-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #292941 üzenetére
Nálam eddig az összes gyantás vagy félfémes üvegesedett/elégett idővel, a Shimano a leghamarabb, de kizárólag 15%-nál meredekebb lejtőkön, terepen, amiből felénk akad bőven. Aszfalton és kevésbé meredek terepen én sem égetem el őket. A BBB is régóta tervben van nekem is, csak mindíg mást találtam olcsón, így eddig kimaradt. Kínaiaktól itt sokan riogattak, a ZTTO-t azért mertem bevállalni, mert redditen sokan dicsérik. No meg azért marhajó deal, sokkal olcsóbb a Shimanonál is, 4.19 dollárért adtak 4 pár betétet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #292941 üzenetére
Az égetés a hosszú, meredek lejtőkön szokott megtörténni, nem a síkon satuzástól, idő kell annak, hogy lilára forrósodjon a tárcsa és rásülj ha hozzáérsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #293068 üzenetére
Nálam a Contact Speed, meg a gp5000 is tökéletesen teszi a dolgát. Igaz, mind a kettő a teljesen hagyományos modell, nem s tr, meg tl, meg mittoménmi.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #293213 üzenetére
Jeffsyvel nekem is megvolt a 25-27 km/h es atlag aszfalton. De hosszabb tavon nem birtam volna, sokat kivesz. A pozicio is jobb outin, montin az aero pozicio termeszetellenes.
Ha nem kell koltoznom Mecsekbol, az eletemben nem ulok ra outira.A tularazottsag igaz, en sem ertem a mai napig. De latod, itt a topikban is a tobbseg 1-2 milla kozotti bicajjal jar, es Facebook csoportokban is szallingoznak a 2 millios kecskek. Es ez meg csak nem is top tier. 2 milla alatt maximum belepo karbon vazakat kapsz, atlagos tulajdonsagokkal es tomeggel. Ha kell a premium, akkor 3-4 millio a belepo. Trek Madone csucsvaltozata pl. 17.000EUR? Menjenek a pitlakba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #293213 üzenetére
Mind mások vagyunk. Én meg gyakorlatilag fitnesst csináltam a trekkingből, mire rájöttem, hogy a legjobban az egyenes kormány zavar, amin egy szarvacskával lehetett kicsit segíteni, de jobb lenne egy kos. A montira meg 2 éve rá sem ültem, el kéne adni a picsába, kicsit visszaterepesíteni a cross trekkinget (aztán rájönni, hogy úgysem megyek terepre, és azt is eladni), városban szaladgálásra meg venni egy gravelt. Amit addig fogok országútíssá mutálni, hogy a végén két országútim lesz. Illetve négy, mert van egy a görgőn is, meg van egy anyámnál Zalában is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #293236 üzenetére
Azért ne essünk túlzásokba, egy full gyári, alap tiagrás országútit most is meg lehet csípni 1000 euróból, arra már csak akkor kell költened, hogy neked nem 'elég' az a váltás, vagy kell egy jobb kerékszett, vagy ilyesmi. Használtan meg gombokért mennek a felnifékes, tiagra/105 gépek, nem mai darabok, de őszintén... Nekem is a 3 országútiból kettő felnifékes (jó, mondjuk a görgőn olyan mindegy), egy tiagra, kettő 105, és csak az egyik karbonvázas. Nem mondom, hogy nem érzem a különbséget, de hogy megért-e 3x annyi pénzt új áron, azt csak azért mondom, hogy igen, mert ilyet akartam, és kész, szóval nekem megérte. De tekerés közben hogyan lenne már valami 3x jobb? Ok, erősebb, határozottabb, jobban adagolható a fék, ez talán a legfontosabb különbség, másodiknak hoznám azt, hogy a karbon váz azért komfortosabb, harmadiknak meg ott a súly, ami a mi szintünkön olyan mindegy, amikor a teljes rendszer 10,1 kg, vagy 11,3. Ilyen apróságok meg, mint geo, szín, vagy menőségi faktor meg luxusprobléma, lássuk be.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
-
BusinessGuy
őstag
válasz Fall-N #293284 üzenetére
Szög egyenes a tárcsa, mt900-as. Az egyik oldalon vegig ott van egy hajszálnyi rés (alávilágítva látszik) a másik oldalon szinte végig nulla. Fél mm tuti nincs egyik oldalon se. Lassan tekerve hallani hogy végig "simogatja) illetve egy ponton hangosabb - pont annyira ér bele hogy legyen egy kis hangha de ne fogja szinte semennyire, hosszan pörög a kerék ha forgatom.
Ezért gondoltam hogy esetleg a felcsiszolás az égetés után nem lett egyforma vagy nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #293283 üzenetére
Dehogy éri meg, nettó ráfizetés, de ha szívesen csinálod, akkor ez is egy hobbi, azzal nincs semmi baj. Legyen ez elég önigazolásnak, ne akard a matekot is megerőszakolni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Roland861010
addikt
-
Weareus
addikt
válasz Fall-N #293686 üzenetére
Ez a szöcskés sztori aranyos, tetszik.
Kár, hogy nem jöttél.Hát igen, be kell kerülni a csapatos tekerésekbe, egyedül néha uncsi.
Legjobban a Mohács-Pécs-TV-torony tripet szeretem, ott lehet erősödni, abban van kis szint. Nem is tudom, kb. 2x50-55 km lehet.
Mohács, Székelyszabar, Hímesháza, Geresdlak, Fazekasboda, Nagypall, Pécsvárad, régi 6-oson: Pécs-Hird, Pécs-Vasas-Pécs-Somogy, ott ki István akna felé és akkor a Komlói úton kell menni kb 2-300 métert, (ez elég forgalmas, szerencsére nem kell menni rajta sokat) majd ott leágazni balra a TV-Torony felé. Szombaton, a Baja-Fajsz túra előtt tekertem le negyedszer. Az idők javulnak, de még nincs mivel dicsekedni ez ügyben.Btw volt egy országúti tesó tegnap, el akartam lopni, és ezt közöltem is a tulajával, de nem akarta engedni.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Fall-N #293699 üzenetére
Tavaly novemberben adtam el az utolsó autómat a háromból. A wc-re is autóval szindrómát addig fosnyélen toltam, nyilván...
Elkezdtem gyalog járni dolgozni (5-6 km/ nap, hétfőtől szombatig). Szénhidrátokat részben szanáltam, de az ételmennyiséget nem vettem vissza, utálok éhezni. (Több hús, több sajt, több tojás...). 115 kg-ről indultam. 1-1,5 hónap gyaloglással lement 10 kg. Kollégák szóltak: - Hellóka! Kéne egy bicaj, Mohács tömve van bicikliúttal, meg itt a töltés is.
Vettem is egyet, majd azóta még kettőt.
Ma reggel 96,6 kg-ot mutatott a mérleg, de ebben a tegnapi tripp miatti víz-súlyvesztés is benne van, 98-99-re teszem magam most kb.
A cél a sub 90 kg. Szóval van még mit és miből...
A szerencsém az, hogy szeretek hosszúkat menni, főleg a dombos részeken, Baranyában meg abból akad.
Augusztusban két hét szabi, célkeresztbe veszem a Bubát, a Balatonkört és a Velencei tavat is.
Ezek az óriási terveim.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
zsamiatt
őstag
válasz Fall-N #293699 üzenetére
Fogadunk?
Para: az izmot nem dobja le csak ugy csak bizonyos szint felett. Egyebkent az allo kepeseg mellett kell az ero is. Ki ne talaljuk mar, hogy a bringasbak nem izmos a combja, vadlija. Nyilvan a kar, hat stb nem annyira hangsulyosan de komoly problema lenne ha az is nem lenne erositve. Ugy fajna a hata, dereka stb hosszu tavon hogy ossze tojna magat.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #293996 üzenetére
A Wilieren ugyanilyen Sram XO1 karbon hajtókar volt, amikor megvettem, csak még a régi-nem dub-szabvány. A középcsapágyat mindenképp cserélni akartam, az a tuti, ha tudom, mikor került bele. Meg a fékcsövet is csak kivett középcsapágy esetén lehet szivacscsővel együtt normálisan a vázba fűzni, szóval a csere adott volt, akkor meg már legyen dub. A hajtókar egy kicsit kopott volt itt-ott, szal azt is cseréltem dub-ra.
A 7100-as SLX fékek maradnak, semmi bajom velük, a Sram fékekről meg sz. rt se tudok, szal a fék marad Shimano.
A sor (XX1) még a nyarat biztos kihúzza, majd ősszel veszek veséért egy újat, legalább min. két évre az is le lesz tudva. -
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #294049 üzenetére
Tudja kezelni, mivel ugyanez kell a váltó 1*11-re ott meg 50T-s a legnagyobb. Lehet de a gyereket akkor is muszáj lesz be várni.. Bár én voltam a lusta mert halogattam nála a kerékpár fejlesztést elől jó lenne a hajtómű 22-32-42 csak hátul a kazetta nem ott 11-32-s van 36-sat kellene vennem rá hogy fel tudjon menni a nagyobb dombokra is.
Akkor ezek szerint a 126 szemes lánc kell majd méretre szabni majd
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #294136 üzenetére
Én nálam az a bosszantó helyzet van hogy kényelmes a kerékpárom de ha vontatok vagy súlyt cipelek a kerékpárral akkor fáj nekem az a pont ahol a nyak találkozik a vállal. Emiatt a KLS CRX 70 stucnit 20°-ról 30°-ra állítottam azóta hol a stucni ropog alkalmanként vagy a markolat ami csavaros zögzítésű. Jó időben mikor meleg van "csúszik" a váltó 9-s fokozatban (összes többiben nincsen ilyen sőt állványon tekerve se jön elő illetve hűvösebb időben se) 10-s fokozatban érzem a láncot hogy dolgozik a talpamom keresztül kb. ahhoz hasonló mint mikor a lánc is tropa meg a kazetta is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #294133 üzenetére
Így könnyen beszélsz és egy pár100ezres alsóbb kategóriás bringánál talán érthető is lenne, de megnéznélek egy 1-2 millás egyben levő, kifogástalannak látszó kerékpárt hogyan lenne "gyomrod" otthon szétrámolni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #294146 üzenetére
lehet én vagyok nagyon maximalista nem tudom masok hogy... de a saját esetem(cube) alapján nem tudom alátámasztani azt hogy jobb lenne millió feletti gépeknél az átadás minősége. De mondhatom azt, mind olyan jellegű hiba volt ami az összeszerelő/átadó bolt rovására írható.
gondoltam h lesznek vele teendők, nem ért váratlanul".Talán inkább boltra válogatja - annak szerelőjére.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #294160 üzenetére
Németeknél jóval gyakoribb az egyben, otthonra rendelt bringa. Aki üzletben veszi, az is összeszerelve kapja meg, ez általában az üzlet ingyenes szolgáltatása. Aztán olyan lesz, amilyen, a pedált én sem tudtam levenni az enyémről, miután eltörtem egy imbuszkulcsot, eltoltam a szomszéd utcában lévő motorszervizig, és megkértem őket, mert nekik volt félkarnyi imbuszkulcsuk hozzá. Na, zsír azon se volt egy deka sem. Pedig külön vettem a pedált, mert az nem járt a bicajhoz. De a userek 90%-a annyit sem ért a szereléshez, mint én (egyszerű alkatrészek átszerelése, defektjavítás), bárki van, azonnal szerviz. Kis kerékpárszervizek kb váltóbeállításból, meg defektjavításból élnek. Ezt a minap is mondtam, az itt fórumozó hobbiszerelők a kerékpáros társadalom 1%-át sem teszik ki.
Bicajt meg építsen magának, akinek 2 anyja van, én fizetek is érte, ha összerakják nekem, ha alkatrészenként venném. De én már a PC-vel is így vagyok, pedig raktam össze pár tucatot az elmúlt huszonpár évben. Szerencsére a vőm programozónak tanul, mellette meg rendszergazdáskodik, meg szeret is szerelni, szóval ehhez sem kell hozzányúlni. Mondjuk a biciklijét meg én szoktam beállítani, mert ahhoz meg ő nem ért, meg nem is érdekli.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #294409 üzenetére
Az a gyanúm, hogy ez vagy eleve átépített bicaj volt, amikor vettem, vagy a Cube jó szokásához híven ugyanazt a vázat használta százkét különböző modellhez az adott időszakban. Másrészt ezek még a berohadt, beállíthatatlan, majd később teljesen beálló formula fékek, amivel vettem a bicajt (állítólag 1-2 évet állt a pincetárolóban, alig használták), ezeket MT400-ra cseréltettem. Pedálból is már Shimano hibrid került rá (EH500), meg kapott szarvacskás markolatot, amit mondjuk nagyon nem szeretek, majd szerintem lesz rá valódi Ergon a koppintás helyett, ha megtartom. Illetve most már a képen szereplő 37-es helyett 32-es Contact Speed contikkal használom. Ha az első 32-es tányér helyett felmenne egy 36-os, de még inkább 40-es, akkor szinte biztosan maradhatna, de a hülye láncvilla miatt csak 34-es fér bele, az meg nem egy nagy előrelépés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #294755 üzenetére
Így van, ráadásul az idei "tavasz" itt felénk katasztrófa, szinte nincs olyan nap, amikor nem esik, és eléggé kicentizős, hogy most mikor lehet menni és mikor nem. Sokkal jobban állnék már, ha nem ez a hülye idő lenne, de hát ez van, ezt kell szeretni. Most remélem, hogy augusztusig már nem lesz se program, se betegség, se napokig tartó eső, hanem tudok menni heti 4-5x, és fejlődni.
-
.LnB
titán
válasz Fall-N #294858 üzenetére
Tudom, azért van ott a smile. Még gondolkodtam is, hogy odaírom, hogy "bocs"
Én nem akadok fent fulton dolgain. Mert mi ketten tűz és víz vagyunk több szempontból. Mindezt úgy értem, hogy nem ellentét van, vagy bármi. Sőt, bírom őt! De ő pimpeli a bringát, folyamatosan fejlesztgeti, geo-t néz, meg mindent. Hát hónapokig válogatott bringát mielőtt megvette. Én meg megrendeltem a TCR-t, mert tetszett a színe. Aztán most, így utólag érdeklődök, hogy ezzel a tubeless felnivel hogy is van a dolog...
Szóval én bele se gondolok, hogy minek az a kamera. Ha neki kell, akkor legyen, semmi közöm hozzá.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Weareus
addikt
válasz Fall-N #294858 üzenetére
Ha valaki videózik a ride-jairól, vágóképek rögzítéséhez jól jöhetnek azok a rear" képkockák azért.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
.LnB
titán
válasz Fall-N #294861 üzenetére
Eszem ágában se volt azt írni, hogy ebből bármi gáz lenne! Csak azt írtam, hogy én ennél kicsit könnyebben lépek meg dolgokat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lsebestyen
addikt
válasz Fall-N #294858 üzenetére
Ne viccelj, miért ne fogadná el? Nem is kell hozzá baleset. Egyik tagnak akivel szoktam tekerni van kamerája elől, múltkor leszorította az árokba egy konténeres szemből(!!), aznap beküldte a rendőrségre (ügyfélkapun), 1.5 hét múlva hívták is be, hogy mondja el szóban is mi történt.
Sőt, tudok olyan ügyről is, ahol a piroson átszáguldó autó majdnem megölte az egyik outist, neki is van kamerája, rendőrséghez eljuttatta, pénzbírság + büntetőpont + eljárás lett belőle, tehát nagyon is van haszna a kamerának! -
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #294861 üzenetére
Geometria nézegetése nem gáz, én is nézegettem, anélkül nem lehet venni vázat. A szín nálam is fontos volt, ezért lett a sárga Woodlands váz Csak annyi a különbség, hogy mi nem írtuk le 100 hsz.-be, mindenki véleményét kikérve. Úgyis magunknak vesszük a bicikit, alkatrészeket, kütyüket."
Teljesen egyet értek. Az a legjobb ha magunk válasszuk ki a bicót (igen, ez felkészültséget igényel)
Viszont, én megnézném azt a 100 hsz amiben én "mindenki véleményét" kikértem bringákról. Rossz az emlékező képességed, sose kértem hogy "ez jó? ez jó e? és ez..."akkor mit is vegyek?.."
Még az agree- is úgy mondtam el itt hogy valaki kérdezte mi leszNagyon régen, sok éve geókról toltuk ezerrel a témát, meg a bringára is készültem előre, tárcsás fékek ez az... igen de még akkor nem láttam át ezt a témát és szerettem volna megérteni Túl élte mindenki azt az időt
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #294921 üzenetére
Nem tudom, én több RT64- est elhasználtam már, egyik sem volt görbe, sőt, azt írtad felmelexik és elgörbül, ezt sem tapasztaltam. ...valami nagyon enyhe vibrálást az első, nagyobban viszont igen (180mm), így lehet legközelebb jobbat, valami hetessel kezdődőt vásárolok.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MC Pite
veterán
válasz Fall-N #294959 üzenetére
Görbeséggel nem találkoztunk, de az összes IceTeches meg Freezad tárcsa megullámosodik normálisabb fékezésnél, aminrohadt idegesítő, mintha valami filléres tárcsa lenne.
Mind a négyünknek sokadik tárcsafék, hayes és avid tárcsákkal sose volt se ilyen hullámosodás, se szineződés (hő) problémánk.
Az RT64 nem csinált ilyet, csak sima gyantás nem bordás betéttel megszineztem párszor a Gerecsében.
Skacok, a 2 éves GP5000 eléggé repedezik szét. Idáig eladni akartam a (Courierra vett, de arra másik kerék jön 37mm- papucsokkal) 32mm-es One-okat (tudom, ez egy középkategóriás abroncs, és vagy másfélszerese a gördülési ellenállása), de már 1mm repedések vannak, nem merem sokkal tovább használni, tegyem fel a One-okat a GP5000első - hátsó csere helyett?
Jól tapad, de félek mikor defektelek így vele.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Weareus
addikt
válasz Fall-N #294919 üzenetére
A Baja-Szegedet megtekerted már?
Kacérkodok vele, de még nem voltam arra, állítólag van külön bringaút végig, de azt láttam, hogy néha azért bevezetnek az autós forgalomba. Mennyire lehet "gáz"? (Forgalom, ilyesmi?).Vagy bárki más, aki ismeri?
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs