- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
szupermacs
veterán
Szívesen kipróbálnám, ha elbírná a gépem. Biztos, hogy jobban tetszene mint a Skyrim.
-
nagyúr
válasz szupermacs #1 üzenetére
Én pedig inkább visszatérnék az MMO helyett az "offline" TES-re.
Egyebek között a modokkal elérhető változatosság hiányzik nagyon.
-
DrTroglodyte
tag
válasz szupermacs #3 üzenetére
Ha a Skyrimban az nem tetszett, hogy nem túl taktikus, akkor az ESO neked való.
Lassan épül fel, de aztán állati jó lesz. Szinte minden levelupnál más taktikát kell használni. Nem működik a WoW-os egykezes "1-2-3-4 , 1-2-3-4" módszer.
Nincs grindelés, a szakmák használhatóak, egy sincs az ölj-meg-ötven-akármit típusú questekből. Ja, a questek szinte kivétel nélkül állati jók, nagyon ritka az egydimenziós menj-oda-öld meg-gyere vissza típus, szinte mindegyik többlépcsős, és a legtöbben van valami csavar, vagy legalább érdekesség. -
szupermacs
veterán
válasz DrTroglodyte #4 üzenetére
Nekem egyhangú és unalmas volt a világa. Taktikusnak nevezném a Skyrimet, de csak azért, mert Legendary fokozaton kívül máshogy nem játszottam. Tehát kellett taktika a sima farkasok legyőzősére is. De a skill rendszer nagyon ergya volt. Ahhoz, hogy jó harcos legyek és fejlődjenek a képességeim, olyan dolgokat kellett csinálni, amiket soha nem akarnék szerepjátékban: szakmázás, lopkodás. Sajnos elvérzett nálam ez, hogy ránéztem fórumokra, hogyan játszanak Legendaryben és mindenhol ugyan ezeket ajánlották. Nem tetszik, ha egy séma alapján kell megoldani a játékot a legnehezebb fokozaton és már nincs gondolkodás. Könnyebb fokozat meg nem érdekelt benne, mert szerettem volna nagyon sok játékórát és kihívást.
Most maradok inkább D3-nál, mert Torment 8-9 környékén bossoknál kell a taktika ha nem agyongyúrt csapattal megyek és ez tetszik benne. Vagy ha nagyon MMO, akkor Defiance. Sok event a nyílt világban és szinte küldizni sem kell, ha fejlődni akarok benne. -
nagyúr
válasz DrTroglodyte #4 üzenetére
Nekem az online játékokkal az a legnagyobb bajom, hogy sok küldetéshez, cucchoz kell a csapat... márpedig én általában szórakozásból ülök le játszani és nem azét, hogy 12 évesek anyázzanak vagy megmondja valaki a frankót egy küldetés közben. Ezt a világot meghagyom azoknak, akik ezt szeretik.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz szupermacs #5 üzenetére
Szintén zenész. Sanos a skill rendszer folyamatosan butul a Daggerfall óta. Dehát ezzel lehetett 20 milla példányban eladni; a Daggerfall vagy a Morrowind rendszerén a legtöbb mai ifjonc kiakadna. A Skyrim volt az első TES játék, amelyet meguntam a végére; csak azért fejeztem be, hogy lássam már, mi is a történet vége.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
szupermacs
veterán
válasz GypsFulvus2 #8 üzenetére
Engem már nem érdekelt a vége. Szerintem a mai fiatal RPG játékosok kiakadtak volna még a Baldur's Gate és Icewind Dale rendszerén is. Mondjuk nem ugyan az a kategória, de szerintem akkor is sokkal több élményt nyújtottak ezek.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz szupermacs #9 üzenetére
Nekem "muszáj volt" megismerni, hogy megírhassuk ezt.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #10 üzenetére
Ez a tudástár nagyon durva lett, párszor átrágtam már magam rajta.
Nekem amúgy pont a régi RPG világba nem illik bele az online rpg. Ha megakadok, mert nem dolgozok össze másokkal és mások nélkül nem lehet továbbjutni, az nekem már nem nyerő.
.[ Szerkesztve ]
-
szupermacs
veterán
válasz GypsFulvus2 #10 üzenetére
Nem semmi, de engem azért ennyire nem ragadott magával az TES világa. Gratulálok azért az irományhoz.
(#11) stevve: Pedig már a WoW és társai előtt is volt online RPG. Már a BG és ID idejében is volt multi a játékokban. Az első komolyabb online a Neverwinter Nights-ban volt ha jól emlékszem és ott nagyon jól volt megoldva.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szupermacs #12 üzenetére
Nem maga a multi zavar, hanem az, hogy bizonyos részeken egyszerűen másokra vagyok utalva. A Diablo-féle multis rendszer nem zavaró, inkább az MMO típusok.
-
szupermacs
veterán
Valamennyire azért eltalálták azt, sok játéknál, hogy az egyedüli boldoguláshoz is azért elérhető minden kellék (fegyverek, páncélok, skillek) és aki komolyabban akar játszani, annak lesz értelme "gearelődni". A casual játékosoknak eyébként sem valók az MMO játékok. Ezért is hagytam már abba.
-
szupermacs
veterán
válasz GypsFulvus2 #15 üzenetére
Nekem nem volt rá szükségem. Kicsit taktikáztam és fejlődtem. Gyakran kellett mentenem és sokat kellett visszatöltenem, hogy élve eljussak A-ból B-be. De egy idő után már beleuntam a folyamatos farkas és csontváz grindolásba, de nem akartam lopkodni és szakmázni. Meg a gépemen sem futott túl szépen, pedig nem egy szép játék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs