- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
- Diablo IV
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz anorche1 #95693 üzenetére
elég félresikerült dolog, nem pont ilyenem,de hasonlóm volt.. az egy kicsit segített,ha szorítás közben mozgatni próbáltam jobbra-balra a nyerget (csavargatni), mert segített megtalálni a helyét, ahonnan nehezebben mozdul ki. ha meghúzás közben egy bizonytalanabb helyzetben áll meg, onnan könnyebben huppan át a stabilba, de az akkor laza lesz. valszeg pontatlan a két idomos rész, nem fekszik fel jól egymáson.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #95693 üzenetére
Én úgy szoktam,hogy koppra+egy kevéssé meghúzom mind2 csavart,majd állítgatom míg egyenesen nem áll.Ha valamelyiken már nagyon bikázni kell,hogy álljon egyenesen akkor a másikon lazítok egy keveset,hogy ne vigyem túlzásba a szorítást.Végül mind2t egyenletesen meghúzom.Kissé úgy mint a centrírozásnál,ha már túl feszes egyik oldalon,de még mindig állítani kellene,akkor az ellenkező oldal lazításával állítom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #95693 üzenetére
Még mindig kínlódok vele. Már annyira meghúztam mindkét csavart, hogy mikor kitekertem, fémforgács volt rajta. Gondolom a határán voltam annak, hogy kitépjem a menetet. Ennek ellenére elfordult. Mert még ha 100-kg lennék, de 70 vagyok.
A csavar nem lóg túl, nem ér bele nyeregbe. Nem is rövid, tehát az sincs, hogy csak a menet alsó 1/3 -a tartja. Rosszul sem raktam össze, mert nem lehet rosszul össze rakni. Maxiumum azt a fémszínű elemet, meg az alsó feketét lehet fordítva berakni, de kizárt, hogy bármit befolyásoljon. 2 lehetőségre gondoltam:
1. az alá a fémszínű cucc alá teszek valami vékony gumilapot, és akkor nem fog csúszkálni.
2. Veszek hosszabb csavarokat meg anyát, és valami nagy erőkarral bikára meghúzom.
+1. Vissza küldöm. Csak akkor kellene keresnem 30 euró alatt egy 2-2.5cm hátranyúlású, fokozatmentesen állítható nyeregcsövet fekete színben. És a 10eurós posta költséget mindenképp buktam.Csináltam pár képet, hátha ti észrevesztek valamit: [link]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
ZolkoW
őstag
válasz anorche1 #96017 üzenetére
visszaküldés gondolom már kilőve, így ha tudnád a biztos jó szöget, műgyanta.. (szemforgató szmájli). egyébként az hőre lágyuló szokott lenni, szóval nem szétrobbanthatatlan, ha nagyon muszáj, és még finomítani sueretnéd. értelemszerűen ez a zs-terv.
az enyém Oval márkájú volt (Ricsi koppintás, oldalt két csavarral), azon kicsit javított, hogy polírpapírral úgy csiszoltam fel az egymáson csúszó, és pontatlan felületeket,hogy közéraktam,és ide-oda csúsztattam. így is meg kellett bikázni, egyébként a 12Nm -ha jól emlékszem a feliratodra- elég magas érték, kormányfejeknél 5-öt szoktam látni. amúgy itthon is 5e körül van frankó billentős kétcsavaros, nem kell azt feltétlen külföldiából.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
deicide
veterán
válasz anorche1 #100621 üzenetére
A hátratolt nyereg az valószínűleg a hosszabb karjaid miatt kell, viszont a rövidebb lábak miatt tényleg kisebb vázméret a javasolt.
Kisebb vázzal a lábadhoz és hátadhoz jobban be lehet állítani a kerékpárt, aztán esetleg egy jobban előrenyúló stucnival lehet játszani, hogy a vállaidon ne legyen akkora teher.
Ha esetleg tudsz kölcsönözni, pl Velencebike-ban kisebb bringát, érdemes egy 50-100km-en kipróbálni, hogy jobb-e.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
jjeahh
nagyúr
válasz anorche1 #100621 üzenetére
Szerintem keress olyan vázat, ami kisebb, viszont a felső cső hosszú. Outikhoz nem értek, de monti fronton vannak ilyenek, pl. a mondraker, a nukeproof meg a gt is gyárt hosszú felsőcsöves vázakat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz anorche1 #100621 üzenetére
(#100633) deicide: de azért az vicces, hogy a legolcsóbb kellys karbon bringa drágább tiagrával, mint a legolcsóbb canyon 105-össel.....(jó, a kellys kicsit sportosabb geometria)
amúgy nem akarom leszólni a kellys-t, nekem is volt, ha kisebb lett volna, sztem ma is azt hajtanám.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
6030D
Ármester
válasz anorche1 #112043 üzenetére
Jó kérdés, szerintem jobb kéz szabály.
Amúgy egy kijárattal odébb meg van mackósajt a kerékpárosnak az egyik irányból, viszont gyalogút+bringaút vége táblával, tehát csak tolhatod. Akkor meg zebra kellene... érdekes, vagy ellopták a táblákat, vagy egy nagyon ügyes tervezés része.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FerNandor
őstag
válasz anorche1 #178029 üzenetére
A sarkat amúgy lefelé kell nyomni tekerés közben, mint lovagláskor a kengyelben, vagy itt ilyen nincsen?
Majd próbálok intézni egy videót(#178030) ivana Mármint mi dől nagyon hátra?
(#178031) Maximum1 Igyekszem, de nem szeretném túlzásba sem vinni, mármint túl korán, túl nagyot menni. De lehet, hogy ha úgy állnak a csillagok, akkor 60 fölé megyek holnap.
(#178032) peterkeT Igyekszem. Jó volt ez a Mitohackeres videó Fülöp Tiborral, amit azt hiszem, Flash linkelt be. Csak az a baj, hogy sok itt a "hegy". De már egyébként szerintem azonos sebességgel láthatóan alacsonyabb pulzussal tudok felmenni ezeken a "hegyeken". Van, amikor én sem tudok nagyon figyelni rá, pl. ha nagy a szél és úgy csapkod, mint hajót a tengeren, folymatosan ellenkormányozni kell stb, akkor azért annyira nem tudok ráhangolódni a "lazán megyek dologra".
Arra gondoltam, hogy most próbálok minél többet így alapzósan menni (140-es pulzus és az alatt átlagban) és tavasszal, lehet, hogy elmegyek egy ilyen teljesítménydiagnosztikára.Egyébként, amióta eszem a magnéziumot, egyszer sem görcsölt a lábam. Korábban a vádlit kezdte fogdosni a görcs. és kaptam magnézium-citrátot is szerencsére.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #178391 üzenetére
Össztelós ,ami annak is nevezhető újan nincs ~1000-1500 euró alatt,és az is csak belépő szint.Keress merev farút ennyiért.Ez egy nehéz,rosszul mozgó rugózású valami...szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #179012 üzenetére
Ma megvettem vegul M -es meretben.
A boltban mind2 -vel sokat koroztem. Az M -es tunt a kenyelmesebbnek, de nem tudom. Most este mentem vele egy rovidet, lehet hogy rovid. Bar a nyereg kozepallasban van, hatrebb lehet huzni.
De a stucni alapbol mind2 -n 80 -as. Annal hosszabbat montira nem igazan szoktak tenni. Az L -esen meg cserelhettem volna rovidebbre.Hat nem tudom. Remelem jol dontottem.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #179117 üzenetére
Jó lesz az ne aggódj,1 cm kormányszár,vagy hátrébb tolt nyereg sokat jelent érzésre...ha egyáltalán kell.Adj kis időt neki,ne naponta állíts,légy biztos,hogy állítani kell. Körhátszelet hozzá!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz anorche1 #179192 üzenetére
a legkisebb koccanástól (letámasztás, stb) belekerülhet, ha nincs komoly 8-as, azt ki lehet szedni belőle alkalmas szerszámmal. Van céleszköz is, de én állítható kulccsal szoktam. (vigyázok, ne olajozzam össze)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #179192 üzenetére
Meg merem kockáztatni,hogy teljesen tökéletesen egyenes tárcsa talán nincs is,így egy láthatatlan kilengéstől is hozzáérhet a tárcsa egy nagyon közel álló betéthez.Próbáld a betétek közepére pozícionálni a tárcsát a féktest újraállításával.Féktest rögzítőcsavarjai meglazít,féket behúz,csavarokat visszahúz.Általában elég ennyi...ha mégse,gyere panaszkodni tovább.
jjeahh...csak ne menjen a sok komozás a mászás élvezetének rovására. Amúgy látszik a képen is a lejtő combossága.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #179204 üzenetére
Ne temesd olyan gyorsan,takarítsd a tárcsákat alkohollal,cserélj betéteket,légteleníts (légteleníttess) ha kell és csak utána gondolkodj a cserén.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #179401 üzenetére
Én óvatos duhajként aki ritkán sarazik, 2évente (13-16e km-ként) viszem szervizeltetni Manitou telómat.(most figyelem a felém repülő köveket a hardcore montisok irányából ).Eddig ment összesen 40+ ezer kilométert, és kissé kotyog mind2 szára, de...átlagosnál többet takarítom, tisztítom a becsúszókat, ezzel fújom, majd alaposan törlöm a feloldott és kihozott dzsuvát.
Ami a visszavitelt illeti, ha jól emléxem 300km után kellett visszavinnem."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #179988 üzenetére
Ez jjeahh kollégát is megszégyenítő kép,már-már a rendeltetésszerű felhasználás határain kívül esik. Amúgy ez a kerékpár erre pont jó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz anorche1 #179988 üzenetére
Ha így használod, akkor 3 havonta vidd el zsírzásra a villát, mert be fog rohadni, sajnos még az XCR sem zár jól a Suntourok-ból, belemegy simán a víz meg a sár. Amúgy nekem is ilyen bringám van, a kormány-stucni hosszát nem tudod véletlenül?(Az előző gazdája lecserélte az eredeti kormányt.)
Nekem már ráment azóta egy 60-as stucni plusz 720 mm-es kormány és nem sokára jön a merev villa is. Merev villával elvileg megáll 12,5 kilóban az egész bringa.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #180317 üzenetére
Ott jártam én is, de másik oldalról, Bükkszentkeresztről mentünk fel előbb a kilátóhoz, majd a libegő tetejéhez, majd beereszkedtünk Lillafüredre, de természetesen nem a déhá pályán.
Ami karfájdalmaidat illeti, ne tekerj 2 óránál többet, szoktasd kicsit magad, karjaidat a terheléshez, menet közben engedd el időnként a kormányt és ülj fel, tornáztasd meg kissé és...terepezz, az tényleg kisebb monoton, egyirányú terheléssel jár karjaidnak, lefele meg...toljad, mert az nagyon terheli a karokat."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz anorche1 #180317 üzenetére
Planking, fekvőtámasz, trx, yoga... valamit muszáj csinálni mellette, a kerékoározás önmagában nagyon egyoldalú terhelés. Ennél még a futás is jobb, kisebb a felsőtest terhelése, de jól átmozgatja. Én sem értettem eleinte, hogy lehet a futástól kar-, és mellizomlázam. Pedig akkoriban még erőedzettem is mellette.
Amúgy nekem mára csak ez jutott:
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz anorche1 #180330 üzenetére
Akkor viszont lehet, hogy a jógával érdemes lenne egy kört futni. Persze könnyű dumálni, ha rendesen csináltam volna, én sem sérülök le, illetve mostanra már kint lennék a sérülésből, és újra futhatnék. Helyette elkezdtem biciklizni, de itt is ugyanazt érzem, mint a tavalyi 3500+ km futástól: rommá vagyok merevedve, és a sima nyújtás (10-15 perc edzés után, meg néha alkalmanként) ezen már nem segít, életmódszerűen kellene nekiállni, legalább napi 30-60 perc jógával, különben csak rosszabb lesz megint. Naja, én sajnos már nem huszonéves vagyok...
mobal: Hát látod... nehéz ez a migránsélet, a második nappalinak csak a tető alatt van hely. De legalább jól rálátok a lapostévére.
vallas: Szép az a bicikli, biztos jobb, mint az enyém... oh, wait!
szimpláncsak: Okosan kell azt is csinálni. Nekem sajnos nem sikerült, nem ismerem a mértéket... De azért bízom benne, hogy ez még nem a vége, mert én is szeretem csinálni. Amúgy térdproblémáknál is jellemzően a nyújtás elhanyagolása a gond, legalábbis normál fiziológiával, meg ha nincs semmi előzetes kórtörténet (porckopás, laza szalagok, korábbi sérülés, mittudomén).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz anorche1 #180330 üzenetére
matracomat vagy 2 eve lecsereltem egy kemenyebbre, elotte inkabb a kemeny foldon aludtam. Most mar megint inkabb a foldon szoktam aludni, jobb tole a derekam.
Egyszer próbálj ki egy zsákrugós matracot. Nekem sok év derékfájás és matraccsere után ez a típusú sok (500+ külön rugó) hozta el a megváltást. A kemény matrac se jött be, azzal már zsibbadtam.
Fájdalmaknak ráérsz majd 40 fölött örülni, most még érdemes megoldani. -
Hínár929
tag
válasz anorche1 #180389 üzenetére
Konkrétan ezt Menabo-t nem ismerem, de a legstabilabbak az ilyen jellegű állványok ahol a csapágyháznál és az első villánál van az alátámasztás. Erről már olvastam valahol, hogy nem atombiztos, de valamit módosított a gyártó, mert kihoztak hozzá egy adapter, amivel a első villát lehet rögzíteni. Így már elgondolkodnék rajta.
Szerintem egy állvánnyal nem lehet az összes szerelési műveletet elvégezni, de otthoni szerelgetésnél ez nem is szempont, gondolom én. Nekem Aldis van meg egy ilyesmi „tyúkláb”.
Aldis/Lidlis az ára miatt megéri, otthoni bütyköléshez pont elég, de a „tyúklábat” én jobban szeretem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #180473 üzenetére
Milyen fék az és milyen súlyt kellene megállítson? Ma miközben másztam valaki lefele tolta bringáját és megkérdezte nincs-e egy tartalék...ööö...fékbetét nálam véletlenül.😆 Visszakiálltottam "Megszennyeződött?",mire ő "Elkopott"
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #180478 üzenetére
Hát jobb az mindig lesz...hacsak nem vásárolsz valami DH-ra való állatféket. ...ami a gumit illeti a felni gyártója tesz ajánlást a max-min köpenyszélességre, de az azonos méretű külsők is különböző szélességűek, jjeahh kolléga folyton erre panaszkodik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #180483 üzenetére
Vannak komplett feltöltött, légtelenített fékek, ha szerencséd van akkor pont jó a vezetékek hossza, de ha nem akkor vágni kell belőle...ami néhány célszerszámmal szintén elvégezhető otthon. Ha vázban fut a fékcső az természetesen tovább bonyolítja a műveletet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hínár929
tag
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #180796 üzenetére
Hajtanyban volt 120ml -es 4200ert.
Sose probaltam, kivancsi vagyok milyen.De egyebkent ilyesemit lehet itthon is keverni, nem? Talan gyertyat kell olvasztani, meg valamit hozza keverni, hogy folyekonyabb legyen.
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
stefi81
tag
válasz anorche1 #180853 üzenetére
Akkor ezért nem volt mérésem, mert nem tekertem túl intenzíven? (Volt hogy 1 órát tekertem a pánttal de csak átlag 140es pulzussal.
Egyébként a mostani helyzwtben így lenne a helyes:
“Ride at a steady, high intensity before at 20:00 with HR and power to get VO2 max.”[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz anorche1 #180853 üzenetére
Nem mintha említettem volna képletet, csak arról beszéltem, hogy milyen bemenő paraméterek vannak. Ez az oldal azt mondja, Vo2 Max = 15.3 x (MHR/RHR), ahol a MHR a max pulzus, a RHR a nyugalmi pulzus. (Én VO2-t írtam, az lehet, hogy nem is értelmezett dolog, csak a VO2max, de erről szól a képlet is, ami nyilván egy közelítés, mint a 220-életkor)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz anorche1 #181593 üzenetére
Rajtam ma felfelé volt egy rövid és egy hosszú ujjú aláöltöző, átmeneti időre szánt mez, kesztyű, meg egy sapka a sisak alatt, és amikor a szelesebb részre értem, ahol több lefelé volt, ott felvettem egy bringás esőkabátot, így egész komfortos volt.
A lábfejem lefagyott néhol, félnyári cipő, két zokni, de nem volt elég. Egyetlen bakancsom nagyon ormótlan, nem is tudom hogy tapadna platformpedálon, azt annyira nem akarom erőltetni.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #181593 üzenetére
Ez mindig nehéz ügy,legegyszerűbb talán egy vékony szélállót rávenni mindenre az ereszkedés végéig,a bonyolultabb meg a hátizsák (=+izzadás a hátadon ) száraz cserealáöltözővel (=vetkőzés csuromvizesen a hidegben ). Hosszabb,egésznapos menetnél muszály lehet az utóbbi,bármi történhet,kell a +ruha.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #185335 üzenetére
Én szettet vennék, ilyent. Ezen kívül még a felső kategóriás Shimanot ismerem, azt is ajánlom, a bowdenszett csere talán a legkifizetődőbb feljavítás ami a kerékpározás élményét illeti. Ha ez megvan akkor már csak egy vágó kell és kis hozzáértés, mert mivel ezt is csak egyszer lehet rövidre vágni itt is érvényesül a háromszor meggondoljuk míg egyszer vágjuk elv.
Nutra...érdekes ez az összehasonlító, szerinte az XT/Deore az NX/SX szint, na meg az a climbing/descending dolog, mikor mind3 áttételei ugyanazok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen