- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Cyberpunk 2077
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
RR-13
őstag
válasz fokukac #14211 üzenetére
CIB Bank* Tájékoztatás az érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatáráról:
"A 60/2020. (III. 23.) kormányrendelet értelmében legkésőbb 2020. április 15-től az érintéssel történő egyedi bankkártyás fizetések erős ügyfélhitelesítési összeghatára 5 000 Ft-ról 15 000 Ft-ra emelkedik.
Ahhoz, hogy a fizetéskor a POS terminál ennek megfelelően ne kérjen PIN kódot a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakciók esetében, az alábbi három feltételnek kell teljesülnie:
- A POS terminál módosításra került, hogy megfeleljen a fentieknek.
- A változás a PSD2 kapcsán bevezetett szabályozást nem érinti, azt továbbra is alkalmazni kell. Tehát ha a kártyabirtokos érintéses fizetéssel, PIN kód megadása nélküli vásárlásainak összesített értéke eléri a 150 eurónak megfelelő összeget, akkor a terminál a 15 000 Ft alatti tranzakció esetén is kéri a PIN kód megadását.
- A bankkártya beállításai módosításra kerültek.A CIB Bank által kibocsátott bankkártyák esetében az alábbiak szerint járunk el:
Bármilyen Mastercard és 2018. október óta pótolt, illetve 2021. szeptember után lejáró Visa bankkártyák esetén a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakcióknál nem kell PIN kódot megadni (kivéve a fent részletezett esetekben a PSD2 megfelelés és a POS terminál beállítása miatt).
A 2018. október előtt pótolt, illetve 2021. október előtt lejáró Visa bankkártyák esetén, ha élni kívánnak az összeghatár 15 000 Ft-ra emelésének lehetőségével, akkor kérjük, jelezzék éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon a (06 1) 4 242 242 telefonszámon, és kártyáját díjmentesen lecseréljük."
Fentiek szerint, főleg a leírt okok miatt kérhet PIN kódot a terminál Tőled.
A terminál beállítása miatt mostanában, talán már ritkán fordulhat elő ez, de nem kizárt.
Viszont, amire gyanakszom Nálad a CIB-es kártya miatt, inkább a kártya típusa (kora) miatt lehet. -
RR-13
őstag
válasz fokukac #14520 üzenetére
Betettem még egy képet, hogy Push-ban jön meg a Kódszó nekünk, amit mi generálunk a zöld forgó nyilakkal.
Majd ez a telefonon fent, a legördülő menüben jelenik meg, és nem kell hozzá megnyitni a mobilappot.
Nem értem Neked miért sms-ben jönnek meg
Lehet, hogy egy régebbi bankos beállítás miatt van így még Neked.
Te is a nyilakkal generálsz egyébként ilyenkor Kódszót, ami aztán sms-ben érkezik meg[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz fokukac #14641 üzenetére
Jól van hát na
Biztos, hogy nem emlékszik rá? Mintha nekem egyszer felajánlotta volna, de nem tudom már hol...Hidd el, ha rajtam múlna az app. fejlesztése, akkor "már" nem itt tartana, de azt mondom, hogy még így is jobb "pár" bank appjánál (persze akkor, ha nem áll le)
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz fokukac #14641 üzenetére
hátha még a legutóbbi utalás közleményére is emlékezne....
Szerintem emlékszik.
Pl. Partner lista -> kiválasztod az egyiket -> Legutóbbiak -> utal
És a közlemény ott van.
Vagy
Megbízások listája -> Teljesített -> kikeresed a szükséges korábbi eseti átutalást -> Másol
És ott van nemcsak az összeg, hanem a közlemény is. -
sifarr
senior tag
válasz fokukac #14647 üzenetére
szóval én továbbra is hiányolom az automatikus átjárást a két rendszer adatbázisa között.
Mivel a javas internetbank a "halállistán" van, ezért nem érdemes ezt az "átjárást" kifejleszteni. Az új Online bank és az app között pedig működik az átjárás.Egyszer kell csak pl. a applikációból utalnod pl. a közösköltséget, s utána már könnyen utalhatsz abból is, közleménnyel együtt is.
Mivel a Díjnet beépítésre került, lényegében a csoportos beszedések kezelése hiányzik csak az appból. Ha meglesz, akkor a javas internetbank elsüllyed.
-
RR-13
őstag
válasz fokukac #17339 üzenetére
Szia.
Jól írták felettem a PIN kód megmaradt.Viszont mivel ugyanaz a kártyaszám elvileg nem kell aktiválni, hiszen a rendszerben benne van már aktívként a száma. (viszont lehet, hogy a chip-ben érzékeli, hogy az még nem volt használva, és így lehet, hogy aktiválni kell, szerintem nem)
Korábbi tapasztalat: K&H-nál is ugyanazzal a kártyaszámmal gyártottak le egy pótkártyát, mert az előde "elveszett", és az azonos kártyaszámmal érkezett kártyát nem kellett aktiválni.
Aztán meglett a korábban elveszettnek hitt kártya, és mindkettővel tudtunk vásárolni a lejáratáig, hiszen azonos volt a száma.
(lehet azóta másként van ez, de érdemes kipróbálni külön aktiválás nélkül, mert akkor ezt is megtudjuk, köszi)
Könnyen ki tudod próbálni, mert elviheted mindkét kártyát, magaddal fizetni és , ha az újjal nem enged fizetni, akkor ott van a régi, ami még nem járt le, és azzal meg úgyis tudsz fizetni. Szerintem enged fizetni az újjal is.
Majd eldöntöd.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz fokukac #17353 üzenetére
szorri, nem akartam ekkora vitát generálni.
Én nem vettem részt vitában. .tnm tagtárssal - szerintem kulturáltan - elcsevegtünk a gránitos és CIB-es kártyaaktiválások különbségeiről, rejtelmeiről.Amúgy remélem, ezzel majd már menni fog a 15 e alatti paypass-os fizetés, mert a régi kártyám 5 e fölött mindig PIN-t kért, MNB rendelet ide vagy oda.
Menni fog.
Nekem is "régi, ötezres" kártyám van. "Miattam" is megbüntette az MNB a CIB-et, de erről emlékeim szerint - ez nem garancia - itt a topicban is volt szó.
Viszont azóta mintha olvastam volna, hogy a CIB megoldotta ezt a kérdést idő előtti kártyacsere nélkül. Egy ATM-es pénzfelvétel állítólag megoldja a váltást. Nem szoktam kp-t felvenni, így tapasztalatom nincs arról, hogy tényleg működik-e. Egyébkéntis nekem jó az 5-ös limit is. De kihangsúlyozom, "mintha olvastam volna", tehát nem biztos. Nincs kedvem rákeresni. -
RR-13
őstag
válasz fokukac #17353 üzenetére
Egyébként a kártya mellé kapott levél az irányadó, mert, ha abban írtak aktiválás szükségességét, és lépéseit, akkor persze, hogy kellett aktiválni.
És tényleg te nem is ezt kérdezted, de a kérdésed része volt mégiscsak, hogy akkor aktív-e a kártya, az azonos száma miatt, vagy nem...Most már viszont nem tudjuk így meg, hogy működött-e volna fizetésnél az új kártya illetve, hogy chipes fizetéssel aktiválódott volna-e, de akkor valószínűleg nem, ha volt aktiválási része a appban a cserekártyának.
Szerintem azért, mert aktiváltad az új cserekártyát, a decemberben lejáró kártyával a lejáratig tudsz (de nyilván nem akarsz) majd fizetni.
Az én K&H bankos, korábbi kártyás tapasztalatom az is, hogy a cserekártya aktiválása után is működik még a lejáró kártya is, tehát automatikusan nem lesz inaktív, hiszen nem kerül tiltásra, és érvényes még a lejáratáig az is.Az új cserekártyádnál, a 15 ezer forint alatti, érintős fizetéseknél, alapesetben nem fog kérni PIN kódot, de vannak kivételek, amiről már párszor irtunk itt.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz fokukac #17362 üzenetére
Nem "maradtál volna éhes", mert a decemberben lejáró kártya elvileg még érvényes, és azzal tudtál volna fizetni, ha magaddal viszed, és a másikat nem aktiválod az appban.
Ezt le is írtam korábban, hogy van erre lehetőséged.
Lehet, hogy nem gondolom jól (mert a CIB-nél még nem volt tapasztalatom ezzel), de kérlek, ha tudod nézd már meg, hogy az appban most 2db azonos kártyaszámú kártya van, vagy csak 1 db? Köszi.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz fokukac #17600 üzenetére
Oké, de ha nincs és nem isakarsz magyar banknál számlát nyitni, hogyan tudsz másképp kp-t TW-re vagy Revolutra tenni? Persze azt leszámítva, hogy bevonnál egy rokont vagy ismerőst az egyenletbe...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peterhappy
őstag
válasz fokukac #17694 üzenetére
Akkor csak engem nem szeret a CIB. Jó párszor kergetett őrületbe a netbank extrém lassúsága, vagy elérhetetlensége, és november eleje óta kétszer hagyott a lehető legrosszabbkor cserben.
De lehet, hogy tényleg csak nekem nincs szerencsém a bankokkal, pedig nincsenek/nem voltak nagy elvárásaim. -
nagyúr
válasz fokukac #18270 üzenetére
Na, reklamáltam, és azt a választ adták, hogy február 1-től a következő hónapban írják jóvá a kedvezményt, ha teljesültek a feltételek...
persze az egészet belerakták egy koronavírusos promóciós csomagolásba, hogy az járt le....Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen