-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz LucifeI2 #41687 üzenetére
Azért nem tudsz belépni, mert a 15464-es buildet telepíti a setup, miközben a 15508-as build él a beta realmeken. Amíg nem sikerül a Launcher blokkolásán átjutni, addig nem fogsz játszani, ahogy én sem.
Egy kék választ hallottam már a témában, de az pár napos és csak azt erősítette meg, hogy ilyenkor a Launcher nem kapcsolódik a letöltőszerverhez; viszont nem adott használható tippet, mit lehetne tenni, hogy ezt kikerüljük."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Fandango
veterán
válasz LucifeI2 #42958 üzenetére
Miert volt vanilla nagyobb kihivas?
Kezdjuk ott, hogy a karaktert maxra huzni sokkal tovabb tartott 60ra huzni, mint most 1rol 85re.
A karakter geareles is sokkal nehezebb volt, ha raider guildben voltal akkor se ment olyan veszett gyorsan, mert ugye 40 karaktert gearelni tovabb tart mint mint 25ot vagy 10et, mert sokkal tobb loot nem esett, es ugye a blizzard random mar akkor ismert volt.
Ha meg nem tudott a guild meg MC-t se raidelni akkor epic cuccot nem igazan lattal esni, igy tenyleg volt erteke es elismerese annak aki epicben feszitett, arrol mar nem is beszelek, hogy mekkora szam volt ha legendary fegyvered volt.
Az hogy skill rota kb ismeretlen fogalom volt, es ahhoz, hogy tenyleg jol toljal dpst vagy healt vagy jol tankolj tenyleg erteni kellett a karakterhez. Most ha egy kicsit is tudsz jatszani minden megeroltetes nelkul tolsz egy atlagos dpst. A boss modok se voltak olyan szinten mint most, hogy kb azt is megmondja mikor vegyel levegot. A theorycraft is csak BCben kezdett beindulni, most felmesz egy guide oldalra ahol leirjak hogy mit hogyan talentolj, gemelj, enchantolj, mi a BIS gear, ezek utan mar agyalni sem kell a nagy atlagnak mit, hogyan fejlesszen a karakteren.
Igy nehez elmondani miert volt nagyobb kihivas vanilla mint most, ahhoz akkor kellett jatszani es latni, hogy fejlodott a wow es alakult at a jatek.
Azt mar le se irom, hogy a 100as mount megvetele is mar nagyobb kihivasnak minosult, a repuk felhuzasa is sokkal tovabb tartott.
Tehat nem azt mondom, hogy pl a boss fightok osszetettsege nehezebb lett volna, mert ezt most is lathatod, hogy milyenek, ehhez kepest a mai bossok nagyon is bonyolultak de akkor azokkal a lehetosegekkel (buff es debuff rendszer peldalul) megis nagyobb kihivast jelenett mint most egy normal mod (hc-t azt most ne keverjuk ide mert akkor az nem volt).[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
válasz LucifeI2 #42980 üzenetére
A jatek egyszerubb volt ez teny, mar ami a classokra vonatkozik, de ahogy bonyolodott a class rendszer a Blizzard ugy latta jonak, hogy bizonyos mechanizmusokat egyszerusit elhagy, mert ha nem akkor aztan nem sokan jatszottak volna tovabb mert annyi mindent kellett volna farmolni odafigyelni ra, hogy az egy szint utan mar az igazan kockaknak is tul sok lett volna, tehat ahogy osszetettebb lett a class rendszer ugy vettek ki dolgokat a jatekbol azert hogy aranyba maradjanak a dolgok.
Hozza kell tennem, sose voltam az a fajta akik a fovarosban orakig afkolnak azert, hogy oket bamuljak.
Azt meg ne magyarazd be, hogy nem tartott tovabb 60ra huzni egy karit mint most 85re, mert total bull$hit.
Tovabbra sem azt allitom, hogy verpisilosen nehez volt akkor raidelni, de a mai casualok sikitva menekultek volna. (az a jatekos reteg jatszott akkor leginkabb akik tudtak mi a warcraft, tudtak mi az MMO, ezert is nem voltunk akkor 10 millioan vagy tobben, mara a jatekosok nagyon felhigultak es ehhez kellett a jatekot is igazitani, mert sok volt a QQ es a Blizzard is csak penzert dolgozik, igy minel tobb embert kellett a jatek ele ultetni es azokat is kiszolgalni, sajnos mara ok vannak tobben).
Reszemrol tema lezarva, nem tudjatok belem magyarazani amit akartok, az akkori es a mostani jatek teljesen mas, "csak a neve ugyan az." -
Fandango
veterán
válasz LucifeI2 #42982 üzenetére
Nem rontja az en jatekelmenyemet az, hogy masoknak is konnyebben elerheto a tartalom, de az a motivacio nincs meg a nagy atlagban azert, hogy kuzdjon, probaljon jobba valni, hogy egyre tobb bosst lasson adott instabol, mert LFRben lat mindent, potyog az ingyen epixx, bar tudja, hogy van jobb loot, de nem tudja ugy ertekelni, mert mar full lila a karakter lapja, latott minden bosst, akkor minek torje magat?
Na es akkor ebbol kovetkezik, hogy te meg fogod a fejed pl. LFRben az altoddal, hogy a fantasztikus csapat meg ott is kepes wipeolni, es a felet tolja dpsben az o main karaktere, mint a te altod.
Tobb reakciot ne varj tolem ebben a temaban, mert nagyon nem ertek veled egyet. -
Lirion
addikt
válasz LucifeI2 #42985 üzenetére
Nekem annak idején 12 nap played time-ba került lvl 60ig eljutni, amikor épp csak bevezették a honor rendszert és zg sem volt még, pedig siettem. Most 13 nap played time van a karimon, amiből kb. 6-7 nap 85-ön eltöltött idő. Tehát 7 nap alatt lett meg a 85, de azt úgy, mindenhol sétáltam, ahol nem lehetett mounttal menni, egyszerre 2-nél több küldit soha nem csináltam, heirloomom sem volt. Szóval nem siettem, míg vanillában a 12 napot sietve csináltam meg.
-
Lirion
addikt
válasz LucifeI2 #42980 üzenetére
A legtöbb dps classnak egy gombot kellett nyomnia vanillában a dpseléshez
Akkor a rugok a bonyolult classok közé tartoztak, mert nekünk 4, esetenként 5 gombot is nyomogatni kellett. Biztos ezért nem változott a kaszt az elmúlt 7 évben szinte semmit..
Ez megint csak nem értem, hogy miért "kihívás csökkentés", hogy ha más is hozzáférhet valamennyi alap információhoz a classról amivel játszik.
Azért csökkenti a kihívást, mert mások meghatározzák mindenből a legjobb leosztást és neked csak alkalmazni kell. Nem kell gondolkodnod rajta, hogy mivel tudnál javítani a karidon, mert készen megkapod másoktól.
Emlékszem anno még nem volt tényleg theorycraftolás, még csak bwl meg zg voltak bent a játékban, amikor saját kútfőből összeraktam rugoval a később cookie cutteré vált combat dagger buildet és a barman shanker dual wielddel 10%-ot vertem a nálam jobban gearelt kardos rugokra, a többi dps-t meg meg sem említem már. A következő raidre az összes rugo az én talentemmel jött raidelni.. Teszem hozzá, hogy a talentezéstől csak annyit vártam, hogy nem lesz jelentősen rosszabb a combat swordnál, szóval én is meglepődtem, hogy mennyivel erősebb lett. De ez kihívás volt, megtalálni egy ilyen buildet.Különben szerintem vannak olyan PvE achievementek amik elég nagy kihívást jelentenek guildek számára.
Abszolút egyetértek, sőt, nem csak guildes achik vannak, amik jelenthetnek kihívást. Mi pl. szerdán nyomtuk le ulduar 10-et achizás miatt és volt pár harc, ahol bizony oda kellett figyelni, hiába voltunk 85-ösek. Persze igaz, hogy csak 5-en mentünk, de úgy az igazi. Viszont sokkal nagyobb élmény volt, mint lenyomi a heti ds-t, pláne ha lfr-ről van szó. -
echterion
nagyúr
válasz LucifeI2 #42985 üzenetére
Van két kocka haverom, az egyiknek 7 nap a 85, de neki csak 5-6 85-öse van, a másiknak 4 nap, neki 13 85-ös karija van. Van benne némi gyakorlata, szinte csukott szemmel tolja a szintezést.
(#42996) Healbacsi: Na látod, aki igazán kocka volt, az gearelődött először. Én heti kettőnél sose mentem többet, mert az szerintem már nem egészséges mennyiség (irl is van nekem). Ma még ennyit sem tudok eljárni, ezért nem is járok egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
**********
-
DrGonzo22
őstag
válasz LucifeI2 #43092 üzenetére
Igen ez is egy jó indok a lfr létjogosultságára, csak akiket én ismertem ilyen pvp-only játékosok, mind tettek a sztorira - ha magától dőlt volna össze a boss, szerintem arra se mentek volna le
Más: Volt egy ilyen Blizztől kiszivárgott útiterv pár éve, és ahogy emlékszem minden bejött róla, azon a listán rajta volt, hogy lesz a wow tcg-nek saját online verziója is. Nem találom ezt a táblázatot már sehol (kb. 2-3 éve volt hír), valakinek megvan még, vagy volt azóta hír máshol erről az online tcg programról? Szerintem sajnos lefújták
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs