-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3572 üzenetére
a sok benzintől is tud fúlni nem?
mármint hogy a melegebb levegőből több kell...
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz ToRR3nt3 #3587 üzenetére
milyen tuningot? 90-es? ezt honna szedted????
80-as van de az szigorúen versenyhenger az 180k hozzá a főtengő az 120 szétkell amratni hozzá a blokkot kell mellé vario kuplung karbi minden kb 500-ból meg is van
amit érdemes uccára az egy normális 2 gyűrűs vashenger egy jó kipuffal 17,5-19-es karbi vario mellé esetleg kuplung és akkor fasza lesz -
golyani
addikt
válasz ToRR3nt3 #3592 üzenetére
hát henger az olyan 40.
gyári kuplung + vario is elvisz egy vashangert csak be kell görgőzni, rúgózni az olyan 5k ha veszel akkor vario+kuplung olyan 20
egy jó kipuff. hááát a ZX még szódávaelmegy,de van attól jobb is
karbi is egy szűk huszas.
akkor főtengely csapágyat tuti cserélni kell a főtengely meg h bírja-e azt nem tudni:S pár ezer kilométerig tuti bírja de ha azt is cseréled az mégegy 20-as.
de nézz szét egumotors.hu-n
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz ngabor2 #3599 üzenetére
olcsó uvexet ne mert eléggé necces a rostély zárása nekem pl erősen rá kell baxni különben egy 41-es menet szél 1 kattanásnyit felhajtja illetve plexit akrtam szerzni és 1-2 hónapot mondtak rá.
én most AGV GP-1-et vagy a K szériát néztem.[link]
álítólag napokon belül van hozzá plexi, csat amit kellhetha törik vagy elrolik vagy mittom. a K-kban kivehető a bélés és mosható is. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3604 üzenetére
nincs rajta csak egy két állású ami a helyén tartja a plexithúzni nem lehet rajta..
megnéztem már és plexi csere lenne mgoldható de plexire 21-2 hónapot kellen várni... -
golyani
addikt
én még nem zuhantam 5300km alatt (kop-kopp-kopp).
nekem meg meg van a köv bukóm sztem egy MDS Pro Vent lesz. -
golyani
addikt
válasz stargazer #3619 üzenetére
nálunk van a faluban 2 ''sikán'' azokba ha jó meleg az aszfalt meg a gumma akkor 70 körül bele eresztem múltkor havert előztem külső íven és olyan furcsa csúszósz érzés volt mikor megálltam láttam h nem csak érzésre volt az hanem télleg csúszott.
eccer meg sikerült letenni sztenderig a kanyarba a mocit na mikor megnéztem h az mekkora szöget jelent le kellett ülni.
asszem jók eze ka pirelli gumik pedig aszondják h kemények...
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
embrek mit ajánltok védelemre trácsa zárat vagy vmi láncos cuccot? én tárcsa zárra gondoltam + kormányzár mert végülis egyetemre járnék majd vele ott meg azért elég sok ember megfordul, szal nem hiszemh nagyon lopkodnának..
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
azért kell elsőféket hazsnálni mert ot nagyobb a fékerő.
én teljesen random használom a fékeket. -
golyani
addikt
hát csak szakembernél. az meg h nem mozog az lehet attól van h nincs benne olaj.
de ha meg zsíros akkor megzsír hiányzik neki. de ezek hiányában az is elképzelhető h perselyeztetni is kell.
ha érezni h kottyan a becsúszó a külső szárban akkor tuti perselycsere.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
malaguti F12 az Minarelli blokkos igaz? és fekvő?
mert nekem is ilyen van az Aeroxban és a könyvében azt írják h 30W-10-es kell bele de sztem megfelel ide a megfelelő viszkozitású(30W-10, de én még ilyet nem találtam, szal majd még rákérdezek h ilyenkor mivan) motorolaj is és a hajtóműolaj is jó. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3689 üzenetére
de a ricinus is csak pörgősebb dolgokba jó,nem?
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
olyan problémám lenne h ma megnyomkodtam egyhelyben a telót és érdekes ''hörgős-karistoló'' hangot adott ki. de mozog rendesen.
tipp h mi lehet vele?
05-ös Aerox 1,5 éves eddig nem csinálta... -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3722 üzenetére
téves, mert ez olajos villa, és nem hinném h 1,5 évesen 2pár szimeringgel(olajzáró+porzáró) telemenne szutyokkal.
úgy érzem h szörvíz lesz belőle. olajfoltok nincsenek nem tom milehet -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3724 üzenetére
tustommal igen.
könyvében is ez áll:
első villa: tekercsrúgó/olajcsillapítás.
[link]
ilyenni.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
bazz nem hiszitek el...
szervízbe megtekintették és az volt a baj h a km spirál basztatta a gumigyűrűt ami tartja, az rezegtette a sárvédőt,az adott olyan hangot... -
golyani
addikt
POGGY MOTO
1118 Budapest, Budaörsi 35.
tel./fax: 1/319 3073
web: www.poggymoto.hu
MOTORVÁROS
1172 Budapest, Cinkotai 51.
tel.: 1/257 2233, 1/256 9639
fax: 1/256 9639
e-mail:info@motorvaros.hu
web: www.motorvaros.hu
BELFINI Kft.
1118 Budapest, Budaörsi út 35.
tel.: 1/319 30 73
FEZOMOTO Kft.
1118 Budapest, Budaörsi út 35.
tel.: 1/319-30-73, 70/248-55-57
utolsó a márkaszervíz ott elég valószínű h kapsz hozzá a többi helyen meg meg lehet kérdezni azok márkakereskedők.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
részben.
azért vannak abba még terelőlemezek is. szal nem csak a ktalizátor fojt.
olyan mintha ráraknának egy másik kipuffot. aztán újra kell hangolni a motort.
a vezérlés meg leginkább a felömlők, kiömlők elhelyezkedésével történik de tény h a kipuff if egy fontos tényező, főleg ha rezo.
rhonin: igen ZX-ben is van fojtás, rögtön a leömlőnél egy szűkítő gyűrű 2 ponthegesztéssel rögzítve. -
golyani
addikt
válasz ToRR3nt3 #3827 üzenetére
nos, 17,5-es karbi elég az 50-es motorhoz felújítószett pedig karbiszerint megy nem hengerméret szerint. karbi tipusa pedig rajta van a karbin.
nagyobb fúvókának akkor látnám értelmét ha tennél rá vmi sportkipufancsot+sportlégszűrőt(vagy eggyel nagyobb fúvóka és több levegő).
(kipuffnál újra kell görgőzni és kuplungolni a mocit).
ne írogass ímélt, sokkal gyorsabb ha megkérdezed a fórumban.
hmm ha nagy felújítás ott hónolni szokták a hengert és ahhoz veszenk dugót, gyűrűt. ilynekor még érdemes megnézni a tűgörgőket és a főtengelycsapágyakat, szimeringeket. ha meg változó a teljesítmény az meg karbidugulás miatt van, akkor meg csak ki kell pucolni. az h kicsivel nagyobb fúvókát teszel bele nem valószínű h annyival nő a teljesítmény mint amennyivel többet eszik.
Gergello:
olajnak én ajánlanám a Shell advance VSX 2-t, én ezt használom vagy vmelyik Repsol olajat. előbbi az 2680 kúton a repsol pedig ilyen 2000-3000 körül mozog, vagy vmilyen Motul. -
golyani
addikt
hozom ki a motort, nézem vmi zsírszerű cucc volt a trácsán. na mondom hígító leszedi. leszedte de bizt kedvéért a pofákat is megsmirgliztem kicsit.. most harap a brembo, mint a disznó
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
120-as papírral, kézzel finoman, hogyha van rajta vmi retek azt szedje le.
fémes betétek szal elrontani nagyon nem lehet. csak én először felcseréltem a két betétet és nem volt az igazi, mikor visszaraktam.. de mikor vissza cseréltem eredeti felállásba jó lett. talán picit jobb, mint volt a tárcsám eddig picit olyan ''sávos'' minta bakelit. na ezek 2 izmos fékezés után eltűntek .
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz (Kolombusz) #3845 üzenetére
már 2-3 évesen is szétrontottam apám villanyberetváját
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen