-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Nekem csak az uvegre fagyott onos esovel volt gondom, nehezen olvasztotta le a.futes, meg jo nagy para is volt.
Kocsi nem nagyon csuszott meg, pedig nem vettem visszabb.
Mondjuk jegen a tesztekben is jo volt a falken. -
Kornel
veterán
válasz energy4ever #23949 üzenetére
Szerintem mar elottem is irtak, hogy ennyiert kell makd ra kolteni rendesen, ha rendbe akarod tudni, akkor az arat tuti ra fogod kolteni.
Csak hogy kepbe legyel: 200-ert meg jo allapotu regi swiftet sem kapsz.
Talan ha egy feliciat ki tudsz fogni ennyiert ami jo, de ugye azok is rohadnak.Persze kinek mi a jo, ezt mar kitargyaltuk itt, de azert fek es futomu minimum, hogy rendbe legyenek, vetel utan osszes folyadek, szuro, vezerles csereje (ha szijas) magaban elvisz egy szep osszeget.
Amit meg emlitettel, hogy atfenyezett elemek itt ott, nem bele valo ules, stb., ezek eleg eros jelei annak, hogy tobb autobol legoztak ossze, bar nem is tudom, hogy ennyi penzert mit varsz
Ennyiert biciklit se tudtam venni, mert meg vagy 50-100-at hozza kene rakni, hogy egy jo biciklit vegyel
Ennyi penzert viszont lesz egy hatalmas nagy elonye: a friss vizsga!
(Vannak itt, akik otthon osszelegoznak ezt azt, de ha nincs helyed, szaktudasod, energiad es idod ra, akkor az alkatresz arak mellett a szerelok is rendesen megkerik a munkajuk arat, foleg itt pesten. Videken sokkal egyszerubb egy olcso, de jo szerelot talalni)
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
-
Kornel
veterán
válasz trassher #24022 üzenetére
100k-nal kopik le az index karrol a ket festett feher nyil is...
Stb.
Sok mindenbol meg lehet mondani, de egyertelmuen nem.
Persze akkor se fogjak 600-ert elvinni, annyiert kapsz egy megane-t is hasonloan megkimelten, es ugye mondanom sem kell, hogy a ket autot ossze se lehet hasonlitani. -
Kornel
veterán
válasz tboy93 #24033 üzenetére
Egyebkent pont az 1.3 regi swift nem olyan elnyuhetetlen, mint amilyen a hire.
1.0 mar sokkal inkabb az, vagy az ujabb m1xa motorok.
A g13-nal azert ilyen korban mar jonnek a szoknya torestol kezdve az injektor halalon at sorban a dolgok, amik az auto arahoz merten csinos osszegekbe tudnak kerulni. -
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #24040 üzenetére
Tuningolni kell.
Attol jobb lesz, meg erosebb is.
Ha meg rak ra egy direkt szurot, akkor egyenesen o lesz az utak kiralyahurenzon: ha nem vagy kereskedo, akkor at is kell irnod a nevedre, az ~60k. Azt is szamold bele.
400k-nal tobbert lehet elvinnek, de lehet csak annyiert...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ha mar gatlok.
Swift sporthoz beruhazok ket hatsoba, mert az egyik porvedoje 0 fok alatt olyan hangokat ad, hogy megorulok. Bemerettem, az egyiknek 29%, a masiknak 35% a maradek talpero erteke, azt mondta a fazon, hogy o hagyna, de en inkabb cserelnem.
A gyari vicc, 50k a szett hatra (csak ehhez gyartott monroe, de csak suzuki cimkevel kapni esztergomon keresztul, suzuki felarral)
A kisebb motoros swifteke is belemegy fizikailag, csak sokkal puhabbak, ezert nem foglalkoznek veluk, kiveve talan a sachs super touring, amit ir, hogy sportfutomuhoz is ajanlja. Kerdes, hogy eleg kemeny lenne-e a gyari sport gatlohoz kepest. Amugy 20k lenne a szett.
Illetve ami biztos jo lenne, az a koni str t, ami legalabb olyan kemeny, mint a gyari, es minosegben is abszolut jo. Ebbol 30k a szett hatra.
Legutolso lehetoseg , hogy kiszedem es elviszem a lindorhoz felujitani, csak kerdes, hogy tudjak-e a gyari ertekeit, illetve a porvedok meg ugyanugy szarok lesznek...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #24066 üzenetére
egyiknek 29%, a masiknak 35% a maradek talpero erteke
Az kuka.
Bilstein sport?A fazon azt mondta, hogy hátul kb. 40%-ról indul a maradó talperő érték, és 20%-nál kuka, akkor bukik vizsgán.
Ő azt mondta, hogy hagyná így, ahogy van, egyébként vizsgaállomás is, ahol bemérték.
Én szerintem cserélni fogom, mert csak magába porvédőt csak univerzálisat tudok venni, spec. erre valót nem, ha meg már egyszer ki van szedve, akkor inkább kicserélem, ez úgyis kuka lenne 1 éven belül...
Eddig a koni str.t a nyerő, 30k a szett ára hátra, néztem a bilstein B6-ot is, az már 50 felett lenne a szett hátra.
Igazából sehogy se jönnék ki sokkal olcsóbban, a konira meg 2 év garancia van ha jól tudom.(#24073) [rvilike]:
Tudom, hogy ilyenek, de ha 30k-ért van koni str.t, ami direkt sport futóműhöz van, akkor minek vegyek egy gagyi átcímkézett monroe-t 50k-ért
Ami biztos, hogy elől mindkét gátlónak 54,6% volt a mért maradó talperő értéke, azt mondta a fazon, hogy 60%-ról indul, és 40%-nál kuka, tehát ezt még nem nevezném rossznak, szerintem.
Ja, hozzáteszem, hogy mindezt túlfújt kerekekkel mérettem, elől 2,5 hátul 2,4 baron használom a 205/45 r17-et, elvileg 1-2 tized barral kevesebben kellene, de én így szeretem. Ez is ront a mérésen ha jól tudom...
Szó mi szó, elől most biztos hagyom, tavasszal vagy nyáron viszont lehet cserélem majd, együtt a lengőkarokkal, mert ugyan az se szar, egy mm-t se lóg sehol rázópadon se, viszont már repedezett a szilentek felülete.
Az meg, hogy ideiglenesen más lesz elől meg hátul, szerintem nem olyan vészes, a splash-nél elől str.t volt, hátul meg a gyári, sose volt bajom belőle.
Ráadásul itt nagyon közel esik a két gátló keménysége, mindkettő 20-30%-al keményebb a sima swiftétől...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #24122 üzenetére
oké.
ezt tudom, azért cserélem a hátsókat.
meg nem fogom hallgatni a zörgő porvédőt se.szerinted okozhat gondot, hogy elől a gyári van, hátul meg cserélem koni str.t-re?
keménységre kb. megegyeznek.
illetve az elsők 54,6%-os értéke szerinted jó még? úgy, hogy 60%-ról indul, ha új kb.egyébként létezik, hogy a tél tett be neki?
nyáron hangja se volt se a porvédőnek, meg szerintem jobban feküdt a kanyarokban is.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #24125 üzenetére
nagyjából azonos, szerintem kicsivel keményebb, mint a gyári sport gátló.
utána fél éven belül úgyis cserélem az elsőket is.
amúgy nem hintázik az eleje, de a háta se, de amikor betettem a múltkor 60-80 között a körforgalomba, akkor már beleért a gumi az ívbe, igaz csak egy picit, de eddig ilyen sose volt. És azt vettem észre, hogy csak 0 fok alatt, nagyobb mínuszban... de gondolom akkor már mindegy, gatya és kész. -
Kornel
veterán
válasz tboy93 #24127 üzenetére
az egyik 29% a másik 35%
annyit érzek, hogy kicsivel jobban tolja a seggét, de nem vészes, így is sokkal stabilabb, mint egy mezei autó.
illetve amit mondtam az is közrejátszik, hogy atomra fújt kerekekkel mérettem, amit nem kellett volna, mert ez önmagában is negatív irányba befolyásolja a mérést.
és ahogy észrevettem, a "nagy hideg" nyírta ki, szerintem elfáradt az olaj, és ennyi, mert nem folyik egyik se, sehol. -
Kornel
veterán
205/45 r17.
elég ballonosak, a gyári 195/45 r17-hez képest, sajnos abban nem gyártanak télit
szó mi szó, ha az egyik 29%, a másik 35%, akkor ott nem százas valami, meg a porvédő zörgését sem tudom elviselni, ha meg már szét van szedve, akkor inkább csere.
illetve azt se tudtam mire vélni, hogy nagy terhelésre beleért a gumi az ívbe, igaz nem gyári méret van fent, de a többi tulaj hosszú éves tapasztalata alapján sem kellene, hogy gyári magassággal beleérjen ez, még versenypályán sem extrém terhelésnél.
ergó a csere akkor is elég esélyes, ha a nagy és peres kerekek még túl is voltak fújva, ami biztos, hogy rontotta a mérést. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #24244 üzenetére
Sajnos idén én is ezt tapasztaltam az eneossal.
ki tudja, hogy honnan van...
ennyit erről.Most bárdiba vettem LM-t, kérdés, hogy az eredeti-e
(#24248) Pecc:
szerintem akkor rosszul írtam, vagy nem fogalmaztam érthetően
A lényeg, hogy a swift sport gátlóit a monroe-val gyártatta le a suzuki, de nem lehet kapni csak a suzukinál, így ráteszik az 50k-s árcédulát, és kész.
szerintem a monroe alapból gagyi, így biztos nem veszem meg.
alternatíva lehet a koni str.t 30k-ért, illetve a bilstein b6, de az majdnem 60k lenne hátra a kettő, így szerintem a koni-nál maradok, szerintem ár/érték arányban a legjobb.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
voltmár?
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Valaki tud bovebb infot ezekrol?
Valoszinu csak jovore lesz csere, de ez megtetszett, mint hatsokerekes japan -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Ezt komolyam nem ertem.
Nem szemelynek szol, hanem altalaban.
Valaki vesz egy autot, aztan foliazza, meg nagy felnit vesz ra, meg kipufogot, de jo nagy kalyhacsovet, stb.
Akkor miert nem vesz egy eleve olyan autot, ami megfelel neki?
Pl. Egy punto gt mondjuk.Ezek a bohockodasok mire jok, amikor egy 1.3-as swiftre olyan szarnyat rak a hulyegyerek, hogy esobeallonak is megfelelne, meg kalyhacso hatulra, stb.
Akinek sportos auto kell, vegyen clio rs-t, punto gt-t, stb., biztos nem utolagos kipufogokat fog keresgetni hozza, hogy nyerjen vele +1 placebo loerot, hanem inkabb tapossa neki
Új hozzászólás Aktív témák
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Milyen routert?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Futás, futópályák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen