- The Elder Scrolls V: Skyrim
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Assetto Corsa Competizione
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- EA Sports WRC '23
- Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #201969 üzenetére
Nem, tök szép párhuzamos a hajtókarhoz képest. Itt a probléma az, hogy nem tudom jobbrább állítani, pedig még van 1-2 mm is kéne.
Amíg el nem kezd a csapágya elszaródni, addig nekem is nagyon tetszik. Jó széles, és baromi könnyű a full fémekhez képest. Meg a szögecsei is elég komolyak, tapadás az van...
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #201975 üzenetére
De pont az a baj, hogy nem tud kijjebb menni, hisz nincs hely a hajtókartól.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #201995 üzenetére
Szóval, akkor összegezve a dolgot, marad a kérdés: pressfit-es Ultegra hajtókart vajon tudok alátétezni jobb oldalon annyira, hogy nagyobb helyet kreáljak a váltónak? Ezt a Trim funkciót így nem tudom kihasználni.
A Canyon hogy baszhatta el ennyire a méretezést / összerakást? Szerintem küldök nekik egy videót, nemtom mit szólnak hozzá, mert így használhatatlan 25 km/h fölött, hogy nem tudom az alsó három fogast emiatt használni hátul.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #202004 üzenetére
Akkor ez konkrétan visszaküldős.........
Vagy küldjenek egy külső csapágyas hajtókart – már ha az jó megoldás.Lehet, mégsem kellett volna Canyon-t vennem. Az, hogy konkrétan beállíthatatlan, annyira el van baszva a koncepció, ezt nem gondoltam volna. Nem tesztelnek egy elkészült tervet????
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #202007 üzenetére
Azért, mert hátul a 4. fokozatban volt legalább, mikor a kép készült.....
"ja, külső csapágyas hajtókart nem tudsz pressfites vázba beletenni, a hajtókar ugyanaz lenne, a csak a csapágy (és a váz+középrész) más"
Hát ez kibaszott jó hír. Akkor kifaragom ezt a műanyag betétet a váltóból.... meg kíváncsi vagyok, mit szól ehhez az egészhez a Canyon...... ma csinálok videót.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Feljebb teszem, de itt nem kevés hiányzik, alapból hozzáér kb a 2-esen, és amúgy a 4-esen is meg tudom úgy tekerni, hogy belerecegjen a lánc a váltóba, de 3-ason meg már teljesen laza hajtás mellett is.
Ez nem hangyafasznyi különbség, hanem 3-4 milliméternyi hiány úgy, hogy a hajtókar már így is csak 1 mm-re van. Tényleg wtf.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz sherlock82 #202085 üzenetére
Nincs annyi gyökér, meg 30 fölötti fokok? Szerintem ez nem olyan szomorkás.
HUNited: Elmondom: odanyúlsz, elindítod, működik. A teló meg maradhat a táskádban, és nem azt töröd szét.
------
Egyébként én most vettem egy iGPSPORT 10S-t, ami GPS alapú, és meg lehet osztani a telóval az adatokat, és van egyszerű share funkciója, amivel tökéletesen kiváltja a Strava-t.
Csakhogy eddig egyetlen egyszer sikerült csatlakoztatnom a telóhoz, és nem többször. Mindig új készülékként jelenik meg, és nem az elmentettet használja. De ha csatlakozik is, az appjával csak a nagy keresgélés meg gondolkozás van. Kínai szar, pedig amúgy elegendő lenne. Viszem is vissza.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202086 üzenetére
Szóval ez alapján milyen computert tudnátok ajánlani? Annyi kell, hogy egyszerűen átlássam (váltással vagy 1 képernyőn) a max / AVG / aktuális sebességet, legyen háttérvilágítása alapból sötétedés után, GPS alapú legyen, és legyen hozzá valami egyszerű app, amivel le tudom szippantani az adatokat. Ennyi.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz sherlock82 #202089 üzenetére
Nekem pont az volt a szimpi, hogy van saját szolgáltatása, amivel meg tudom osztani az adott futamot átlagsebességgel meg ilyenekkel. Én nem szeretem a Strava-t meg a folyamatos előfizetésre erőltetését.
Megnézem, amit írtál.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #202111 üzenetére
Kiderült, hogy az iPhone tök jól megy ezzel az iGPSPORT-tal blutooth-on, Androidon viszont nem. Az utóbbin már a csatlakozás is gáz, de az app is katasztrófa. Csak sajnálom, mert amúgy a 10s-t megkaptam nagykeráron, most meg kereshetek másvalamit kiskeráron... Már vissza is vittem.
sherlock82: Most nézegetem a Bryton-okat, meglátjuk, melyik felel meg a minimumnak számomra:
- USB töltés
- Háttérvilágítás
- GPS alapú sebességmérés
- normálisan működö WiFi vagy Bluetooth + appIlletve középre, a széles kormányszár részre kell tudnom felapplikálni, ami az iGPSPORT dupla gumijával épphogy sikerült trükkösen, úgy fél óra felszítgetés után.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #202266 üzenetére
Ezt én nem érzem olyan kardinális dolognak, a másfél méter meg nem csak, hogy legtöbbször kivitelezhetetlen, hanem még indokolatlan is. Sokszor nekem kell intenem, hogy húzzon már a picsába mögülem, simán elfér. Nyilván ennek meg az ellentéte az, amikor majd' lesodor, mert a generált széllel már nem számol 70+ km/h-nál. Minden helyzet- és sebességfüggő, nem lehet általánosan ráhúzni az emberekre ezt az oldaltávolság dolgot.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202270 üzenetére
Asszem a Bryton 15 neo lesz a választásom (nem pedig az a szörnyű, sárga sávokkal előre maszatolt tamagocsi). Pont azt tudja, amire szükségem van.
Egyedül a GPS-jel kérdéses az összehasonlító táblázat alapján, mert GPS / Galileo van hozzá írva, míg a többihez pedig Full GNSS.
Ami meg kifejezetten zavar, hogy nem látok sehol átlagsebességet a specifikációkban. Ez ennyire alap, hogy nem írják, vagy megőrültek és nincs benne?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Egy normálisan haladó bringást nem nagyon kell kerülgetni, max elmész mellette egyszer, és nem kell tartanod, hogy kidől eléd. Habár ekkor sem árt részedről figyelni az úthibákat, mert nagyon más az, amin a két jármű átmegy. Tök mindegy, hogy monti vagy országúti, én pl. mindkettővel 28-30 km/h átlag környékén megyek városban (csak most kifejezetten városi géppel). De nyilván jellemzően az országútisok, akik haladnak is.
Ahol rossz a bicajút és haladna (főleg megint országúti), nem alternatíva semennyire sem a "néha kikerülök" valamit a bringaúton. Sokkal kisebb problémát okoz egy autósnak a – valószínűleg nem kezdő – bringás megelőzése, mint a bringásnak totálisan leállni és gyalogosokat kerülgetni, össze sem hasonlítható. Neked autóval konkrétan krátereket meg csigára kötött bólyákat kellene ehhez az effekthez az utakon kerülgetni.
Szóval ha te mégis máshogy gondolod, akkor valójában tényleg te vagy a gyökér, de minimum az atom tapasztalatlan városi környezetben. Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202290 üzenetére
Erősebb fény mindenképp, de nem villogó! Egyből nagyobb ívben kanyarodnak, egyértelműen ez a megoldás. Ez pl. baromi erős, de érdemes sűrűn tölteni cserébe (2x fél/háromnegyed óra simán benne van, de a 3. előtt már tölteném).
Ezeket a szalagokat pedig kiegészítésül: egy ezüst/fehér előre és egy narancs/piros hátsó háromszögre. Ezáltal a saját fényeiket is visszakapják, OLDALRÓL IS. Szerintem baromi fontosak, és ez azért 50x elegánsabb megoldás, mint bármilyen prizma (meg több oldalról látható).
A sima kis átlátszó, meg szilikonos villogó békák kurvára nem érnek semmit, én azokat tiltanám.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202358 üzenetére
Annyira erős amúgy, hogy ha lenézek sötétben és megy a hátsó lámpa, akkor annak az ambient fényében úszik a váltó meg minden, totál vörös és látható az egész bicaj hátulja. Ajánlom ez a lámpát, csak óvatosan kell bánni a gumijával.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Nutra #202363 üzenetére
Megőrülsz egy ilyen erős lámpa villogó fényétől, még akkor is, ha csak hátsó. Az autóst is rendesen diszorientálhatja, nem, segít. Nem véletlenül nem engedélyezett most már sok országban, mert amíg a békákat villogtatod, az ilyet már nem. Direkt nincs már benne ilyen funkció a normális lámpákban (főleg a németekben).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202365 üzenetére
Most mondtam el, hogy szutyok fénnyel még villogsz, de afölött nem, és én fölötte ajánlottam lámpát..... Amelyikkel te is látsz, azzal nem fogsz villogni, majd megérted, hogy miért. Ha nem tudod elképzelni, akkor még nem volt jó lámpád (vagy épp totál káosz kertipartid). Senki se akarja a saját látását kikészíteni MIKÖZBEN bringázik, vagy az nem teljesen komplett, és inkább húzzon az utakról lefele.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202368 üzenetére
Én mindkettőről. Az általam linkelt KTM van olyan erős, hogy bőven észrevedd perifériából, hogy épp világít-e a seggednél vagy sem. Ugyanannyira nem akarsz közvetlenül belenézni, mint egy újabb autó féklámpájába. Ezt te nem villogtatod. Ezt írtam eddig is: én az erős fényt ajánlom már pár hozzászólás óta, nem a villogást. Mellesleg rohadt jól néz ki, hogy rendes robogó fénye van a bicajnak. Más kategória, mint a villogós idiótaságok. Ha még mindig nem tudod, hogy miről beszélek, arra már nincs ráhatásom.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202370 üzenetére
Nem érzed át még mindig a kettő közti különbséget. Ezt a kanyarból látod, rendesen bevilágítja mögötte a fákat, az aszfaltot, egy szobát. Átvilágít a kézfejeden a csontjaid közt. Ennél több figyelemfelkeltés nem kell, ráadásul kiszámíthatóan vagy megközelíthető, mert nem villogsz az autós képébe. Ez összességében sokkal barátibb megoldás, és biztonságban, meg menőségben is előkelőbb, mint a tróger villogás. Németországban már ez a szabály.
Az első lámpánál ugyanez van, csak ott kifejezetten ügyelve a tompított fényre ráadásul, mint ahogyan az autóknál. Egy rendes motyó vakít, ott kezdődik ma már egy bringalámpa, csak én ezt ráhúztam a hátsó lámpára is, mivel megtapasztaltam, hogy mekkora tiszteletet teremt (nem irreális kinézettel, és nem irreális áron). Az egyre jobb lámpákkal a robogók világítása felé kell tendálni, nem a vidámparkokhoz..........
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202372 üzenetére
Írtam egy második bekezdést is azóta. Nem egy kurva bohócot akarunk a bringából csinálni. A robogólámpák se villognak, és milyen érdekes, észreveszed őket. Ez a bringa iránya is az egyre nagyobb lumenekkel. Ha villogni akarsz, menj egy fesztiválra és lóbáld, amit jónak látsz!
Biztos vagyok benne, hogy előbb basz el már direkt is egy kocsi a villogás miatt, mint az erős, statikus láthatóságának hiányában.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202374 üzenetére
Egész addig, amíg el nem érnek a szabályok nyugatról, vagy míg tarkón nem kúr egy bicajos amiatt, hogy a képébe villogsz, mint egy gyökér. Én ehhez már párszor közel álltam - de ez még mindig kisebb probléma, mint amikor valaki elkezdi magyarázni, hogy de hát ott van kirakva a kis béka, nem látom, hogy villog? Nem b+, azért szóltam rád.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202377 üzenetére
De, tiltja, csak még nem mindenhol. A késés oka nyilván az is, hogy itthon az emberek ilyen kiegészítőkre nem igazán költenek, meg szerencsére a gyártók az erősebb lámpáknál funkciók közé már direkt nem rakják be a villogást. Fényerősség-függő az egész.
És megint elmondom, én a fényerősséget jobban preferálom. Nem te fogod felébreszteni az autóst, azt elhiheted. A szándékos idegesítés ténye viszont fenn áll a villogásnál. De ez is olyan, hogy hiába magyarázom, nyilvánvalóan nem találkoztál ezekkel a különbségekkel a reakcióid alapján. Szar érzés, hogy a tapasztalatomat tolom, te meg azt sem tudod, hogy miről beszélek, mert nyilván életedben nem láttál még normális lámpát – legalábbis a reakcióid alapján.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Maximum1 #202387 üzenetére
Nem lehet, hogy úgy kéne a közlekedéshez állni, ahogyan te is szeretnél részt venni benne? Akár autósként is? Tudom, fantasztikusan új gondolatok, főleg, amikor mindenkinek a kurvaanyja, aki autóba/bringára merészel ülni.
De csak így lehet normális irányba terelni a dolgokat, és akkor mondjuk nem az lesz 10 év múlva, hogy laser pointerekkel égetjük ki egymás karosszériáját meg szemét, mert kis ívben fordult balra. Engem autósként is nyilvánvalóan zavar, hogy ha villog valami, és legszívesebben megmondanám, hogy csináltassa meg a kihagyó lámpájának az áramkörét, mert úgy csak nagyobb veszélybe sodorja magát.
De legalább már valami villog, az is haladás... Aztán elérünk majd arra a szintre is, amit Khelben-nek magyaráztam, de ha már egy bringás topikban sem megy ez át, akkor ez még sok idő........................
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz -=RelakS=- #202400 üzenetére
Nyilván úgy beszéltem róla, hogy nem túlzás. Nem tudsz belenézni közelről, meg nem is kell, középtávolról viszont már jó. Szép ambient fény + közvetlen, erős piros csík a nyeregcsöveden. Ez a lényeg hátul, nem a diszkó.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz fulton #202466 üzenetére
Nem mindegy, hogy új volt-e a kerék, mert akkor még lazulnak egy kört a küllők (gyakorlatilag húzott állapotba hozod őket). Az se mindegy, hogy milyen súlyt bír valójában, és hogy milyen terhelést / ütést kapott. Nem a fűzés mindennek a forrása. Ha használod, akkor néha utána kell állítani.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #202465 üzenetére
Amit én a legsűrűbben látok: a kereszteződésben balra csak nagy ívben, a másik mögött szabad bekanyarodni, de ehelyett bevágnak eléd, aztán nem értik a normálisan közlekedő kézjeleinek forrását sem ..i.. Egyre többen átveszik ezt a hülyeséget... A KRESZ kb. jó, csak elfelejtik az emberek.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Nem fogtad fel a példám. Ez olyan, mintha téged az autóval földútra kényszerítenének, a többi dumának meg nincs is értelme, amit eköré fűzöl. Eleve a legtöbb helyen nincs is bringaút, így az együtt közlekedést már meg kellett volna tanulnod, és nem azon kéne pampogni, hogy néhány szakaszon nem azt használja minden bringás. Örülj neki, hogy egyáltalán léteznek azok a szakaszok, és akikkel az úton tlaálkozol, azok nem fognak eléd bekacsázni!
Már előfordult velem egyszer, hogy megállított a rendőr azért, mert nem a bringaúton mentem. Miért? Mert veszélyes (volt egy beláthatatlan sarok, ami miatt az úton mentem). Ennyi volt, ő se hülye (mindig). Megértette, továbbmentünk. A rendőr szintjére javallott lenne neked is eljutni. Sosem akadályoztam még kocsit, így a pörgésed is értelmezhetetlen.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202478 üzenetére
Mellesleg örülj neki, hogy léteznek a bringások, és nem a kocsisort növelik. Annyit tehetsz, hogy ezt megköszönöd. A többi fürdőskurva rinyára itt meg főleg senki sem kíváncsi. Ha ezt élőben nyomod, akkor meg örülj, hogy marad fogad vagy visszapillantód. Szívesen. Üdv!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Nincs semmiféle többszörös sebesség (nagyon max 2x-es) a városban, átlagban pedig jócskán lemarad az autó. Cserébe a lassú bringások, a gyalogosok, meg a gyorsabb bringás is biztonságosan közlekedik, utóbbi az utakon (igen, ez a biztonságosabb mindenkire nézve). Eddig is ezt magyaráztuk, ez eddig is így volt, és ha a bringás infra nem változik jócskán, akkor így is marad. Ha nem akarod megérteni, akkor ne tedd, ez nem minket minősít.
Magyarázhatom én is, hogy ha nem kacsáznának össze-vissza előttem autóval, meg nem arra kéne állandóan készülni, hogy az átlag seggfej index nélkül vált sávot (már ha egyáltalán tartja a sajátját), akkor normálisan meg tudnám előzni, és nem lát többet a városban. És ez sokkal többször előfordul, mint ahányszor bármennyire is problémás lenne engem megelőzni...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
-
SpaceJam
aktív tag
"Gyalogos meg nem lehet a bicikliúton." De ott, ahol egyben van a bringaút és a járda, ott pl. eleve nem úszod meg. Nem csak sebesség kérdése. Tele vagyunk ilyen elcseszett koncepciókkal.
De nem érted a különbséget, így nincs miért többször leírnom.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Tyler Durden #202586 üzenetére
Bikemen - 1117 Fehérvári út 38/A
Soulrider - 1027 Kacsa u. 5.
Doctor Bike - 1211 Központi út 24-26. (Csepel Művek, bejárat a DT Swiss molinó alatt)Ők nagyon jók. A Doctor Bike-osok profik teleszkóp karbantartásban, a Soul-osok inkább országúti támában menők. Ők elég extrém dolgokat megoldottak már, amit máshol nem.
A 22. kerületben ott van a Rajbike (1222 Gádor u. 1.), de szerintem inkább vész esetére. Amiket eddig kérdeztem a sráctól, arra nem túl magabiztosan válaszolt, meg már be se lehet menni a boltba, úgy meg van úszva a munkákkal.
Illetve van még az említett Csodabike (1224 IX. u. 24.), de Peti elsősorban montis. Ellenben nagyon kedves és 100%-osan segítőkész. Hozzá nyugodtan viheted (), valszeg ez lesz a legközelebb. Csak hívd fel előtte!
Gumikat mindenképp rendelnék, a bike24 és a bike-discount.de is jó. Előbbiről rendeltem én is a gumikat, itt volt feláras küldés nélkül is 4 nap alatt minden (a magyar posta kihagyásával).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
A megoldás az, hogy nem mész gyalogosok közé, mert hirtelen irányt változtatnak, és akkor 10 km/h-val is sérülés a vége. Nem megoldás a közöttük való tekerés semmilyen sebességgel. Ugyanakkora baromság, mint autóst a járdára küldeni "oldd meg lassan" jeligével... Nem kell úgy rohanni, megoldod!
Remélhetőleg szépen, lassan felfogod. Próbáltam egyszerűen megfogalmazni, hogy hiába pörögsz rajta, egyszerűen nincs igazad. Ez van, majd egyszer túllépsz rajta.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-
SpaceJam
aktív tag
Akkor te meg szálljál ki légyszíves a kocsidból és közlekedj villamossal, ha ennyire veszélyes vagy! Ennyit erről. Faszságokat beszélsz itt már nemtom hány napja... elég volt belőled.
A bringa a közúti közlekedés része. Ha ezt autósként nem fogod fel, akkor add vissza a jogosítványod! Utána meg toljad a rollered szépen a járdán, hisz nem vagy forgalomba való.
ivana: Pont ez.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Igen, és akkor most már csak azt kell összevetni, hogy kiket kikkel engednél össze. A szar utakon azokat, akik kiszámíthatatlan módon biztosan rövid idő alatt elcseszik egymást, ráadásul az egyik fél egyáltalán nem halad, szemben a mindkét fél halad és nem basszák el egymást felállással. Erről a két különbségről volt szó eddig is. Lassan eljut...
Vétettem, Hasaggymeg, tudom jól.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szabolcs.sz #201214 üzenetére
Közben rájöttem, hogy az a legnehezebb a lámpa megtalálásában, hogy én azt középre, a kormányszár alá szeretném felszerelni úgy, hogy állítható maradjon a dőlésszöge.
Az Infini I-273P Micro Luxo-m ezzel a felfogatással van szépen berejtve a kormányszár alá:
Az ajánlott Astrolux-hoz van egy kamera mount adapter a képek alapján (te találkoztál vele?):
Már csak azt kéne kiderítenem, hogy ezt a kamerás mountot (vagyis a fogadó oldalt, amit fel kell szíjazni) hogy hívják pontosan, mert szeretnék belőle venni egy újat. Bár gondolom, "camera mount", hisz ez ilyen standard GoPro cuccnak néz ki.
Vagy hogy van-e nem ilyen sínes-becsúsztatós, hanem belepattintós lámpa (mint az Infini), amit még ajánlott a 800 lumenes szegmensből A sínes módszer nem annyira szimpatikus, főleg, hogy fejjel lefele lesz ugye. Nem szeretném, ha zötyörögne, ha már egyszer ninja gépem van megint.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202770 üzenetére
Most esik le az újabb probléma... A vertikálisan aszimmetrikus fényű lámpákat nem pakolhatom fejjel lefele. Ciki lenne, ha az aszfaltra nyomná a tompított fényt, miközben elvakítom szegény baglyokat.
Lehet, hogy akkor maradok valami Mini Luxo-nál erősebb, de kerek fényű cuccnál. Sehol máshol nem tudom elképzelni a fénynyalábot, csak a kormányszár alatt. OCD ftw.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202771 üzenetére
Eddig az ötletig jutottam: távtartó mount + Convoy M1
Csak mivel hosszú lámpa, kellhet még hozzá egy toldás.A Convoy-ból melyik verziót érdemes venni (Emitting Color / Body Color)?
Már ha egyáltalán ajánlott még... Ja, és milyen aksit... meg honnan.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #202776 üzenetére
Mivel ezeknek több fény-szintjük van, ezért én ezt nem érzem problémának. Nyilván nem akarnám állandóan 100%-on pirítani az előttem látható terepet és élőlényeket.
Ringman #202780: Lehet, hogy nekem is az lesz akkor. A Rockbros pedál pedig, amit nem rég vettem, valami elképesztő ár-érték arányú. Ha alattam nem csapágyasodott ki egy hét alatt, akkor ez bárki másnak örök darab lesz úgy, hogy atomkönnyű. Szóval el tudom képzelni, hogy a lámpa sem szar.Ismerem ezeket az adaptereket, de ez kormányra rögzítendő (vagy éppen kormányszár csavar helyre mennek, ami nálam eleve nincs), de én szeretném teljesen elrejteni, és akkor megmaradhatna ez a látkép (+ computer középre):
parkr #202782: Ilyesmi kell, de rövid csavarral, illetve rendes gumírozott talppal. Találtam párat Alin is, azt hiszem, de mindenesetre köszönöm. Első körben próbálom megoldani szíj és minden nélkül.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Hasaggymeg #202792 üzenetére
Igen, ezzel én is így vagyok. Vettem már drága pedálokat, köztük Time-ot is, de ha nem a csapágy, akkor más alkatrésze adja fel idővel. Az ilyeneknél el kell fogadni, hogy kopó-, azaz cserés alkatrészek, így inkább az olcsóbb alkatrészek sűrűbb cseréjével járunk jobban.
Na, ugyan van némi fizikai érzékem, de azt, hogy a hexa lukba bepaszírozott tüskét bárki hogyan teker meg, arról fogalmam sincs. Nem próbáltam meg még piszkálni se. Ez egy olyan geometriai rejtvény, amiről úgy gondolom, még ráér megfejteni. Tippre: be vannak ragasztva mindenféle menet nélkül... bár adtak hozzá cserét. Öööö.. majd lefényképezem.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz FőDudu #202796 üzenetére
A grammánia kisördöge most rendesen felsírt. Mi a töcsnek ennyi fém egy pedálba Ezt már a múltkor is akartam írni... Iszonyat oldschool ez, illetve egy nagyon fura perverzió. Ráadásul egy csomót elvesz a hajtókar hosszból a vastagsága miatt. Épp egy méretkategóriányit rövidít rajta a flat pedálokhoz képest (nyilván ez esetemben nagyobb probléma).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz FőDudu #202798 üzenetére
o_O Tényleg, törtél már pedált? Ez most nem a győzködés formátuma, csak szimpla kíváncsiság. Vagy a nagyobb csapágy miatt tovább bírta, mint a többi?
Nekem ugye építették ezt az új DT kereket, és meglepő módon így, hogy sokkal erősebb, könnyebb lett a gyári keréknél. Max 10 kilóból ki lehetett hozni azt is, ami engem már ténylegesen elbír. Egyedül az egyenes, szárral egybeintegrált kormány miatt aggódom...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz FőDudu #202800 üzenetére
Igen, ezt egyrészt érthető, viszont ha páros lábbal ugrasz rá, akkor nem a pedál teste kapja a legnagyobbat, hanem a töve, ami mindegyiknél ugyanakkora átmérőjű. Max a csapágy lehet esetleg szélesebb benne, de egyéb előnye szerintem nincs a flat-ekhez képest.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz vendingo #202805 üzenetére
Nade miért pont az? Ugyanúgy 800 körüli Lumenről beszélünk, és azt is leírtam, hogy nyilván ezt a városban már nem maxon használnám.
De ha már Lumintop, arra miért van kétféle akku írva (21700 / 18650)? Melyikkel adják és hol érdemes az erősebbiket beszerezni? A felfogatás kérdése pedig továbbra is megmarad.
Különben nem tetszik a fénye, hogy ennyire éles karimában világít az alsó szélen.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gurulunk, WAZE?!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ford topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Bulova Archive Series Mil-Ships Automatic 41mm tok Sapphire Crystal
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs