-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #21203 üzenetére
Ja, olajbol elvileg ennyi jon le (35%), tesomnak van ford klubtagsagija, o igy vesz olajat, meg alkatreszt a tragacsaba
Mondjuk kell is bele mindig valami
Amugy ezzel a kedvezmennyel is csak az arukeresos arak szintjen, vagy picit felette van arban az olajok tobbsege, de legalabb (remelhetoleg) jo esellyel nem hamisat soznak az emberre.
Illetve a +1 liter azert magaban se rossz akcio, foleg ha ezt is enni fogja a szuszka.
Mondjuk azon se csodalkoznek ha tenyleg megenne az 1 decit, mert mint utolag megtalaltam az elozo tulajra rakeresve az automat a carstylingon, mar az auto 1 eves koraban azzal menozott, hogy ora szerint 215-ot ment
De legalabb nem kell kikormolniNosza itt egy par kep:
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #21206 üzenetére
Ford escort klub tagsagival igenyelheto bardis kedvezmeny, mar en is vettem vele parszor.
Nem rossz arak vannak mar ugy.Amugy 1.6-os moci van benne, 125 ps, 1000 kg-hoz, ha forgatod, akkor megy is.
En nem mentem meg ennyivel vele, es nem is fogok, max. NemetbeRvilike: neha en is gyokerkedek, amikor elottem fszoskodnak
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
válasz Skillet #21206 üzenetére
Nem tudom, ott ahol én veszem nincs sima 9000-es, csak 9000 Future. De hogy gyakorlatban milyen különbségek vannak jó kérdés, más fokozat és minősítés az biztos. A Berlingo-ba A3/B3 az előírás (manapság már A3/B4), csak ezeket nézem. Az olajszigetnél vettem mindent.
-
gaborbol
őstag
válasz Skillet #21206 üzenetére
En is ezt raktam anno a HDI-be.
Quartz 9000 Future 5W30 is particularly suited for turbocharged, multi-valve and direct injection engines. It can be used in the most severe operating conditions in any type of climate. It is perfectly adapted to all vehicles equipped with catalysts that use unleaded fuel or LPG
◾Provides longer drain intervals
◾Easy cold starts due to the oil’s extreme fluidity
◾Lubricates engine faster to reduce wear
◾Provides exceptional protection at high temperatures
◾Reduces fuel consumptionQuartz 9000 Energy is designed to meet most OEM requirements. TOTAL’s advanced technology allows Quartz 9000 Energy to increase engine life while maximizing the power of the engine. It has been specially approved for gasoline and diesel engines in Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Audi and Porsche.
◾Increases engine life
◾Preserves maximum power
◾Provides longer drain intervals
◾Ensures excellent wear protection -
roberto211
őstag
válasz Skillet #21206 üzenetére
"unokatesómnak van egy ignis sport, abban 1.5 van, majdnem 110 ló. nem rossz kis gép. "
Mesélhetnél róla kicsit. Olyanokat is nézegetek, elérhetőbb árba van mint a swift sport és igaz puritánabb de pont ez tetszik benne ez a "jdm" feel. Másrészt könnyebb, meg picivel jobb a gyorsulása asszem(de ez nem tuti)... Unokatesód h van megelégedve vele. Recaro ülések tartanak benne "nyomós" kanyaroknál?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #21239 üzenetére
Én ma este magunkban nem csalódtam.
-Megiszunk egy energiaitalt?
-Igyunk.
.
-Bükk?
-Hát, nézzünk ki.
.
-Na, még egy kanyar, aztán menjünk haza...CSATT[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #21310 üzenetére
Attól félek, hogy nagy szerelésekkel, javításokkal teli télnek nézünk elébe.
Bár 1,5 hónap alatt átíratni sem sikerült a kocsit...ha "okosba" csináltuk volna, 2 nap alatt át lett volna íratva, de mivel haver rendesen, szépen akarta intézni, mindent legálisan, ezért annyi a macera vele, hogy nem is látjuk a végét...és még csodálkoznak, hogy az emberek kiskapukat keresnek. Azt szívatják, aki rendesen csinálná.
-
ballington
addikt
válasz Skillet #21768 üzenetére
Nekem az első kocsin okozott kárt, egy '99-es Corollában. Én is azt vettem észre, hogy rángat nagyobb terhelésnél. Aztán elvittem szerelőhöz, nem jutott eszembe a nyest. A szerelő mondta, hogy elrágta a gyújtókábelt. Csak az volt 20k+
Az Alfát most ezek szerint többet kell nézni, de talán a motorfedél véd valamennyire.Aki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #21805 üzenetére
+1.
Gondold el ezeken az utakon egy 195/45 r17 gyari mertu gumival milyen kozlekedni
Ha most nem lesz balhe, akkor sose.
Nem a dugodijjal van a baj, legyen. Pl. Nagykoruton belul akar. Bemegyek kifizetem. De hogy egesz bp-en gyakorlatilag fizessek egy adot, azert, merr kocsim van. Szerintem ez ugy ahogy van alkotmanyellenes is, mert ez szimplan egy alruhaba bujtatott ujabb ado.
En biztos kimegyek, ha kell gyalog, ha kell autoval, pedig soha nem mentem meg tuntetni...
Ha meg tovabbra is ilyen birkak leszunk, akkor erosen elgondolkozok a viszlaton. Nem a 10 k huf faj, hanem az elv. Aztan lehet majd sirni, hogy s jolkepzett emberek elhahyjak az orszagot, meg munkaerohiany van.
Igy lesz is! -
trassher
addikt
válasz Skillet #21805 üzenetére
Nettó lehúzás semmi más pont az utak állapota miatt. Érdekes módon a lenézett romániában olyan utak vannak amilyenekről mi csak álmodunk. Mindenkinek van úthasználati díj, románnak és külföldinek egyaránt és érdekes módon új utak vannak. Már 4 éve is 8 euro volt 10 napra a matrica ha jól emlékszem.
Redmi Note 7
-
-
-
válasz Skillet #21834 üzenetére
Az volt a kérdés, hogy eddig volt 1db kocsid és vettél 1 db évest, az évest most is veheted és akkor ugyanott vagy, vagy veszel megyeit, mert úgy olcsóbban jössz ki ( pl én Somogy +9 fejér 10eFt 1 évre)
Hogy tudtál 5 eFt-al többre kijönni?
ja már értem, ott ahol laksz van valami gyorsforgalmi amire fizetni kell (gondolom) ezért kellett a megyei[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #21838 üzenetére
Az a különbség, hogy a megyeivel van aki jól jár(t). Nekem pl pont jól jött a megyei matrica mert így a telekre évi 5k-ból lejutok pályán amivel utanként 2 órát spórolok.
Viszont a dugódíj az mindenkinek szívás lesz. #köszidemszky
"A lap városházi forrásai szerint kétlépcsős szisztéma rajtolhat 2016 végén: mindenkinek kell fizetnie éves matricát, aki átlépi Budapest határát - ennek összege pár ezer (3000-7000) forint lenne. Emellett lenne egy belső zóna, ahova már havonta több száz forintos díjért lehetne behajtani - így éves szinten 10-12 ezer forintos díj jöhet ki." - [link]
Egyelőre ezek a legfrissebb infók amiket találtam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz Skillet #21799 üzenetére
Nem először basztat ezzel, pont engem aki egyébként ballisztikus ívben leszarom a vag autókat. A vag topikba májusban írtam utoljára de azelőtt sem vittem túlzásba, és a fasz tudja mi óta nem is olvasom. (mod: [link]) Én nem szólogatok be senkinek sem itt sem máshol engem se basztasson senki főleg ne ilyen viccesnek gondolt beszólásokkal. Ennyi.
F1? Igen az tényleg vicces volt. Főleg amikor Toyota megérkezett az f1-be és a csapatfőnök hatalmas mellénnyel belebeszélte a kamerába, hogy három év múlva ők lesznek a világbajnokok. Fel is szaladt a szemöldököm a tarkómig erre a kijelentésre. Küzdöttek mint malac a jégen de a közelébe sem jutottak soha ahogy a Honda sem fog ez már előre borítékolható. Ilyen csökött szemlélettel ami a japánokat jellemzi, esélyük sincs a motorsport csúcskategóriájában akármennyi pénzt is borítanak bele a projectbe.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #21895 üzenetére
35 perc alapjárat alatt* nem mozdult meg a mutató az Alfán. Oké, dízel, de na. Nem kell agyatlanul rúgni, de állítom, hogy szépen, finoman emelve a fordulatot a 3000 sem sok. Jobb is talán, mint a magasabb fokozatban 1400-on erőltetni emelkedőn felfele...
Elmentünk ma Dobogókőre, hogy legyen országúti kilométer is, ne csak városi nyöszögtetés. Pilisszentkereszt felett olyan köd volt, hogy a következő felezőcsík vége volt a látótávolság, izgalmas volt úgy felmenni. Mondjuk most sikerült kb a nyári sebesség harmadát hozni
És ma ismét bebizonyosodott, hogy jó alfásnak lenni Integetés, villogás a márkatársnak, kis közös gyorsulgatás* két hétig megint nem használtuk és lemerült, aztán az indítás után szóltam asszonynak, hogy szedje össze magát, utána meg még én is bájba zuhantam.
[ Szerkesztve ]
-
-
KisBundi
őstag
válasz Skillet #21934 üzenetére
OBD2 kell hozzá. Egyébként van itt olyan mazdás aki el tudja nekem magyarázni, hogy mit is jelent a can bus a fejegység kijelzőjénél? Olvastam olyat ha kiveszed a fejegységet, akkor búcsúzhatok az LCD kijelzőtől, mert nem nem can-busos az autója a 2004-es mazda 3. Pont mint az enyém
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #22293 üzenetére
Az a baj, hogy nálam nem megoldható ez a projekt, vagy csak nagy macerákkal.
6,5x17 5x114,3 ET50 a gyári felnim...
Na most ami van japan racing r16-ban, és még tetszik is, azok vagy beleérnének, vagy neccesek lennének, utánajártam a fórumunkon.
Úgyhogy nem szórakozok sokat, megveszek 4 db 195/45 r17 gyári méretű 6 mm-es falken ziex-et nyárra, és megúszom 40k-val a projektet, 2 nyárra még biztos jó lesz, nagyon csodálkoznék, ha 3 év múlva is meglenne még, hogy még egy nyárit kelljen majd vennem
Azért durva, hogy mind a téli, mind a nyári gumim falken lesz, de hát japán kocsira japán gumi kell -
lehella
senior tag
válasz Skillet #22420 üzenetére
Vartát vettem másik két autóba az utóbbi években, de azok hagyományos benzinesek. Egy SilverDynamic 63Ah/610A már 24-ért van, jó lehetne, de:
Nem tudom eldönteni, hogy jó egy "hagyományos" akku és elég nézzem az Ah és az indítóáramot, vagy kimondott StartStop akkut nézzek? Például Banner PowerBull 63Ah/600A 21k vs Banner RunningBull 60Ah/560A 30k-ért de ez kimondott StartStop rendszerhez való és méretben ez fér be a motortérbe.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
nagyúr
válasz Skillet #22426 üzenetére
Az átlag emberben rossz érzést kelt egy x5-x6, kialakult róla egy sztereotípia, hogy bunkó k*csög béemvés, összelopta a vagyonát. Egy volvo-hoz ez nem társul annyira, persze simán lehet a való életben épp fordítva is a dolog Ha cég vezetőként egy suvot akarnék, akkor ezerszer inkább egy xc90, az nem annyira hivalkodó mint egy böhöm bömös, cserébe elegáns (számomra legalábbis). Ha nem lennék full japán párti, akkor a volvo háza táján nézelődnék, az tuti
Itt ki a topikgazda?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #22449 üzenetére
0-100 nem gond, 7,8 s a gyári adat de lendületből már nem májer mert relatíve nehéz és az awd miatt azért elég sok nyúlmókuci elvérzik.
Ha most vennék akkor egy 3.0 Legacy-ra beneveznék. Óvatosban az elvan 10 literből, az még a fájdalom küszöbön innen van. Kacérkodtam is eggyel, el is mentem már megnézni 2x de sajnos törve volt így nem éri meg azt az árat amit kérnek érte.
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz Skillet #22540 üzenetére
s2000 meg z4 egy lapon a buzikocsikkal?
Ultel mar barmelyikben is?
Konkretan az s2000 az addig cicas amig felteszed a napszemcsit es gurulgatsz 2000-nel elvaltogatva.
Ha elkezded forszirozni hamar radobbensz hogy baszki hat ezt vezetni kell ez nem kanyarodik magatol hubazzeg ez keresztbeall ha nagyobb gazzal suhansz a korforgobanA fentiek az mind pozitiv kritika!
Aki tudja mit csinal az imadja ezt a modellt.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen