-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josh
tag
válasz
ngabor2 #1500 üzenetére
Mindenesetre én nem venném meg, mert ezeket tényleg kínából importálják, és ha már arra sincs pénz, hogy összeszereljék, éshogy minél kevesebb legyen a szállítási költség, akkor ott már nagy baj lehet....
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
golyani
addikt
válasz
ngabor2 #3599 üzenetére
olcsó uvexet ne mert eléggé necces a rostély zárása nekem pl erősen rá kell baxni különben egy 41-es menet szél 1 kattanásnyit felhajtja illetve plexit akrtam szerzni és 1-2 hónapot mondtak rá.
én most AGV GP-1-et vagy a K szériát néztem.[link]
álítólag napokon belül van hozzá plexi, csat amit kellhetha törik vagy elrolik vagy mittom. a K-kban kivehető a bélés és mosható is. -
ToRR3nt3
senior tag
válasz
ngabor2 #3599 üzenetére
Szia!
Én 2 hete vettem egy ilyet:
Sosem volt még zárt sisakom, de ez nagyon bejön, . Csendes, csak 80-nál fütyül de csak ha oldalra tekintek. Jól szellőzik és páramentes a szélvédője. Csak ajánlani tudom!
DB-ben vettem a Yamahánál, a Mester utcában. Meg kesztyűt is ott 3k ért!
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz
ngabor2 #3609 üzenetére
Én először egy Shoei-vel szemeztem a Kawasaki szalonban 40-ről volt 25k-ra leértékelve, lett is volna a méretemben, fekete, ezüst-fehér ''villámokkal'', meg ilyesmikkel cirádázva, de ez, a matt fekete vsz szebb, megérte várni 2 hetet rá...
A kesztyű melegben is jó, nem csúszkál az izzadtságtól a markolaton a kezed. Csak mosni kell sűrűn....We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
-
stargazer
senior tag
válasz
ngabor2 #3621 üzenetére
na egy ilyen nekem se ártana, mert én is rendszeresen elfelejtkezek róla. sokáig azt hittem hogy ugyanúgy működik mint a kocsikon, hogy automatikusan kikapcsol ha egy ponton túlmegy a kormány...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz
ngabor2 #3628 üzenetére
Grat. a rollerhez. Szerintem jó kis gép az. Ha meg nagyon ugrik neked, akkor tegyél rá 50-es hengert, vagy használd ezt,amíg ki nem fekszik és utána. Nekem is olcsó volt még tavaly a biztosítás, 3700 ft kb. ha jól rémlik. Erre jön idén a csekk, hogy 4200. Rohadjanak meg a mocskok. Milyen kanyarodási technika nehézkes? A döntögetős? Nem muszáj döntögetni, lassabban mész a kanyarba, aztán annyi.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
etnies
senior tag
válasz
ngabor2 #3649 üzenetére
Alapvetően az első féket használod motoron, arra terhelődik a 90%-nyi fékhatás.
Próbáld ki, hogy egyszer csak első, utána csak hátsó, végül mind a kettőt használod ugyanazon a féktávon.
A leghatékonyabb, ha mind a kettőt...
Fékezésnél fontos, hogy egy picit az elsőt kell meghúzni, hogy előre kerüljön a súlypont és összenyomodjon a teleszkóp, utána lehet fokozatosan behúzni teljesen.
Próbáld ki ezt is, csak az elsőt használva. Persze ez a tudás inkább vészhelyzetben fontos, de érdemes gyakorolni a mindennapi közlekedésben, hogy amikor kell, a véredben legyen.
A hátsó fék kiegészítő szerepet tölt csak be, én főleg vizes úton használom, mert ha a hátsó csúszik meg, akkor ellenkormányzással még korrigálhatsz, ha az első csúszik meg (amire lent a kolléga utalt), akkor elesel mindenképpen."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz
ngabor2 #3697 üzenetére
ngabor2 !
Felejtsd el az adalékokat. Semmi hasznuk nincs, venni főleg nem érdemes, mert amit elköltesz rájuk, abból veszel két új robogót...
Amid van, próbáld meg elsózni, feleslegesen égetnéd csak el.
20-30e km után úgy is motorgenerálod lesz, akármit is teszel a blokkba."önmagam hite vagyok magamban"
-
ngabor2
nagyúr
válasz
ngabor2 #3730 üzenetére
basszus, az első kerék is cserére szorul, legalábbis a szelepcsere nem volt elég
reggelre leeresztett.
mindegy, a hátsó féket is cseréltetni akarom, mert nem áll a helyzet magaslatán (vagy legalábbis lehetne kevésbé kopott is, de működik legalább).
debrecenben tud valaki ajánlani megbízható robogószervízt, ahova elvihetem, hogy ne mindig oda vigyem, ahol vettem? valszeg egy teljes átvizsgálás se lenne rossz rá, nehogy baleset/leállás esetén kelljen megtudni, hogy valami rossz volt benne. -
ett
aktív tag
válasz
ngabor2 #3733 üzenetére
Akkor igazam lett a kerékcserével kapcsolatban.
Hátsó féket miért akarod cseréltetni? Nem elég csak a fékbetétet? Vagy így értetted?
A teljes átvizsgálást te is megtudod csinálni, nem sok dolog van egy ilyen mocin, ami elromolhat. Elektromos alkatrészek ha működnek akkor jó, nézd meg a gyertyaképet még, aztán annyi.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
ngabor2 #3735 üzenetére
Így már világos. Nem kell ehhez nagyon érteni. Ha valami lötyög, kotyog, nem jó, olaj meg benya ne follyon sehonnan, aztán kész. A gyertát azért írtam, mert akkor a gyertyaképről tudod, hogy dús, vagy szegény keveréket kap-e. De ha te nyugodtabb vagy, akkor természetesen valami szakihoz vidd.
Tegnap cseréltem fékfolyadékot. Meggizzadtam a légtelenítéssel rendesen(nem akart kijönni az összes buborék) , de aztán rájöttem a technikára. Először úgy csináltam, ahogy a manualjában is volt, aztán hagytam a fenébe az egészet és így meglett fél óra alatt a kis büdös.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
ngabor2 #3815 üzenetére
Nekem egy vacak régi ruszki akkstitöltő van a garázsban, amin lehet faszán állítani a töltőáramot, bár szám szerint nincs odaírva, de ha legkisebbre kapcsolom, pontosan megfelel a mocihoz. Tudja a 6/12 voltot is, kis mérőműszer is van rajta.
Szerintem nem rossz a töltőd, csak ne hagyd sokáig rajta. Azt szokták m ondani, hogy ahány amperes az akksi, annak a tizedrészével kell tölteni. Vagyis ha pl. 4 ah-s, akkor 0.4 amperrel kell tölteni. Gumit vettél másikat, vagy megnzéte már a szerelő?Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
ngabor2 #3817 üzenetére
A hátso gumira kérdeztem én rá, tudom, hogy írtad az elso új gumit.
Mindig így szokott leni, hogy akad egy jobb, amikor már a tied megvan. De nem olyan rossz gép az. Végulis a gumi kopoalkatrész, lecseréled, aztán magadnak már csak nem hajtod szét, és sokáig jo lesz. Hátul nekem is cserélni kéne, majdnem tukorsima. Kovetkezo honapban meg is ejtem.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
ngabor2 #3836 üzenetére
Szerintem a blokk 50-es, te a hengerre meg a dugora gondolsz, hogy az 70-es. Vissza akarod cserélni otvenesre? Amíg megy, hagyd szerintem. A tuningolt gépekre általában tobbet kell figyelni, érzékenyebbek, tobb karbantartást igényelnek. De gondolom nem akarod széthajtani, így sokáig jo lesz.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen