-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Nézem ezeket a Tsushima híreket meg videókat és egy valami felkeltette az érdeklődésem: lehet én nem értem pontosan, hogy fog működni a rendszer, de ha ez a hárításokkal feltölthető Resolve lesz tulajdonképp a hp, akkor az egy tök jó, adaptív rendszer lehet. Kb, mint a Bloodborne zseniális rally rendszere, rákényszeríti a játékost arra, hogy közel maradjon és kontaktban maradjon.
Nem mondom, hogy kifejezetten tetszik a harcrendszer, de elkezdte felkelteni az érdeklődésem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #252108 üzenetére
Az ilyenekről mindig a Hot Fuzz c. film fordítós jelenete jut eszembe.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz headhunter86 #252236 üzenetére
Az első részben megváltoztatták.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #252922 üzenetére
Uuh ez a DS téma magyar accountra is van?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
The Last Us Part 2's Laura Bailey Getting Death Threats Over Abby Role
Erre nem tudok mit mondani, álljon itt a cikk önmagában.
Ui.: amúgy egyesek számára spoileres is lehet akár maga a szöveg.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én akkor engedtem el a játékot, mikor újra eltolták, szóval kvázi külső szemlélőként néztem az elmúlt pár hónap történéseit és komolyan, ép ésszel fel nem tudom fogni, ami e körül a játék körül zajlik. És itt a lényeg, hogy bármennyire is 10/10, új iparági standard, nextgen kötél meg minden szar, végső soron ez csak egy játék, mégis így viselkednek emberek miatta. Számomra hihetetlen és az ilyen sztorik egyre csak fokozzák az elképedésem.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én nem veszem rögtön, de az első végigjátszásom fekete-fehér lesz.
Amúgy azt becsülöm a Sucker Punch-ban, hogy nem álltak le végtelen Infamous játékot gyártani, hanem kvázi rebootolták, majd elhagyták, jött a Horizon, most a Tsushima, tök jó, hogy nem ragadnak le egy siker franchise-nál, az meg külön tök jó, hogy a Sony nem erőltette rájuk.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Pont az a lényeg ebben a vitában, hogy a negatív hangok nem erősebbek, legalábbis ami a lényeges hangokat illeti. Vagyis írkálhattok, amennyit akartok, ahány fórumra csak tudtok, ezek a játékok minden alkalommal kasszát robbantanak és ez a lényeg, nem néhány topik az interneten, ahol pár havonta futólag felvetül a téma.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Itt a like/dislike mutató szerintem azért nem mérvadó, mert nem a játékoknak szól közvetlenül, hanem a show-nak. Vártak az emberek mindent, Splinter Cell, Prince of Persia, Gods and Monsters, Beyond Good and Evil 2 jó lett volna, helyette valami szaros mobil Might & Magic játékelőzetest kaptak.
Ha megnézed a külön feltöltött videókat, sokkal pozitívabb az arány mindegyik alatt, mert nyilván azok nézték meg, akiket amúgy is érdekel az adott játék.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nincs veled baj, fel lehet úgy fogni, hogy baj van velük, de szerintem nincs semmi komoly, korrekt iparos minden stúdiójuk, közepes-jó játékokat fejlesztenek, de nyilvánvalóan nem ők fogják az iparágat előrébb lökni. Láthatóan van igény a játékaikra és tökéletesen érezni, hogy szinte mérnöki pontossággal van mindegyik címük az ilyen 80% körüli kritikákra belőve, se több, se kevesebb
Most lehet nem leszek népszerű, de pl. a Spider-Man sem sokkal jobb náluk, kevesebb a bug meg lehet lengedezni, cserébe ha lemerészkedsz az utcaszintre zombi az egész város. Ugyanúgy fetch questek, érdektelen mellékkarakterek, expozíciós halmazok tömege az is, a Days Gone sem különb, csak ahogy ott a motoros szubkultúra ad egy pluszt, az Origins-nél Egyiptom, az Odyssey-nél a görög téma. Színes-szagos, hosszútávon üres mindegyik, de ezek is kellenek szerintem, mert néha jó ezekbe sok tíz órákat ölni, gyűjtögetni, fejlesztgetni, ilyesmik.Mondjuk azt én se szoktam érteni, mikor valaki menetrendszerűen vesz minden ugyanolyat, hogy nem unja meg... Nekem az Origins, a Spider-Man meg a God of War után kellett pihi, mert kiégtem a sok pusztítástól, de még inkább a gyűjtögetéstől.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Na, ami pluszt Te a Days Gone-ban éreztél, azt más valamelyik AC-nél ugyanígy. De én se vagyok amúgy szent,. nekem az Infamous Second Son bármikor ezek előtt van, pedig az még üresebb, még kopárabb és öregebb, mint bármi, amit itt felsoroltunk, de valami miatt mindig szívesen előveszem.
Most én is Indie-k felé kacsintok amúgy, meg is vettem az Outer Wilds-ot, tavalyi év egyik legjobb játéka szerintem. Nagyon furcsa élmény, idegesítenie kéne, hogy 22 percenként mindent újra kell kezdeni, de valahogy játszatja magát és működik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én ennyiért szerintem behúzom a Far Cry 5-öt. A SP megér még egyszer ennyit? Ilyen elborult dolognak tűnik, mint a Blood Dragon.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Na le is jött a Far Cry 5, ismét eszembe jutott, mennyire utálom, ha egy játék indítás után egyből elkezdi magát, én azért még szöszöltem volna a beállításokban, megnéztem volna a dlc-k lejöttek-e, Far Cry 3 hogy indul, ilyesmik, erre rögtön bedob a kultisták közé.
Na mindegy, utána megnéztem az options menüt, tök jó, hogy mindent ki lehet offolni és kb hardcore mode-ban lehet tolni a játékot mindenféle segítség nélkül, lehet így kezdem, aztán meglátjuk, meddig jutok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Írnék egy kicsit a Far Cry 5-ről. Nem fejeztem még be a játékot, szerintem 15 óra után kb a harmadánál lehetek, de sokat kószáltam össze-vissza, de azért egy általános kép ez alatt az idő alatt kirajzolódott.
Elöljáróban annyit azért leszögeznék, hogy nem vagyok se pro se kontra Ubisoft párti, szerintem ugyanúgy csak belesimulnak a középszerbe, mint ahogy más szórakoztatóipari ágazatban is más cégek, kb mint a Marvel filmek. A másik lényeges pont, hogy nem játszottam Far Cry-jal már lassan 6 éve, úgyhogy nem vagyok kiégve, nem is nagyon figyeltem a sorozat alakulását, viszont ez a hillbilly téma eléggé megfogott már a bejelentéskor, egyik kedvenc sorozatom a Timothy Olyphant fémjelezte Justified, ami szintén tele van hillbilly sztorikkal, szóval innen indul a játék nálam.
És hát a lényeg, hogy nagyon élvezem. Itt is megvan az a fanyar önirónia, ami már a 3-ban meg a Blood Dragonban is adott egy kis csavart, csak az ötödik résznél egyrészt a való világot figurázzák ki néha fárasztóan, néha nagyon elmésen, máskor a Ubisoft gyakorol meglepő, humoros önkritikát (torony mászás, beszélgetések skipelése), ami ha nem is ad sok pluszt a játékhoz, de szimpatikus számomra. A sztori egysoros, nem is vártam többet, a világ lehengerlően van felépítve, nem is vártam kevesebbet, ami viszont meglepett, hogy mennyire jó a level design. A bázisok felszabadítását tényleg ezerféleképpen meg lehet oldani, a sziklamászós részek meg néhol egészen Uncharted-szerűek, nem nyílegyenesen vezet felfelé az út, hanem tényleg keresni kell a lehetőségeket, néha egész nagy kitérőket tenni, hogy egyre feljebb juss a célig, vagy az easy mode, hogy akár helikopterbe is pattanhatsz és kiugrasz a hegy fölött. Talán ez az, ami a legjobban tetszik a játékban, hogy sajnos a feladatok elég egysíkúak, pusztítsd el ezt, öld meg azt, a világ maga egy egész jól megalkotott sandbox, kidob a közepére és onnantól kezdve azt csinálsz, amit akarsz, ahogy akarod, de szó szerint csúzlitól kezdve támadó helikopterig bármit tudsz használni.
A másik hatalmas pozitívum, hogy milyen pokolian összerakott a játék egésze. Nem tudom, mennyit kellett patchelni megjelenés után, hogy ilyen legyen, de 15 óra alatt 2, azaz kettő darab hibával találkoztam összesen, az egyik egy eltűnő button prompt, a másik egy igazán hillbilly bug: egy rozsomák pont az út közepén támadta meg az egyik rosszarcút, ráugrott a fejére, szóval kocsival elcsaptam az embert, a rozsomák meg valahogy a kocsi platójára teleportált. Ezeken kívül semmi, néha beakad, néha később tölti be a textúrákat, de ennyi. A játékmenet, gunplay, vezetés, a fizika, az egész játék rendszere top szint, gondolom keveset változott az elmúlt 7 évben, de cserébe ami benne van, azt tényleg tökéletesre polírozták.
A harmadik pozitív élményem a térképhez kapcsolódik: nincs tele ikonokkal, nincs minden sarkon feladat, nagy a hely, kevesebbet a dolog, mint egy AC-ben mondjuk, sokkal szabadabbnak érződik a játék. A problémám annyi volt, hogy rengeteg random encounter van beépítve a free roam részbe, folyamatosan figyelni kell, repülők, helikopterek, autók keresnek, folyamatosan vadászokba botlasz, ahogy szabadítod fel a völgyet, úgy lesz egyre több csetepaté az embereid meg a kultisták között, az állatvilág is becsatlakozik néha. Jó dolog csak kószálni, nagyon hangulatos az egész térkép, de egy idő fárasztó, hogy folyamatosan az életedért küzdesz, kicsit az volt az érzésem, mintha Batmannel folyamatosan a földön kellett volna rohangálni és minden sarkon összeverni az összegyűlt elítélteket az Arkham játékokban.
De ezeken kívül más kivetnivalóm tényleg nincs. Nem egy mély játék, nincsenek nagy fordulatok, viszont amit és ahogy csinálsz, az végtelenül szórakoztató. Szerencsére nem túlozták el, nincs benne 200 órányi repetitív tartalom, olyan 30-ra saccolnám a teljes végigjátszást, annyi bőven elég belőle. Viszont ha a 6 is ugyanilyen marad, csak még egy kicsit jobb, kicsit szebb, akkor szerintem azt is kihagyom, majd a 9-et kipróbálom ugyanígy leárazva.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Aha, megjelenés után megnéztem magamnak, szerelem lett egyből. Nem mondom, hogy system seller lett volna számomra, de szerintem platformer rajongóként ez, az Ori 1-2 meg a multiplatformok elég jó géppé teszik a boxot.
Az nem baj, ha nehéz, nem fogom telesírni a fórumot minden méter után, majd megoldom valahogy.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Kitakarítottam az első szigetet a Cupheadben, rövid vélemény:
Lehetne mondani, hogy saját kategóriájában 10/10, tökéletes játék, de az az igazság, hogy nem igazán passzol egyetlen zsánerbe sem teljesen. Nem érzem igazán platformer játéknak, mert a legtöbb pálya statikus, nem kell A-ból B-be eljutni, ahol mégis, ott is nyílegyenesen mész, kevés az igazi ügyességi elem. Nem tartozik a metroidvania csoportba sem, nincsenek titkok, felfedeznivalók, csak harcolsz. De még hogy!
A játék tudatosan csipeget innen-onnan és a végeredmény egy sokkolóan addiktív bossharc gyűjtemény, rendkívül magas kihívás faktorral és fantasztikus látvánnyal, zenével és hangokkal. Minden összecsapás egy élmény, ahogy egyre előrébb és előrébb jutsz körről körre, tökéletesíted a technikád és végül győzedelmeskedsz figyelve a lehető legjobb pontszámra. Minden a fair küzdelemnek van alárendelve, minden, az ellenfelek összes támadása jó előre látható és hallható, az egész egy magas fordulatszámon pörgő tánc, ami ugyan csak 1-2 percig tart, de életem leghosszabb percei közt vannak ezek.
Technikailag nagyon smooth a játék, a PS4-es változatra az összes ismert bugot kigyomlálták, így nem lehet kihasználni a régi Xbox-os glitch-eket sem és ez így van jól. Az irányítás rendkívül intuitív, viszont az egyik kritika a játékkal szemben megjelenése óta, hogy nem a manapság ismert two stick megoldást alkalmazza, hanem a d-pad gombjaival lehet nyolc irányba mozogni és megállva célozni is, ha egy gombot nyomva tart az ember.
Akik hozzám hasonlóan rá vannak buzulva az ilyen oldalnézetes játékokra (Hollow Knight, Rayman, Blasphemous, Dead Cells, stb.), azok vegyék meg vagy véssék be a wishlistre, mert idén ennél jobbat nem fogunk kapni, sőt, a jelenlegi felhozatal egyik legjobb darabja még úgy is, hogy a Hollow Knight-hoz hasonló igazán nagy, összefüggő, felfedezhető világa nincs.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Wesder #255786 üzenetére
Szerintem jobb így, változatosabb. A Mausoleum például kifejezetten tetszik, mert parry gyakorlásnak is nagyon jó.
(#255787) hombre[EU]: szerintem előbb véget fog érni így a progress % alapján, minthogy megunjam, eddig a második sziget is bejön nagyon. Meg aztán nyilván jöhet koopban is, úgy szerintem extra fun lehet.
(#255788) saelin: ránéztem és mint a huzat ment is wishlistre. Amúgy annyira retek a PS Store algoritmusa, nem tudom, mennyi meló lenne csinálni egy "you might like these" menüpontot, más helyeken simán működik nem is rossz hatásfokkal és akkor ezeket is magam találnám meg.
(#255789) Rage47: Blasphemoushoz tudnám a legjobban hasonlítani én is amúgy. A többi mind egy kicsit több, ez a kettő nagyon streamilined, csak a boss verésekről szólnak kb.
(#255790) penge111 az a baj, hogy ez kicsiben se működik, pedig ott a felülnézetes Lara Croft második része, a Dauntless, a Strange Brigade, amik részben azért erre építenének, csak egyszerűek nagyon.
Amúgy lehet megcáfolnak, de a Destiny 2-ben a játékmódok eléggé külön léteznek egymástól, nem? Felhúzod a karaktered és aztán ott lehetne talán leginkább egy ilyen only raid játékos az ember.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #255800 üzenetére
A Just for You semmit sem ér, azt mondja pl. mivel játszottam a World of Warships-szel, ezért tuti tetszene a PUBG meg a CoD, de a War Thunder nincs a listában. Nagyon egyszerű algoritmus alapján van összerakva sajna.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Top 3?
1. Ratchet & Clank
2. Uncharted 4: A Thief's End
3. BloodborneHárom véglet.
Azt amúgy a nagy Xbox-ellenes légkörben csak off-ban jegyzem meg, hogy milyen érdekes, mindenki listája kb ugyanúgy tps akciókalandjátékokból áll kb. az egy szem Detroitot kivéve. Ha lenne egy ugyanilyen kérdés odaát, jóval diverzebb válaszok jönének rá szvsz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én csak azt nem értem, hogy miért ennél a játéknál kezdtek el hisztizni az emberek? Eddig is voltak ideiglenes és végleges exkluzív tartalmak játékokban, játékmódok, DLC-k, sőt, a hülye Marvel Ultimate Alliance 3 kompletten Switch exkluzív lett, mikor az előző részek még mosogatógépre is megjelentek kb.
Vagy Pókember ennyire rohadtul fontos az emberek lelkének egy olyan játékban, amiben potenciálisan majd több száz karakter közül lehet majd választani, ahogy bővítik?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Két mondat csak az Avengers kapcsán: sikerült kipróbálnom nekem is, nem látom annyira szörnyűnek, mint sokan mások, de el fog vérezni a content hiányán, mint az ilyen játékok általában. A másik, hogy mennyire sajnálom, hogy az Ultimate Alliance 1-2 lekerült a polcról 2 éve (licensz gondok, as always...) és a harmadik nem fog megjelenni soha Nintendókon kívül másra, mert azok szerintem jobb játékok ennél még ma is.
És akkor most türelemmel várjuk a Suicide Squadot.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Másnál előfordult olyan hiba egy digitálisan vásárolt játéknál, hogy mikor a library-ból letöltenéd, kilistázza a dlc-ket is és egy másik játék cuccai is ott vannak a listában?
Arkham Knight-nál az Injustice 2 karakter pakkok is ott vannak valamiért.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #258519 üzenetére
Még akár hihető is lenne, hogy egy helyen nem jött ki győztesnek és az épp sajnos a Nagy Év Játéka díj volt, ami meghatározza minden földi halandó számára, hogy mi jó s mi nem és e díj nélkül egy amúgy remek játék, amivel remekül szórakoztál, fabatkát sem ér.
De két dolog azért elég fontos az egész elméletedben: ez egy darab szavazás volt, sok ember végső konszenzusos döntése és nem csak egy beböfögés, hogy ez nagyon tetszett, GOTY.
A másik, és ez az, ami lényegesebb: sehol, de tényleg, keress rá, SEHOL nem jött ki győztesnek, akár kritikusok, akár újságírók, játékosok, bárki szavazását nézzük, nem lett első. Még ha egyéni listákat próbál az ember keresni, akkor sem, a Gamepodos szavazáson kanyarban sem volt, sokszor említés szintjén sem került fel a listákra.
Most akkor mindenki más a hülye, vagy mi van itt?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #258532 üzenetére
Nem, azt mondom, hogy a játékosok sem tették meg év játékává sehol.
Év Játéka díjat akarsz neki, nem magas metacritic pontokat (már ezt is ép ésszel felfogni amúgy, ki nem szarja le... na mindegy). Amikor arra került a sor, hogy a játékosok szavazhattak több platformon, az egészen gigantikus IGN-től kezdve a Gamepod-ig, nem nyert semmit.
De ha ennyire a Metacritic a fontos, ott is csak random rákeresel a DMC5-re, Resi 2-re, Astral Chainre, vagy akár a hülye Super Mario Makerre és magasabb pontjaik vannak.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez ám az arguception, amikor már arról megy a vita, hogy mehet-e a vita.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát én is visszafogott voltam!
Hidd el, ahogy halad ez a beszélgetés, ez életünk vitája lesz, ami meghatározza civilizációk sorsát, háború a szabad népek sorsáért, hogy ki mit szerethet: azt, amit akar, vagy azt, ami GoTY.Hogy on is legyek: visszaraktam az Arkham Knight-ot, hogy kocsikázzak kicsit, mert ez a legjobb autós játékom () és csak most vettem észre kb 3 végigjátszás és 100 óra után, hogy a különböző autók különbözőképpen viselkednek, de nem ám egyszerűen más, hanem tök reális, ahogy más: a Tumbler például egészen alulkormányzott, hisz a két első kereke közel van egymáshoz, a Batfleck tank atomstabil, de nehezebben kanyarodik, míg a kocsi formájú Batmobile-okat tényleg úgy kell vezetni, mint egy autót.
Eskü ezeken a pályákon jobban szórakozom, jobb kihívásnak érzem, mint bármelyik NFS-del az elmúlt 5 évből.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én valahogy mindig visszakanyarodok hozzá évek óta. Jó volt a Spider-Man, Middle-Earth-ök meg minden egyéb kompakt open world játék, de ez minden szempontból a top számomra.*
*A teljes pakk. Kicsit olyan érzésem van vele, mint egy filmnél a director's cut verzió: az alapjáték jó jó, de volt azért hiányérzetem, a DLC-k viszont annyit hozzádobnak új sztorik és egyéb kihívások formájában is, hogy szinte teljesen más élmény lesz végül a teljes játék. Ritkán érzem azt, hogy egy season pass nem lehúzás vagy filléres kivagdosott tételek csomagja, ez egy kivétel volt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz boost #258764 üzenetére
Hozzám nagyon is közel áll, pár évente előveszem a Neurománcot is, ha épp olvasgatni támad kedvem, a Deus Ex az egyik kedvenc játéksorozatom (Human Revolution remake-et pls), de ez a Cyberpunk 2077... ez valahogy nem.
Aztán lehet, hogy változik majd a véleményem, mert ugyanezt mondtam anno a HZD-re megjelenés előtt, robotok, dínók, open world (akkoriban még nem volt ciki), minden klappolt volna, de nem adta a promo során, aztán rávettem magam, végigvittem és tetszett a játék.
De az tuti, hogy jelenleg eszembe se jutott, mint várós játék 2020-ban.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Carlos Padre #258917 üzenetére
Azt hitték régen ponyva és a ponyvában románc van.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #258967 üzenetére
Ez a lényeges szerintem, amit itt leírtál. Nem biztos, hogy technikailag, objektíven nézve szebb, tényleg egymás mellé kéne rakni őket, de annyival életszerűbb, hihetőbb az Uncharted 4, hogy emiatt szebbnek tűnik kb mindennél.
Tök más, de ellenpélda lehetne most az Avengers, amiben kb térdkalács nélkül járkál mindenki, ha észreveszed, annyira kizökkent a nem emberi mozgásuk, annyival szarabbnak néznek ki, hiába részletesek a karakterek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS! Asus ROG Ally 512GB (AMD Z1 Extreme) Játékkonzol
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol fejhallgatóval hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol + kontrollerrel + töltővel garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- Xbox One Games Széles választékban!! INGYEN FOXPOST!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen