olyan köztetek, aki magyarítással játszik online és nem kapott még bannt miatta? Egy ismerősöm elvileg 3-4 hete így játszik és semmi gondja nem volt még belőle. Egy haverom szeretné így játszani.
Elvileg TRC is írta a leírásban, hogy elméletben lehet használni,de ...csak óvatosan.u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó