- PlayStation 5
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Alkoholista nevelde
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Psychopeti
senior tag
Nem rossz. De még alakíthatnak rajta egy kicsit hogy még élethűbb legyen
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
-
wolfman
veterán
válasz Psychopeti #1 üzenetére
A legszebb amit eddig láttam, de a lángszóró torkolatánál eléggé csúnyácska a lángcsóva alakja.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Peterson_
addikt
Soha nem értettem, hogy amilyen szinten van már a grafika, mindig a tűz a legrondább a játékokban.
Vagy az alakja, vagy a színe, de rettenetesen le tudja húzni az összképet.Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
-
Ubran
tag
Szamomra tetszetos
-
mikka07
tag
A ps4-es effekt szerintem szebb.
-
Jack@l
veterán
válasz Psychopeti #1 üzenetére
Azt leszámítva hogy full fizikai szimukációt végez sok-sokezer kis részecskével relatime, azé nem rossz... (ellentétben a gagyi fake agyonvilágított tűzefektekkel szemben amit eddig látni lehetett játékokban)
Amúgy van itt még pár demo: http://www.youtube.com/watch?v=XISqvBVyASo
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
kriszpontaz
veterán
Ez akkor lenne a legpofásabb ha egy középkategóriás kártyán is elfutkosna az effekt nem csak egy Titan Z-n.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kriszpontaz #10 üzenetére
Igazából akkora számításigénye valószínűleg nincs. A voxelek miatt kell neki sok-sok-és még annál is több VRAM. A 6 GB miatt mutathatták be Titanon. Ezen talán a tiled resources tudna segíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Szivasen meghallgatom a teóriát, amiben kifejted miként lehet a particle-eken tiled resourceal segíteni.
Nem igazán látom mi enne sor ramot egy ilyen demóban. Le merem fogadni 1 gigát se ezsik az egész. A számíytásigény miatt kellett inkább a két titán.Egészen pontosan, ha jól számolom, a voxeles geometria 256 MB-ot eszik. Aztán hogy ezekre egy okosabb shaderrel ráhúznak 4-5 fajta kis 16x16-os vagy netán dupla ekkora textúrát, az már marhára nem fog semmit számítani.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szűkséged van egy gyorsítóstruktúrára, amivel ezt megoldod. Ez nem szimpla particle effekt, hanem annál komplexebb. A gyorsítóstruktúra generálása a memóriaigényes, de a tiled resources ezen lényegesen segít, mivel generálhatsz 60x64x4-es 3D-s textúrákat. Persze csak az NVIDIA teóriája szerint, de elvileg teljesen helytállónak tűnik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Kis kockákként jeleníti meg a részecskéket, nemtom mi egyébről beszélsz...
Kb mint itt a tárgyakat:
http://www.youtube.com/watch?v=QnbUoU_UIaM
http://www.youtube.com/watch?v=gNZtx3ijjpo[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Várj, akkor azt mondod, hogy optimalizálás nékül eltárolni az egészet 256 MB elég, de 5 giga kell az octree-hez?
Mért kellene optimalizálni a megjelenítést egyáltalán egy ilyen demóhoz?
Számokat légyszives Abu, mert így elég légbőlkapott a feltételezés.Egy kis segítség a megértéshez:
http://www5.in.tum.de/pub/mehl_ECCOMAS_CFD_2010_presentation.pdf[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Számokat nem mondott az NV régebben sem, eleve nincs értelme, mert ez csak egy apró demó. A jó eredmény érdekében be kell építeni a motor megvilágítási fázisába az egész szimulációból eredő fényt. Erre a legjobb koncepció eleve Voxel Cone Tracingre tervezni az egész megvilágítást, és akkor nagyon egyszerű ezeket az effekteket implementálni. Így csinálja a Deep Down. Erre kell a Tiled Resources, mert óriási lesz az adatstruktúra. Az UE4-ben ez a rendszer ott bukott el, hogy nem használt Tiled Resourcest.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raysen623
addikt
Már megint egy unalmas, valamennyire látványos techdemo á la NV! Mi lenne ha egyszer az életben demok helyett végre játékokban is látnánk ezeket, persze nem only NV szaros physx megoldással... Le kellene már tenni valamit végre az asztalra annyi év után kedves NV!
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Jack@l
veterán
válasz Raysen623 #18 üzenetére
Mondj egy alternetívát a physx-re ami gyors. Vagy egyáltalán egyéb gpu-n futó fizikai api-t.
Tudom-tudom, az nv a hunyó, hogy évek óta meggátolja a többieket a fejlesztésben... Simán jöhetett volna egy opencl-es verzió már egy ideje, ha már ennyire a nagy heterogén érát éljük, de nem.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raysen623
addikt
Nem kell rá alternatívát mondanom mert semmi szükség rá. De attól még a physx maga nem komoly érv jelenleg egy NV kártya megvásárlása mellett...szóval részemről olyan mintha nem is lenne! Innentől kezdve ez a techdemo is csak parasztvakítás, arról nem is beszélve hogy konzolokon nem az NV az úr. Innentől kezdve rohadtul kevés fejlesztés lesz rá. Szóval ez már az elejétől ell lett kúrv@, nem kicsit, nagyon!
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Jack@l
veterán
válasz Raysen623 #20 üzenetére
Most azért pityeregsz, mert nem működik csak NV-n? Ezért kérdeztem, hogy van e a konkurenciá(k) nál alternatíva.
Amúgy azután omondj vvéleményt, miután láttál egy Broderlands-et, Batmant, vagy régebben egy mirrror's edge-t bekapcsolt phísx-el. (és ezek még csak nagyon alap kis feture-öket tartalmaztak, mi lenne ilyen tűzzel meg hullámzással, amiket perpill tud az api)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raysen623
addikt
Láto, nehezen megy a szövegértés. Sebaj, fussunk neki megint: az hogy physx csak NV-n van az engem baromira nem érdekel. Eddig sem hiányzott, azután sem fog. Nem egy NV kártyám volt és mindig csalódtam bennük, legyen elegendő ennyi. A NV jelenlegi szerintem káros húzásai miatt pedig nem fogom őket a közeljövőben pénzel megszponzorálni, tehát nem fogok zöld karit venni.
Lehet példákat felhozni physx-re, de amint te is írtad nagyon alap feature-ok lettek csak berakva, egyébként nem véletlenül! Senki nem fogja túl jól kidolgozni a játékát physx-re, mert egyszerűen nem éri meg a monopol, zárt megoldása miatt. A piac azonban nagyon jól megvan nélküle és ezután is meglesz. Remélem eléggé érthető voltam. Szóval ne dobáld magadat mert neked van physx-ed...[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raysen623 #18 üzenetére
Azért játékba építeni ezeket nehéz. Eleve a flameworks DirectCompute effekt, UAV-t is foglal, vagyis úgy kell a játékot megtervezni, hogy elég legyen mindenre a GeForce-okban használható maximum 8 UAV például. Ez elég nehézkes akkor, amikor kell a játékba SSAO, SF, DoF, CHS, és nem csak jó minőségben, hanem gyorsan is, tehát ezeket is jó lenne DirectCompute effektként implementálni. Baromira sok jó effekt van ma, de ezek egymás mellett egyszerre a D3D_feature_level_11_0 módban már nem működnek korlátlanul.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs