-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #55789 üzenetére
még tavasszal próbálkoztam 3. felhúzáskor szétszakadt az egész
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #55814 üzenetére
Páromnak CTM-et vettünk, teljesen korrekt gép az áráért.
BMW: úgy gondolom az igazán csúcskategória inkább millió felett kezdődik.
Més que un club!
-
veterán
válasz Hasaggymeg #55814 üzenetére
De pont azt mondtak, hogy az ara annyira nincs elszaélva, mivel feltorekvo marka. Akkor megse?
Everybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #55817 üzenetére
De ez nem ugyanannal a boltnal van, igy nem tudom tulsagosan ertekelni az osszehasonlitast, meg nagyjabol 100-150 kornyeken gondolkodom árban. Álmodjunk egy kicsit alapon
Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #55825 üzenetére
A fagyi visszanyal hamarosan, sőt már nyalogat is. A fél ország már Angliában, Ausztriában, Németországban dolgozik. Eszük ágában nincs is hazajönni. Ennek eredményeképpen egyre kevesebb munkaerőt fognak találni. Előbb utóbb csak oda fogunk eljutni, hogy vagy tisztességes béremelés lesz, vagy mindenki húzhatja le a rolót, mivel nem lesz aki dolgozik.
Most szerintem a migráncokkal akarják ezeket a lukakat betömni a liberósok, csak azt felejtik el, hogy ezek a teveb@szók nem dolgozni jöttek ide, meg aztán amilyen munkát ezekre rá lehetne bízni... azzal nem leszünk kisegítve.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #55831 üzenetére
jajám a telefon mindig is presztízs kérdése volt! mára az egész életünk ezen zajlik... így fontos, hogy min folytatjuk a társasági életünk facebook chat megtestesülésében és a lehető legjobb képeket készítsük kutyusainkról.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55834 üzenetére
En mindent egy hati tatyoban hordok, bicajon semmi nincsen, nem kell a tokesuly. Technikasabb reszeken szamomra meg nagyon uj es hihetetlen, hogy siman dobalom a bicajt magam alatt, nagyon jol tudom kontrollalni, hova is menjen. A regivel ez nem ment. Maszni pedig egyertelmuen jobb.
Raadasban most 92kg-rol lementem 78kg-ra, az eronletemet pedig nagyon jonak mondanam, bar azzal eddig sem volt baj, leven lightosan futottam, kickbox -ra jarok, es mellette kemenyen sulyzozok. Persze, bicajozni mindig kicsit mas, igy azok az izmok felig aludtak. Most azokat elesztgetem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #55848 üzenetére
Köszönöm, meglett végül.
zoli03: Az alubakos koszorú drága lenne, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
TakiUZ
tag
válasz Hasaggymeg #55879 üzenetére
xt
-
Integrale
veterán
válasz Hasaggymeg #55883 üzenetére
Nem vettem komolyan, csak gondoltam megosztom. Gyakorlatilag ahogy mondod is, ki lehet kovetkeztetni a megjeleneset, en is igy csinaltam, a sorrendem pont forditott, mint ahogy leirtam.
"Bad reklám is reklám too"
-
Solad
őstag
válasz Hasaggymeg #55890 üzenetére
Nekem meg az outi is retkes a hajtást kivéve
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
veterán
válasz Hasaggymeg #55890 üzenetére
Igy ertem vissza legutobb, visszafele kodben, sotetben indultam, elmeny volt...
A bovdenhazak kb rekt, csereltetnem kene az osszeset, ideje is lenne, de ezzel megkaptak a maguket, gyorssegelynek valamennyire takaritottam, meg olajozgattam a bovdent es ugy huztam be a hazba, ameddig nem cserelem, legalabb turhetoen mukodik, de akkor is vicces, hogy egy ilyen kor utan cserelhetem az egeszet
[hatso fek, hatso valto vezetekek azok, amik foleg nehezebben mennek]Everybody lies.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55976 üzenetére
"rendszeresen törölve és szilikonnal kenve."
Tenyleg. Ha kap a becsuszo egy plusz coatingot, legyen az wax, nano, akarmi, ami tartosabb, akkor az nem vedi ezektol a behatasoktol?
Don't Tread On Me
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #55975 üzenetére
nem tudom... nekem platform pedál van, ahol csúszkálhat a lábfejem előre-hátra és különböző cipőkben más-más talpvastagsággal tekerek...
-
veterán
válasz Hasaggymeg #55975 üzenetére
Nincs javithatatlan dugulas Ha kell, elemet cserelek a rendszerben, ez legyen a legaprobb problemam.
Everybody lies.
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #55976 üzenetére
Én is ilyen telót akarok venni. 1 1/8-adosat mint a tiéd. Hol és mennyiért vetted?
Maxi
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #55976 üzenetére
Kilométert nem írtál rá. De most már több mint fél éve fut a villa, már csak azért is jó lenne belenézni, mert nem írtad hogy kapott-e null kilométeres szervizt, ebből következtettem hogy nem, ezért biztos nem ártana neki egy szerviz. A gyár eléggé hanyagul szokta összerakni a villákat, szimering alatti szivacs gyűrű általában sosincs átitatva teljesen olajjal, vagy nem olyan viszkozitásúval ami oda tényleg jó lenne. Adtunk el ilyen villát mint a tiéd, megcsináltam rajta a 0km es szervizt, és annak is kb teljesen száraz volt a szivacs gyűrűje..
Sőt szedtem már szét olyan villát amiben forgácsolási maradék volt.. az marha jót tesz mondjuk ha bekerül a teflon perselyek és a becsúszó közé.. illetve sok olyannal találkoztam ahol a légkamrában semmiféle kenő anyag nem volt. De volt olyan durva sztori is, amit én nem láttam, de olvastam, hogy egy fox levegő oldali lábában egyáltalán nem volt kenőolaj.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #56011 üzenetére
7950?? Az brutális...
Hozhatod akár hozzám, hozzánk, de ajánlhatok mást is, pl Dr Bike. -
Kommandír
csendes tag
válasz Hasaggymeg #56026 üzenetére
Jó tudni. Akkor ezentúl inkább csak a törlő felület kap belőle (általában papírtörlővel szoktam lehúzni megpörgetett keréknél).
[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #56024 üzenetére
Shimano is azt írja ,hogy
A fékrendszer felületének tisztításához használjunk alkoholt, illetve szappanos vizet
és száraz törlőrongyot. Ne használjuk a kereskedelemben kapható féktisztítót,
illetve csikorgáscsökkentőt<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #56078 üzenetére
Dehogynem merem. Csak mivel meg alig mentem olyan palyan, ahol folyamat tudtam volna haladni, igy nincs realis alapom. Korulmenyektol fugg. Elozoleg 13-as atlagot hoztam ossze, de ez tenyleg betudhato a mely talajnak, meg az iranytevesztes miatt. Aztan volt szaraz idom egyszer, meg a nagyobb vazzal, ott 24-es atlagot, terepen. Az sokkal jobb volt.
Egyebkent ez az a teleszkop. Szeretnem szetrobbantani. Rugo kint van, de ennyi. A becsuszot/felso reszt hogy szedem ki? Alul van ket inbusz csavar, ami elforog, nem csinal semmit. Az mire szolgal?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #56081 üzenetére
Dehogy... De egy rozsdas telonal biztosan jobb lett volna, mert ezen olyan nincs. Ellenben a ket csavar alul elforog, nem tudom kioldani a felso reszt. Ebben az allapotban viszont ez is kuka.
Don't Tread On Me
-
Toomy
senior tag
válasz Hasaggymeg #56075 üzenetére
Én ezt pl. az endomondo-nak köszönhetem, pedig 2012-ben csak a fogyás és a magas vérnyomás miatt kezdtem el a bringázást. Ez odáig fajult, hogy idén sikerült a 40-50 évesek közt országúti amatőr magyar bajnoknak lenni.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #56132 üzenetére
Egyszer kénytelen voltam tolni felfelé: két barátommal mentünk a Tési emelkedőn Várpalota felül és egész egyszerűen nem bírta a lábam. De olyan szar volt gyalogolni az SPD-SL stoplikkal hogy még jobban megfájdult tőle a lábam.
Azután megfogadtam hogy soha többet nem szeretném tolni a bringát.Més que un club!
-
#48525824
törölt tag
válasz Hasaggymeg #56129 üzenetére
nem fixis, szabadonfutó van rajta, videón látszik
[ Szerkesztve ]
-
ngabor2
nagyúr
válasz Hasaggymeg #56152 üzenetére
Jöhet olcsóbb is, csak tartós legyen. Különben marad a "kettőből egyet" megoldás, a kikopott nadrág ülepére egy másikból kopóréteget kell varrni.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #56198 üzenetére
Outiknál a komolyabb váltórendszereknél sincs visszajelző. Előbb-utóbb hozzászokik az ember.
Més que un club!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #56198 üzenetére
Három tányérosnál én is lenézegetek, terepen este a jó, mikor ha lenézel elesel, és ha le is nézel nem látsz semmit.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #56202 üzenetére
Eleinte én is furcsálltam hogy a Shimano olcsóbb országúti szettjeiben van fokozatkijelző de 105-östől már nincs. Én is kijelzős MTB-ról váltottam így kellett kis idő mire megszoktam. És még a mai napig lenézek néha hogy hol áll a lánc.
Més que un club!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #56202 üzenetére
Hátsót azt még hagyján, azt érzem hol van, őskori kék LX váltókart olyan erővel kell nyomni a sor teteje fele hogy felvigye az XTR váltót, hogy már az egy fokozatjelző. Elől van nekem problémám, sokszor kistányéron marad, aztán csodálkozok miért csattog a lánc, mert full keresztbe van. Fájok ilyenkor magamnak.
Ránk ilyenkor állandóan ránk sötétedik, de nagyon, nem tudunk időben elindulni.. úgyhogy fent vannak a brutális lámpák elől, aztán azokkal megyünk nagyon.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #56211 üzenetére
menj egyből munkából, máris spóroltál 5 percet
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #56211 üzenetére
csak nincs tiltva a wc-én evés a melóhelyen
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #56229 üzenetére
Oké de én vidéki vagyok. Bár itt is vannak bringás szemmel érdekes dolgok.
Més que un club!
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #56198 üzenetére
Nem jutottam sokkal előrébb sajnos.Azt megállapítottam,hogy az első agy haldoklik,van benne 2000km és eléggé serceg,ropog,majd a szerelő szétszedi,de jön a másik agy,szóval ez nem érdekel.Leszedtem a láncot és a középcsapágy nagyon picit kattog,de alig hallható,lehet tök normális hang.A hátsókerék szépen fut,semmi recsegés,ropogás,a racsni és épnek tűnik.A láncot nem kentem újra,Rohloff olajat használok,azt hiszem 180km után sem szabadna így kattognia.Már ezer éve nem mosom vízzel,inkább sűrűbben törölgetem portörlő ronggyal meg tisztítom és kenem a hajtást.Egyelőre nem jövök rá mi kattog,ma is mentem egy laza 30km-ert és az elején(első 5-6km) kattogott majd elhallgatott.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #56239 üzenetére
"tetszik ezek a nagyárúházak milyen részletesen leírják a millás bringa specifikációit. "
Pont akartam en is irni... Azert nem art tudni, miert fizetsz ki egy es negyed millat.
Don't Tread On Me
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #56239 üzenetére
Értelek,logikus lehet,mert a racsni is ugrott párszor és eléggé kotyog a kazetta,mondjuk nem tudom mi a normális,de a sor eléggé mozog.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Toomy
senior tag
válasz Hasaggymeg #56216 üzenetére
Na ezért van nekem sok km-em. 25-re lakom a melóhelytől, de ma reggel pl. 52 volt a bemenet és 72 a haza.
A bort én a kulacstaróba szoktam beszúrni. De van hogy veszek egy karton 2l -es ásványvizet és azt a kormányra felcsapom majd óvatosan hazakarikázok vele levezetésképpen kb. 200m. Csak addig ne ugorjon senki elém a sétálóutcán.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #56245 üzenetére
Gumi gyűrű van rajta azt kell kiszedni. És szababdon futót olajozni kell nem zsírozni.
-
atok666
őstag
válasz Hasaggymeg #56245 üzenetére
Hazatekert (25), aztan eszebe jutott, hogy a meloban feljtett vmit - visszamen erte (50), majd ismet hazament (75)
Atok
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #56265 üzenetére
Azért nem olyan nagy ördöngösség a kazetta javítás. Csak macerás, sokáig tart, ezért sokat kéne elkérni érte. Szerszámot se kell venni hozzá, akár egy dugókulcsból is le lehet gyártani, vagy egy megfelelő fogóval is szét lehet szedni (először én is így csináltam). A kilincsműbe nem ajánlott a zsír, ezért kellett volna bele olaj.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #56267 üzenetére
Abban sose volt gyárilag zsír. Max a golyókhoz rakhatsz kevés zsírt, úgy könnyű összerakni is. De oda is elég az olaj, csak akkor forog, ha gurul a bicikli, és amúgy sincs ott nagy terhelés
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #56268 üzenetére
Sajnos nincs nekik ilyesmi. Bike-discount.de-től kb. mennyi a szállítás egy 130-150eur-os termékre?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #56291 üzenetére
pedig a hazai boltok nagy része bizony nem nagyon tud versenyezni a külföldi webshopokkal, de talán a magyarral sem. és itt most nem is csak a választékról van szó, volt, hogy hamarabb megjött a német webshopból a cucc, mint amit az egyik itteni boltban rendeltem. a legtöbb boltban nem rendelgetnek 1-1 alkatrészt, összevárják amíg több mindent kell rendelni a nagykerből, így aztán ha én vagyok az 'első', nekem is várnom kell, míg összejön elég a rendeléshez.
nem is beszélve arról, ha ilyen hozzáértők dolgoznak a boltosok között.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #56313 üzenetére
ők egy kis maszek bolt, ha jól tudom a '10 sebességes' a tulaj, a 'canti-fékes' meg az alkalmazottja.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
veterán
válasz Hasaggymeg #56356 üzenetére
Nem szokasom eladni a dolgaimat, meg miutan en hasznaltam, egy kerekpart foleg nem adnek el.
Ha ugy alakul, xt agyak lesznek rajta, mert amennyivel dragabb, annyival remenyeim szerint megbizhatobb is.
Ha nem is ebben a bicikliben, egy valamikori masik varosi cirkaloban pl jo szolgalatot tehet mégEverybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #56359 üzenetére
Amennyi hulyesegre koltottem mar feleslegesen penzt, ez mar nem szamit
Everybody lies.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #56368 üzenetére
Tessék itt van egy video George Hincapie eséséről 2006-ból: [link]
Paris-Roubaix-én eltörött a karbon kormánya egyik pillanatban és nagyot esett.
Nem véletlen hogy a peloton kb 80%-a alu kormányt használ, ilyen szempontból biztonságosabb.Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #56368 üzenetére
Az autóversenyzésben épp ezért használják a karbont, szétrobban és elnyeli az energiát.
Egyébként valóban sok a hibázási lehetőség a gyártásban, soklépcsős a munkafolyamat.
Én dolgoztam karbon alkatrész gyártó üzemben, bár ott nem kerékpár vázakat készítettek, de igen komoly dolgokat láttam. Ducati 999 váz karbonból stb. Kb. az összes luxus sportautó gyár készíttetett valamit ebben az üzemben. Carbo Tech, itt dolgoztam 2007-ben. Csináltam Bugatti veyron fékhűtéshez lamellákat karbonból, Posrche GT2 szárnyat, BMW diffusort, Porsche Carrera dísz küszöböt, ilyesmi. A karbon alkatrész azért drága mert nem lehet nélkülözni az emberi munkaerőt, az alapanyag sem olcsó és sok a hibázási lehetőség, ezáltal sok a selejt. A munkavédelmi előírások nagyon szigorúak, irdatlan drága technológia kell a gyártáshoz. Olyan volt a csiszolóműhely, hogy a plafonról nyomták be a levegőt és a padló szívta el. Az összes szerszám levegővel működött. Egyébként baromi jól megfizettek, de az egészségtelen munkakörülményeket nem lehet kikerülni teljesen, ezért is hagytam abba. És ez is hozzájárul a karbon alkatrészek magas árához, aki ott dolgozik hosszútávon, az bizony vásárra viszi a bőrét. Nem lehet teljesen kiszűrni a veszélyes körülményeket, belélegzel szén és üvegport és különböző vegyszereket, amiket formaelválasztónak használnak.Dani_kp: Ha túrázni is szeretnél vele, nem csak ugrabugrálni, akkor felejtsd el az ilyen dirt vázakat, XC montit vagy AM montit építs. A Budai hegyekbe fel is kell jutni, bár nem egy Alpok, de azért vannak nagyobb emelkedők. Illetve vannak jó kis csapatós lefelék. Egy 120-140mm körüli fully a legideálisabb választás.
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #56393 üzenetére
Technológia azért nem old meg mindent. Az anyagnak a tulajdonságai megmaradnak és határt is szabnak. Lehet hülye példa de pl. a tankok páncélja sem készül véletlenül acél, alumínium és egyéb nehézfémekből. A karbon pl. erre sose lenne alkalmas. Am az lcd nem ég be, mert folyadékkristályos, ellenben a led kijelzők még ma is előbb utóbb be fognak égni, a technológia csak lelassította ezt a folyamatot.
Maxi
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #56436 üzenetére
Igen, biztosan úgy van! Egyébként még itt Magyarországon 2 majdnem teljes F3000-es kasznit csináltunk 2 kollégámmal együtt, abban szinte minden karbon volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mobil flották
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Yettel topik
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fotók, videók mobillal
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen