- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Battlefield 2042
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
válasz pető bá' #155423 üzenetére
Születőben valami visszatartó erő legalább. Remélhetőleg az ipari környezetszennyező jószágokra is ráhajtanak egyszer.
A verda jöhetne nekem is.
(#155426) Tsebacsi: mondjuk azt a részt nem érteném, hogy amikor füstbe borul a fél sáv tőlük mit akarnak méréshez ragaszkodni?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz pető bá' #157668 üzenetére
Nem kell felhívni a figyelmet, legalábbis a KRESZ nem tesz róla említést az 57. §-ban, viszont arról igen, hogy a világító berendezéseket ugyanúgy működtetni kell, mint normál esetben.
Ha mégis jelezni szeretnénk valamivel, a célnak tökéletesen megfelel a már említett tapadókorongos háromszög, de akár egy (vagy több) darabka piros rongy is megteszi szerintem.
-
szebe
őstag
válasz pető bá' #157677 üzenetére
Ez megint modellfüggő dolog, de pl a Fabia-ban ha megy a vészvillogó, és ekkor indexelek valamerre, akkor az index megy. G Astra esetén viszont ugyanúgy vészvillog tovább.
Szóval van ahol vészvillogó esetén is lehet irányjezelezni"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
parandroid
nagyúr
válasz pető bá' #168916 üzenetére
Azért ha megrendeli, akkor illene egyben odaadni mindent hozzá, nem egyesével meglepődni, hogy ez is kell, meg az is. Már persze ha a márkakereskedésben vette (ha jól értettem, igen).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qtya123
őstag
válasz pető bá' #168920 üzenetére
Igen, márkakereskedésben lett megrendelve a mankókerék és az emelő is. A leszorító egy dolog, nem is azon háborgok leginkább. Az emelő rögzítése viszont vicc kategória. Eddig nekem csak olyan autóim voltak, amiben gyárilag kialakítva benne volt a konzol ponthegesztéssel.
Erre itt direkt nem hegesztik oda, hanem fúrnak 3 lyukat, hogy vegye meg a paraszt a tartót ami még véletlenül sem jár az emelővel együtt... Ez nekem a nagyon cigányság kategória. Nem tudom a többi gyártó is ilyen-e, de ez nagy feketepont részemről a Suzukinak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz pető bá' #170142 üzenetére
Most tudtam csak megnézni, az eddigi legkorrektebb adás szerintem! Abszolút kedvenc autóm, ettől számomra már nincs feljebb. Amúgy ők is elmondják többször is, h ez igazából egy versenyautó - nem mintha nem tudná mindenki.
Rá is kerestem gyorsan a mobilén, van fent pár korrekt ajánlat. Nyilván számomra ezek elérhetetlenek, de ennyi pénzből nem kérdés, h egy ilyet vennék.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz pető bá' #172136 üzenetére
Pontosan ez az állatfaj
Egyenesben, városban, veszélytelen helyen nagyon vagányak, ott nem érdekli őket a trafiveszély sem, az első minimálisan is bonyolultabb forgalmi helyzetben meg üti a satut.
A városban 65-öt meg aztán duplán nem értem. Miskolcról tudok nyilatkozni, itt a lámpák 50-es tempóra vannak kalibrálva, ezt a tempót tartva az egész városon át tudsz gurulni zöldhullámban. A 65-ös kolléga meg fékezgethet az éppen váltó lámpa előtt, a sor mögött. Értelme nulla, de legalább nem halnak éhen az autószervizben sem a hamarabb elkopott betétek meg tárcsák miatt -
#89309696
törölt tag
válasz pető bá' #172136 üzenetére
Engem már párszor dudáltak le körforgóban, mert ki mertem használni azt amire kitalálták, a gyorst áteresztőképességet. Nem hagyok nekik 3 autó helyet az a bajuk. Az első dudánál még gondolkoztam rajta mi rosszat tettem, de már leszarom a sokadik után.
Való igaz, hogy itt 10 ezer fős kisvárosokban olyan laza a forgalom, hogy nincsenek hozzászokva ahhoz, hogy az autójuk 10 méteres személyes szférájába kerülj.Kanyarban én se merem csapni, mert se futómű, se gumi, se tapasztalat nincs hozzá, de a leírtakból úgy veszem ki, hogy talán még így is jónak számítok.
Lakott vége táblásat is játszom, 50-nel harmadik és a tábla vonalánál erőből padló csak úgy koppan, majd tiltás alatt négy padló még kicsi húzatás úttól függően 100-120 aztán öt és eleresztés, tart 100-on.
Fasza érzés. Az a jó mikor 100 ló alatti autóid vannak, hogy padlón sem történik semmi rendellenes mozgás és egy 50-120 is olyan sokáig tart, hogy ki tudod élvezni rendesen.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz pető bá' #172252 üzenetére
Én is sokallom a 150-t az abs kocka cserére.
Jól kiépült iparág van már a felújítás mögött, 60 körül megcsinálják (általában nem a tiedet kapod vissza, hanem küldenek egy másik "refurbot", a tiedet később javítják és passzolják ugyanígy tovább). Szóval ez a szerviz vagy 90k munkadíjat számol fel, ami erre a cserére irreális, vagy gyári újat tesznek be, ami nem éri meg, mivel a felújított élettartama is kvázi végtelen, ha innentől cseréli benne az olajat rendszeresen.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pető bá' #174046 üzenetére
Lehet, hogy nem büntettek, csak szóltak neki, sőt valószínű. Bár annak se sok értelme, mert teljesen kockázatmentesen keltek át az úton. Vagy legalább videóba ne tették volna, mert nem volt értelme. Vannak ténylegesen szabálytalan gyalogosok amikkel a videót ki lehet tölteni.
-
válasz pető bá' #174046 üzenetére
Főútvonalon nem mehetsz át akárhol, legalábbis nem minden esetben:
Ha az úttesten, ahol a gyalogos át akar kelni, van kijelölt gyalogos átkelőhely, akkor kijelölt átkelőhelyen kell az úttesten átkelnie. Ha pedig nincs a közelben kijelölt gyalogátkelőhely, akkorlakott területen levő főútvonalon az útkereszteződésnél (a járda meghosszabbított vonalában), valamint a menetrend szerint közlekedő jármű megállóhelyén levő járdasziget és az ahhoz közelebb eső járda között (a járdasziget teljes hosszában)
egyéb helyen bárhol,
a legrövidebb áthaladást biztosító irányban mehet át. A gyalogos csak akkor léphet le az úttestre, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járművek vezetőit megzavarhatja vagy megtévesztheti.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pető bá' #182183 üzenetére
Igen lehet zöld a gyalogosnak is egyszerre meg neked is. Érdemes rápillantani a gyalogos lámpájára kanyarodás előtt/közben. Itt pl ha jobbra kanyarodsz a Kerepesiről akkor a bicósoknak is meg a gyalogosoknak is zöld van keresztben (hírekben vt hogy egy bicóst fellökött itt egy autós).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz pető bá' #182183 üzenetére
Szerintem ez inkább közlekedéstechnikai kérdés, hogy az adott lámpa hogy van időzítve. Autósként mivel zebra van, ígyis-úgyis fokozott óvatóssággal kell megközelítened a zebrát. Ha nem lenne a gyalogosnak lámpája, akkor mivel kanyarodsz minden esetben előnyt élvezne a gyalogos veled szemben. Mivel van lámpa, csak akkor van elsőbbsége ha zöld jelzése van.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
-
ivana
Ármester
válasz pető bá' #182193 üzenetére
Kb. a leggyakoribb kereszteződés fajta ez. Szóval kicsit nézd át a kreszt mielőtt összemész valakivel, vagy elütsz egy gyalogost. Nem tudom hol laksz, de nem csak Pesten vannak ilyenek, hanem úgy kb. mindenhol.
Vidéken ritkán van olyan, hogy a gyalogosoknak zöld csak, főleg nagy gyalogos forgalmú helyeken. Pesten nem láttam még ilyet (de máshol sembez az alap).
-
#89309696
törölt tag
válasz pető bá' #182183 üzenetére
Lehet. Ezt tanította is az oktató ökölszabályként, hogy ha nem egyenesen megyünk át, hanem kanyarodunk a lámpás kereszteződésben akkor figyelni kell, mert bármi lehet, a zöld nem "zöld" olyankor.
Arról nem beszélve, hogy vannak gyalogosok akik leszarják ha pirosuk van és átmennek.Zebrán állásra azt mondta, hogy a kocsi középvonala ne legyen a zebra középvonalán, vagy előre vagy mögé lógjon a kocsi picivel, akkor a gyalogos könnyebben el tudja dönteni merre kerülje ki a kocsit, vannak hülye kereszteződések, se az autós, se a gyalogos nem tehet róla.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Battlefield 2042
- Elektromos autók - motorok
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen