-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz razzorr #49337 üzenetére
Volt is aki meghalt (Fabio Casartelli - 1995 TdF), pont pár szakasszal ezelőtt említették.
Sagant én nagyon bírom, egyik kedvenc versenyzőm. Bár az igaz hogy eléggé hangulatember de hatalmas figura.
JackFeryll: nekem Lidlis 8000 Ft-os állványom van azt ajánlom viszont nem tudom hogy hol lehetne még beszerezni.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
ivana
Ármester
válasz razzorr #49817 üzenetére
Teljesen körbe nem voltam, de a Kenese-Fűzfő szakasz még úgyis, hogy sokan mentünk lassan (síkon kb. 25) nagyon gáz volt, keskeny út, nagy forgalom (bringás) és még a gyökerek is szétszedték az utat, egyszer meg kellett állnom és kicsit elkezdtem nyomni akkor meg egy gyerek kikacsázott elém szemből satufékkel álltam meg. A másik hülye dolog a derékszögű kanyar ami még jelezve sincs, kempinggel 10-el biztos jó, de outival eléggé le kell fékezni azért, hogy bevedd
-
Byk01
senior tag
-
JackFeryll
őstag
-
szjoci
őstag
válasz razzorr #53240 üzenetére
Én motorossal jártam úgy a Bükkben hogy tekertem felfelé vért izzadva, erre a f@szkalap átjön szemből az én sávomba (záróvonal mellett, éles kanyarban), és elhúz mellettem fél méterre. Konkrétan ha taposó pedál van alattam és nem spd oldalba rúgtam volna reflexből, de így majdnem zúgtam egyet mert nem tudtam kitépni a lábam hirtelen. Előzni is előztek már meg így motorral...
szerk.: a duzzogásomat inkább töröltem...
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
válasz razzorr #54317 üzenetére
Nem tudom kivenni,hogy ő állt-e meg,gyanús,hogy nem,direkt ráhúzta.Elmebeteg barom lehet.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
szjoci
őstag
válasz razzorr #54317 üzenetére
Nem biztos hogy szándékos volt, de ha mégis akkor elég nagy tahó az autós...
Mellesleg ÉN jóval kijjebb kerékpároztam volna, valamint ha jól látom ez autópálya ahol nem igazán van keresnivalója kerékpárosnak. Mondjuk amcsiba lehet hogy lehet, ezt nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz razzorr #55017 üzenetére
nagyon alap az 100 ezer ujonnan, de azok konuszos agyak meg ilyesmi... nekem fél év után szarrámentek mindig, keréknél érdemes kicsit mélyebben a zsebbe nyúlni, legalább egy novatech agy, excursion felni, úgy olyan 150 ezer környékén össze lehet kalapálni már egy szerintem használhatót, amibe nem ütsz nyolcast tíz kilóméter után
-
Solad
őstag
válasz razzorr #55206 üzenetére
Az a baj ezzel az egésszel, hogy lehet szép és jó a szerepvállalás, de bárkivel pofogadnék, hogy Tomcatnél nem a magántulajdon védelmének erkölcsi eszméje, sokkal inkább a kisebbségiek - és úgy bárki - vegzálása a valós mozgatórugó.
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Runner_fxr
Ármester
válasz razzorr #55524 üzenetére
Az a nő aki írta azt a könyvet, az is csak a pénzt látja ebben az egészben, elad jó pár könyvet, neki ez a biznisze ebből, olyan áron, hogy bele rúg még egyet a már földön fekvő emberbe, nekem meg ettől kell hánynom.
Ettől függetlenül azért szerintem így is sokan maradtak, akik szemében Armstrong továbbra is egy példakép, és nem a rossz tetteire emlékeznek, hanem a sikereire. Az a szakasz lezárult az életében, szerintem így is sokan fizetnének azért, hogy egy Armstong kaliberű ember átadja a kerékpáros tudását mint edző. Anyagi gondjai azért biztos nem lesznek így se, de az tény, hogy már egy teljesen más életet kell élnie. És biztos akad sok ellensége is.ígyvanferi: Na igen. A bringázás azért elég konkrét sport, hacsak nem reszelik meg a vázadat, hogy menet közben kettétörjön, vagy nem adnak be valami gyógyszert sunyiba az ellenfélnek, amitől legyengül, akkor azért a pályán az nyer akinek erősebb a lába, meg jobban bírja, nincs mellébeszélés.
A doppingot azért nem írom, mert az alap, hogy mindegyik tele van, így erre felesleges is kitérni, ebből a szempontból kiegyenlített a küzdelem. Teljesen mindegy, hogy 100 tiszta, vagy 100 doppingolt sportoló csap össze, ettől még igazságosak a feltételek.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz razzorr #61046 üzenetére
Ha nem akarsz kresz-nek nem megfelelően közlekedni (értsd: mindenképp felraknál első-hátsó féket), akkor egy sima single speed pont annyira egyszerű lesz, mint a fixi. És akkor biztos nincs mit megszokni Mondjuk másik oldalról a legtöbb fixi agy két oldalas szokott lenni, egyik fele fixi, másik szabadonfutó. Szóval ha nem jön be az egyik, csak megfordítod a kereket, és mehet a másik.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz razzorr #61049 üzenetére
Arra gondol, hogy fixin a hátsó kereket lábbal (térddel) tudod fékezni ugya azzal, hogy a pedálnak ellentartasz. Csak ez nem feltétlenül tesz jót a térdnek (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy nagyobb terhelés, mint ha mondjuk az ember futna, de nem értek annyira a biomechanikához. Ugye ha meg csúsztatod, azt meg úgyse erőből teszed, az megint más témakör).
És igen, ez a flip-flop.
-
-
ivana
Ármester
válasz razzorr #64994 üzenetére
Viszonylag könnyen, csak csúszó papucsos kell, a hajtás pl. használható másik tányérral stb. Ja igen, ne vagdoss le róla semmit, és ne festegesd ha nem kell, mert csökkenti az értékét és ocsmány.
A 3* meg a HR ilyen hiten fos, úgy hajlik mint a franc. Főleg a HR annak még a varratai is ocsmányak.
-
#48525824
törölt tag
válasz razzorr #65004 üzenetére
én azért váltottam outira, mert edzeni akarok, kicsit komolyabban is, országúton, oda meg kell a váltó. Sokszor hiányzik a fixi a városban, mert lámpánál nagyon jó trackstandelni, hogy nem kell oldani a lábadat a pedálról. Mondjuk 140km-en a lopro váz, mint a 4* azért kicsit kényelmetlen a végére, de városban tökéletes.
-
Vanir
veterán
válasz razzorr #64994 üzenetére
Régi oútiknál arra kell figyelni, hogy csúszópapucsos legyen a váz, és ne ejtő, azaz lehessen a láncon húzni nyúlás után (márpedig nem sok olyan egysebességes lánc van emberi áron, amit nem nyújtasz meg a harmadik skid után). Pár bringát már átalakítottam, és szerintem ötször jobban megéri, mint venni egy Csepelt. Persze ki kell fogni a jó találatokat. Legutóbb 17 rongyért vittem egy vázszettet, úgy, hogy volt benne Stronglight közép- és kormánycsapi is, valamint nyeregcső, stucni és kormány, szóval ezekre nem kellett költeni, rengeteget megspóroltam vele.
Ami még fontos, hogy a papucs kovácsolt legyen, mert a lemezpapucsok hamar megrottyannak egy-egy velősebb skidtől.
Amúgy meg ne érdekeljen néhány karc/festékleverődés, ha pénztárcabarát megoldást keresel. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz razzorr #65285 üzenetére
Ez is egy kirakatbringa meglehetősen gyatra felszereléssel.Jól tálalják meg kell hagyni.
(#65286) odrif...egy link róla esetleg?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Normi™
őstag
válasz razzorr #65595 üzenetére
Majd fél év rehab. térdműtét miatt,nem hangzik túl jól.
HollyBoni : Gondolom itteni javaslatra vett egy direkt lánckenésre tervezett wd40-et.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Tothgera30
Ármester
válasz razzorr #65718 üzenetére
Reggel elém egy fejhallgatós srác lépett ki az úttestre, persze a 720mm-es kormány széle kissé elkapta, de nem lett baja senkinek. Szintén érdekes volt a sztori, de nem álltam le vitázni, még az SPD-t sem oldottam ki (ment a Strava, nyomni kellett ).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Stylerr
addikt
válasz razzorr #68364 üzenetére
Mikor edzés végén szoktunk sprintelni a várostábláért, akkor bizony nagyon kijön a különbség, hogy edzőtársam keróján egy capagnolo veloce szett van, szemben az én simano sorámmal. Sokkal hamarabb fel tud gyorsulni, ezáltal hamarabb meglép, és ha nem én kezdek el hamarabb szökni, akkor szinte esélytelen, hogy megfogjam.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz razzorr #68819 üzenetére
A legutóbbi alpinbike-os túrán én is megtérítettem egy srácot. Nem rég vett egy giant trance-t az alpinosoktól, de most, hogy látta az ebike-ot használat közben, erősen elgondolkodott a cserén. A túra végére nagyon kikészült, mondtam is neki, hogy pont az a lényeg, hogy a végén segít igazán. Az egész túrát élvezni tudod, nincs gyötrelem a végén. A legtöbb előítélet abból adódik, hogy az emberek nem ismerik a technológiát. Van egy elképzelésük róla, de az legtöbbször köszönő viszonyban sincs a valósággal. Kis túlzással, nyilván az opel astra tulajdonosnak is van egy elképzelése az m5-ös bmw vezetési élményéről, vagy egy 911-es porsche-ról, de más megtapasztalni.
imyourfriend: Mindenki tudatlan aki nem próbálja ki normális körülmények között, hát honnan is tudnád milyen, ez nyilván való. Az országútis dologban egyet is értek veled, bár abban a részében nem, hogy elküldöm a picsába. Azt meg még is is miért? Miért fáj neked? Nem értem. Nem versenyen csal.
Az országútira egyébként valóban felesleges. Nem is az a célközönség. Nekem sem kéne olyan, a melóba járós fitness-em se elektromos rásegítéses, semmi szükségem rá. Országútival nem nagy cucc 80-100km megtétele. Míg ugyan ez montival, durvább terepen, már igencsak húzós, sőt még a fele is. Inkább ott van ennek a pedelec dolognak értelme. Illetve a trekkingeken, idősebb embereknek.
Montin is inkább a hosszabb rugóutas AM/Enduro gépeken látom értelmét az elektromos rásegítésnek, mert ott még a súly és a nagy rugóút is hátráltató tényező, pláne olyan embernek aki nem tud hetente 3-4 szer elmenni hegyre. Így meg sokkal nagyobb élmény.
Az a srác akit fentebb említettem, hogy elgondolkodott az az elektromos montin, mesélte, hogy 1 nap alatt körbetekerte a balatont, de a 60km-es keszthelyi hegyi túrán sokkal jobban kikészült.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen