-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bibgr0
aktív tag
Ha kikapcsolod az automatikus update-et, akkor csak az általad meglátogatott állomásokat listázza. Nálam nincsen gond a frissítésekkel. Nem lassú és eszméletlen profitokat ki lehet ezzel a cuccal venni a piacból...
A hőkezelésre milyen ötletetek van? A type6 még oké volt, mert ott bugos a túlhevülés és 305%-on is játszva megy minden... Viszont a type9 nyüszít, szikrázik és úgy általánosságban minden baja van 1 utánégető és 1-2 rendszerek közti ugrás után. Egyszer már -20% hull-t sikerült összehoznom, mire lehűlt.
A másik vicc benne a sebessége :-) motorokon a full power + utánégető és máris 200-al száguldunk. Viszont a 300-500k-s profitok kárpótolnak a küzdelemért.
A docking computerben meg ne bízzon senki. Úgy odacsapta a leszállópályára a type9-et, teli rakománnyal, hogy egy pillanatra kihagyott a szívverésem Szerencsére csak a pajzs lett oda.
-
Nosam
aktív tag
Na közben találtam egy 3d-s papír szemcsit itthon, hát gyerekek nagyon jó anaglyph módban az ED, teljesen térhatású! Nagyon jó! Nem kell vackolni sem vele, alapból tudja a játék ott van a grafikus beállításoknál.
Próbáljátok ki mindenképpen!
Én biztosan megrendelem a 3d-s műanyag szemcsit, amit alább már linkeltem.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Ebben is el lehet, de most komolyan állítgassam egy órát, hogy hátha az ED igényeire tudom szabni a monitoromat? Ne vicceljünk már.
Amit láttam az egyáltalán nem volt meggyőző. Ez van. Örülök hogy neked tetszik, nekem ez nagyon kevés.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
Thx! Na ezt nem tudtam, hogy a point defence turreteket magától beteszi fire groupokba. Elég nagy marhaság, mert ez egy automata fegyver. Nem is látszik a hudon, behúzott fegyver állapotban . Ráadásul az alábbi kép szerint nem működik minden groupban? Mert ez megint csak szivatásnak lenne jó...
Ettől függetlenül (vagy ennek következtében?) teljesen bugos a fire group kezelés. Ugye a heat sinket sehogy nem tudtam működésre bírni, ami pedig létfontosságú a T9 esetében. Addig variáltam a groupokat, míg kikapcsolt állapotban aktívvá vált elsődleges fegyverként és SC módban is használható (lásd képen). Elég idióta megoldás, de ha egy módja van rá, akkor a T9-el úgy se harcol az ember, csak tiplizik amint lehet.
-
veterán
milyen "lelőni a szépségeit a bétával". itt már mindenki fizetett. Több feature-rel csak nagyobb bázist húzhattak volna be. Szerintem simán nincs még minden kész olyan szinten, ahogy már betehető lenne, lehet hogy még bugosak, stb. A béta lényege hogy kiderüljenek a problémák az éles modulokkal, amikor a feature-ök már a helyükön vannak, csak még nincs benne minden tartalom. Nem az, hogy a játék 20%-át leteszteljük, hogy majd a teljesbe jön a maradék 80, hanem hogy a játék 95%-a le legyen tesztelve, és csak pár dolog maradjon.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem kérlek, a béta az béta. A béta nem arról szól hogy ki tesztel és hogy lista alapján vagy adhoc, hanem hogy a teljes kiadandó 1.0-s feature listához képest mi mindennek kell benne lennie, mégha bugosan is. A béta lényege, hogy minden feature benne legyen, csak még max tartalom rész hiányzik (tehát nincs benne csak 55 bolygó, de azok mindent tudnak amit csak a tényleges tudna majd), és még lehetnek benne bugok. A béta célja a bugok megtalálása és kigyomlálása, illetve a végső optimalizáció. Az más dolog hogy mellettünk vannak még fizetett QA-sok is (ha vannak), akiknek mégannyira sem a játékról szól az egész, ettől függetlenül a legbiztosabb eredményeket és bejelentéseket a nagy béta community adja.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Amennyire tudom, én beta access-t vettem. Nem beta DEMO-t, hanem beta-t. El tudom fogadni hogy bizonyos dolgok ne legyenek benne, vagy legalábbis menet közben jöjjenek a béta fázis alatt, de perpill a felsoroltak harmada ha benn van, az sem mind olyan szinten, ahogy tervezik majd kiadni.
ennél a hsz-nél meg megint nem tudom mire utalsz. Pont hogy azt mondom, hogy bétaként már azért benne kellene lennie a legtöbb olyan dolognak, ami a kiadáshoz erősen közeledve benne lesz a teljesben is, hogy kiderüljenek a problémák. Az alpha első fázisa decemberben jött ki, május végéig (5 hónap) lezavarták a premium és standard alpha-t, a premium beta pedig szintén 2 hónapos volt. Tehát ezt a sorozatot folytatva kb 2 hónap lehet még a végéig (1 lassan elszáll), és ezalatt kellene belejutnia még egy rakat féle tartalomnak (nem menniségben, hanem típusban), hacsak a felsoroltak zöme nem fizetős kiegként jön később.
"Vagy szerinted a többi 17 hajót tesztelés nélkül dobják majd oda a véglegesben?!"
Igen, nagyon úgy tűnik, ha nem jön a bétába. Az ugyanis szép és jó hogy van rá mondjuk 10 vagy 100 ős-backerjük és még tucatnyi QA-juk, de elhiheted, 50 ezer ember egy hangyányit alaposabban kitesztelné a lehetőségeket.btw 45 euró lesz a teljes játék.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ne keverd a beta fogalmát a demóval, köszi.
Ha szándékosan tartják vissza és normálisan (értsd, emberek tízezrei által) tesztelés nélkül a modulokat, akkor arról megvan a véleményem.És mégegyszer, utoljára: nem attól tartok hogy a játékban nem lesz még tartalom. Jelenleg a játék untat. Ez ellen csak a következő módokon tudnának tenni:
-többféle tartalom
-kiegyensúlyozottabb tartalom (pár útvonalat leszámítva nem igazán érik el hogy kalandos legyen felfedezni az új lehetőségeket)Jelenleg ugyanis az, hogy a szállítás kb ugyanolyan minden alkalommal, illetve hogy nyomhatsz egy kis adok-kapokot, nem igazán győz meg engem (!) hogy most azonnal indítsam és hajtsak a következő hajóra. Ez van, a játék engem jelenlegi állapotában untat. Örülök ha téged nem, szívesen cserélnék veled ebben.
#1069: de. Mert ha az 50 ezerből (gyanítom többnek van ennél bétája, de legyen csak 50k), csak 10 ezer játszik mélyebben, és ebből csak a fele az, ami feszegeti a határokat, már akkor is sokkal több ilyen ember lesz, mint amennyi zárt esetben. Emellett 50 ezer ember 50 ezer gépet és konfigot jelent, 50 ezer féle nettel. Több ezer ember van odakinn, akik naponta többet játszanak vele, mint amennyit egy QA-s fizetésért tesz. Igaz nem szisztematikusan mennek át a dolgokon, de saját munkahelyi példámból tudom, mekkora előny tud ez lenni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
Diopapa
addikt
Igen, a Star Citizen teljesen más lesz. Kezdődik ott, hogy ott igyekeznek a legtöbb contentet kézzel előállítani. Továbbá 400 milliárd naprendszer vs ~150 naprendszer. Az Elite-et látjuk mennyire "hagyománytisztelő", az SC minden akar lenni egyszerre. Elég ránézni már most. FPS, űrlövölde, verseny, mikromanagement, kereskedelem, stbtstb,,,
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
A Star Citizenből még nem láttam ennyit, hogy eldöntsem hogy az le fog-e kötni vagy sem. Ha máshogy oldják meg pl a távolsági utazást, már egycsapással lehet hogy jobban fog szórakoztatni kereskedelem. Ez ilyen egyszerű. Mint mondtam, a térbe ugrás, és a dokkolás rész itt is szórakoztat, csak ezt a supercruise módot nem bírom (de ezt nagyon nem). Ha ezt ott máshogy oldják meg, az lehet hogy jobb megoldás lesz számomra, lehet hogy rosszabb. Lehet hogy az Elite megoldása változik olyanná ami be fog jönni, lehet hogy még kevésbé bejövőssé válik.
És munkába járás sem monoton nekem, mert a munkám minden esetben más és más.
De akkor még egyszer elmondom a gyengébbek kedvéért: Az ismétlődő dolgokkal alapvetően még nem feltétlen van probléma. Mint mondtam, WoW-ban és Lineage-ben is kimentem ugyanúgy nyersanyagot farmolni, és nem untatott. Hogy most a megvalósítás vagy egyebek miatt, igazából lényegtelen, a lényeg az volt, hogy nem éreztem hogy utatna, szívesen mentem újra és újra. Egy gépsor mellett dolgozva, ugyanazt a 20 másodperces munkaműveletet végezve minden nap 8 órán át várhatóan 5 perc után kiborítana. A különbség a megvalósítás, az apró részletek. Igaz hogy minden nap bejövök kódolni, mégsem ugyanolyan minden nap, igaz hogy League of Legends-ben már 1,5 éve ugyanazon a kis pályán játszok (ARAM) ugyanazzal a kb 40 hőssel (randomban), napi 1-2 órát (15-30 perc per meccs), van csak ARAM-ban vagy 700 órám, mégsem unom, mert mindig más. Ebben egyelőre (!) nem érzem azt a változatosságot, ami a képernyő elé szegezne. Pont. Lehet hogy az SC-ben sem fogom érezni, de ez nem csak a lehetőségek számától függ, hanem a megvalósítástól is. Nekem ez a supercruise mód nem igazán jön be, ha ott valamivel több változatosság lenne (látnivalóban vagy fene tudja), akkor lehet hogy jobban bejönne, de így ahogy most van, perpill nem. Onnantól hogy kijöttem a térből és dokkolni kell, ott már okés, bár azért a dokkolásban is lehetne némi variáció valahogy (más alakú állomások, stb), de majd lesz, gondolom a városi leszállással, illetve jó lenne, ha minden állomásnál röktön lehetne tudni hogy merre az "ajtó" (mert amíg Aulinban kijövök és látom hova kell mennem, addig egy Chango-ban azért nem feltétlen.
Szóval a lehetőségek száma és a megvalósítás maga az, amitől az egyén (!) számára eldől hogy unalmas-e vagy sem. Az hogy sokféle dolgot lehet majd benne csinálni, csak az egyenlet egyik fele, hisz ha mind a 10 teendőt unalmas csinálnia az embernek, akkor ugyanúgy nem fogja lekötni. Mindkét játékban olyan tartalmat várok, ami kellően változatos, és úgy lehet váltogatni közöttük, hogy nem érzem úgy, hogy csak 2 a 10-ből olyan, amivel nem maradok le a többiektől, mert ez leplezve de kényszerré válna hogy azt a 2 cselekvést kell csinálnom.
Én pedig játszok/játszottam annyira sok játékkal, hogy még véletlen se tudjak választani évtized játékát sem, nem még hogy életem játékát. Most egyből vagy 50 olyan játékot fel tudnék sorolni, ami a kedvencek között van, de esélytelen lenne közülük választani. A hétvégén tartandó LAN partira (kb 8-an leszünk, volt egyetemi és középsulis barátokkal) is olyanokat viszünk mint Starcraft 1-2, Warcraft 3, Age of Mythology, Age of Empires HD, Quake 3, UT1, UT2004, Serious Sam 1-2-3, Flatout 2, Heroes of Might and Magic 3, Settlers 10th anniversary edition, Rune, Cossacks, Counter Strike 1.6, Source, Red Alert 2, Diablo 2, Alpha Centauri... és még sorolhatnám. Ezek egytől egyig zseniális játékok, mégsem tudnék legjobbat választani közülük.
Dio: azért az Elite is akar majd ezekből, fps-től managementig.
Amúgy tegye föl a kezét, aki drámai különbséget érez a Beagle 2, Chango és Azeban City között. Három rendszer, mégis ugyanaz. Jó, más nyersanyagot ad-vesz, de kb ennyi. Csukott szemmel nem igazán tudnám megmondani, melyik melyik. Ha ebből 400 milliárd lenne, az sem segítene.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
Nem tudom a pontos számot honnan veszed, hiszen egy része "titkos", hiszen az exploration erről is szól a kezdetekben, hogy te fedezel fel naprendszereket. Egyébként igen, pontosan ezt ígérik, hogy mindegyik más lesz. A városokat meg ne úgy képzeld el mint a Watch Dogsban vagy a GTA-ban, hanem inkább mint a Mass Effectben. Lassan 250 ember dolgozik a CIG-nek. Nem feltétlen mind alkalmazott, sok minden már most is ki van szervezve (pl az FPS modul teljesen). Szóval csak a emberanyag kérdése, mennyire lesz egyedi egy-egy város. Azt nyilván senki sem ígéri, hogy pl egy szemeteskonténer mindenhol más és más legyen, de a városok egyediek lesznek.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Azért kell a "rángás", hogy ne vedd észre, hogy épp instance-t váltasz és előtűnnek objektumok. Mondjuk tény, hogy szebben is meg lehetne oldani.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
De tudom hogy így kellene, csak épp amikor kijövök az SC-ből, és látom hogy forog, nem épp a legegyszerűbb első blikkre belőni, hogy épp melyik is a tengely, ami körül forog (elvégre te térben bárhol lehetsz ahhoz képest, és a csúcsok forgási sebességét egymáshoz viszonyítva nem egyszerű mindig megállapítani, ami a forgás tengelyének eldöntéséhez kell). Szóval ha nyomok eléd egy sokszöget, aminek minden oldala hasonlít a másikhoz, és azt mondom hogy döntsd el merre forog, nem fog épp könnyen menni.
Amúgy annyira imádom hogy ilyen hülyének nézed az embert, hogy még próbálsz felvágni néhány olyan információval, amit kb középsuliban is tanítanak (pl Coriolis). Vagy most én is adjam elő, hogy egyetemen miket tanultam róla fizika szigorlaton?
A kilépés sebessége és a rángás maga pedig attól is függ, hogy mennyire terheltek a szerverek. Bírom amikor 20-30 sec-ig rángok, mire kidob a valós űrbe De majd több szerverrel jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Akkor optikai hatásokról biztos nem hallottál még (amikor az adott esetben nehéz vagy nézőpont kérdése eldönteni hogy merre forog). De gratulálok, neked elsőre megy, nekem nem, bár ki tudnám számolni az adott paraméterek birtokában.
Bocsánatot a kioktatásomért? Lol Kértél bocsánatot a kommentjeim törléséért a blogodon?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
Ezen nincsenek rejtett rendszerek (mivel rejtettek).. Ha játszottál a Mass Effectel, akkor pontosan tudod mire számíts. Teljesen érthetően leírtam már egyszer, nem szeretem magam ismételgetni. Ha nem akarod, ne értsd meg.. Amúgy már van fent a youtube-on videó egy landing zone-ról is. Ismétlem, ne várj teljes várost, bejárható épületekkel. Lesz egy leszállóhely, egy kereskedelmi rész, lesz kocsma, meg néhány helyszín. Kb ennyi. Mint bármilyen más játékban. Igen, nyilván "makett" érzés lesz, de nagyobbat képtelenség csinálni.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Nem azt mondtam, hogy olyan lesz mint a Mass Effect, hanem kb úgy kell elképzelni egy "várost" mint ott. Néhány bejárható helyszín és ennyi.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
duvi
nagyúr
-
Diopapa
addikt
Én ilyet már régen csináltam, kb 1000 forint volt.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
-
duvi
nagyúr
"Az a point defence turret. Azért úgy teszi oda név nélkül, mert utility mount-on van, nem pedig a fegyverek között."
Megvolt a hajócsere és most az Aanacondát cuccolom fel. Erre is vettem két point defence turret-et. Most viszont nem mutatja az ominózus "üres sorban" a két turret-et:
Megtennék a kedves Anaconda tulajok, hogy megnézik a fire groupokat? Látszik-e a fegyverek alatt egy üres sorban egy-két fegyver aktivitás? Csak, hogy kb. tisztába legyünk a fire groupok visszajelzésével, a rendszeres bugok miatt. Előre is Thx! -
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
A PDT nálad nem zavar be a fire groupoknál? Pl. utólagos fegyvercserénél? Vagy a HS használatánál?
Terrorista
Ha pénzes küldiket keresel, akkor érdemes körbejárni az állomások között. A szimpla oda-vissza fuvaroknál ritkábban találsz több ezer CR-es küldetéseket.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Igen Még ez a kis terület is változatos tud lenni. Én most félig üres raktérrel mászkálok a dokkok között, hogy felfedezzem a teljes bubit. Közben megnézek minden ismeretlen jelzést, amiből sokszor potya pénz jön az ott talált rakományokért a feketepiacon. Néha kalózokat találok, de eddig nem volt gondom velük . Mióta Anacondával vagyok, elég gyorsan elhullanak, még a három fős csapatok is Van, hogy inkább lelépnek, amikor kilépek SC-ből Bezzeg amikor Haulerrel vagy a T9-el cammogtam....
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
-
Terrorista
senior tag
50k nincs, 25-30-ért már lehet kapni, de újonnan is 35k.
Igen, ahhoz képest amiből össze van rakva nagyon túl van árazva. Ilyen sajnos a monopol helyzet.
Az OR nekem nem jön be. Nem akarok virtuális búvár szemüveget a fejemre rakni és megvagyok a 3D élmények nélkül is. Moziban sem szeretem a 3D-s filmeket, ha tehetem mindig 2D-re megyek.
Abban bízom, hogy az OR konkurenciát fog jelenteni majd a TrackIR-nek és kénytelenek lesznek levinni az áraikat.
Ha meg nem, akkor keresek valakit aki megépíti nekem olcsóért.Más:
Aki Haulerrel fuvarozik, és szeretne nagyobb hajóra váltani, akkor annak egy tanács: Keress aranyat!
Én egy újra kezdés után már untam a Haulerrel a köröket. Így elmentem Eranin melletti LP 98-ba és elkezdtem USS-eket keresni.
Tele a rendszer arannyal amit csak össze kell szedni. Nyilván lesz ami csapda lesz, de simán meg lehet lépni az npc-k elől és kell egy kis izgalom is. 1 óra alatt összekapartam 100k creditet és ültem át a Type 6-ba.Azzal pedig tényleg megnyílik az univerzum. 80-90k profitos köröket tudok futni, de amint több creditem lesz, úgy tudok majd értékesebb árut szállítani, ami még több profitot eredményez.
Szóval hajrá az aranyért!
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Az szép történet! A saját lázerek füstölték el a hajódat... Ezért se szeretem az erős lézereket. Állandó túlhevüléssel jár a használatuk, ami harcban komoly probléma. Vannak még a pulse lézerek, amik meg kicsit sebeznek. Ezért döntöttem a gépágyúk és rakéták mellett.
(#1222) Malachi
Gratula! Szép kezdés a hotasok világában Majd mesélj a tapasztalatokról!(#1225) Terrorista
Én is belefutottam abba az aranyszállítmányba. Csak nem gondoltam, ebből több is van a környéken Jó tipp! Thx! -
duvi
nagyúr
Ez elég érdekesen hangzik. Én úgy tudtam, hogy csak rakéták eltérítésére szolgál a PDT:
"The Point Defence Turret is defensive weapon equipment that can be mounted on the "utility mount". Once mounted, the Point Defence Turret will automatically shoot down incoming missiles." Forrás
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hardcore café
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dacia topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen