- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- PlayStation 5
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz balazs1011 #12458 üzenetére
Ezt a régi motorral én is eljátszottam: az AGM akkuknak még csak nem is hasonlít a mérete a hagyományoshoz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #12552 üzenetére
A "fölösleges" teljesítmény túlnyomó része nem magán a fesszabályozón disszipálódik el, hanem a generátor tekercsein. A szabályozó tirisztorai ugyanis azt zárogatják rövidre periodikusan, így szabályozva a feszültséget. Nem véletlenül fut az egész generátor a motorolajban, az hűti a tekercseket, különben pillanatok alatt leégne.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #12625 üzenetére
Feszültségszabályozót hogyan javítod? A többség ki van öntve műgyantával...
(Tényleg érdekelne, mert még mindig keveslem a töltőfeszültséget: max 14,0 V, nagy fordulaton 13,8-ra is visszaesik) - a motor mindig pöccre indul, tehát nagy baj nem lehet, csak idegesít.)szerk: a GS-ben is a régebbi 125 és 400-as Burgmanokban lévő szabályozó van, eddig kínai utángyártottat itt találtam legolcsóbban: [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #12629 üzenetére
Egy gumipertli több, mint a havi fizum?! Lyesszus!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #12645 üzenetére
Egyáltalán nem akartam magas lóra ülni, bocs ha félreérthető voltam : csak arra céloztam, hogy ha valaki, hát ő (a motorsportos múltjával, tökéletes futóművű sportgépével a "háta mögött") érezni fogja a 10-12"-os kerekű robogó, és a 14-16-os közötti különbséget. Sorry...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #12647 üzenetére
Idén nyáron - immár a nagyobb géppel - nagyon szeretném a Transzfogarast végig járni, de a kis 125-ös barátaimat nem akarom végig kínozni azon az úton, mert számukra motorgyilkosság lenne. Így lehet hogy egyedül kell menjek, mert még nincs társam az útra. Időpont sincs még kitűzve sajnos....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #12864 üzenetére
[DEGEC ON]: Van mobilneted, ugye? Tudsz az árok partjáról, vagy tolás közben "közvetíteni"?
(#12865) AndrewTdi: a rituális felgyújtást még egy topiktalálkozó keretében meg lehet tenni, nincs elkésve semmi sem....
Csak vicceltem, remélem hogy ennyi sz*pás és pénzköltés után végre jó lesz már a Maja!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #12954 üzenetére
Teljesen igazad van, én is ezért vettem meg tavaly "erőn felül" pont ezt a GS-t. 400k körül lett volna sok, de arra mindegyikre azonnal sokat kellett volna költeni. Ezt 549-ről le bírtam alkudni 500-ra, és azon kívül, hogy vagy 6-8 évvel fiatalabb amazoknál és garantált a km is benne (vezetett szervizkönyv + számlák). Ezt vadiúj, szőrös Michelin Pilot Street radial gumikkal és új láncszettel kaptam, ami összességében már majdnem kiadja az árkülönbséget, ráadásul így egy jóval fiatalabb, megkíméltebb vasam van. Erre csak egy hátsó féktárcsát betétekkel, és egy új Yuasa akkut kellett költeni (mindösszesen 50k, ezt tudtam lealkudni az árból a kereskedésben), slussz-passz. Azóta csak karbantartom, meg pimpelgetem, és egyetlen röccenés nélkül megtett már 4000 km-t nálam. Szóval legtöbbször valóban a "drágább" az olcsóbb.
(Érdekes amúgy, hogy a pécsi Suzuki motorkereskedésben 3 hónapig állt beszámított motorként, és a lőtéri qtyát nem érdekelte, pedig már a képek szerint is kiemelkedően jó volt az állapota a nagyátlaghoz képest.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #12960 üzenetére
Örülök neki, hogy végre egyenesbe jönnek a dolgaid.
Engem meg marhára nem érdekel, hogy egy "nagymotoros körökben" lenézett vas van alattam, szerintem az én mentalitásomhoz, használatomhoz, pénztárcámhoz optimális választás volt a GS, akkor és annyiért meg pláne. Egyedül megyek szinte mindig (kivéve az éves erdélyi túrákat), nyugis tempóval, bámészkodva, gyakran megállva kirándulgatok vele, és igyekszem a gépet maximálisan jól karbantartani. Bízom benne, hogy az én "motoros pályafutásomat" már végig kiszolgálja (pedig még nem szeretnék megdegleni).
Elméletben egyszer-kétszer azért már elgondolkodtam azon, hogy ilyen felhasználás mellett (nulla helyi használat, csak országúti kirándulások) mire is cserélném le, ha lenne pénzem: egyetlen motortípus van a képben, de azok még - nekem - túl drágák, meg a rossz derekam és a magas üléspozíciójuk miatt valószínűleg használni sem tudnám (vagy legalábbis nem lenne benne sok örömöm): Suzuki DL650 V-Strom. Legendásan megbízható, kényelmes, és a rossz utaktól sem ijed meg. Ráadásul nagyon jól dobozolható. (A GS-re kevesebb cucc fér rá, mint anno a kis 125-ös Csótányra).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #12966 üzenetére
Szeptemberben egy hét alatt elment, igaz, fillérekért adtam oda. Minden hibáját tételesen felsoroltam, rengeteg "extrát" (3 db bőrtáska, stb.) és tartalék alkatrészt adtam hozzá, így seperc alatt elvitték 150k-ért (165-ért hirdettem, a hasonló korú kis 125-ös csopperek akkoriban 300-350k között mozogtak) Nem nagy pénz, de én is olcsón vettem 3 éve (220k volt házhoz szállítva anno), és bőven megszolgálta az árát. Abból a pénzből tudtam feltáskázni-dobozolni a GS-t, abból lett bukócsövem, GPS-em, stb. Nagyjából egy százasból tökéletes állapotra lehetne hozni, de ez már legyen az új tulaj (egy pesti srác) dolga. Egyébként lábon vitték haza, csak füstölt, zabálta az olajat és nem volt alapjárata. Nejem sajnálta, mert nagyon tetszett neki, de soha nem ült volna rá arra (sem).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #12970 üzenetére
Persze hogy létezik, a legendás "trágyapumpa".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #12973 üzenetére
Mivel a kardán hajtás sokkalta drágább a láncnál, ezért ma csak a legdrágább motorokba szerelik, a kisebbek egyszerűen eladhatatlanok lennének olyan áron.
(#12971) (jan): vagy a dugattyúgyűrűk mint írtad, vagy a szelepszár-szimeringek. Ez utóbbiak cseréjéhez csak a hengerfejet kell leszerelni, de ide kell egy új tömítés is.
(#12975) kcsa: én általában 500 km-enként fújom be a láncot spray-vel. Nagyon gyors meló, ha van a vason középsztender (mint pl. a GS-en, de a Csótányon is volt), anélkül már jóval macerásabb. Vagy motoremelő állvány kell hozzá, vagy valaki, aki segít 5 percet tologatni a vasat, amíg te fújkálod.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Wayteq xRider, csak ajánlani tudom: vízálló, rázkódás- és porálló, brutális fényerejű, direkt motorra kitenyésztett holmi. A motoros topikból sokan használjuk, és bevált. Nem kell hozzá szivargyújtó csati sem, mert adnak hozzá fixen beépíthető tápegységet, ami az aktív bölcsőhöz kapcsolódik. Csak be kell tenni a navit, és már tölt is. Van Sygic szoftverrel is, úgy egy tízessel drágább. Nekem bevált, én imádom (kalóz iGO Primoval )
Amúgy jár hozzá autós tartó, szivargyújtós töltő is, szóval elég univerzális eszköz.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #12999 üzenetére
Mindenkinek mások a szempontjai... más dolog Pesten futárkodni, és megint más túrázni, akár külföldön is.
Én 3 éve egy autós GPS-szel kezdtem, de nagyon csekély fényereje miatt utáltam. Aztán másfél év múlva egy felhőszakadásban végleg megadta magát. Utána jött egy olcsó windowsos telefon Here Mapssal. Ez sem vált be igazán, mert a csillogós vízálló tokjában még annyira sem látszott ha rá sütött a nap, mint előtte az autós GPS. A rázkódást, folyamatosan töltőn lógást sem nagyon komálják hosszú távon az okostelefonok. Na meg sajnáltam volna ha véletlenül leesik, elhagyom, sérül, stb. Aztán ősszel megvettem az xRidert, ez eddig minden szempontból bevált (túrázni, vidéken...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #13301 üzenetére
Bocs a rossz poénért, tavaly én printscreen-nel mentettem el az eredeti hirdetéseket az eladott és a vett motorról is. Még őrzöm őket. (Megjelenítés álló formátumba állítva a monitoron, aztán mentés.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #13303 üzenetére
Így igaz, volt időm bőven: jó pár motort élőben is megnéztem, mert még a jogsim a "fasorban sem" volt, olyan lassan vánszorog mifelénk a motoros oktatás. Végül aug. 8-án vettem a GS-t, aug. 24-én vizsgáztam forgalomból, és szept. 12-én lett a kezemben a papír.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs