Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
félisten
Ráadásul én gyanítom, hogy ez az értékelési pontrendszer már rég nem a valós tapasztalatokon alapszik. Gyanúsítás nélkül ez kábé olyan lehet, mint a legális dopping a sportban. Ha nem lobbizol az újságíróknál, hogy jó pontot kapj, akkor cseszheted. Össze se tudom számolni, hány és hány olyan játék van ami zseniális volt és alig ért el viszonylag jó átlagot és hány olyan játék van, ami jó átlagot kapott, de nem tetszett - személyesen nekem. Én biztos vagyok benne, hogy volt olyan aki élvezte és élvezi a Starfield-et és élvezni fogja a Pókembert is, anélkül, hogy tudná hány pontra értékelték a kritikusok.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Én szorgalmazom, hogy aki teheti fosson ezekre a számokra. Amit csak lehet ki kell próbálni. Szégyen, nem szégyen én erre használom ki az olyanokat, mint a Game Pass vagy az EA Play stb. Kipróbálom és ami tetszik azt meg is szoktam venni
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Potter nálam is listán van, kevés játékot veszek már direktbe (bundle-öket még igen, főleg az ár miatt), de ez az egyik amit várok, hogy elérjen egy árat.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Igen. Alapvetően hamar elindult a digitalizálás felé az Xbox, ráadásul olcsón lehet vásárolni sok más régióból digitális játékot, így nem érte meg lemezekkel vergődni. Nekem alig van 10 lemezem, azok is inkább gyűjtői szenvedélyből. Ráadásul az első digital only gép már kijött Xboxhoz már majd 5 éve
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz F-ECT$ #12384 üzenetére
Alapvetően arról, hogy Brad Smith jól ismerte fel, hogy a korábbi trösztellenes "manőverek" már nem fognak működni, ezért a felvásárlás bejelentése előtt elkezdte a cégen belül azt a stratégiát felépíteni, amivel később meggyőzte az amerikai versenyhivatalt és ezáltal sarokba szorította pl. a Briteket, akik egy korábbi döntésüket kellett, hogy felülvizsgálják. Ezen túl diplomáciai kapcsolatokat épített ki különböző országokkal, tehát nem csak hatóságoknak, hanem kormányoknak is lobbizott. A lényeg, hogy már évek óta dolgoznak azon, hogy az MS egy felvásárlásnál jobb helyzetben legyen a tárgyalások során.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz ProEvoFan #12401 üzenetére
Abszolút nem. Egyrészt pont ez az egész lényege, hogy ha valami tetszik azzal kell játszani. A másik pedig, hogy sokan a bugok jelenségét általánosnak veszik. Nem vagyok egy expert, de napi szinten foglalkozok olyan szoftverekkel, amikben minimális szinten kell írnunk scripteket, kódokat - nem nagy dolog, de minden napra jut 3-4 olyan eset, amikor ugyanaz a script valakinél vajsimán lefut, valakinél pedig folyamatosan hibára fut. Tudom, konzol fronton épp az egységesítés az előny a PC-vel szemben, de ennek ellenére is van olyan játék, aminál a játékosok egy kisebb százalékánál kijön egy game braking bug, míg a nagy százalékuk vígan elvan vele. Nem tudom mik lehetnek az okok, mik azok amik befolyásolják, de én nagyon kevés játék esetében találkoztam azokkal a bugokkal, amikkel a nagy többség igen. Van akinél pl. nem működnek a talentek (.LnB) van aki pedig ezt nem tapasztalja. Ez ilyen.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Wesder #12461 üzenetére
The Destiny Show on X: "In February 2022, Bungie leadership team assured the Sony deal will not result in layoffs or restructuring. Last month, Bungie began waves of layoffs amid a major expansion on the horizon and multiple titles in development. Furthermore, Bungie Careers have been active…"
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Én kicsit mélyebben benne vagyok a játékban (5ezer+ óra) és ha vannak is bugok és hibák, azért még mindig ez az egyik legjobb FPS a piacon. Minden tekintetben. Ráadásul a multiplayer élmény is kiváló. Van egy olyan pletyka a háttérben, hogy a projektek azért csúsznak, mert a Bungie erőforrásai a Sony készülő multiplayer projekteiben szagértenek, amire a múltban volt már utalás (Bungie Reportedly Reviewed ‘The Last Of Us Factions’ And Found It Lacking (forbes.com)) és ez bontotta meg a projektek határidejét, ami miatt azok akiknél épp kifutott valami "munka nélkül maradtak" volna egy időre. A Sony főleg a multiplayer játékok fejlesztéséhez vette meg a Bungie-t, valszeg le sem szarja mit csinálnak a Destiny-vel vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Jess Howard on X: "Over 6,000 developers have been laid of this year. The same year that studios have received unprecedented praise for the quality of the games they’re making. The same year that the industry has maintained its trajectory of reaching 320 billion in revenue vs. 120 billion in 2017. The same year a company purchased another company for a whopping $70 billion because that kind of money exists in this sphere. So why can’t we pay developers? Why can’t we pay artists and voice actors? At what point will these CEOs have the grotesque amount they deem is enough? At what point can they stomach taking less so others can live? At what point do they grow too disgusted to look at themselves in the mirror?"
Érik a kollektív sztrájk itt is?
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Remedy update on Max Payne 1&2 Remakes:
"Max Payne 1&2 remake progressed into the production readiness stage. We have gained clarity on the style and scope of the game, and we have an exceptionally well organized team working on it."
[link]Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
És régen így működött a legtöbb cég. Milyen jó idők voltak mikor 15 éve csak az EA-t kellett szarozni, mára már a pozitív példákat kell keresni
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12511 üzenetére
Maga a service működik, még ha repetitív kicsit copy+paste szinten tolják a tartalmat, de évi 2-3 hetet kivéve mindig van elég játékos. Ezek a fenti problémák ahogy írják is inkább a cégirányítást érintik, nem a projekteket direktben és pont ezeknek az elhibázott döntésekben volt nagy szerepe a Sony felvásárlásnak is. Kvázi anélkül már a projektek is bajban lennének.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12515 üzenetére
Tehát a Destiny képes volt önmagában a bevételek tervezett 65%-át hozni. Visszakanyarodva az elejére: a vezetés a rossz, nem pedig a Destiny. Jó bevételt generál, jól működik és van játékosbázisa. És a vezetés rosszul sáfárkodik vele. Értem, hogy mit akarsz mondani, de nem a Destiny mint Live Service játék bukott meg, hanem a Bungie mint Live Management.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12517 üzenetére
Számomra nem az jön át az elmúlt napok híreiből, hogy a D2 nem hozta az elvárt bevételt, hanem a Bungie allgemein. Vállalati szinten nem teljesültek a célkitűzések.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12519 üzenetére
Ha szőrszálhasgató akarnék lenni akkor kettő, mert ott a Destiny 1 is
De a lényeget nem érted. A bevételt érintő célkitűzést a vezetőség maga állította be, annak fényében, hogy milyen kiadásokkal számoltak az évben az új projektek kapcsán és a D1-D2 fenntartása kapcsán. Alapvetően magasak voltak a kiadási projekciók és a normálisabb munkavállalók már menet közben látták, hogy tarthatatlanok lesznek a játékok jelenlegi bevételei mellett. Ennek ellenére a pénzügyi év elején mégis azt a ELVÁRÁST támasztották a Destiny 2-vel szemben, hogy: majdnem 2x annyi bevételt hozzon, mint amennyire képes lenne, mondom ezt úgy, hogy én játszom a játékkal és látom, hogy mennyire van az arcunkba tolva az IAP és stb. Tehát ráfeküdtek a bevételek növelésére és a Final Shape a valaha volt legnagyobb mennyiségben értékesített pre-order DLC-je lett a címnek. Ha papíron nézzük akkor igen, a Destiny 2 megbukott, mert nem tudta hozni az elvárt számokat, de ha logikusan nézzük, akkor a vezetőség bukott meg, amikor irreális célokat tűzött ki a vállalatnak bevétel oldalra úgy, hogy csak egy félig hulla D1 és egy ennyire képes D2 van a tarsolyában. Ezért mondom, hogy fontos megérteni, nem a fejlesztők munkája, a játék minősége, a játék látogatottsága hanem csak és kizárólag a Bungie vezetősége bukott meg, mert rosszul sáfárkodtak azzal ami rendelkezésükre állt és a szart is ki akarták szipolyozni belőle mindezzel lehetetlen helyzetbe hozva a saját fejlesztőiket és a játékosokat is. És mi lett a rossz döntéseik végeredménye? Miután új HQ-ba költöztek drágán, elköltöttek a készülő projektjeikre mérhetetlen mennyiségű pénzt, visszavásárolták a dolgozóktól a részvényeket, hogy eladhassák a Sony-nak ---> hogy elkerüljék a teljes malőrt: kirúgtak 100 dolgozót.Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz consono #12521 üzenetére
Nyilván ez most rajtunk csattan, nem is a Marathon és a Matter játékosokon ill. a még név nélküli játék játékosain.
Jelen állás szerint úgy néz ki, hogy még tovább a Destiny marad az egyetlen bevétele a Bungie-nak, tehát változás kell, hogy a kiadás-bevételi egyensúlyt rendbe hozzák. Mi játékosok a játékon belül már egy ideje látjuk, hogy főleg IAP oldalon kezdenek elborultak lenni, érezhető volt, hogy low effort-al akartak több játékost játékon belüli vásárlásra ösztökélni. Ezen változtatni kell, de akkor még ennél is kevesebb bevétellel kell számolniuk. Tehát a kiadásaikat kell még a leépítések után is újragondolni.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Wesder #12523 üzenetére
Nem, nem ugyanaz. A Destiny-n kívűl három játék van most a Bungie-nál készülőben, ebből kettő ismert:
- Marathon
- Matter
és még egy amire a NetEase-től kaptak pénzt: [link]És ezen túl a Sony akvizíció óta pedig a Sony többi stúdiójánál készülő multiplayer játékba is beszakértenek
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12524 üzenetére
De hát pont ez a probléma, hogy ez történt. Semmi másról nem szólt az elmúlt 3 nap csak arról, hogy a Bungie vezetősége elkúrta a helyzetet és emiatt kellett kirúgniuk 100 embert. Maguk a kirúgott fejlesztők is erről számoltak be és egyre inkább derülnek ki a még rosszabb részletek főleg Schreier és Paul Tassi írásaiban (utóbbi maga is nagy Destiny játékos amellett, hogy a Forbes-nak ír)
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12526 üzenetére
Az egész év erről szólt, hogy elhibázott vezetői döntéseket magyaráztak. És persze hazudnék, ha azt mondanám, hogy a játékban nem lehetett semmit sem érezni ebből, mert az IAP mellett a Lightfall minősége is eléggé mellbevágó volt, valamint az utóbbi időkben elég sok glitch és bug rontotta pár napra a játék minőségét, amit régebben elég határozottan és gyorsan javítottak, most kevésbé. És általában ezek vezetői döntések voltak. Ha még hinni lehet a pletykáknak, akkor az is a felűlről jövő direktíva volt, hogy az erőforrásokat megosztották a futó, készülő és Sony-s projektek között, aminek jellemzően Destiny vallotta a kárát. De ezek már csak az egyébként is kellemetlen helyzetet fokozzák nálam.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12531 üzenetére
1. Direkt írtam, hogy hazudnék, ha azt mondanám, hogy nincs baj vele, de alapvetően jó játék, a műfajában a legjobb. De ezek a problémák is a rossz vezetői döntések eredményei voltak, nem pedig a játék mechanikájának, működésének, felépítésének. Ha játszol a játékkal (márpedig én játszok), akkor ezt tudod.
2. "mind tudjuk" - Akkor azt is tudod, hogy a DLC-t követő első szezon kifejezetten jóra sikerült (Season of the Deep) ill. a mostani is nagyon tetszik a játékosoknak, már régen túllépett a Lightfall-on az játékosok magja. És a Final Shape-t is elég szépen előrendelték. A mikrotranzakciós balhé alatt kíváncsi lennék, hogy mit értesz pontosan...
3. Nem a fejlesztők jártak bocsánatot kérni, hanem a vezetőség
4. Annyi pénzt sosem hozott volna, hogy ezt a 45%-os bevételkisesést fedezze, és még mindig ez a lényeg az egészben, hogy igen a Bungie vezetősége elszabta a játék vezetését.
5. A játékosbázis nem csökken, ugyanazokat a mintákat követi a játék látogatottsága mint minden évben. DLC megjelenésekor az egekben, szezonok elején áltagosan jó, szezonok vége felé alacsony. Ez most sincs másképp.Tudom, ez nem mérvadó, de én napi szinten játszok a játékkal elég régóta, tudom, hogy mik miért történtek vagy nem történtek és igen eléggé benne vagyok a játékot körülvevő információáramlásban is.
Ez a mostani balhé csak és kizárólag a vezetőség hibája. A játék rendben van, de rosszul gazdálkodtak annak erőforrásaival, a fejlesztői gárdával és legfőképpen a pénzükkel. Többet költöttek, mint amennyit a játék kitermelt és a végén nyilván azt mondták, hogy a gond az volt, hogy elmaradtak a bevételek. Ha azt mondták volna, hogy rosszul lőttük be az idei bevétel tervet, akkor most már nem arról szólna a fáma, hogy hány fejlesztő ment el, hanem arról, hogy kik mennek el a vezetésből. És még ez is bekövetkezhet, nem tudom a Sony-nak ebbe mennyire van beleszólása.[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12533 üzenetére
De hát épp ez a lényeg, hogy nem mindegy. A termék jó, piacképes. A játék egészséges. Akik eladják azok a hibásak, mert nem az értékének megfelelően bánnak vele.
Nem mindegy, hogy a játékot kell teljesen újracsinálni vagy pár vezetőt kell csak lecserélni.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Sony (PlayStation) 2023 Q2:
- 4,9 millió PS5 ment el ebben a negyedévben ('22 Q2: 3,3m), 46,6m eladott gépnél tartanak
- Szoftvereladás: 67,6 millió ('22 Q2: 62,5m)
- 5 millió eladott példány felett a Marvel's Spider-Man 2
- Aktív PSN felhasználók: 107 millió ('22 Q2: 103m)
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
De nem örökre, ugye? Szóval nem lesz használhatatlan a külső meghajtó, igaz?
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Az a hír járja, hogy a KOTOR Remake-t elkaszálták
[link]Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Xbox Series X|S hardware sales down 52% year-on-year and 20% month-on-month for October. Xbox really struggling in Europe. In many markets the ratio between PS5 and Xbox Series X|S is about 1-to-7, and in some markets even higher. Tracking behind Xbox One launch aligned.
[link]Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12665 üzenetére
Szerintem pedig ez is olyan mint az Oscar, az Euróvíziós dalfesztivál meg a Puskás díj és az Aranylabda. Minden alapján döntenek, kivéve amiért eredetileg létrehozták a díjat.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12683 üzenetére
Nekem nincs olyan, hogy kedvencem. Mindig fel tudok sorolni legalább 3-4 címet ami be sem kerül, miközben van olyan, aminek köze sincs a nevezéshez, mégis ott van. Ez lobbi, semmi más.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12685 üzenetére
Ezzel nem tudok vitatkozni. De javarészt lobbi. Ha a Baldur's Gate nem lett volna ennyire jó be sem kerül, mert ők tuti nem költöttek volna lobbira, pedig még kevésbé jóként is az egyik legjobb játék lenne. Amúgy én nem az "Év játéka" díjról beszélek, hanem itt a különböző kategóriákkal egyetemben. Ott vannak még nagyon érdekes nevezések.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12692 üzenetére
Mondjuk hogy pont a Destiny kapcsán ugyanez nem jutott eszedbe az azért több mint érdekes, de a logikádat követve - sokan nyugtatják magukat azzal hogy jól van ez így, ezzel leplezve a hozzá nem értésüket
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12701 üzenetére
Elnézést utólag is, elb.ott egy napom van és pont egy nem várt telefon közben írtam választ neked. Természetesen nincs gond sem a véleményeddel, sem veled. Én sok cím esetében biztos vagyok benne, hogy fizetnek azért, hogy itt legyen. Amelyiknél nem, azok megérdemlik a nevezést. A Potteressel nem játszottam, azt nem tudom valójában milyen lett.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12704 üzenetére
Ha már ismert, hogy kik nevezhetnek, akkor biztos megvannak azok a pontok, ahol ezeket lehet még legálisan befolyásolni. De valóban inkább ez egy ilyen laposföld elmélet a részemről, mert nem akarom elhinni, hogy ezekre a játékokra maguktól szavaznak egyes kategóriákban. Kategóriánként el-elvétve 1 ilyen játékot látok. Pl. a GOTY nevezetteknél: számomra elfogadhatatlan, hogy egy 18 éves játék felkerült a listára csak azért mert készült belőle egy remake. Vagy a már említett Destiny szereplése, ami tudom még a balhé előtt történt, de egyáltalán nem kiemelkedő a Bungie Community supportja.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Hunter 🎮 on X:
Spain hardware sales last week:
🔵 PS5 - 32K
🔴 Switch - 6K
🔵 PS Portal - 5.7K
🟢 Xbox - 2KNem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Sorozatok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone-t használók OFF topikja
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs