-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4946 üzenetére
igen, motornál majd kiderül.
de pl az intiben az olaj viszkozitás alapvetően ugyanaz. 10w60 edge, a castrol csúcs olaja nagy teljesítményű motorba. 10w-40 a 300v, detto ugyanabba a motorba. de a különbség drámai. akármilyen fura, leginkább szagról megtudom mondani ezt, utána meg a kúton a fogyasztásomból. én nemtom mit csinál a motul, de valamit biztosan tudnak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4948 üzenetére
és ennyi? akkor a motorkerékpárnál másból vannak a fémek? vagy más a technika?
amiért mondom az az, hogy a hondánál pl ha motorolajat öntesz a váltóba, meghal a váltó. komolyan, nem vicc, most épp egy cr-v váltó esett szét ismerős körben, mert mikor megvette már az volt benne. nem a váltó volt a szar, az előző tulaj volt buzi. abba mtf3 gyári olaj kell. akkor a honda motorkerékpárban miért nem hal be a váltó a motorolajtól?persze a váltó olajat nem kell olyan sűrűn cserélni, mint a motor olajat, lehet, hogy abban van még valami külön titok adalék is, nemtom. de azt tudom, hogy ha motorolajat öntesz a váltóba és azt ugyanolyan sűrűn cseréled, mint a motorban, vagyis egyszerre, akkor is tönkremegy a váltó.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4950 üzenetére
10w-40
amúgy a ferrari pl a 60-as olajat adja meg sok autójába gyárilag, azok is magas fordulatú szívó motorok....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4953 üzenetére
németeknél elégsokat megyek koppon az intivel, többet mint a legtöbb átlag autó, szóval esetemben indokolt az olaj, úgy gondolom. mindig nézem az olajat és a szelepeket cserénél. eddig patika a motor, egy lerakódás csepp sincsen. a motul most került bele először. ma feltettem a nyári kerekeket és meg is küldtem neki rendesen, de most messze nem tudok annyit menni vele normálisan, mint németországban. majd viszem vissza úgyis. de nem hiszem, hogy visszaváltanék castrolra, más világ ez a motul nagyon.
ha azt mondod, nem használnak versenykörülmények között, akkor a ferrari miért ajnánlja mégis? veszel 200e euroért egy autót, pályán használod, de nem azzal az olajjal, elszáll a blokk és gariztatnád és azt mondják hogy scuzi, de nem azt az olajat használtad.. nem tudom mi az igazság.
viszont valami nem hagy nyugodni vele kapcsolatban. azt mondják sokan, hogy 6k km után cseréljem le. a többi olaj elmegy 10-15k km-t. a 300v meg állítólag elhal és ha nem cserélem le 6k km után, akkor azzal fogom hazavágni a motort. ezt nem értem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4956 üzenetére
autóban és motorban is 300v-t használok.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4958 üzenetére
van külön 300v autó olaj és van külön 4t 300v motorolaj is
klikk...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
latyak17
tag
válasz Topiccsendőr #4980 üzenetére
Köszi, mások?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #4983 üzenetére
Hű baz, hogy neki 2T-je van?! Akkor
szerk: ja fentebb látom...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
NINJA_V
tag
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5041 üzenetére
panigale utcára nem ugyanez a kategória? ok, talán egy szinntel lejjebb, de amúgy igen, ugyanaz a történet. ezek presztizs dolgok. ilyenek is kellenek szerintem. nem lehet mindig mindent csak racionálisan megélni, kell a fantázia, kell a kis plusz. a honda is megtehetné, csak nem teszi. sajnos. meg is látszik a mostani autó és motor palettáján sajnos.. az egyik legnevesebb sportgép gyártóból kommersz 4kerekű gyártó lett.. hadd ne soroljam mert eret vágok magamon... ezek azok az ördögi masinériák amik igenis újabb ötleteket szülnek és komoly fejlődést inditanak az útjukra. büdzsé is volt.. ha ez a kurva dorna nem baszta volna szét a 800cc-s szabállyal a motogp fejlődését, akkor ma valszeg sokkal stabilabb, kiegyensúlyozottabb versenyeket láthatnánk mert megvoltak a kiforrott vasak, amiket lehetett volna reszelgetni tovább.. az, hogy megint lesznek 1 literes gépek ez annak a beismerése, hogy kudarcot vallottak. megint.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5052 üzenetére
v5-ből ugyanúgy tudtak volna csinálni zászlóshajót ha akartak volna, mint ahogy a ducati erre képes a mai napig. nem akartak vagy nem tudtak, mindegy is. a japánoknak alapvetően fogalmuk sinsen mi a presztizs és mi a zászlóshajó.
értem én, hogy mit akart a dorna, de faszságot csinált. mert nem azért csinálta hogy ne törjék agyon magukat a pilóták, hanem költséget csökkentsenek. pont az ellenkezője történt. azt pedig nem lehetett volna túl nehéz megoldani, hogy a teljesitményt szabályozzák egy szűkitővel. ezt már milliárdnyi más versenysportban tudják, már ha feltétlen ez kell.. bukta lett az egész és az utolsó évek egy nagy pöcegödör lett ahogy van, ez van.
1-es bekezdés megint csak. azért mert ott ülnek menedzsmentben ettől még hibázhatnak. hibáznak is. meg is szivják. előre menekülés és innováció helyett középszerű modellek, fapados futóművek, semmi motorfejlesztés, lemaradás és romló minőség. szóval nem, nem okosabb emberek ők, nyugodtan elhiheted. láttam már menedzsmentben idiótákat legfelül, azért mert ott ül, az nem egyenlő azzal, hogy érti is amit csinál, vagy tudja mire van szükség és hogyan. goshn jó példa arra hogy kell egy céget gatyába rázni, szétcsapta a japókat a nissan-nál, a sok töketlenkedőt, azóta jobban is állnak, van olyan presztizsgépük mint senki másnak (r35), a szubkultúra pedig megteszi a lényeget, szájról szájra terjed a gép képessége. nincsen más modell az utolsó években a megjelenése óta, ami ennyire képes lett volna az utolsó 15 évben egy márkát meghatározni a semmiből. szóval ez elhatározás, tudás és hit kérdése, nyilván valóan a hondánál jelenleg nem ilyenek ülnek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5054 üzenetére
en mar mondtam tobbszor h be kene zarni a topikot
vagy legalabb atnevezniaz a baj h a trendek neha gyorsabban valtoznak, mint a fejlesztes uteme. ha 0-rol akar valaki csinalni valamit, akkor nekiindul. rossz esetben minel nagyobb a ceg, annal lassabban. otlet -> qvasok felesleges miting -> doksi hegyek gyartasa -> qvasok felesleges miting -> prototipizalas -> qfm -> tesztek -> qfm... es akkor meg nem is gyartottak semmit.
es mire elkeszulnenek vegre az elso tesztelheto darabok, elment a ceg mellett az ido. a legrosszabb talan ilyenkor az, amikor az eredeti koncepcioba megprobaljak belehekkelni az aktualis trendeket v kovetelmenyeket.
csoda h nem ertjuk miert az a vegeredmeny, ami? -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5056 üzenetére
lehet igazad van.
a kerdes csak az h az adott ceg eleg nagy-e hozza h diktaljonmod: perszehogynemlehet par honap alatt. pont ezt probaltam leirni
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5058 üzenetére
na igen. vannak temak, amit lehet merni, ertekelni, tapasztalatok alapjan megbeszelni.
meg vannak az ilyenek
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5058 üzenetére
Van még ott a belgán kívül pár ember. Mr.Busta, TM, Siska, Deniz meg Fanka stb.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5054 üzenetére
ez csak pénz kérdése és akarat, csak ismételni tudom magam főleg a hondánál, mivel nem csak motor és autó gyártásból él.
mentségemre legyen mondva, éveken át dolgoztam autóiparban és most is olyan cégnél gürcölök, ahol bizony van rálátásom menedzsment döntésekre (jelenleg csak kontinens szinten), mivel én is befolyásolom őket a véleményemmel és a tanácsaimmal, nem ismeretlen terület és egyre inkább e felé orientálódok hosszú távon. szóval többé-kevésbé tisztában vagyok az érdekekkel, a belső feszítésekkel, büdzsé ellentétekkel, budget cut-tal etc. én nem tekintem magam kocsmás talponálló okoskodónak ebben a kérdésben, ha az lennék, nem tartanék itt.egyszerűen nem vagyok kishitű, ez egy iszonyú rossz magyar szokás. tudod, hogy csak a magam nevében beszélek, és nem szent írás amit mondok, ennyire ismersz azért, de a saját tapasztalataim alapján tartom magam ehhez
amúgy meg már kéne tolni egy pár sört, motormentesen valamikor...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5056 üzenetére
ez így is van, közép és hosszú távú stratégia, de egyet tennék ehhez hozzá: igenis el lehet kapásból az elején rontani, mégpedig a board ülésen, mikor kitűzuk a közép és hosszú távú célokat. és jelen esetben a hondánál ez tökéletesen látszik már, hogy rosszul döntöttek, maradjunk az 5 évnél.. a megbízhatósági statisztikák, vásárlói elégedettségek, a tqm romlás, a teljes modelpaletta kinyírása ami a hondát naggyá tette, az imageromlás, az olyan hibák amik 2002-2005 előtt egyszerűen elképzelhetetlenek és elfogadhatatlanok voltak.. most itt vannak. minden erre mutat.. ez tény sajnos.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5063 üzenetére
milyen edzés? hétköznapra vagy hétvégére érted?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
- = Zk = -
félisten
válasz Topiccsendőr #5065 üzenetére
na szevasztok...
vettem egy robogót, semmi extrát. Honda Dio AF05.. elméletileg ez. max képet tudok mutatni róla, azt is qrva nehezen találtam. na mindegy.
kérdéseim volnának ezzel kapcsolatban.
vki tud használ ámde olcsó boltot/bazárt stb ahol ehhez beszerezhetők idomok kiegek stb.
szakmai fórum tipp is jöhet, nem árt okosodnom" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5065 üzenetére
ok, hétvége még jó lehet, viszont nekem a hétköznapok kvázi esélytelenek. talán péntekre a göncöm is megjön, de lehet, hogy nem. ha faterom nem motorozik hétvégén és le tudom nyúlni a ruháját meg a bringáját, akkor eltudok nézni, ha nem akkor csak következő hétvégétől tudok szezonolni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #5069 üzenetére
en is 16-ot fogytam tavaly tavaszra, megtáltosodott a bandit.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5078 üzenetére
most csalódtam, mindjárt bealszom, most jön egy másfél órás telkonf, gondoltam hangosan felröhögök előtte...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Newyorker
addikt
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5127 üzenetére
na de mondom nekem nem vilagit
amugy ez igy eleg gaz, hogy nem tudni mennyi benzin van a tankban, nekem ne 50 km-rel a vege elott szoljon hogy 'tankoljal vazzeg', hanem tudjam elore... (jo ,mondjuk ritkan szokott ures lenni a tank, de akkor is...) -
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #5132 üzenetére
Szintén -- 150-200km-enként úgyis meg kell mozgatnom elrongyolódott ülepem, általában egy tankolással is egybe szoktam kötni.
Meg különben is, evvel a folyamatos emelgetéssel (btw. valószínűleg szerdától akár 6-7 forinttal is emelhetik...), akkor olcsóbb, ha előbb tankolsz.4 napos ünnep, szo-va akár 18 fokot is jósolnak, már csak az úticél a kérdés
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #5137 üzenetére
Hétfő de jó lenne...
Nade mostmár egyre több alkalom lesz remélhetőleg az 'ütközésre'.
('vastaghétvége'... ez jó. )
[ Szerkesztve ]
-
NINJA_V
tag
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #5212 üzenetére
iigen, ez is egy elég valószínű lehetőség.
btw en hiszek a gyari cuccokban de egy-két dolognak eszement árazása van. es most nem pl. a bandit hátso fékbetétjére gondolok, mert az ebc 8e volt a gyari meg 13e (csak nem volt raktáron). -
válasz Topiccsendőr #5212 üzenetére
bár, mondjuk ha belegondolunk, nem mindegy milyen tárcsát raksz össze nem mindegy milyen fékbetéttel... lehet krva szar a fékhatás, mégis kophat a betét, meg a tárcsa is mint a radírgumi... akkor már nem is tűnik soknak a gyári tárcsa...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #5317 üzenetére
az mz-dre kíváncsi vagyok majd egyszer kimegyek ha lesz vmi mz verseny...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5319 üzenetére
engem az egyik mz-s srác rendesen begyalázott, de legalább most már helyenként tudtam követni jó nap volt nagyon, sokkal pontosabban és többet tudtam figyelni a tekintet hordozásra, nap végére pár kör szépen össze is állt, tavalyikhoz képest sokkal jobb kanyarsebességgel.
az alpokadriás kissrác pedig rettenet kb 3 körönként adott egyet...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5374 üzenetére
milyen weboldalon jársz?
asszem a szombat esti felmotorozásnál befigyelt egy pici meghűlés, érzem a gombócot a torkomban és picit folyik az orrom is szombatra rendben leszek, csak kapjak szabit.. reggel akarsz menni? nekem most a délutáni jobban bejött, meg akkor tudnék piacra menni szombat reggel kajáért
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5376 üzenetére
autoteka2000-ret tudom még ajánlani, hívd fel a kovács ferit, oldalon a telefonszáma, talán ő tudni is fogja a konkrét adatokat amikre szükséged van.
ok, akkor meg megyek ahogy tudok
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #5381 üzenetére
Jol van majd megganyoljuk
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #5383 üzenetére
Mokusoknak mindegy, csak jo legyen a marketing
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #5385 üzenetére
Igen, ezt mondtam hogy ami a dobozon van az nem ugyan olyan mint a motorolajnal mert itt sulyra van....de pl van olyan hogy 10es van rairva de nehezebb a 15os olajnal.... szoval utana kell ennek mindig jarni
Ezt sok szerelo sem vagja sajnos :S[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5405 üzenetére
de neked nincsen púpod a ruhán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5427 üzenetére
csak a saját tapasztalatom tudom mondani, ezt még nem tudtam kinyírni nagy sebességnél sem. semmi anyagfáradás.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5564 üzenetére
tudom sportmotoron nem palya, de nekem nagyon bevalt a chops. felvenni/levenni villamgyors es igazi bor. max a protektorok hianyoznak rola. es nem is szokott nagyon horror ara lenni pl a shoxx-ban.
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #5583 üzenetére
Gyorsításnál nagyobb a terhelés, hatékonyabb a motor. Alvaro már nekikezdett mesélni, én nem is fárasztom magam tovább. S ugye, ott van a gurulási fázis is, bár motornál sajna az aprócska tud lenni, kis tömeg, nagy légellenállás... Autóval egészen más.
Tapasztalat, hogy az egyenletes sebesség nem ideális, ezt is írtam már. Sok, sok ember tapasztalata. Nem hiába nem mennek egyenletesen a hypermilerek. -
senior tag
válasz Topiccsendőr #5583 üzenetére
Ez alapján motorféknél karbis motornál folyik a benzin a hengerekbe?
és ha szikra is van mindemellé, akkor egy ilyen motornál a motorfékezésre ellentétesen hat az ilyenkor megvalósuló alapjárati 'üzem'.
Ebből az jön ki hogy közel ugyanolyan motor karbis és injektoros változata közül az injektorosnál 'hatásosabb' lesz a motorfék mint a karbisnál?
(Pl karbis és injektoros SV 650 között) -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5571 üzenetére
"...gyúrást hagyjuk meg a tükörhuszároknak..."
ennyit írtam mindössze, és funkcionális edzést ajánlottam. a tartalma és a szövegkörnyezet is teljesen más volt. de ha neked ez ugyanaz, ok, nekem aztán mindegy...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #5680 üzenetére
jaja, felrakják itt fordítva, szégyelljék magukat. írni kell nekik panaszlevelet
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #5680 üzenetére
Tessék itt van: [link] Legalábbis az oldalidomon úgy fest.
Sztem a legszebb motor jelenleg! Remélem motorshow-ra kiraknak egyet, megcsodálnám élőben is![ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5680 üzenetére
most már tudom, hogy mi zavarta a szemem...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5724 üzenetére
igen, ez usa piac. vagy ausztrál talán, de ausziból ide senki sem hoz semmit, szóval én is usa-ra tippelek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #5734 üzenetére
Az mégis egy kawa, de mégse honda. Inkább így!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5734 üzenetére
Integra magán Honda klinikáján oltja a népet napi 8 órában. Archer is csak egy páciens.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #5737 üzenetére
Első alkalommal egy megbízható példányra tettem szert, megkímélt állapotban van most is.
Könnyen kezelhető, nem bika, mint pl a gixerek. Talán ezért a vonzalom.
Meg ne kérdezd h mi lett volna ha kawa az első!(#5739) persuader: Ön csal! Nem tudom...
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hardcore café
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dacia topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen