Új hozzászólás Aktív témák
-
-FLY->
őstag
válasz Carlos Padre #1995 üzenetére
Mindenki a felhőben látja a jövőt, hosszabb távon biztosan. Csak ehhez komoly feltételek kellenének...
-
Madwe
nagyúr
válasz Carlos Padre #2000 üzenetére
Hova rohangál ms mint a fejetlen csirke? Mert szerintem sehova, tolják tovább amit eddig elterveztek, sony semennyire nem bolygatta meg a terveiket.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz Carlos Padre #2000 üzenetére
A dual gpu-s barmilyen konzol akkora baromsag, hogy ahhoz, hogy ennel melyebbre menj, mar konkretan banyaszok kellenek.
Csak egy nagyon picit belegondolunk, azonnal kiderul, hogy -plane egy Cerny- paros labbal rugna ki barkit a 40. emeleti ablakon, ha ekkora baromsagot akar csak feldobna egy meetingen."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Carlos Padre #2005 üzenetére
Azt azert ugye tudod, hogy
a) ez igy -hogy finoman fogalmazzak- nem teljesen igaz
b) a megduplazott gpu nagyon, de nagyon nem ugyanaz, mint a dupla gpu[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Carlos Padre #2007 üzenetére
a) 28nm->16nm, 800Mhz->911Mhz (~14% extra), CU dupla (18 -> 36 GCN CU), 16 bites "felpontos" lebegopontos szamitasokat Vega-hoz hasonlo modon kezeli a PRO, simaban ilyenrol szo se volt. Utobbit szokas elfelejteni, vagy alabecsulni, pedig nagyon hasznos es fontos ujitas volt.
b) Dupla gpu-> ket darab gpu (pl 4870x2), megduplazott gpu->ugyanaz a gpu, csak mondjuk ketszer annyi CU.Tehat az, hogy a "a ps4 pro is úgy készült, hogy megduplázták benne a gpu-t" nem igaz. Tartalmaz reszigazsagot, igen, mert a GCN magok szama tenyleg duplazodott, de boven nem ennyi volt a kulonbseg.
Erdekes lett, jol erezted?
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #2008 üzenetére
Remek.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-FLY->
őstag
válasz Carlos Padre #2008 üzenetére
Jó, hogy így sikerült számszerűsíteni.
opr:
Ez az a Cerny, akinek a playstation airlinest és a zongoralakkot is köszönhetjük?
[ Szerkesztve ]
-
zozika84
őstag
válasz Carlos Padre #2052 üzenetére
Igyekszik az ember, de akarhanyszor megerkezel karbavesz minden igyekezet
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #2178 üzenetére
xcoud? Azmi?
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #2178 üzenetére
ott meg a softwares rész van meg csak a szolgáltatás minōsége gyenge egyelōre a geforce now (akik kussban vannak, mert nekik sem érdekük a cloud gaming) megoldása szerintem a legjobb
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
l.skywalker
félisten
válasz Carlos Padre #2178 üzenetére
Az xCloud nem ugyanez. Az xCloud és a PS Now kiegészítő szolgáltatásként vannak jelen. A sikerességük/sikertelenségük nem ekkora hír érték, mint a Stadia "irányváltozása". Ez a Google részéről mindenképpen ciki. Belépnek egy már meglévő piacra harmadik vagy negyedik szereplőként, verik a mellüket, hogy most majd ők megmutatják, hogy 4K meg lagmentes stream meg globális elterjedés. Erre 180 fokos fordulat és inkább "odaadják" annak aki kéri az egészet. Kíváncsi vagyok ki fogja megvenni őket. MS-nek, Sony-nak, GeForce-nak, Steam-nek és Amazonnak is megvan már a saját platformja. Kit fog egy ilyen érdekelni, főleg Google árban?
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
balazs025
senior tag
válasz Carlos Padre #2193 üzenetére
Volt már róla szó, csak a ps5 topikban, hogy azért nem ilyen egyszerű a dolog [link], de reméljük, hogy tényleg hasznos lesz a játékok méretének csökkentésében.
-
Bogyi007
veterán
válasz Carlos Padre #2193 üzenetére
Ez mind szép és jó, de azt az idiota telepítési rendszert dobták már végre a Ps5 esetében, ami a Ps3 és Ps4 esetében is megvolt/megvan?
Szeretem a Playstation rendszert de ezt az egyet a mai napig gyűlölöm az egészben. Hiába szinte feleakkora egy játék, ha a telepítéséhez a duplája kell méretileg és emiatt kell törölni le játékot a tárhelyről, ami a Ps5 esetében most még kevesebb is...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Carlos Padre
veterán
válasz Carlos Padre #1456 üzenetére
Akkor most megint egy kis szakmai(bb) hozzászólás, bár tudom sokak szemében ez elfogathatatlan ezen a "szakmai" fórumon és rühellik, mint a szart, de ez van, ezt kell szeretni, aki nem bírja lapozzon
Úgy néz ki a Control gyakorlatban is megmutatja a hardveres különbséget a két konzol felépítése közt, amiről már korábban írtam mint elmélet.
Fotó módban is részleges a RT xboxon.
Itt egy videó játék közben a jelenségről mozgásban, 3:30-nál kezdődik.Érdekesség, hogy a DF a saját videójában ezekre valahogy elfelejtette felhívni a figyelmet.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #2227 üzenetére
szerintem a digital foundry is észrevette csak a szoc.média nyomására inkább le sem hoznak ilyen dolgokat...kapták az ívet november óta mindkét oldalról. már régóta én is inkább az NX videókra figyelek oda, mert nagyon limitált (hozzá képest) a DF "eszköztára".
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #2227 üzenetére
Szàndékosan nem mondanak dolgokat, mert tökmindegy melyik jön ki jobban adott jàték esetén, a màsik oldal azonnal dobàlja a szart ràjuk. Csoda hogy még csinàljàk.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
F-ECT$
titán
válasz Carlos Padre #2227 üzenetére
Ez tuti hardveres különbségre utal, nem csak simán egy szoftver bug?
Dive ever, work never.
-
Bogyi007
veterán
válasz Carlos Padre #2227 üzenetére
Én meg erre azt mondom, hogy a kevés játékidőmet, amikor ismét lesz mindkét konzolom nem ilyen f**zméregetős videók megtekintésére fogom elpazaroli, hanem játszani fogok, még fórumos közösségekben sem gyakori az hogy az ember DF és egyéb elemzős videókat nézeget.
Mindkét gépnek megvan a maga erőssége és kínálata is, ezen videók nélkül is el tudja dönteni mindenki hogy mit akar venni és játszani. Hiába volna most Ps5 konzolom ha én Forzázni és pl Gears of Warozni is szeretek, ahhoz kell egy Xbox is (vagy PC, de az nálam ki van csukva) de ugyanez fordítva is igaz, Spiderman 2-t és God of Wart Boxon nem fogok elérni így ahhoz kész majd idejében Ps5 konzolom is.
Egy konzol nálam nem konzol. Minimum kell kétféle...
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #2251 üzenetére
Bezzeg ha a PS5 verzió lenne a legjobb, akkor senki sem lett volna lefizetve, hanem mindenki jól végezte volna a munkàjàt gondolom.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
zozika84
őstag
válasz Carlos Padre #2251 üzenetére
Hát persze, hogy erről van szó
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #2255 üzenetére
Leszrom hogy melyik gépen hogy fut a Div2.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
balazs025
senior tag
válasz Carlos Padre #2255 üzenetére
Persze, tudjuk, a Far Cry 6 is csak xboxon fog 4k-ban futni (de ott még one x-en is), se ps-en, se pc-n nem lehetséges...
Az el se képzelhető, hogy a division-nél valami félre ment, amit idővel próbálnak majd javítani. Tuti, hogy a ms pénze van a dologban.
-
zozika84
őstag
válasz Carlos Padre #2255 üzenetére
Ha nem lennél akkora fanboy, akkor feltűnne, hogy a fejlesztők ba**tak el valamit, mert a többi multiplatform "felújítás" esetében minden klappol mindkét konzolnál
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Bogyi007
veterán
válasz Carlos Padre #2250 üzenetére
Milyen fanboy? Sosem voltam csak Xboxos...
Marha nagy tévedésben vagy ha ezt hiszed.A Ps3 korszakban is szinte minden variánsom volt a gépből. Volt Fat, Slim és SuperSlim gépem is, a Boxok variánsai mellett, míg a Ps4 esetében csak a Fat gép maradt ki, Slim és Ps4 Pro gépem is volt, sőt a leköszönő genben kvázi végig a Ps4 vitte az erősebb konzol státuszt, mivel One X-em most novembertől volt csak, előtte mindig a gyengusabb gép a Box volt.
Most is ha úgy jött volna ki a lépés, akkor vehettem volna előbb Ps5-öt is, de vannak elveim, én neppernek a gép áránál többet nem adok. Ha adtak volna Ps5-t annyiért amennyiért a Series X-et adták, akkor megveszem azt.
Szóval csak ennyire vagyok én X fanboy..
Én multiplatform fanboy vagyok...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
T.Peter
őstag
válasz Carlos Padre #2227 üzenetére
En nem vonnek le 2 video alapjan kovetkeztetest, mert ennyibol nem igazan latom, hogy meg lehetne itelni, hogy hol a hiba. Az, hogy a kepeden a falrol hianyzott a tabla, lehetett bug is, mivel mas teruleten nem volt ilyen feltuno hiany.
NX Gamer IGN-es videojaban elhangzott dupla visszaverodes pedig csak ps5-on volt, szoval latszolag szoftveresen tortenik valami maskeppen PC-n es XBOX-on. Ugy nez ki vannak hianyossagai a DXR-nek, de ezek mind szoftveres gondok.
Cerny szovegere kivancsi vagyok, ha tudod, linkelhetned. Ebbe en egyaltalan nem latok bele, de az Abu altal irt cikkekbol es hsz-ekbol, az AMD-s rdna 2 diakbol, a Hot Chips-es diakbol, a PS deep dive bemutatobol es ebbol informalodva nekem ugy tunik, hogy a Sony-nak sem gyartottak le egy olyan verziot amiben nem a texture processor-ban lenne a ray intersection engine.[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #2298 üzenetére
Te kezdted a 2251-essel.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
T.Peter
őstag
válasz Carlos Padre #2300 üzenetére
Az rdna 2 felepitese es a patent alapjan amit linkeltem nem tudom hogy lehetne kulonbozo a Sony gepe. A patent-ben is le van irva, hogy a texture filtering es az intersection engine nem mehet egyszerre, ami hardveres korlat. Igy, hogy ennyire keveset tudunk a PS5 felepiteserol en meg talalgatni sem merek. A ket sdk-t kene eloszor megnezni, hogy melyikben milyen utasitasok vannak es abbol mar lehetne valamennyit sejteni.
-
Bogyi007
veterán
válasz Carlos Padre #2300 üzenetére
Komolyan kérdezem: te elolvasod és aztán értelmezed is amit írnak neked?!
Nagyon nem úgy tűnik. Két platformon játszom, az első konzolom is Playstation volt, JELENLEG is HÁROM Sony által gyártott konzolom van a negyedik csak azért NEM, mert sehol nem tudtam beszerezni( a nepperek túlárazott készletein kívül), ezért vettem a másik konzolgyártó GÉPÉT - de lesz Ps5 konzol is a háznál.
De én Xboxos fanboy vagyok szerinted... 😂😂😁
Ja és ahogy nyersen szokták fogalmazni:
Nem őriztünk együtt disznót, igy kérlek tekint el a bogyóka megszólítástól...
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #2308 üzenetére
a raytracing mindkét konzolon az amd megoldását használja.
a deep dive-ból:
Another major new feature of our custom RDNA2 based GPU is ray-tracing, using the same strategy as AMD's upcoming PC GPUs. The CUs contain a new specialized unit called the intersection engine. Which can calculate the intersection of rays with boxes and triangles. To use the intersection engine, first you build what is called an acceleration structure. It's data in RAM that contains all of your geometry. There's a specific set of formats you can use, there are variations on the same BVH concept. Then in your shader program you use a new instruction that asks the intersection engine to check a ray against the BVH. While the intersection engine is processing the requested ray triangle or ray box intersections, the shaders are free to do other workLife, Uh, Finds A Way
-
balazs025
senior tag
válasz Carlos Padre #2310 üzenetére
Mármint Cerny-től való idézet megerősíti azt, amit Cerny mondott?
-
T.Peter
őstag
válasz Carlos Padre #2310 üzenetére
Erre kepes az Xbox is. A patent alapjan a texture filter pipeline es az intersection engine nem megy egyszerre, de attol meg a shader-ek mennek parhuzamosan.
4 Texture or Ray ops/clk per CU | 4 Ray/Box intersections or 1 Ray/Triangle intersection processed per CU per clock
Lathato, hogy csak a texture unit van lefoglalva, nem minden mas is. Ahogy eddig is ment parhuzamosan a texture operation minden massal, ugy a ray intersection is megy.
Szoval a ket konzol kozott inkabb szoftveres elteresek vannak, mint hardveres.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz Carlos Padre #2314 üzenetére
Az az OR csak a texture es ray operations-re vonatkozik. Semmi masra. A ray accelerator a texture unit-on belul van. A tobbi unit ugyanugy dolgozik parhuzamosan. A tobbi shader is amit a compute unit futtat ugyanugy fut parhuzamosan.
Rendben, egyetertek. -
opr
veterán
válasz Carlos Padre #2314 üzenetére
Roviden, tomoren ez ugy nez ki, hogy hardware-esen ez a resze ugyanaz a boxnak es a ps-nek. Ami hatalmas kulonbseg, az az API/SDK.
A PS SDK az egy szarra optimalizalt, low-level, celzott SDK, ami raadasul nemhogy evrol evre, de honaprol honapra egyre jobb, gyorsabb, teljesebb. Mint ilyen, a celhardware-en (PS) iszonyatosan gyors, viszont abszolut nem univerzalis. Tegyuk hozza ehhez meg a hihetetlen minosegu, fejlesztest tamogato toolkitet (mint pl a pofatlanul egyszeru, gyors es konnyen hasznalhato profilozok), es egy nagyon eros fejlesztoi tamogatast/toolkitet kapunk.Az MS ehhez mashogy all hozza, mivel naluk nem ertelmezheto az "exkluziv", legalabbis maximum annyiban, hogy az MS exkluziv az PS-re (meg switch-re, ha a hw-es korlat egyaltalan engedne ezt a gondolatot) nem jelenik meg. Ez egy nagyon kenyelmes megoldas, ha boxon es PC-n is akarsz jatekot futtatni, viszont egyiken se lesz olyan optimalis, mint a PS SDK PS-en. PC-n ugye mar elmeletileg se lehet az, viszont ezzel elertek, hogy boxon is alig fognak tudni jobb teljesitmenyt nyujtani (ha egyaltalan), mint egy ugyanolyan eros PC-n.
Itt jelenik meg leginkabb a mas strategia a ket nagy kozott. Ennek par mellekhatasa az, hogy papiron hiaba (elvileg, par dologban) erosebb a box, a gyakorlatban nem az. Rohadt nagy elony am az, amikor nem kell skalazhato programot irni, hanem abszolut celhardware-re tudsz optimalizalni, abbol az utolso biteket is kifacsarni. Es akkor az XSS-rol meg nem is esett szo, ami meg egy lapat foldet dob a celhardware optimalizacio sirjara.
Most ez lehet fajni fog par embernek, de ennek az lesz a vegkimenetele, hogy oszinten meglepne, ha XSX-en lenne olyan jatek, a teljes generacio alatt, ami sokkal szebb, mint mondjuk a TLOU2 volt ps4 pro-n. A PS5-nel nincs ilyen korlat, maximum addig, amig az adott jatek megjelenik PS4-re is.
Amugy nem kell ehhez messzire menni, meg kell nezni, milyen szintu grafikai kulonbseg volt a jobb PS4 exkliziv cimek, es akar a legszebb XOX jatekok kozott, hiaba volt papiron erosebb az XOX, ezt csak multiplatform cimekben tudta kamatoztatni, es ott is csak epphogy. Mindezt ugy, hogy az XOX-et meg nem vertek agyon univerzalis API-val.Szoval, az En velemenyem/joslatom az, hogy a multiplatform cimek, ahol a PS port annyit jelent, hogy megoldjak, hogy eppenhogy fusson rajta, amugy szarnak ra, azok talan picit szebbek lesznek XSX-en, de meg ez sem garantalt, talan valoszinubb, hogy kb egal lesz a vegeredmeny, a PS ex cimek meg fogjak hozni az eddig latott alleejtos, arcatlanul gyonyoru cimeket, amikhez hasonlo szintu grafikat PC-n csak evekkel kesobb fogunk latni, nagysagrendekkel erosebb vasakon.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
frankdelgado
őstag
válasz Carlos Padre #2314 üzenetére
Padre légyszíves olyanokat is írjál, amit én is értek, mert így nem tudok beléd kötni. Mittudomén, nincsenrájáték, meg ilyesmi. Nem fair ez így.....most éppen nem tudok venni PS5 öt - mert nincs a bótba -, hogy leírhassam én is, hogy "Mindkét konzol tulajaként mondom, hogy...", így csak az egyoldalú rajongófiúskodás marad.
-
opr
veterán
válasz Carlos Padre #3155 üzenetére
XSS stratégia be, ezzel egyetértek. Olyan szinten, hogy őszintén szólva nem lepne meg, ha inkább valahogy elengednék a kezét hamar.
Viszont XSX - PS5 harc az még nagyon nincs letudva, ott mindkettőre az igaz, hogy nem tudnak eleget gyártani."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #3155 üzenetére
Személyeskedés nélkül làtom nem megy...
Opr
Az a baj hogy màr nem lehet elengedni az SS-t. Megjelenés elött kellett volna kukàzni. Ez olyan, mintha az X/Pro megjelenésével elengedték volna az alapgépeket az előző generàcióban.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bluverkill
tag
válasz Carlos Padre #3169 üzenetére
Annyira jó amúgy hogy az új konzol generáció 1 éve sincs kint de már tudja mindenki hogy a Series S rossz döntés volt. Igaz hogy még Phil is azt mondta hogy majd hosszú távon lesz legfeljebb ellenfele a Series X-nek eladásba
[ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz Carlos Padre #3167 üzenetére
Annyiért ajándék lesz.
Azért jó kis gép második/harmadik konzolnak.
Havernak szereztem egyet fórum társától 80Kért. Sajnos nagyon nem volt időm kipróbálni, de telepakoltam neki játékokkal. Warzone, FH4, Fortnite, Sea of Thieves, Minecraft, Fifa 21...és még maradt neki ~110GB. Mellé egy év gamepass ~13K. De három év is "olcsó" lett volna; ~38-45K.
Szóval ennyiért nagyon megéri, hiszen napjaink menő multis játékai élvezhetően elmennek rajta és érzésem szerint ez a jövőben sem fog változni.
A memória "problémát" több fejlesztő is megjegyezte.Ez van, ebből kell gazdálkodni. A BF 2044 és a FH 5re kíváncsi leszek milyen minőségben fog elfutni a kis XSSen.
Amúgy anno én is a kis Xbox Series Sért indultam el a Media Marktba, de az élet úgy hozta, hogy pont előttem tolták ki az XSXet is. -
consono
nagyúr
válasz Carlos Padre #3169 üzenetére
A Series S-el csak egy bakit vétett az MS: 1440p-vel reklámozza 1080p helyett. Persze 4K az isten, nem merték...
Én tök jól elvagyok vele, annyiba került amennyit még nem sajnáltam csak úgy hirtelen kiadni érte, GPU-val nagyon erős ajánlat. Aztán majd ha lesz mivel játszani már a kék oldalon, lesz mellé egy PS5 is, amit eredetileg terveztem (a PS4 még megvan, marad is addig), ez még marad GPU-ra. Nekem mondjuk a GPU az, ami eladta a Series S-t, főleg így visszatekintve: egy halom játékot kipróbáltam és végigjátszottam, amit nem vettem volna meg teljes áron. Ja és még jól is szórakoztam közben És mennyiért? Kb. a Series X árának feléért..."In God we trust. All others must bring data"
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #3222 üzenetére
Na, honnan tudod hogy fordítva van? Làttàl hivatalos dokut?
Egyébként az olcsó GamePass-szal nem azokkal a fejlesztőkkel b@szol ki, akiknek a jàtéka bent van, hanem a Microsofttal.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
válasz Carlos Padre #3220 üzenetére
Egy jó sales marketing elég egy jó üzlethez
Egyébként mind tudjuk/sejtjük, hogy amíg 300 forint a GPU addig még mindig "bevezetési" időszakban van. Tényleges üzemeltetési időszakban lesz lényeges, hogy milyen a kínálat és mennyibe kerül. Én csak magamból tudok kiindulni, nekem egy nagyon olcsó lehetőség hogy új játékokat ismerjek meg.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
nagyúr
válasz Carlos Padre #3155 üzenetére
Mondjuk nem ertem miert nem kell a nepnek az xss. Azon az aron amin adjak tok jo deal.
-
1dude
aktív tag
válasz Carlos Padre #3288 üzenetére
Ilyen "elindul rajta" támogatás nem a játékosok kedvence.
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #3387 üzenetére
Ennyi ésszel szabadlàbon...
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
consono
nagyúr
válasz Carlos Padre #3387 üzenetére
Ó, basszus, ha én ezt tudom, hogy csak a hűtésen múlik az RT... Nézek is gyorsan a gyerek gépébe az RX570-re egy jó kis bordát!
"In God we trust. All others must bring data"
-
Szabi®
addikt
válasz Carlos Padre #3387 üzenetére
Elég hamar eljött ez a revízió, egy éves sincs a konzol még.
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #3404 üzenetére
Értem, tehàt ha én mondom akkor nem szàmít. Jólvan ügyes vagy.
Bezzeg a Ratchetnél ment a duma hogy kihajcsa a PS5-öt mert nem crossgen.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Madwe
nagyúr
válasz Carlos Padre #3415 üzenetére
Speciel az egyetlen szűk keresztnetszet, az ssd az pont adott az xss esetén is
-
opr
veterán
válasz Carlos Padre #3415 üzenetére
World designban fogja vissza a HDD a fejlesztoket. De nehez ezt igy, majd 3-4 ev mulva meglatjuk, hogy mekkora kulonbseget jelent az extra szabadsag, mennyire tudnak elni vele a fejlesztok.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bestbuy játékok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Robogó, kismotor
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Tenisz topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen