-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Packersbay
tag
válasz Cathfaern #18007 üzenetére
Szintén ilyet használok,és ahogy kolléga mondja ferde,de csak kicsit. Tekerés közben nem zavaró. Én ebben tartom a telefonomat és az utóbbi 2 nagy borulásnál semmi baja nem lett,ha a zsebemben tartottam volna akkor már darabokban lenne.
Nekem is lenne pár kérdésem a többiekhez: Bringázás után szeretnék nyújtani,ehhez keresnék videókat youtube-on. Ha jól emlékszem régebben már valaki linkelte,csak nem találom.
Illetve tudnátok ajánlani olyan lámpát amivel láthatok is? Ádyka lámpài jók? Amit ebay-ről rendeltem 1,5 év után kezdi megadni magàt,magától váltogatja az üzemmódokat. Akinek volt ilyen gondja azoktól kérdezem,hogy a rúgó csere segíthet esetleg?
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
Zola007
veterán
válasz Cathfaern #18277 üzenetére
nekem pl pont jó lenne a stílusomhoz, csak az áruk...
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
sssent
senior tag
válasz Cathfaern #18532 üzenetére
Pontosan, vagyis a csengő egyfajta kényelmi felszerelés. Mivel a csengetés ellenére nem lehetek benne biztos, hogy arra valóban megfelelően reagálni is fognak az emberek, így mindenképpen lassítanom kell (vagy legalábbis felkészülni erre). De akkor miért kötelező?
Sőt, nekem konkrétan gondom is van a csengőkkel, vagyis egy részükkel. Egy időben figyeltem, hogy kinek van, milyen, hogy van felapplikálva, és rengeteg olyan/úgy felszerelt csengőt láttam, amivel egyidejűleg képtelenség használni a féket. Ez kb. olyan, mintha a kocsiban a duda nyomvatartása megfelezné a maximális fékerőt. Ismerve egyes embertársaink mentalitását (takarodjazutamból), ez egyenesen balesetveszélyes.
-
Toomy
senior tag
válasz Cathfaern #18587 üzenetére
Az endo a ritkább mintavételezés miatt nem tudja rendesen rögzíteni a kis körpályán történő tekergőzéseket. Az én XPERIA ARC S -em pl. sokszor el is veszti a GPS jelet több 10m -en keresztül. De hát a telefon ugyebár legfőképpen telefonálásra való. Ha valaki pontos adatokat szeretne annak bizony GARMIN-t kell vennie.
-
Quent1n
senior tag
válasz Cathfaern #18603 üzenetére
Viszont ahogy látom a pedál azért viseltes márpedig ugye az ilyen műanyagokat jobb vásárláskor kukázni Mindenesetre jogos észrevétel erre nem gondoltam. Adásvételi meg alap kéne, hogy legyen ez tény de a többség úgy van vele, hogy ha a vevőnek kell majd kér, ő inkább szóba se hozza. Mindenesetre nálam egy jó pont ha már az eladó igényli, illetve felajánlja.
A képek egész jók persze gagyi felbontás stb. szóval látni kell élőbe. Jövő héten (ha még meglesz addig) okosabb leszek mindenképp. Sajnos nem sok vas van 150-200 körül ami méretben/felszereltségben/állapotban/kinézetben megfelelne és nem kéne leutazni hozzá a világ végére. Pl. ez is bejön eléggé [link] csak hát Kaposvár...
Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...
-
imyourfriend
őstag
válasz Cathfaern #18599 üzenetére
Ebben a 3 évben igen, személy szerint Rátóton élek és úgy szoktam feltekerni Szombathelyre majd vissza (cirka 85km egy forduló) és vannak olyan helyek ahol egyszerűen 30km/h-val sem lehet közlekedni mert annyira sz*r a közút. Nem a 8-asról beszélek, 86-oson meg nem járok. Szoktam menni Szentpéterfa felé is (Pornóapáti-Szentpéterfa-Pinkamindszent és úgy tovább) talán ez a legjobb. Bár hogy itt lakom a határ mellett inkább odakint kerekezem, esetleg néhanapján őrség, Őriszentpéter. Szerencsésnek mondhatom magam, 531-es Reynolds csövekből van az acélváz melyre építettem a bringát és szerintem elnyel elég sok rezgést, örömömre. Rosta Zoltánnal beszélj, bár gondolom ismered. Ő rengeteg bringást ismer Szombathelyen és tud segíteni ha úgy van. Itt mind erdőben mind országúton több lehetőség van mint Győr környékén.
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #18607 üzenetére
Hali!
Nekem volt, hogy nem vettem észre, hogy elpattant egy küllőm és tekerés közben mozgott, aminek volt egy érdekes hangja. De ez a fórumtárs esetében nem áll fenn, mivel centíroztatta a kereket, ott megnézik van-e laza küllő, ha igen észreveszik a törést.
Másik kattogó hang forrása lehet, ha nyeregcső mozog a vázban, vagy a nyereg pálcája a nyeregcső rögzítésében. Mind két esetben ülve tekerésnél jön ki csak hang. Ha kiállva tekerésnél is jelentkezik, akkor máshol kell keresni a zajforrást!
Szerk:
A centírozás után amikor helyükre ugranak a küllők, akkor van egy érdekes hangja, de ez pár száz méter után meg szokott szűnni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
nauro
aktív tag
válasz Cathfaern #19748 üzenetére
Én is révfalusi vagyok, de a szigetközi utat nem ajánlom Sajnos az első 10-15 km végig a falukban megy, ahol nem lehet rendesen haladni. Utána már egész jó a terep Mosonmagyaróvárig.
Én a legjobban Tényőre szeretek kitekerni, mert ott van lehetőség szintezni is. Itt egy múltkori kör, ebben jó sok minden benne van, lehet belőle szemezgetni. Van egy jó kis emelkedő Győrújbaráton, Tényő-Ravazd útvonalon lehet még szintezni, valamint Pannonhalmán is van egész jó edzési lehetőség.
Ha csak síkon akarsz menni, akkor még el lehet indulni Bábolna felé is, bár akkor is át kell tekerni a városon.
Ha csapatban akarsz néha edzeni érdemes beszélni Peppésekkel, Tatankásokkal, ők szoktak szervezetten járogatni.A Poláros linknél a beállításoknál be tudod kapcsolni a szintkülönbséget is, így látod, hogy hol vannak az emelkedők
[ Szerkesztve ]
-
jackbacsi87
senior tag
válasz Cathfaern #19748 üzenetére
Szigetközi út fogalmazzunk úgy, nem az igazi...
+1 nauro kolléga tippjeire
Én is Győrújbarátot javaslom, ha "hegyre" vágysz.
Vagy Bábolna felé. Az eleje ilyen felfedező út volt, a Tatai út a nyerő. Kerékpárút nincs, de kicsi a forgalom, és az út jó minőségű, néhány részen most újították fel. -
Packersbay
tag
válasz Cathfaern #20134 üzenetére
Esőnadrág,decathlon-ban 4000 körül máshol biztos van olcsóbban. Viszont csak nagy zivatarban érdemes fölvenni nyáron mert különben belerohadsz:-) én ősszel használtam még amikor egész napos esők voltak. Akkor nekem bevált.
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
hegyimorc
senior tag
-
Because
őstag
válasz Cathfaern #20134 üzenetére
veszel gumiszallagot vagy sima madzaggal megoldod és ha van régi széldzsekid annak az anyagából varrsz lábszárra valót, mondjuk a combod ugyan úgy ázni fog...
Stauffenberg: nekem még mindig 15km az út oda a filás egyentáskám alján van egy kínai esőkabát a fél órát kibírja amíg hazaérek
[ Szerkesztve ]
-
Krisz79
őstag
válasz Cathfaern #20154 üzenetére
#20153) lsebestyen válasza Krisz79 (#20152) üzenetére
Csak új jöhet szóba....(#20154) Cathfaern
Hát ráültem 1re-2re. (Gepida Alboin 28" 48as váz, sajnos kényelmetlen volt.)
Illetve Kroos Hexagon X sorazat bringáira 26" mérteben.
Sokkal ideálisabbnak találtam.[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
sssent
senior tag
válasz Cathfaern #20165 üzenetére
Elvileg. Én a gyakorlatban 172 cm vagyok, és egy 17"-os (~44cm) Kelly's CRX váz átlépőmagassága pont jó, a 18-as trekking vázak legtöbbje pedig már igencsak necces. Hiába baromi alacsony a váz a nyeregcsőnél, a valós átlépőmagasság a felsőcső közepe körül jelenik meg. Ezzel pedig az a gond, hogy a 28-as kerék + villa adta fix méret miatt a felsőcső első része már a legkisebb méretű váznál is elég magasra kerül. A probléma ugyanaz, mint a 29-es MTB-knél, csak itt kisebben, így egy átlagos testalkatú felnőtt embert nem érint, csak az ilyen kicsit rövidebb lábakon élőket, mint jómagam.
(#20169) Krisz79: azért nem mindegy, hogy 44-46 vagy 50. Egy átlagos 170 körüli embernek egy 18-19"-os váz már jellemzően nem nagy, de a 17-es már az én rövid lábaimhoz is megfelelő. A Meridának és a Kelly's-nek egészen biztosan vannak ilyen kicsi vázai is, de 46-os szerintem már mindenkinek van.
-
fpeter07
veterán
válasz Cathfaern #20165 üzenetére
Szerintem sokkal inkább geometriai oka lehet a vázproblémának, mintsem méretbeli.
szerk: (#20179) bigdady: Személy szerint inkább veszek még egy jónak bizonyult sisakot 15k-ért, mintsem egy olyat, ami kényelmetlen. Ettől függetlenül lehet jól illeszkedik más fejére.
(#20180) ígyvanferi: Fórumon már volt róla szó, jól használhatónak írták.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Cathfaern #20224 üzenetére
80km/h reálisnak hangzik? Én egyszer mentem annyival síkon egy rakott pótos teherautó után, hát nem kívánom senkinek sem. 52/12 volt fent és örültem neki hogy húzott a menetszél különben nem lehet azt a tempót tartani. És itt az oldalon 156-os fordulatot ír.. szerencsémre kb 4-5mp-ig kellett tekerni de akkor mint az őrült és utána pihenhettem kb ugyanennyit. Csak az első nagyobb kanyarnál volt a gond amit nem sikerült egészen bevenni..
-
Zola007
veterán
válasz Cathfaern #20224 üzenetére
az egyik szakasz az egy erős lejtő a videón, csak a kamera szöge miatt nem feltűnő
montival mentem már parton én is 80-at, próbáltam 60-65 körül beletekerni legnagyobb áttétellel, de csak pörgött a lábam üresben.
szóval ez itt erősen gyanús[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
imyourfriend
őstag
válasz Cathfaern #20228 üzenetére
[link] Ezt mondjuk nem ajánlom, életveszélyes művelet. Egyszer én is kiakartam próbálni kamion mögött autópályán, de maximum ilyen 70-es tempóig. Utána már annyira beráz a váz ha kikerülsz a mágikus háromszögből hogy könnyen esés lehet. És nem tudsz lemaradni csak amikor a kamion megáll, vagy bukás van.
-
Zola007
veterán
válasz Cathfaern #20228 üzenetére
kb így nézne ki a dolog [link] 10-15 méteres leszakadásnál part nélkül
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #20224 üzenetére
Tuti 100 km/h felett ment...
Itt egy kis bemutató a pedálfordulatról, pörgött a lába elég rendesen, mint ennek:Szerk.:
Amúgy 127-es fordulat nem a világ, szinte mindegyik edzésnapom ekörüli max pedálfordulatú.
Mikor pedálfordulat edzés volt én is forgattam már sokat:[ Szerkesztve ]
undefined
-
eddie1978
aktív tag
válasz Cathfaern #20298 üzenetére
Ezt látom én is a hátterében, hogy kevesen vagyunk kis vásárlóerővel mint írtam is. Ki lehet ebből törni? Németből egy hét alatt megjön olcsóbban, vagy itthon a vagy lesz vagy nem 3-6x annyi idő alatt. Ráadásul 14 napig visszaküldheted ha nem jó. Szemben az itthoni 7 vagy 8 nappal.
Ahhoz nagyon elkötelezettnek kell lenni, hogy támogasd a magyar kereskedőt. Alapeset, hogy gyorsabban olcsóbban akarja szinte mindenki. Minden fórumban gyakran látni, hogy külföldi vásárlást szerveznek. Valami tönkremegy, itthon mondjuk egy hónap beszerezni. Már többször jártam így. Vidéken 100000 lakosú városban lakom. Nehéz. Ezen változtatni mission impossible a jelenlegi helyzetben. Én sem cserélem szezonról-szezonra a cuccaimat. Előző cipőm 7-8 éves és még használnám, ha nem lenne kicsi.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Cathfaern #20320 üzenetére
hááát....
Google gyalogos tervezője eddig minden alkalommal elvitt olyan terepre, hogy időnként inkább leszálltam a bringáról. Legutóbb meg sűrű káromkodások közepette inkább elmentem másfelé, mert a jelzett út két oldalán sűrűn állt a bokor, és gyalog is max kétrét görnyedve lehetett menni.
Szóval ilyen tekintetben a Google gyalogos tervezője sokszor használhatatlan.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
sanzi89
addikt
válasz Cathfaern #20340 üzenetére
És akkor a 27,5-ös mánia? Mindenki tömjénezi a 27,5-ös méretet, én meg egyszerűen nem értem miért kellett egy új szabvány. Fogták volna a bevált 28-as méretet, kiadnak más geometriájú vázakat, mint a trekkingek, erősebb kerekek, villa és kész is volnánk, de nem, kell még egy méret, agyuk el újra a spanyol viaszt...
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
gergo5991
őstag
válasz Cathfaern #20352 üzenetére
175cm/76kg, 18 éves, ez a lihegés már 1-2 éve fentáll, vagy csak azóta figyeltem meg magamon, köszönöm a választ, amint tudok, konzultálok orvossal, bár kardiológushoz eddig is jártam, bár 1-2 éve kimaradt már, alpból valami selesttel (google translate szernt magyarul - moraj XD) születtem, emiatt is kezdtem el járni hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Cathfaern #20356 üzenetére
Jómagam 93-óta montizok. A mountain bike action hungry volt a bibliám, szinte kizárólag terepezek, számomra meg pont az országútizás egy homály, azt soha nem csináltam, egyedül egy virsligumis ftness bicajom volt pár hónapig, az nem jött be. 26"-os montim vot már rengeteg, az összes kategóriából, így azt úgy gondolom csukott szemmel is megismerem. Kipróbálva a nagyobb kerékméreteket valóban érezhető a különbség, ez nem csak a vázgeometria, hanem ténylegesen érezhető, hogy nagyobb kerekeken gurulsz. Annak minden előnyével és hátrányával, tényleg csak azt tudom mondani, hogy próbáld ki, mert számokból és írásokból soha nem fogod megérezni a különbségeket.
Tomi_Sci: De bizony, 584-es felni már nagyon régóta létezik, ez a 27,5". Csak ugye nagyon nem mindegy, hogy milyen kerékpárban vannak ezek alkalmazva, montinál a 622 és 584 egy újdonság, a 622 már nem annyira, de a 26-hoz képest igen.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Mansi
csendes tag
válasz Cathfaern #20599 üzenetére
Látod ez a baj, h a kerékpárutat nem erre tervezik, hogy mindenki használni tudja.
Tökéletesen egyetértek az a, b, c, pontjaiddal.
Teljesen jó, hogy turisztikai szempontból csinálják, ezzel nekem sincs bajom, csakhogy ennek egy kerékpárút hálózatnak kellene lennie, amelynek lehetne a videón látható része a városban tekergő.
A videókon látható egy eszetlen módon megtervezett aszfaltcsík ami minden bokorba bevisz.
Autós szempontból se véletlen, hogy az elkerülő elkerülőjét építik minden egyes nagyváros köré, éppen ezért a tó körüli kerékpárutat is úgy kellett volna megtervezi, hogy legyen normálisan körbe, és abból leágazók, ha be szeretnél menni vki minden bokorba.
De bevinni a strandolók közé, ez tök életveszély mindenki számára, főleg főszezonban. De ők azzal megoldották, hogy a strand elejére kibasztak egy 5! km/h-s sebesség korlátozó táblát ha jól láttam.
Gyalog is vannak olyanok akik dupla annyival mennek -
Szakbarbár
aktív tag
válasz Cathfaern #20599 üzenetére
Azzal egyetértek, hogy az ilyen bicikliutak nem sportolás célból épülnek, ilyen esetben én messzire elkerülöm a bicikliutakat és inkább országúton megyek. Viszont a vonalvezetése akkor sem jó, mert hiába mennének lassan a biciklisek ha lépten-nyomon a strandolókat kell majd kerülgetni. A gyerekekről nem is beszélve. Szóval még a turistáknak sem lesz igazán jó, de ez majd csak nyáron fog kiderülni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #20662 üzenetére
Ez a kalkulátor egy hatalmas ostobaság.
Én inkább az egyéni pulzustartományt ajánlom. Bár ehhez azért kell egy alap edzettség, mert különben tuti nem fog menni 30 percig full maxxal.
LTHR Test
Az a lényege, hogy 30 percen keresztül full maxxal mész, és az első 10 perc után nyomni kell egy resetet és az utolsó 20 perc átlagpulzusa lesz a laktátküszöböd, azzal már 99% pontossággal ki lehet kalkulálni a zónákat, feltéve, hogy jól csináltad.Ha megvan, akkor itt van hozzá a kalkulátor: [link]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs