- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mukorka
addikt
Újabb Bullshit
Valószínűleg azért gagyi a demóban a textúra mert úgy néz ki mint a konzolos csak jobb azt mondani hogy mindenki játszhasson vele... Mintha régen nem lett volna ezzel probléma, ha valami szép is volt akkor is le lehetett venni a grafikát hogy ne legyen szép s lám egyből elfutott gyenge gépeken is.
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
cbr688
senior tag
steam-re jön vagy nem?
-
LLKobe
veterán
COOP-ot hogy értsem? A teljes single kampányt végig lehet tolni ketten?
Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!
-
Apika
Közösségépítő
"A kipróbálható verzió valóban alacsony felbontású textúrákat tartalmaz, de ez azért van így, hogy minél több PC-s felhasználó játszani tudjon vele."
A demóban miért nem lehet állítani a felbontást? Akkor mindenki a saját lehetőségéhez igazítaná...
-
-
Vistaboy
veterán
Nem tudom, lehet hogy túl elfogult vagyok a játékkal szemben, de nekem épphogy szebbnek tűnt a harmadik rész grafikája demó alapján, mint a ME2 volt. Nem értem, miért fanyalognak egyesek. Ha a második részt adták volna ki a mostani tartalommal grafikai tuning nélkül, akkor is mindenképp megvenném.
MOD: Magyarul írva: ha olyan lenne a grafika, mint a ME2-ben, számomra már az is nagyon jó lenne, de így még jobb.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Löncsi
őstag
Szebb a játék, de pár helyen valóban dobna a látványon az élesebb textúra.
Amúgy ismét alkotott az Unreal Motor, ez az újfajta deferred-szerű megvilágítás + GodRay effektek jól néznek ki, BF3 mellé lehet majdnem tenni.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Vistaboy
veterán
Engem a Mass Effect története jobban érdekel annál, minthogy azt nézzem állandóan hogy mibe lehetne belekötni. A grafikai hiányosság nem egyenlő a fejletlenséggel. A Rage motorja sokkal fejlettebb, mégis okádék volt néhol. Az UE3 még mindig szép a korához képest.
MOD: Ellenben a ME2 számomra még mindig az egyik legszebb játék, ha a harmadik részben nem fejlesztik sokat a motort, az sem érdekel, csak a történet legyen jól lezárva, ne maradjanak nyitott szálak benne, ha már Shepardtól búcsút veszünk.
(#12) TPG: Ebben mondjuk igazad van, de ahogy én a BioWare-t ismerem, nem véletlenül adnak ruhapakkot a N7 CE mellé. Lehet hogy szimpla üzleti fogás.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#05364992
törölt tag
Hát azért az ME2 helyenként erősebb volt grafban. Nekem Shep kezdő páncélja volt az ami egyből szemet szúrt, de volt jó pár kirívóan alacsony felbontású textúra. Összességében mondjuk nem érdekes különösen, Bioware-nél nem érdekel annyira grafika, ha csak úgy nézne ki, mint anno a KotOR, akkor is a CE lenne előrendelve.
(#13) orichalcos: A szövegkörnyezetből ítélve ő textúrafelbontásra gondolt, azt meg én is úgy tudom, hogy a demóban nem lehet állítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mukorka
addikt
Valahol megértelek. Szerintem egy számozott rész váltásnál nagyobb lépésnek kéne lennie mert mondhatja bárki hogy "jó lezárás" meg "legyen a játék jó" ha egyszer már megkaptam azt a jó játékot 2 éve akkor most egy új látványvilágú játékot szeretnék jó történettel. Ettől lesz új játék, eddig csak dlc.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
WonderCSabo
félisten
Akkor most PCn magasabb felbontású textúrák lesznek, mint konzolon?
-
veterán
A távolabbi tájak grafikája meg az arcok meg a ruhák a problémásak. Kéne oda valami HD textúra pack Maga a játék nagyon ütős!
MÁSOKNAK SPOILER! HA NEM JÁTSZOTTÁL VELE NE OLVASD TOVÁBB!
Szóval amikor mennek a Normandiával azon a szép zöld területen (első normális küldi a menekülés után) s ott vannak, s befordulnak a hajóval akkor a távoli tájak az előző század VHS technológiájának szemcsésedésére/kockásodására emlékeztet.
Meg ez a rengeteg átvezető videó meg agyonscripteltség csak engem idegel? Ennél meg az Alan Wake-nél is.
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
dahneey
tag
mass effectben eddigis sok átvezető volt. konzolokból tényleg jöhetne új generáció, xboxban van 512mb vram, ps3ban meg 256... játszok egy játékkal és a maximum vram használat nem megy 350 fölé. jó lenne ha pc-n minden játéknál legalább 4szeres felbontású textúra lenne a maximum.
-
veterán
-
Johnny Cage
addikt
nekem a grafika megfelelt, bár néhol mint ha túlhúzták volna a kontrasztot (a szellőző aknás-kisfiús jelenetnél meg furcsa pacákat láttam a textúrákon), viszont azt éreztem, hogy a második részhez képest itt megint visszalépés az irányíthatóság.. a másik meg, hogy a játékost kreténnek nézik a fejlesztők, mint ha 2-3-nál több billentyű/gomb kiosztását megterhelő lenne a játékosnak megjegyezni, ezért aztán igyekeztek mindent egy gombra tenni, hogy amikor el akarok rohanni, a karakterem beugorjon inkább fedezékbe, az ellenség orra elé.. a leereszthetetlen fegyver (és az azzal együtt beszűkült FOV) meg csak hab a tortán..
a demó csalódás, de nem a grafika miatt. a többit majd meglátjuk
[ Szerkesztve ]
-
M3Ny3'T
senior tag
válasz freelancer #20 üzenetére
[No Warez]
Szó, mi szó, tényleg olyanok a textúrák, amilyenek, de ez a 2-ben sem, meg az 1-ben sem zavart, a konfigfájlt kellett jócskán megmoddolni és láss csodát, adódott azért különbözet...
A játék király, a többi problémát majd csiszolják max a modderek. De ha tényleg kijön ez a textúra pack, akkor bizony nagyon vidámka lelkecske leszek.[ Módosította: tiv83us ]
Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz freelancer #20 üzenetére
Mintha a steam nem csinálná ugyanezt. Hagyjátok már abba ezt a kémprogramos hülyeséget. Paráztok hogy lebuktok warez miatt? Vagy te a gépeden tartod az összes bankszámlaszámodat, kódokkal mindennel együtt? Istenem, minek kell ezt mindig felhozni ha egy játék csak origin-es?
Live-Die-Respawn
-
-kdM-
senior tag
Az EA rabló banda de nem így fogják lehúzni az embert. Ha pedig a felhasználóra nézve kompromittáló dolgot találnak sem használhatják fel ellene. Bár én eleve kétlem, hogy bármilyen kémprogram lenne a kliensben, valószínűleg vérpistikének beriasztott a nod32 és most mindenki be van sza*va...
Demóval kapcsolatban nekem a grafikával nincs bajom, irányítással vagy buheráltak valamit vagy csak én játszottam régen ME2-vel. Viszont a karakterfejlesztés az tetszik és ahogy a videókat néztem a fegyver/páncél testreszabása se lesz rossz. Egyelőre nem találkoztam olyan dologgal ami miatt hőbörögni kéne (kivéve a CE ára).
-
Findzs
addikt
na ez az a játék ahol nem igazán a grafika a lényeg
az első rész is tökéletes volt és egy szavam se lenne ha kinézetre olyan maradnaakinek meg csak a grafika számít azt meg csak sajnálni tudom
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Mukorka
addikt
Szerintem meg pont hogy a sok átvezető és egy helyben álldogálós jelenet/párbeszéd miatt igenis lényeges a grafika ebben a játékban. Kicsit gáz hogy kb minden játéknál leírják többen is hogy " ez az a játék ahol nem számít a grafika"
Ez biztos valami konzolos reklám miatti beültetés.Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
freelancer
tag
Nem annyira egyszerű a szitu, mivel kilistáz mindent ami a gépeden van és online ellenőrzi, innentől kezdve ez rosszabb mint bármilyen trójai. Aki önként és dalolva telepíti az nem normális, mivel halvány lila gőze sincs, hogy milyen adatok között turkál.
(az a pistike 1.0 aki ezt nem fogja fel).
A játékot mindenesetre végigjátszom a DRM/origin mentes verziót használva és csak maguknak köszönhetik.[ Szerkesztve ]
Elösször lőjünk rájuk atomot, aztán valami DURVÁT!
-
PC-rev-RM
tag
"A kipróbálható verzió valóban alacsony felbontású textúrákat tartalmaz, de ez azért van így, hogy minél több PC-s felhasználó játszani tudjon vele."
Nem is baj, retrózzunk egy kicsit! Nem mintha a textúrafelbontás nagyon földhöz vágná a vga-kat (nem id!).[ Szerkesztve ]
"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"
-
Johnny Cage
addikt
válasz PC-rev-RM #28 üzenetére
"Nem mintha a textúrafelbontás nagyon földhöz vágná a vga-kat"
vagy mégis.. az extrém felbontású textúrák zabálják a memóriát, egy átlagos 512megás VGA meg egy 2 gigás rendszer megfekszik egy komolyabban feltextúrázott játéktól (a Skyrim-et nálam a nexus 2K-s textúra pakkja teljesen megfektette, a texture memory semmi perc alatt elillant..)..
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
hát reméelm lesz dx11 patch
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Vistaboy
veterán
Rendben, uraim.
Várjuk meg a végleges játékot, elvégre a Reckoning esetében is a demó sokkal rosszabb volt, mint a teljes program - grafikailag is -, hátha itt is erről van szó.
MOD: Egyébként is: ki tudja, mikor készítették ezt a kipróbálható változatot? Nemrég lett Gold a játék, tehát a demó tuti nem a végleges kódra épül.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
tiv83us
veterán
Boxon is eleg tragya a multi, oda nem igerek magasabb felbontasu texturakat?
A single-vel szvsz nincs gond, de a multi eleg gany. (Ettol a jatekelmeny megvan, csakhat...)Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Wasp_HUN
tag
Rá is fér a jobb textúra. Elég feltűnő az elmosódott textúra a demóban, bár engem jobban zavar a rögzített FOV, illetve az, hogy 3 dolgot is ugyanazzal a gombbal csinál. Kifejezetten multiban zavaró mindkettő, de van egy olyan érzésem, single-ben is feltűnőbb lenne, amennyiben hosszabb volna. Vicces, hogy Krogan-nal játszva, a fél képernyőn csak annak a hátát látom, illetve, mikor befordulsz egy sarkon és ott áll egy Atlas, megfordulnál, hogy elfuss erre, leguggol a karakter a fal mellé, persze az Atlas előtt.
Amúgy multi kellemes meglepetés. Amennyire leírtam eleinte, annyira rá is fagytam. Barátokkal kellemes szórakozás és eleinte, 2-3 embernek, még a legkönyebb nehézségen is nyújt némi kihívást, amit manapság nem sűrűn látni. Plusz... Cerberus-t mindenki szívessen lő
[ Szerkesztve ]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Manbal
senior tag
válasz Johnny Cage #29 üzenetére
Arra célzott hogy a GPU-k már símán elbírják a konzolhoz képest akár 6-7x nagyobb felbontású textúrákat, persze ahhoz vram is kell, de manapság 1GB-nál gyengébbet nem is lehet venni, a mostani csúcs pedig 3GB-nál kezdődik, sőt egyes híresztelések szerint a 7990-en 6GB lesz szal a memória mérete se probléma már
-
havasa
aktív tag
Nem akarok trollkodni, de egy szokásos konzolporttól mit vártatok, hogy Pc-n ultra high res tex. lesz high poli.-val.
Kb. olyan a grafika, mint az első részben, eltelt 5 év, a hardver (Xbox 360) nem változott, amire készült a 3. epizód. Hiába is trükköznek és próbálnak meg többet kihozni vasból, sz@rból nem lehet ostort fonni, vagy ha lehet is, pattogtatni nem tudnak vele.
Ettől a játék még lehet jó, mert az előző részek is fenomenálisak voltak, csak a Bioware ilyen nyilatkozataitól kinyílik az ember zsebében a bicska.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
shaddam
aktív tag
Vicces nem amiatt megy a fika hogy a demó alapján egy csőlövölde a játék jó sok átvezetővel, hanem pár textúrán.Ja hogy választhatok mit válaszoljak, akkor ez már rpg
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
vitaro
senior tag
Nekem ez a grafika teljesen megfelel, remélem széles skálán lehet majd állítani és a gépigény nem fog szignifikánsan nőni. A demóban sokkal komolyabb problémákkal is lehet találkozni az alacsony felbontású textúráknál.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
havasa
aktív tag
válasz PowerBuldog #39 üzenetére
Miért mi változott? Széteffektezték? A textúrafelbontás, poligonszám, megvilágítási rendszer maradt a régi, normális fizika, AI továbbra sincs.
A Pc-sek a mostani high-end-hez DX9c, 3.0 shader, ultra low poli, ultra low res tex-et kapnak.[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
M3Ny3'T
senior tag
Ez majdnem teljesen hülyeség.
AC: R konzolport, a textúrák mégis szebbek PC-n, csak hogy egy példát említsek.
"Kb. olyan a grafika, mint az első részben..."
Akkor nézd meg még egyszer, mert nem összehasonlítható a kettő (pedig én még fel is turbóztam konfig moddolással, amennyire lehetett).
"...eltelt 5 év, a hardver (Xbox 360) nem változott, amire készült a 3. epizód. Hiába is trükköznek és próbálnak meg többet kihozni vasból, sz@rból nem lehet ostort fonni, vagy ha lehet is, pattogtatni nem tudnak vele."
Lesd meg a Crysis 2-t, mit ki nem hoztak a konzolokból...Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
-
havasa
aktív tag
Teljesen hülyeség? Sehol nem láttam ajánlott gépigénynek DX11, shader model 5.0, 2 GB VRAM-ot. Ezek szerint a Mass Effect 3 fejlesztői sem tudják még, hogy ezeket fogja használni.
A példáddal szemben kb. minden konzolportot fel lehet hozni ellenpéldának.
Attól, hogy az AC: R-nél emeltek egy kicsit textúrafelbontáson, nem változtat azon, hogy a mostani technika cca. 10X jobb látványt bírna kipréselni magából.
Az, hogy a Crysis 2-ben mit hoztak ki a konzolból, legkevésbé sem érdekel (konzolon nem játszok multiplatformmal).
De ha már szóba került a Crysis 2:
- konzolon elég gyakran droppol 15!!! FPS környékére, az asztali gépem a konzolos grafikai beállításokon 90-200 FPS-el viszi a játékot
- a Crysis 1-ben látott fizika megszűnt
- DX9c-ben jött ki a Crytek ígérete ellenére
- nV által mesterségesen generált dx11-es gépigényTapsoljak hozzá?
Tessék:Úgy látom,a kiadók marketing gépezeteinek a malmában gyorsabban őrölnek, mint kellene...
#42 Löncsi:
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
oriic
HÁZIGAZDA
Én azt tanácsolom hogy hagyd majd inkább ezt a játékot. Én akkor is megvenném, és játszanék majd vele ha az első részben láttott grafikát kapnám. Nem a grafika a minden.
Live-Die-Respawn
-
tiv83us
veterán
"AI tovabbra sincs"
Na neeeeeee....akarmennyire is probalod lehuzni a jatekot, ez azert kemeny. Sokmindent el lehet mondani a jatekrol, de azt, hogy az AI buta, azt nem. Esetleg akkor, ha Casual-on jatszol, de mar ugyis hatalmas a fejlodes, nemhogy a ME1-hez, de a ME2-hoz kepest is.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
mrhitoshi
veterán
Na jó jó, hogy magasabb felbontású textúrákat fog kapni a játék, de a kérdés még mindig adott nálam.
Vajon el fog futni olyan közepes beállításokon a játék egy HD4830-on, vagy nem ?
Mit várjak az UE motortól, a megszokott jól optimalizáltságot ?Kiborít ez a találgatás.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
havasa
aktív tag
Nekem teljes káosznak tűnt az AI (32:20-tól). Futva lőnek, fedezékbe bújnak, gránátot dobálnak és ezzel vége is. Taktinának a nyomát se tudtam felfedezni. Ellenpéldának a Stalker-t tudnám felhozni, néha már rosszul voltam tőlük.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
tiv83us
veterán
Szerintem semmi gond nincs az AI-al, probaltad mar Insanity-n? /Ez a video, max Hardcore, de inkabb Normal, ahogy a sebzeseket nezem/.
Egyebkent, ahogyan az egyik fejleszto is twiterrezte, az AI meg a nyari E3 kod, szoval tuti boven fejlesztettek/fejlesztenek meg rajta.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
nanorambo
őstag
Persze a demó single kampánya lényegesen le van egyszerűsítve ilyen téren (is). Egy ATLAS-t 10 mp volt megölni...
Míg co-op ban azért igen keményen összejátszik a gép. Ha fedezékbe mész akkor megkerülnek több oldalról is ami nem kis fejfájást tud okozni. Rendesen fedezékbe bújnak, bekerítenek. Taktikáznak. Ha huzamosabb ideig egy fedezék mögött vagy, van hogy 3 gránátot is a nyakadba kapsz.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
Itt egyetértek azokkal akiknek nem számít a grafika, inkább a történet.
A gombkiosztás tényleg brutálisan szánalmasan rossz, annyi minden van egy gombon, hogy már zavar néha. És tényleg nem azt csinálja sokszor amit akarok. (És most az XBOX 360-as verzióról beszélek...)
szerk.: Ja igen és a konzol vs. PC témát hagyjátok már. Már régóta nem egy kategória. Nézz meg egy 6-7 éves PC-t azon meg se moccana semmilyen új játék...
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
M3Ny3'T
senior tag
Attól, hogy a PC vas elbírna többet is, még nem jelenti azt, hogy az összes mostani játéknak ugyanolyan a grafikája, csak azért, mert nem DX11.1-et használ, hanem 9c-t. Nem értem, hogy ez a kettő hogyan kapcsolódik egymáshoz, de azt sem, hogy ez hogy jött ide egyáltalán, marketing ide ide vagy oda.
Teljesen más téma, de gratulálok, sikerült ebbe is belecsempészni a konzol vs. PC vitát.De ha már előjött (megint...): tisztában vagyok vele, mennyivel erősebb egy mai PC, mint a konzolok, de amíg a konzol hozza a nagyobb bevételt (és ez szvsz vitathatatlan, pedig erősen PC párti vagyok), ne számíts eget rengető fejlődésre (legalábbis minimum a következő konzolgeneráció érkezéséig).
Ha tényleg látni alkarod azt a 10x jobb látványt, akkor el is felejtheted a DX-et, ahhoz natívan kellene programozni a VGA-kat.Konklúzió: érzésem szerint nem sikerült megcáfolnod az eredeti véleményemet.
Remélem következő válaszoddal nem valami totál más témáról fogsz fogalmazást írni, hanem ténylegesen az irományomra adsz cáfolatot. Majd megtapsolom, ha sikerül.
U.i.: Egyedül a Crysis 2 framedrop volt hasznos, az eredeti témához kapcsolódó infó, arról nem tudtam, köszönet érte.
[ Szerkesztve ]
Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
-
MasterMark
titán
Így van, ahhoz hogy a PC-ből a maximális teljesítményt ki lehessen hozni, natívan kéne rá programozni (Ahogy konzolon.), nem pedig DirectX-en keresztül.
A fejlesztők meg jó lenne, ha külön kezelnék a két platformot, és nem pedig portolgatnák oda vissza. Minden platformra szinte teljesen külön kéne megírni a játékokat. (Jó sok munka meg pénz lenne, de legalább nem jönne mindenki azzal, hogy jaaaaj a konzolok jaaaaj de visszafogják a PC-t.
Switch Tax
-
Johnny Cage
addikt
válasz MasterMark #55 üzenetére
"jó sok munka meg pénz lenne, de legalább nem jönne mindenki azzal, hogy jaaaaj a konzolok jaaaaj de visszafogják a PC-t"
és akkor ez kinek is állna érdekében? tekintve a PC-s játékok kelendőségét?
-
MasterMark
titán
válasz Johnny Cage #57 üzenetére
A PC-sek magukra hozták a bajt. Ha megvennék rendesen a játékokat, akkor még talán foglalkoznának is a platformmal. Még olcsóbb is mint konzolra a játék, és mégis konzolra többen veszik meg. Nem csoda, hogy akkor így állnak hozzá, hogy minek foglalkozzanak többet a PC-vel, ha nem térül meg.
szerk.: Csak ugye aki PC-vel foglalkozik az inkább a drága hardverre költi a pénzét, és akkor már szoftvert, elvből nem vesz ugye.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
catroot
veterán
válasz MasterMark #58 üzenetére
Meg xboxon kalóz szoftverek esetén búcsút inthetünk a multinak is akár. Pc-n meg felteszed, ha megy a multi, akkor mázli. Aztán letörlöd a warezt, ha úgy gondolod és kész.
Konzolon meg azért macerás, mert egyszer "átalakítod", onnan nincs visszaút. (legalábbis, ahogy én tudom )
"I live in the weak and the wounded, Doc."
-
MasterMark
titán
Azért nem teljesen igaz egyik sem. Multira ott van az Xlink Kai. És ha jól tudom, visszalehet csinálni, csak a gép megjegyzi ha már egyszer rosszalkodott valaki.
De nem ez a lényeg igazából, mert warez mindig volt, van és lesz is. De ha megvennék sokan a játékot PC-sek közül, (Akiknek lenne rá pénze, de nem veszi mert végül is ha ingyen is ott van, akkor meg minek.) akkor rendesen foglalkoznának a PC-vel.
Switch Tax
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs