- Diablo IV
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Assassin's Creed Odyssey
- Assetto Corsa Competizione
- Nintendo Switch
- Le Mans Ultimate
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Assetto Corsa
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #288087 üzenetére
köszi a részletes leírást, vsz. jövő héten megpróbálom így.
-
ftamas0201
senior tag
válasz Runner_fxr #288551 üzenetére
Köszönöm neked is. A tárcsát is jobb alkohollal tisztítani talán egyébként? Mert van az is itthon spray-s formában, azzal is jól át tudom mosni mindenét. Megrendeltem már az új betéteket egyébként szóval azt már eldöntöttem hogy kuka és csere, de előtte még a féket is rendesen kitisztítom és a tengelyeket is átnézem hogy még véletlenül se maradjon sehol olaj maradék, mindent kitisztítok inkább rendesen még egyszer.
-
ftamas0201
senior tag
válasz Runner_fxr #288574 üzenetére
Köszönöm szépen, ezek jó tanácsok, megfogadom őket és így cselekszem akkor
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #289135 üzenetére
Sajnos van sok olyan szerszám, ami csupán otthoni szerelésre nem éri meg megvenni. Ez az alsó kónusz felütötő is ilyen. Igaz megfelelő belső átmérőjű vas csövet is lehetne szerezni vastelepről.
Másik ami jól jött volna az a fékvezetékhez a kompressziós tüske prés, de maradt a satu + sárga műanyag amibe befogom a fékvezetéket + kalapács. Múlt héten vagy 4 - 5 darab tüskét kellett beütni. Igaz AliExpressről lenne olcsón. Csak nem ért volna időben hozzám, ezért nem vettem még.
Közben ha már ráértem ma, lefestettem egy fekete A-Head kupakot színre, ha már nem találtam neki.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #289337 üzenetére
Tényleg hasznos ha van az embernek műhelye. Könnyebb szerelni a kerekeket, ha nem a földön görnyed az ember ahogy én is szoktam.
chubby2o6: A KMC 10 sebességes patentszeme ami többször nyitható, na azt nehéz is összepattintani. Ilyenkor jól jön a párszáz Forintos Risk patentszem-fogó.
[ Szerkesztve ]
-
ftamas0201
senior tag
válasz Runner_fxr #288574 üzenetére
Nos.. Végül sikerült úgy néz ki a művelet, szétszedtem mindent, tárcsát levettem a felniről, alatta mindent szépen kitisztítottam féktisztítóval és Isopropyllal utána, szépen le is száradt, patyolat lett minden. A féknyerget is leszedtem, azt is kitakarítottam, szerencsére ott nem láttam és éreztem olajszármazékot, de azért kitisztítottam amennyire hozzáfértem az előbb említett módszerrel.
Végül úgy döntöttem, hogy ha már szétszedem és vennem kellett néhány alkatrészt akkor a tárcsát is cserélem, hiába volt alig 40-50km benne, legyen már okés, kapott egy Shimano SM-RT56S tárcsát fékbetétnek pedig XLC BP-O07-re esett a választásom, átböngésztem jónéhány ajánlás, véleményeket és ilyesmiket egyelőre tökéletesen teszik a dolgukat.
Most mint a satu, mint mikor a hülyeségem előtti pillanatokban fogott a fék, végre rendes. Kell egy hosszabb próbakör, hogy biztosan sikerült-e mindent eltávolítani, egyelőre a folyamatos eső meg hideg idő miatt (torkom kis hidegtől is kikészül sajna, nem tudok szinte 10 fok alatt tekerni) nem tudtam hosszabb távra menni.Amit észrevettem, igaz azt már nem most hanem szinte vásárlás után már. Hátul a váltó "fogaskerekei" vagy lánckerekek vagy minek is nevezik ( ), illetve másik oldalt a féktárcsa, ha megforgatom a kereket látszik, hogy imbolyognak. Emiatt a féknyerget szinte be sem tudom állítani pontosra, hogy egy bizonyos ponton ne súrlódjon az egyik oldali betét. Pár mm kilengés biztosan van mindkét alkatrésznél. Ez tengely probléma lenne vagy esetleg más?
Alig használtam ezt a nyüves dögöt és bosszant rendesen
-
Speedy007
őstag
válasz Runner_fxr #290954 üzenetére
Sajnos az lett nem mértem elég alaposan meg így rendeltem 123mm verziót mert elsőre azt mértem (nem értem hogy jött ez össze ) aztán a rendelés leadása után mértem mégegyszer bontással együtt 119-t jött össze így rendeltem azt is. Nem nagy tétel mivel a kínálat alja van ebben az ár sávban illetve úgy is ebben vásároltam volna mivel gyerek bringához lenne ott meg fogy a technika úgy is így nem gond hogy ez
-
Ixion77
őstag
válasz Runner_fxr #295730 üzenetére
Köszi szépen a választ!
Akkor nem izgulok hogy mostantól light lesz benne heavy helyett.
"a viszkozitásokkal lehet játszani, annak függvényében, hogy például milyen gyakran van szervizelve a villa"
Ha "nehezebb" olaj van benne (magasabb WT/cSt), akkor ritkábban kell szervízelni? (Lehet, hogy ezért változtatta meg a Sram az előírást ) Vagy pont hogy akkor kell gyakrabban?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
mauimagic
aktív tag
válasz Runner_fxr #295738 üzenetére
Látom valamit konyítasz a témához, ezért kérdezem:
Villánál/tagnál az alap szervizeket rendszeresen megcsinálom, de a damper service-t inkább szakira bízom, miután jópár éve megszivattam magam egy Float DRCV-vel.
Viszont a mostani (34 SC), meg az előző (Pike) villánál/tagnál is azt érzem, hogy 1 év után (3k km) semmi problémám nincs se a csillapítással, se a lock-al.
Van értelme így a damper service-nek, vagy amíg nincs baja, ne foglalkozzak vele? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #295730 üzenetére
Nem tudom hova töltöttek és mennyit, de mikor visszavittem szervizelés után, hogy 2 cm odalett a mozgásból (levegőmentesen sem koppant a villa lent), azt mondták, hogy Jaj, lehet kicsit sok olaj került bele mert ezeknek a Judyknak nagyon kicsi a térfogata. (Dr. Bike)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz Runner_fxr #296547 üzenetére
Gratula az új géphez, de ez így nekem kész horrorsztori. 10 perc, de max fél óra után vagy sírógörcsöt kapok, vagy basztam volna ki az egészet a szemétbe. Vagy a kettő kombinációja. Bár ez a bandázsolás is fura, ez nem készen vett gép volt, hanem kvázi ‘nagykeres’ rendelés? De hogy a sor, a fék, meg a kerekek is gyárilag szarok ez így gyönyörű…Még a váltót igazán elbaszhatták volna, hogy teljes legyen a lista.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Weareus
addikt
válasz Runner_fxr #296547 üzenetére
Szép bicaj, szép küzdelem.
Elképzelem, hogy ez valaki olyanhoz került volna, aki csak arra számít, hogy, na majd összerakom, meghúzok néhány csavart és annyi. És csak annyira is értene hozzá. Az totális szívás lett volna.
Szerencsére, ahogy elnézem a műhelyt, és a szaktudást, neked nyilván sikerült abszolválni. Gratula.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Runner_fxr #296547 üzenetére
Minden jó, ha a vége hajó.
Ilyenkor az új sort+láncot ki állja? Megy vissza a selejt a nagykernek és cserélik, vagy így jártál?A képek alapján úgy érzem kicsit örülsz is, hogy kiderült a sok gányolás, legalább jól össze lett rakva a bringa
Öröm lehet dolgozni azokkal a szerszámokkal, végre egy szerviz, ami nem a "püföljük be a kormánycsapágyat ezzel a deszkával aztjójaz" szint -
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #296549 üzenetére
akkor azért a kiskernek/boltnak van ezekkel melója bőven, nem gondoltam volna.
a bringa jól néz ki!
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #296547 üzenetére
Nagyon gáz, hogy egy magát prémiumnak beállító (tömeg)gyártó ilyen ócska összeszereléssel ki mer adni egy biciklit a kezéből. Akkor rendesen szívnak a forgalmazó boltok is vele, mert nekik kell készre újraszerelniük.
A Shimano sor is érdekes, hogy selejtes volt. A SunRace nekem régen bevált, igaz azóta Shimano hajtás alkatrészeket veszek, mert elvileg azzal kéne a legszebben működnie rendszerben.
A fék is érdekes, hogy mi lelhette, elméletileg szerelésre félkész állapotban kellene kiadniuk a gyárból.
Viszont ha már összeállt, akkor tekerj vele sokat!
👍Pont múltkor írtuk itt páran, hogy sajnos a nagyobb értékű biciklit is úgy látszik, hogy teljesen szét kell szinte szedni és 0-ás szervizelni. Akkor ezzel az erővel össze is lehet legózni ahogy szoktam.
Szerk : a tárcsák nem voltak görbék?
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #296547 üzenetére
Fú, ez nem hangzik túl kellemesnek Ja és gratulálok hozzá!
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
hoffman_
nagyúr
válasz Runner_fxr #296547 üzenetére
és közben még belefért pár profi munka is, Pike kis szerviz, Sram UDH kalapálás... köszönöm ezúton is, csak ajánlani tudom, de ezt nyilván tudjátok.
a Rose még nem válaszolt, én jövő hétre várok tőlük bármit, legkorábban.
ui@közérdekű:
elvittem Runnerhez a Bonero 3-at, jó döntés volt. amellett hogy korrekt, profi, jófej, a gép is kívánta. a Pike kenés sem volt tökéletes, de a váltófül közel cserés állapotban jött, nem csoda, hogy darálósnak éreztem. ezek szerintem még nem deal-breaker dolgok, az említett Merdiához képest szuper volt, a Formula Cura fékek is korrektül be voltak állítva.cserébe úgy fest, szálszakadásos mindkettő Conti Kryptotal... azért ez csak 50-60k huf deficit. az első még szo-szo, de a hátsó úgy jár, öröm nézni az önálló életét. írtam egy korrekt reklamációs levelet a Rose supportnak, megosztom majd a fejleményeket.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
avl
aktív tag
válasz Runner_fxr #296547 üzenetére
részvétem
ha már Sunrace sort emlitetted es mert ahogy értem van rutinod:
varosi, mindennapos (3x7) gépen en Sunrace lancot hasznalok, orszagutin (3x10) Ultegrat; nem tudom belöni, hogy vajon miert van az Ultegranak nalam (=sok mas körülmeny is mas persze, nyilvan az Ultegra minösége is mas) sokkkkal hosszabb élettartama, igy felmerül bennem:
7 sebessegesen mi lehet az ár/érték bajnok a láncok között ? ..azaz, ha a Sunrace CNM84 ~2300Ft-os arahoz kepest duplajaba kerül, akkor mindenkepp több mint duplaja élettartama legyen (CNM84 valtas funkcionalisan nekem hibatlan)
-
Weareus
addikt
válasz Runner_fxr #296612 üzenetére
Sötétben minden
tehénbicaj fekete. A pedál azért kakukktojás, na.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Tin
veterán
válasz Runner_fxr #296612 üzenetére
Szép gép, gratula! és most már menetbiztos is! Sose gondoltam volna, hogy az ázsiában csomagolt márkás bringákkal ennyi meló van még a vásárlónak kiküldés előtt.
Hányas gumi van ezen, 45-ös? Jó szélesnek néz ki.
-
vlevi
nagyúr
válasz Runner_fxr #296615 üzenetére
Uccai cipődet nem veri szét a pedál másik fele?
Nekem is hasonló fele-fele SPD pedálom van a "jobbik" bringámon, de nekem ezek a recés szélű pedálok szétnyírják a cipőket
Ezért inkább a 20 éves montival járok a városban. -
itouchfan
senior tag
válasz Runner_fxr #296612 üzenetére
Nagyon szép ez a bringa, gratulálok, meg nekem a felszereltség is tökéletes lenne. Télen majdnem rendeltem egy ilyet, több kereskedővel is beszéltem, hogy mikor érkezik, de végül győzött a józan ész és a pénztárca, bár most irigykedem nagyon.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
stickermajom
addikt
válasz Runner_fxr #296547 üzenetére
Gratula!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #296612 üzenetére
Tegnap én is gyorsan szervizeljek egy kicsit, valami finom recsegés forrását szándékoztam 1-2-re megtalálni, meg lefeléken néha furán és marha hangosan berezgett a sor, talán a reteszelés (de az most volt 2 hónapja szervizelve ), annak okát megtalálni, továbbá első fékem egyik dugattyúja is nagyon kint volt a sok Montenegrotól, súrolt ,na és megkenni a hajtást, stb...aztán kiderült 1. a sor le volt lazulva. ...ilyent még nem tapasztaltam, ez rezgett be rosszabb lejtőkön. Leszedtem, akkor már megtakarítottam kicsit és...alig bírtam visszatenni a tartóban álló kerékre, végül muszáj volt lefektetnem mert nem ment. 20 percig kínlódás volt vele, olyan pici helyen kapaszkodik a 2 utolsó lánckerék, hogy csakis a gravitáció segítségével tudtam helyén tartani amíg ráhúztam a szorítóanyát, pedig már vettem le máskor is.🤔 2. a hátsó betétek egyike csutkára kopott, 2x megnéztem hátha még maradhat, de ki kellett cserélni. 3. Beállítottam az első féket is. 4. Megkentem a hajtást...és kiderült a váltó is vacakol, nem tudom mi lelte, talán az állványra emelés során jól eltekertem a finomállítót ...és máris eltelt 1,5 óra. Ha nekiállok rendesen meg sem kottyan, de nem szántam ennyit rá, így jó xar volt még a dzsuvát is feltakarítani ami lehullt a sorról.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #296612 üzenetére
Nagyon jól néz ki, még így feketében is. Ha valaha vennék gravelt, nekem is a Silex tetszik a legjobban. 👍 Úgy látszik ezt most a gyárban rendesen összeválogatták, így lett hiba bőven.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #296981 üzenetére
aha. hááát, ez egy dt swiss p1800 spline szett, és egyben jött minden. és összeszerelésnél nem volt vele gond. szóval ezt én csináltam, csak nem tudom, hogy.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #297141 üzenetére
Ja, akartam mondani, a tied már nem olyan zsiráf fejcsövű - ezen módosítottak, vagy eleve csak a nagyméretű vázaké volt olyan eltúlzottan magas? A tied már faszányosan néz ki, azt már elfogadnám (ha nem lenne fekete ) .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
mauimagic
aktív tag
válasz Runner_fxr #297176 üzenetére
Ettől függetlenül montis terepre biztos nem mennék vele.
Én pedig pont ezzel sz.patom magam, biztos valami elfolytott perverzió...Legnagyobb dilemmám, hogy a 3x8 kevés a 20% körüli emelkedőkön (mert most 3 hónapig van egy handicapem, hogy z2 fölé nem mehetek...)
A bőven nagykorú M567 hátsó váltó elvileg 32T-ig jó, most 22/28 a granny gear, de 22/36, vagy akár 42 tök jó lenne, de nemtom azt vinné e goatlink-el, vagy akkor esetleg az átdobónak kavarna be...
-
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #297176 üzenetére
Dobjál bele egy insertet aztán elviszlek itt a Normafa körül jó kis gravel körökre.
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen