- SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Civilization VI
- Nintendo Switch
- Marvel Snap
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SGF24 - Bemutatkozott a LEGO Horizon Adventures
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferko75HUN
senior tag
Más pályát is mutathatnának végre a multi demo-ban.
Amúgy nagyon jónak ígérkezik.C3-Ironsight: HNT Ferko75HUN hnt.enjin.com
-
ddekany
veterán
Fogadok, az egész "nem lesz demó!" / "mégis lesz demó" ügy csupán egy marketing manőver, ami csak azért létezik, hogy beszéljenek a játékról...
-
Stifler93
tag
válasz Ferko75HUN #1 üzenetére
Lehet, h demó lévén csak ez az egy pálya van benne
iPhone 15 Pro 512GB; iPad Pro 11” 256GB; Retina MacBook Pro 13", Apple Watch
-
capulet75
addikt
Tehát akkor mostan a tesszállációt támogatja és a physxet is meg 3d-t, meg
mindent?Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
julius666
addikt
ehh, nagyon várom, kíváncsi vagyok mit raktak össze a srácok ezúttal
-
félisten
Na itt a COD verő. Újabb/szebb/menőbb.
Mindent tud ami megdobogtatja a 12-14 éves szobaéletű szívét."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Angel1981
veterán
Kár, hogy csak a multiból lesz demó.....
-
LackoMester
addikt
Ez jó hír, mindenképpen kipróbálom. Meglátjuk mire lesz elég a vasam.
ott a kisértet a ganéná.... by: Bendegúz
-
Löncsi
őstag
Komolytalan ez a lesz/nem lesz demo dolog.
De lényeg, hogy lesz, várjuk.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Marked
tag
Én és a PS3-am meg levagyunk tojva?
-
Rayyy
senior tag
Hagyni kell ezt a tesszelációt, csak lassít és az áramot fogyasztja (egyelőre). Még kell neki pár év, bár lehet, hogy soha nem fogja kiforrni magát, mert a programozók egész más utakat találnak majd.
Nekem nagyon tetszik idáig, remélem nem kell csalódnom a sorozatban.
Minden a legnagyobb render!
-
Воланд
titán
Nah, legalább majd meg tudom nézni, hogy mennyire nem megy a gépemen.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Tituka
senior tag
örülök hogy lesz demo
Skizofrén vagyok, és én is...
-
Morden24
nagyúr
4670 elég lesz hozzá 1900x1080-ban?
Sectumsempra - For Enemies
-
julius666
addikt
Közben találkoztam egy konzolos demó-teszttel, ami viszont nem túl bíztató
[link] -
kexksz
addikt
Dátumot akarok.
-
BiP
nagyúr
-
Morden24
nagyúr
válasz julius666 #21 üzenetére
Mondjuk ez csak azt igazolja, amit én anno az első részre mondtam, nevezve ha áll-leejtős grafika kivéve, akkor ami marad, az a... na az.
Egyébként ami nekem feltűnt, hogy relatíve nagy a belátható játéktér, ami azért jó eredmény szerintem, bár a csávó által emlegetett Modern Warfare 2 meg ilyesmi játékokat még működés közben életemben nem láttam, ergo lehet, hogy nyitott kapukat döngetek.
Amúgy meg minden PC-s megnyugodhat, az ő verziójuk tuti jobban fog kinézni. Kérdés, mibe fog kerülni ez hardvererőforrásban, illetve pénzben kifejezve
Nyilván pont a textúrák azok, amik jobbak lesznek a konzolokhoz képest. Mondjuk eredeti gondolat valszeg ott sem sok lesz benne[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
nagyúr
válasz julius666 #21 üzenetére
"és van még egy képesség, ami, nem jöttem még rá mire jó" Hát ezen összefostam magam.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Xaels
félisten
válasz julius666 #21 üzenetére
Otherworld tesztre ne alapozzunk... A játékokkal sincs képben és 5perc után osztja az észt sokszor. Kicsit feltűnési viszketegsége van szvsz.
Amúgy én nem várok sokat a Crysis 2-től, az első rész is 10-15percig tudott lekötni és az eddigi multis gameplay-ek alapján sem mondanám azt, hogy rohanok egyből VGA-t venni, hogy ne full low-on kelljen játszanom vele. A Demo-t ki fogom próbálni, de tuti, hogy idén max. a BF3 fog tudni rávenni gépfejlesztésre kizárólag a multi miatt(esetleg Deus Ex, de azt lehet inkább X360-ra veszem meg, az SP-t ott is lehet élvezni).
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tupacamaru
veterán
Lehet hogy megsasolom, bár az előző verzákkal nem játszottam.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
Butcher-HUN
senior tag
Mutassatok már egy olyan játékot ahol a tesszalációt ki lehet használni! Mindenki elhiszi ezt a parasztvakítás komolyan. Pl: Dirt 2 dx9 vs dx11 semmi különbség vagy az AVP 3 ott se egyedül amiben látszik az a Lost Planet 2 a lények hátán a kitüremkedések " dudorok " de azt sem szemet verő! A sebességről meg annyit hogy a Metro2033 Benchmarkban DX10 vs DX11 szinte semmi különbség nem volt jó talán 2fps lol. Én azt javasolom aki most akar venni grafikus kártyát nVIDIA-nál GTS450 és GTX460 felejtse el mivel ezek a kártyák nem gyorsultak a régebbi GTX 280/285 szériához. DX11 ben Metro 2033 alatt meg elfogy a szufla de még DX10 alatt is. Persze felbontás függő meg beállítás, kompromisszum. AMD ATI oldalon meg a HD5750, 5770, még ide tartozik a HD5830-is. Inkább feljebb válasszanak vagy inkább az elődöket HD4890 vagy HD4870 X2 így tovább. Mert ezek a kártyák igaz hogy használtak de sokakra még több év garancia van nem beszélve arról hogy jóval olcsóbbak. Egyenlőre nincs olyan játék ami maximálisan kihasználja a DX11-et és mire ez az API beérne a jelenleg két oldalon lévő csúcs kártyákat már régen nem fogják térképezni. Ez az én saját véleményem, tapasztalatom és megannyi fórumot olvastam közöttük fejlesztők, grafikusok blogjait amiben tényszerűen leírják mi is a malter téma.
[ Szerkesztve ]
✔<<<My Gaming PC>>>: http://butcherproductions.webs.com/my-gaming-pc ✔ <<<My Gameplay Channel>>>: https://www.youtube.com/user/szakozs✔
-
oriic
HÁZIGAZDA
A hónap híre. Remélem hamar jön demó.
Live-Die-Respawn
-
kexksz
addikt
Pontosan.
Amúgy itt egy videó, amin körbejár a pályán, lehet látni a grafika milyenségét - nem esett le az állam, persze nyílván az Xbox 6 éves hardvere miatt, ennél még a Crysis első része mediumon is jobb. Azért az viszont meglepő, hogy pl. belelő a kóla automatába és semmi, pedig már a Half-Life 1ben is széttört.
[ Szerkesztve ]
-
kexksz
addikt
válasz Butcher-HUN #32 üzenetére
"inkább az elődöket HD4890 vagy HD4870 X2 így tovább. Mert ezek a kártyák igaz hogy használtak de sokakra még több év garancia van nem beszélve arról hogy jóval olcsóbbak."
Meg 5ször annyit fogyasztanak.
-
Butcher-HUN
senior tag
annyit fogyasztanak pontosan mint a mostani csúcs kártyák. Ráadásul ha alul feszeled őket idle még keveset fogyasztanak.
[ Szerkesztve ]
✔<<<My Gaming PC>>>: http://butcherproductions.webs.com/my-gaming-pc ✔ <<<My Gameplay Channel>>>: https://www.youtube.com/user/szakozs✔
-
julius666
addikt
válasz Butcher-HUN #32 üzenetére
Mutassatok már egy olyan játékot ahol a tesszalációt ki lehet használni!
Unigine Heaven benchmark. Nézz utána, csodát fogsz látni.
3 dolog miatt nem igazán használják/ha használják is tényleg parasztvakítás szinten:
- Még mindig kevesek rendelkeznek DX11-es kártyával. Azalatt pedig ugye nincs (legalábbis a DX11-es megoldással kompatibilis) tesszelláció, ők csak az alapmodellt kapják. Ezért kénytelenek azt eleve részletesre csinálni, mert amúgy a régebbi vidkártya tulajok baltával hasított, ósdi szar modelleket kapnának. A már részletes modellen pedig sok valóban látványos részletet nem lehet pluszban rápakolni, illetve mivelhogy nagyon kevesek élvezhetnék, a fejlesztési időből nem is költenek sokat rá. Belevágnak valami gagyiságot tesszelláció címén, csak hogy utána lehessen nyomatni a marketinghazugságokat.
- A DX11-es tesszelláció csak "csicsa", a modellek fizikai tulajdonságait nem változtatja. Tehát ha nem szórakozol vele eleget/túl "nagy" az effekt, akkor szépen belelóg a tesszellált kitüremkedése a modellnek a talajba/a talaj fölött fog lebegni.
- A konzolokon nem igazán van tesszelláció (vagyis egyáltalán nem használják), így a portoknál ezzel pluszban kéne szarakodni. Újra kéne csinálniuk gyakorlatilag a modelleket, míg jelenleg azok lényegében kopipasztával mennek át a PC-s verzióba.Normális tesszellációra a játékokban majd a következő konzolgeneráció terjedésével lehet számítani (addigra úgyis kint lesz már biztos a DX12, amiben kijavítják a DX11 hibáit).
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
julius666
addikt
válasz Butcher-HUN #40 üzenetére
Egy játékmotor demója. Nem értem hol itt a probléma.
Úgy jön ide, hogy ott látványos a tesszelláció. Erre kértél példát. -
davep
tag
válasz Butcher-HUN #40 üzenetére
Nem annyira benchmark, inkább techdemo az engineről, játéknak meg ott van az Oil Rush.
Machete don't text
-
Butcher-HUN
senior tag
válasz julius666 #41 üzenetére
nem Benchmark-ot írtam ott hanem hogy játék Benchmark vagy Techdemo nem = játék.
Viszont amit írtál és részletesen kifejtettél azt osztom én is![ Szerkesztve ]
✔<<<My Gaming PC>>>: http://butcherproductions.webs.com/my-gaming-pc ✔ <<<My Gameplay Channel>>>: https://www.youtube.com/user/szakozs✔
-
fatallerror
addikt
-
fpeter07
veterán
Szerintem nem panaszkodhatunk.
-
Butcher-HUN
senior tag
egy kis érdekesség...
http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-460-radeon-hd-5570-gaming,2697-7.html
✔<<<My Gaming PC>>>: http://butcherproductions.webs.com/my-gaming-pc ✔ <<<My Gameplay Channel>>>: https://www.youtube.com/user/szakozs✔
-
Peat;)
veterán
Kipróbáltam a demot konzolon, találkoztam már szebb játékokkal(konzolon). Ugyanakkor ez multi és még demo is, lehet konzolon ott le vették a grafikát, sőt multiban lehet ilyen is marad.
Érdekes lesz megnézni, hogy egy program, aminél azt állítják valóban kihasználja maximálisan a konzolokat és a mai ketyeréket egyaránt, milyen különbségeket fog jelenteni a látványban. 6 éves konzol és a jelen pc erőművei, nem nagynak hanem radikálisnak kéne lennie a különbségnek. Én örülnék neki konzoltulajként, mert előrébb hoznák a következő generációt ha a pc VÉGRE lehagyná az amúgy grafikailag elavult konzolokat. A mozgásérzékelős baromság miatt már így is kitolták az élettartamot, akkor legalább grafikailag szorítsa őket a határidő.
Már meg kellett volna történnie, csak a pc-re fejlesztők és vga gyártók egyaránt érdekesen viselkednek...nem mint ha a konzolon nem néznék hülyének a usert félre értés ne essék, csak pc-nél már nagyon kilóg a lóláb, ahogy a konzol öregszik és máig 1-2 olyan játék van (pl. még metronál sem radikális a különbözet, sőt még csak meghatározó sem, ami pc-n amikor kijött elég komoly követelményei voltak) aminél valóban érzékelhető a különbség, miközben a vga-k már a többszörösét tudnák elvileg.[ Szerkesztve ]
-
zH.
senior tag
ez a gameplay jónak tűnik ,mindenképpen várós..
just be
-
bob011
tag
Jó lesz ez, biztos csiszolnak még rajta.
-
julius666
addikt
A PC rég lehagyta grafikában a konzolt. Ez tény. Csak úgy, hogy a PC mint elsődleges platformot a nagy, grafika szempontjából jelentős játékoknál már elég szokatlan, a modelleket meg minden mást konzolokra készítik/optimalizálják, PC-re megy a sima port. Bár a textúrákból már jó ideje nagyobb felbontásút kapnak a PC-portok, azt már nem lehet elsunnyogni, a konzolos memóriaméretek fölött már annyira eljárt az idő.
De emellett még említhetném azt is, míg ma egy tök középszintű kártya röhögve kinyomja magából a FullHD-t a nem nagyon elb*szott játékoknál (tehát nem Metro 2033) simán játszható FPS-ek mellett max, vagy ahhoz közeli beállításokon, addig konzolon a komolyabb grafikáknál van hogy 720p alá mennek valós felbontásban, lényegében a TV-den valami felkonvertált SD képet látsz(!!!)
Illetve hogy túllépjünk a konzolport játékok nyilvánvaló korlátain, tessék megnézni a különböző benchmarkokat, - Unigine, a legújabb 3DMark - ott nagyjából láthatod mit tudnának napjaink vidókártyái. Azért a konzolok szeretnének csak annak a látványnak a nyomába érni.
-
Peat;)
veterán
válasz julius666 #52 üzenetére
Remélem hogy pc fronton azért a többség máshogy áll hozzá mint te, 3dmark sosem nyújtott játékélményt, a magasabb textúra meg jó dolog és tény. Kérdés hogy elég különbség-e, én úgy gondolom szánalmas hogy csak ennyire erőltetik meg magukat a fejlesztők. Én ha ránézek egy konzol játékra és pc játékra, legyen mindkettő exkluzív, a felbontáson kívül máig nem látom azt amit szerintem kellene. Oké hogy már elértek egy szintet már ezekkel a konzolokkal is amit radikálisan túllépni biztosan nehéz, de azért reménykedem hogy beindul ez a fajta "alázás". Konzolra most rengeteg igényes játék van és közel nincs annyi időm hogy csak az engem érdeklő címek akár negyedével játsszak, így szeretném ha mielőbb még magasabb minőségben kapnám azt a játékórát amim van.
Ps2 ilyen tájú korában asszem már kint volt a far cry. Nézz meg egy akkori ps2-es játékot és a far cry-t max grafikán. Kb itt kezdődne a különbözet nálam. -
BiP
nagyúr
"Remélem hogy pc fronton azért a többség máshogy áll hozzá mint te"
Gyakorlatilag mindketten ugyanazt mondjátok. Meg ami nyilvánvaló. A PC már rég túlhaladt a konzolokon, PC-n sokkal durvább dolgokat lehetne kiadni, de a nagyobb felbontáson és textúrákon kívül nem sokat kapunk a konzoloshoz képest, szóval a konzol visszahúzza, amit mindannyian sajnálunk.[ Szerkesztve ]
-
Morden24
nagyúr
válasz julius666 #52 üzenetére
Jó, csak tudod ezzel ott a baj, hogy egy "tök középszintű kártya", mint pl. egy AMD 5770 ma 35-40K lokál fabatkáért kerül vesztegetésre, ami ki-, be-, le-, fel-, de főleg elbaszottul drága, főleg a rendkívül gyorsan lemaradó teljesítmény szempontjából (ha szigorúan az új játékok magas grafikai beállítás melletti fullHD játszása a cél).
Tény, hogy lemaradt már régen a konzol grafikailag. Hell, a Mass Effect első részénél is le volt már maradva grafikailag, ott is csak azért nem kapott a PC átirat 100%-ban jobb textúrákat, mert kurva lusta volt az alibicég, aki végezte az átportot.
Ettől függetlenül a konzolportok korlátain legközelebb akkor "fogunk" túllépni, amikor kijön a következő konzolgeneráció. ÉS megjegyzem, olyan suttyó hardverárakkal, amik manapság vannak, még ezt is csodálom.
Ez persze mind no offense, csak akartam mutatni, hogy az éremnek minimum kettő oldala van, nem csak annyi, hogy a konzol grafika le lett lépve. Főleg a Crysis állatira elcseszett és gagyi, de mégiscsak nagyon szép első részéhez képest, pedig az 2007-es. Az más kérdés, hogy akkoriban valószínűleg mindhárom konzolból vehettél volna egy extrázott példányt annak a gépnek az árából, ami maxon akadásmentesen futtatta volna
Nyiván sem játék, sem engine szempontjából nem lenne előnyös (anyagi értelemben, nem grafikára rejszolós értelemben), ha még egyszer egy ilyen jellegű buktát adnak ki... amúgy meg lehet, hogy érdemes lesz egy SP módot is megnézni, mert azt is el tudom képzelni, hogy multiban lejjebb van pöccentve a grafika.Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy számomra a Crytek kivégezte ezt a játékkot abban a másodpercben, amikor nem rakott bele split-screen co-op módot, a PC-s meg egyébként sem érdekelt volna, ha másért nem, hát azért, mert a 4670-es MobilityRadeon lehet megsértődött volna, mint egy öreg macska, ha megkergetik
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Kr/\toS
senior tag
Az engine jó, szép, okos.
A játékmeneten meg elaludtam, annyira semmitmondó.
-
zoltanz
nagyúr
Igen UT3 Demo is volt, de csak 64 bites...
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Peat;)
veterán
De mégis veszik az új vga-kat mint a katonatiszt. Lehet kicsit szervezkednie kellene a pc-s játékosok közösségének, már az új vga-val rendelkezőket nézzük akkor is sok millió emberről van szó.
Számomra egyébként ez a felfoghatatlan, ps2 is nagyon dominált anno és ugyanígy fogta vissza a játékokat (akkor pc oldalon voltam) de ott volt a far cry vagy a doom3. Most mindkettő konzolra is fejleszt... Régi/új kiadók felismerhetnék hogy van egy piaci rés ami egyre nagyobb ahogy egyre több új vga-t adnak el. -
zuchy
őstag
Az a baj, hogy PC-n a warez nagyon felerősödött, a fejlesztők és kiadók elmentek konzol irányba. A profit a cél, de meg is lehet érteni, mert valamiből állni kell a költségeket. PC-n ez sokkal kevesebbet hozna manapság, mint ha konzolra írták volna. Illetve az is közre játszik, hogy a konzol is egyre jobban elterjedt, könnyű használni. Viszont kétlem, hogy a PC-s játékoknak leáldozóban lenne. Amíg ilyen szintű hardverek, fejlesztések, cégek vannak az egész PC mögött, addig lesznek oda is játékok. Persze más irányba is fejlesztenek.
A legfőbb támogatók a VGA gyártók lennének. De nem úgy, hogy mesterségesen felhúzzák a gépigényt, hogy vegyél Tri-SLI-t. Azzal megint ott vannak, ahol elkezdték. Támogatni kellene a fejlesztőket, hogy a PC-sek szebb grafikát kapnak, nem irreálisan nagy gépigény mellett. Ha lewarezolja, ha megveszi, gép kell hozzá, a VGA-t meg fogja venni, ha szebb látványt akar. Exkluzív tartalmat is lehetne beépíteni. Pl hardveres fizika. Nem a PhysX, az csak látványelem és fejőstehén, olyan fizika kell ami kihatással van a környezetre, játékmenetre is. Illetve a Microsoft is pedzegeti a témát, hiszen a windowsokat nem fogják tudni eladni a konzolra.PC-STYLE.hu
-
Morden24
nagyúr
Amíg ilyen szintű hardverek, fejlesztések, cégek vannak az egész PC mögött, addig lesznek oda is játékok.
Na ja, de ez a diszkrét gpu piac végnapjain azért kicsit "hűdejólvagyok, nagyonjólvagyok" beszólás
A legfőbb támogatók a VGA gyártók lennének.
Akik egyébként a konzolokba is gyártják a gpu-t, tehát nekik aztán mindegy. A diszkrét piackból meg már csak kevesebbet lehet kihozni, többet nem. Ezért ment rá AMD is az ATI-ra, platformszintű integáció, a la Intel.
Illetve a Microsoft is pedzegeti a témát, hiszen a windowsokat nem fogják tudni eladni a konzolra.
Ha nagyon kukacoskodnék, akkor mondanám, hogy az Xboxon is az van, hiszen egy Windows (ha jól tudom, a 2000-en alapuló) kernel hajtja a masinát
Viszont viccet félretéve az MS eddig sem abból kereste a pénzét, hogy a home builder HCgémer megvette az OS-ét, sőt még csak abból sem, hogy az Asus/Alienware gémernek kinevezett desktop/laptop cuccaira licencelik a rendszert. A világ legtöbb gépe pedig a közelében sincsen annak, amit "gémernek" címezne bárki is.Induljunk ki abból, hogy az Intel több, mint a felét birtokolja a vga-piacnak. Ha ehhez az ötven-pár százalékhoz hozzáadod az Amd és nV integrált megoldásokat, mobil gpu-kat és a low-end diszkrét gpu-kat, akkor nagyon fityfasz részesedés marad a végére a nagy disznó szörnyeknek.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
julius666
addikt
Az a baj, hogy PC-n a warez nagyon felerősödött, a fejlesztők és kiadók elmentek konzol irányba.
Az egy téves állítás, hogy a warez miatt tartunk ott ahol. Igen, valóban vastagon benne van az is, de nem egyedüli ok, sőt:
-jóval kecsegtetőbb üzleti modell a konzoloké, a hardverrel a konzolgyártók magukhoz láncolhatják a felhasználókat. Utána már drágábban adhatják a gameket.
-nagyobb potenciális felhasználói bázis - gondolj csak bele, nagyon sokan akik most wii-vel meg kinectel bohóckodnak, azoknak a pc-s játék (az ingyenes flashszösszeneteket félretéve, de hát ugye azok nem hoznak komoly hasznot) esélytelen lett volna. Nem mellesleg ez az a réteg, aki a legkevésbé fogékony a warezre, nekik tényleg csak az kell hogy bekapcsolja és menjen, igaz kevesebbet fogyaszt mint a HC réteg, de ő tényleg megveszi és fel sem merül hogy szarakodjon alternatív beszerzésen. Komoly bevételi forrás, a HC és a casual oldalt jelenleg egyenlő nagyságú piacként tartják számon.
-régebben az is igaz volt, hogy könnyebb rá fejleszteni - egyetlen egy hardverre elég tesztelni, ráadásul masszív support a konzolgyártóktól - ez mondjuk ma már kevésbé, a korlátos hardver miatt a fejlesztési idő legnagyobb része az optimalizálásra megy el, legalábbis AAA projektek eseténÍgy hirtelen ennyi jutot eszembe, de biztos vannak még más tényezők is.
hardveres fizika. Nem a PhysX, az csak látványelem és fejőstehén, olyan fizika kell ami kihatással van a környezetre, játékmenetre is.
Ez megvalósítható lenne PhysX-el is (nem csak a csicsára lett az kitalálva), de mivel úgy kell játékot fejleszteni, hogy PhysX-el nem rendelkező kártyákon is futhasson, így csak mint extrafeature-t használhatják (vagy két külön motort kéne írni, ami gondolom érzed mennyire irreális).
-
julius666
addikt
Akik egyébként a konzolokba is gyártják a gpu-t, tehát nekik aztán mindegy.
Múltkor volt már valamelyik topikban szó arról, hogy a konzolokban lévő GPU-k után mit kap a két gyártó, de sajnos már nem emlékszem.
A többiben egyetértek, azonban a teljességhez érdemes lenne azt hozzátenni, a konzolokban lévő cuccok jó részét (mondjuk a cell procit pl. pont nem de a GPU részt abszolút) a PC ipar fejlesztette ki, tehát ha az bedől, akkor vagy az áthárult új feladat meg fogja nyomni a konzolok árát vagy jelentősen belassul a fejlesztés üteme (2 generáció között nem lesz akkora különbség mint eddig). Vagy mindkettő.
-
Morden24
nagyúr
válasz julius666 #61 üzenetére
-jóval kecsegtetőbb üzleti modell a konzoloké, a hardverrel a konzolgyártók magukhoz láncolhatják a felhasználókat. Utána már drágábban adhatják a gameket
A konzolpiacra pont nem igaz, hogy a hardvergyártó nagyon ugatolhat, mert egyszerű beszállító - mivel az egész rendszer statikus és szolgáltatás-alapú, ezért ezt az elképzelésüket cseszhetik. Jegyzem meg, ez pont a PC-piacra igaz, mármint arra a pár durva példára (ld. benchmark botrány, vagy a 2xxx vs. 8xxx széria idején pár program, dx10.1 támogatás kikaparása Assassin's Creed-ből... stb.)
igaz kevesebbet fogyaszt mint a HC réteg
Általában a multiplatform címek esetén is jobban teljesít a konzol, mint a PC, márpedig ezek HC címek. A casual kategória meg ugye sokkal nagyobb tömegben és nagyobb fogyasztási igénnyel jelentkezik, mint PC-n.
a korlátos hardver miatt a fejlesztési idő legnagyobb része az optimalizálásra megy el
Ahogy PC-n is üdvös lenne, akkor talán a 3-way SLI után maradna a vérpistának pénze a legújabb játékcsodára is
A korlátos hardvert szerintem mindenki leszarja, mert a nagyobb piac fogja jelenteni a normát, ergo nem a konzolossal kell szenvedni egy konzolon nagyobb bevételt termelő projekt esetén, hanem a PC-ssel. Persze ez ugyanúgy hullámhegy-hullámvölgy, mert pár év múlva megint a konzol lesz az első, aztán meg elkerülhetetlenül megint a PC
Arra fognak fejleszteni, ahol többet keresnek, optimalizáció nyilván fontos tényező a költségkalkulációnál, de mivel a norma az, hogy a PCt húzzák fel, nem a konzolost le (ld. Mass Effect, csak egy példa), ezért ez pont a konzolnak hajtja a malmát.(#62) julius666 Ebben persze igazad van, de kétlem, hogy a PC "bedőlne", másrészt meg a konzolokban használt alkatrészek (Cell, IBM Xenon stb.) nem az elmebeteg gémerPC-s hardverek leszármazottai, szóval ez a veszély valszeg egyáltalán nem áll fent
Az már csak az én egyéni perverzióm, hogy ha kicsit berohadna a grafikai biznic, akkor a stúdiók kénytelenek lennének a játékok egyéb faktoraival vesenyezni, úgymint sztori, játékidő, újrajátszhatóság, élmény, meg hasonló relatíve háttérbe szorult dolgok
Ja, szerk +1: Hiába nem sok a konzolos vga-n a nyereség, a diszkrét felsőkategórián meg lófasz, ami valószínűleg kisebb, bár ezt nem állíthatom teljes bizonyossággal.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
zuchy
őstag
Ha nagyon kukacoskodnék, akkor mondanám, hogy az Xboxon is az van, hiszen egy Windows (ha jól tudom, a 2000-en alapuló) kernel hajtja a masinát.
Ez rendben van, a microsoft még is erősíteni akarja a PC réteget, több támogatást ígért.
Lehet jótékonykodni akarnak?julius666: Persze hogy nem csak a warez, de eléggé nyomosan benne van a keze. A PC-re sokkal "nehezebb" fejleszteni a sok féle hardver miatt.
PhysX-et is meglehetne csinálni, csak nyílttá kéne tenni, de azt az NV nem fogja. Van több fizikai motor is pl a Bullet is ilyen, és teljesen nyílt.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
Morden24
nagyúr
Hát, a Live Anywhere kapcsán elvileg össze lenne kötve az Xbox Live, a Games for Windows Live és a Windows Phone 7, szóval persze, nem hülyék, arról nem is beszélve, hogy mostanság az MS-nek sokkal fiatalosabb, barátságosabb a cégimázsa, mint a régi konzervatív időkben.
Szóva persze, nem meglepő a támogatás
Sectumsempra - For Enemies
-
Joe.36
addikt
Remélem hamar itt lesz
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ukrajnai háború
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
- LEGO klub
- Politika
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- matrix2012 károsultjainak megbeszélő topikja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
- Beszámítás! ASUS Prime B450M-A R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070Ti 8GB CM MasterBox MB530P 650W
- Macbook pro 13 i7, 4gb ram, 512gbHdd
- Beszámítás! GIGABYTE B760 Aorus i7 13700F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM MasterCase Maker 5 750W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs