Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Woodslave
(veterán)

igen nekem is ilyen gondolataim voltak, a következő generációtól én nem jobb grafikát várnék, hanem több életszerűséget, logikát és még több szabadságot. Nem akarok spoilerezni mert itt nincs gomb, de az hogy meglátogatunk valakit, akivel még egy nyomorult 1 mondatos semmitmondó párbeszédet nem tudtak megírni, majd elmotorozunk a táborból és rádión szól hogy jó lenne ha meglátogatnánk....

Rombolható környezet, ha rádobok egy molotovot egy szénabálára akkor gyulladjon már fel, meg ne csak az legyen megmászható amiről a készítők úgy gondolják.

Nem akarok én emberszimulátort, hogy Deeknek ennie inni és egyéb dolgait kelljen végeznie, vagy legalább kétnaponta aludni mert leszédül a motorról, de azért vannak benne bőven olyan dolgok amiről a teszt is szól és kicsit jobbá tették volna a játékot (legalább a reaktív párbeszédek) ha már a szalmabála nem gyullad mert túl erőforrás igényes a semmiért.

Ezeket leszámítva valóban jó játék, de nem hibátlan. Amit mindenhol szóvá teszek slimen azért nem fut röccenésmentesen, ami legalábbis nálam már néha olyan szintet ért el hogy a játékélmény rovására ment


atike
(nagyúr)

"erősen túlzásba vitték a véres és visszataszító jeleneteket;"

Nem tudom ez negatívum-e.... :)


kelzsoca
(félisten)
Blog

A játéknak vannak hibái, de ha csak azokat keresed, akkor nem fogod igazán élvezni, erről írt Bog is, ha végigolvastad a tesztet.


Deck
(veterán)
Blog

relatív nehéz célozni és a motort is szokni kell;
Nem nehéz célozni és a motort persze, hogy szokni kell mint minden új dolgot, irányítást stb.

erősen túlzásba vitték a véres és visszataszító jeleneteket;
Nem vitték. Jobb lett volna egy rózsaszín világ nem? Vagy egy cenzúrás változat?

nagyon hosszú töltési idők.
Mint minden OW játékban ps4-en. Többinél ez mégse negatívum de itt igen. Ennyire képes a ps4.

[ Szerkesztve ]


Deck
(veterán)
Blog

Minden játék hozzáállás kérdése. Vagy elmerülsz a világában és élvezed a játékot vagy kiakadsz mindenen és csak kritizálod. Nincs olyan játék amiről ne lehetne negatív dolgokat írni. Egy sincs és nem is lesz.

[ Szerkesztve ]


Woodslave
(veterán)

nem keresem észreveszem :D De ezeket csak beszélgetés szintjén hoztam fel, elfogadom a játékmechanikát azzal nincs problémám. A laggal igen. De azt sajnos nem keresnem kell.

Vki felvetette, hogy újra kéne építeni az adatbázist a ps4-emen, de mivel decemberi nem gondolom hogy emiatt lenne.

Amúgy tetszik a játék nagyon jó a hangulata, szerintem a motorral sincs probléma, lőni is tudok pedig kontrollerrel egyetlen klasszikus fps-t se játszottam mert annyira béna voltam.


Deck
(veterán)
Blog

Hamarosan lesz majd felirat méret állítás. :)


s:zozo
(tag)

Bennem azt az érzést keltette a cikkben szereplő pár észrevétel, mintha a tesztelő új játékos lenne. (tudom, hogy nincs így)

"Mert például bárhol leguggol az aljnövényzetben, egyből kábé láthatatlan is lesz az ellenség számára, ugyanakkor a mellkasáig érő sziklákra képtelen felmászni, miközben amúgy — ha a történet megköveteli — simán felugrik épületek tetejére."

Vagy

"Az időjárás olyan változatos, mint a nyári hónapokban Tajvanon, 10 percen belül van eső, szél, napsütés és naplemente, az idő fogalma nem tűnik lényegesnek"

vagy

"De ha elfogadjuk, hogy a játékmechanika része, hogy egy autó motorterében találunk a fegyverünkhöz hangtompítót, ócskavassal minden megjavítható és öt géztekercsnél többet nem tárolhatunk magunknál,"

A mostani játékok többsége ilyen mechanikákkal, elemekkel működnek. Egyáltalán nem meglepő sajnos.
A túlzott életszerűséggel, vigyázni kell, mert lehet túl unalmas, nehéz, lesz a játék.

[ Szerkesztve ]


kelzsoca
(félisten)
Blog

Mondjuk megoldhatták volna, hogy slimen is élvezhető legyen a játék, remélhetőleg dolgoznak a problémán, és egy patch formájában orvosolják.

(#7) Deck

Honnan az infó?

[ Szerkesztve ]


AxBattler
(nagyúr)

"Mert lehet csinálni full reális játékot, ahol az életszerű survival megöli az élményt azért, mert az emberünknek ennie is kell, meg innia is, meg esetleg a zombik mondjuk első felindulásból széjjelütik az út szélén hagyott motort, miközben mi a fészkeket égetjük fel, szóval persze, hogy tele van nehezen megmagyarázható és életszerűtlen momentummal, de ezek mégiscsak szükségesek, mert különben egy játszhatatlan szenvedés lenne az egész. De ha elfogadjuk, hogy a játékmechanika része, hogy egy autó motorterében találunk a fegyverünkhöz hangtompítót, ócskavassal minden megjavítható és öt géztekercsnél többet nem tárolhatunk magunknál, akkor elkezd összeállni az egész egy működő, érdekes, a sok-sok küldetés ellenére nemigen ismétlődő és alapvetően sztori szempontjából sem lapos egésszé..."

Ez a lényeg. :K

Minden játékban kompromisszumot kell kötni a játszhatóság érdekében, nem értem, miért pont ezen a címen kérik számon? Resident Evil 2-ben nyomtatópatronokkal lehet menteni, na és?

RDR2-nél meg pont azon akadt ki a nép, hogy gombnyomásra kell kanalazni az ételt. Ki érti ezt? :U

[ Szerkesztve ]


Deck
(veterán)
Blog

Így van. Ezek játékok és a játékélmény a lényeg nem pedig életszimulátorok. :)


Woodslave
(veterán)

ettől függetlenül szerintem szóvá lehet tenni ilyeneket ettől még a játék nem lesz rosszabb - jobb olyan amilyen. A kraftolás szerintem se jó, nem lett volna érdemi nehezítés de mégis ha mondjuk egy horda előli futás közben nem tudsz összedobni egy molotov koktélt vagy egy koncentráció növelő gyógyszert gombából, fertőtlenítőből meg mittomén miből. Ez simán működhetett volna úgy hogy csak a táborban "laborban" tudod megcsinálni és lehet nálad több mint 5 db pirula. Ha már törődni kell a motorral akkor ez is lehetett volna némi előrelátás. De tudom minden ilyen szőrszálhasogatás de mivel "melózok" és nem tudok játszani csak ez marad ;]

[ Szerkesztve ]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nyilván azért is van benne az anyagban ez a bekezdés, hogy egyértelmű legyen, hogy a játék ezen logikai bukfencek miatt tud működni.

Ugyanakkor viszont lehetett volna ezen is javítani. Például az, hogy az autók motorházában találunk hangtompítót, az elég nagy baromság, simán egyszerűbb lett volna ezeket leszerelni más karakterek által eldobált fegyverekről.

Kötszert is nyugodtan halmozhatnánk fel a fegyverszekrényünkben.

A motoron is lehetne nyeregtáska, vagy egy doboz hátul, ahogyan a Leontól származó cuccot is oda tudja kötözni Deacon, ha szükséges...

És ha azt akarja a térkép megoldani, hogy egy mellmagasságig érő sziklán ne tudjunk átmászni, akkor az a szikla ne mellmagasságig érjen.

Szóval ezek az apróságok azért zavaróak, mert meg lehetett volna oldani másképp, hogy nem tudok úszni 30 másodpercnél többet, az mondjuk belefér, mert súlyos a cucc, amit cipelek, de amit az első hozzászóló írt, az valós. Néha teljesen ostoba pillanatokban triggerel a sztori, tényleg eljöttem Tuckertől, kábé egy perc múlva szólt a rádión hogy nem találkozunk-e, ez is baromság, meg az is, hogy előbb mentem Leon cuccáért a temetőbe gyalog, mint a motoromért Mannyhez, amiből az lett, hogy mikor meglett Leon cucca a sírból, akkor odateleportált a motorom a bejárathoz, fullos benzintankkal.


Deck
(veterán)
Blog

Ezt a játékot sokkal kritikusabb szemmel nézed mint sok más játékot.. Amit másnál eltudsz fogadni vagy elnézni azt itt nem. Feljebb is írtam 3 negatív dolgodra választ. Miért?
A feltételes mód meg felesleges, a játék készítői így képzelték el így ilyen. Felesleges ez a "lehetne" "ha".

[ Szerkesztve ]


kelzsoca
(félisten)
Blog

Egyébként Bog nem szokott játékot tesztelni, vagy csak én nem figyeltem eddig erre. :)

[ Szerkesztve ]


Deck
(veterán)
Blog

Igaz, elnézést kérek kevertem a többi tesztelővel. :R Bár a lényegen nem változtat.


AxBattler
(nagyúr)

+ (#13) Bog
Persze, biztos vannak "éééérdekes" pillanatok, de ez mennyit tesznek ki a teljes játékidőből?
Szvsz sokkal fontosabb, hogy a sztori tudjon végig érdekfeszítő lenni, újat mutatni, illetve a küldetések ne laposodjanak el.


Woodslave
(veterán)

kiszerkesztetted de azért a motorral kapcsolatosan az elején az volt a véleményem, hogy mint elsődleges utazási forma nem sikerült annyira élvezetesre mint mondjuk a pókemberben a hálóhinta, hogy azt csak maga miatt is csinálta az ember mert egyszerűen szinte tökéletes volt, meg mint pl. a gta-ban a legjobb egy motorral száguldozni. De minél többet játszom annál jobban tetszik, egy két fejletszés után nagyon jó. :K

AxBattler: tudod van az a mondás érted haragszunk nem ellened (mármint a játékra értem) :D

[ Szerkesztve ]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Civ, Cities:Skylines, Aven Colony... azért van pár tétel már a listámon ;)


kelzsoca
(félisten)
Blog

Akkor csak én nem figyeltem. :R

(#18) Woodslave

Igen, a motor vezethetőségén azért lehetett volna finomítani, persze megszokható.

[ Szerkesztve ]


hombre[EU]
(aktív tag)

Ez egy elég laza írás volt,enyhén szólva :D nincs bajom se a pontozással, se a szubjektív problémákkal (korrekt) és nem is várok szakújságírást, de ez kicsit átesett a haverok a grundon stílusba :) Nem volt rossz, elfogadjuk ;)

A játék érdekel, vannak aspektusai (fōleg a survival és a látvány-hangulat) amelyek tetszenek és hibáival együtt is egy jó termék. Ōsszel jöhet a Naughty Dog...


wesder
(veterán)
Blog

A Dying Light-ban is kopnak a fegyverek. Ott ez valamiért nem probléma, valamit ott is scrap metal-lal javítasz mindent.


-RARA-
(senior tag)
Blog

Úgy látom manapság minden apró logikátlanságon fenn akadnak az emberek... 20 évvel ezelőtt meg a fél világ tátott szájjal nézte ahogy MacGyver tobozból és fenyőgyantából random kézigránátot csinál... :C


toronyhaz
(tag)

A hangtompítóra szerintem az a "reális" magyarázat ahogy láttam videókban,hogy az egy olaj szűrő lenne szerintem.Az minden autóban van.
A másik dolog pedig amire nem kaptam választ több ember 1 órás promó játékában(pedig volt róla szó hogy megnézi,de nem tette)sem ,hogy tud-e úszni a karakter?
Meg ha elhagyod a motort és pl felrobban valahogy,esetleg vízbe esik akkor egy kerekedőnél lehet csak visszavásárolni...


-RARA-
(senior tag)
Blog

Miért ne lehetne hangtompító a motorháztető alatt? Én eddig háromszor találtam a céges autópark motorházteteje alatt szendvicset... Lehet hogy valaki ott akarta mikró híján melegíteni nem tudom... Szóval a hangtompító is belefér ;] :P


Woodslave
(veterán)

nem tud úszni, ráadásul nagyon hamar megfulladsz.

Olyan még nem volt hogy a motor felrobbant volna, meg vízbe se estem vele. ha vízbe esel vele akkor sztem egyből meghalsz és akkor motorral éledsz újra. Tehát olyan nincs hogy egy ugratónak hajtassz és leugrassz menet közben a motor meg elrepül.

meg fel se fog robbani nélküled. 0-ra lemegy az "élete" max

Igy van nem hangtompító hanem olajszűrő azt használja erre. :K

[ Szerkesztve ]


hombre[EU]
(aktív tag)

mert az egy túlélō openworld ez pedig... [link]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ha "minden autóban van", akkor hogyhogy itt csak minden tizedikben? ;]
Tud úszni Deacon, de kb fél percet. Az meg arra elég, hogy gyorsan kigyere a vízből :)


wesder
(veterán)
Blog

Víziszonyos. Nem szégyen az.


Woodslave
(veterán)

Még annyi sincs sztem aki meg fél percet bír ki az nem tud úszni ;] :P


_ocsisajt
(őstag)

Mert már előtted a többi túlélő kilootolta! :P
(Amúgy tényleg olajszűrőt lehetne használni erre a célra)

"a PS4 itt-ott néha kevésnek tűnt, ha sok zombi jött hirtelen"
Pro-val tesztelted a játékot vagy simával?

Ha le volt írva, akkor elnézést! :)


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Sima PS4


S e t h
(veterán)

Egyetértek, kár ezekért a logikátlan dolgokért, ezek hiányában közel tökéletes lehetne.

Itt is van egy "kirohanás", részint ezek miatt is.

[link]


khron78
(senior tag)

Fárasztó ezt a folyamatos hasonlat cunamit olvasni.


S e t h
(veterán)

Akkor pihenj le egy kicsit.


khron78
(senior tag)

Ohh, köszönöm a tippet nagy megmondó ember.


GodGamer5
(őstag)

Köszi a tesztet! :R
Trailerek, meg gameplayek alapján szerintem megérdemel a játék 80-85%-ot. Ez a 10/7 amúgy is elég kiábrándító, főleg úgy, hogy a cikkíró végig sem játszotta a játékot és amúgy is elég bugos amire biztosan jön még pár patch. Amúgy ha ezt az-általam amúgy nem túlságosan szeretett- open world mániát a ps5 is erőltetni fogja, akkor remélem jól kigyúrják prociban, meg ssd+gyorsítótárak szempontjából az új gent.
Ja és ahhoz képest, hogy a játék kapott egy brutál downgrade-et és még így is gyenge hozzá a ps4, van aki még reménykedik a Cyberpunk jelen genre való megjelenésében.... :)

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Szerintem a brutalitás nem őncélú. Az Agony-ban, ott tényleg az pl. de itt gyakorlatilag a freakerek élve akarnak széttépni, megenni és ahogy az egyik karakter meséli, hogy ebben a világban a "jó embereknek" nincs helye mert csak az élheti túl aki durvább tud lenni ezeknél a szörnyeknél és ezt el is tudom hinni.

A motorozás témához annyit, hogy a játék első pillanatától kezdve átjött a motorozás érzése. Ezek a mocik amikkel Deek közlekedik nem könnyű crossgépek. Ebbe a közegbe valami strapabíró kell, nem véletlen olyanok amilyenek és egy ilyen 200+kg-os vas utcai gumikkal a sárban, a füvön nem olyan egyszerűen terelgethető. Ez nem GTA. Volt benne részem a valóságban, annyira nem élveztem. Megemlítve a R* eléggé felmagasztalt játékát, ott senkit nem zavart, hogy a ló olyan suta, hogy simán nekivezetheted a fának, hogy irreálisan sokat kell vele foglalkozni.

Most települ pont az 1.06-os patch.

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Nem tudom milyen brutál downgrade-ről van szó...láttam a YT videót, de itt élőben játszva hidd el, semmit nem érezni/látni abból. Simán oda lehet tenni az UC4 vagy a GOW mellé.


GodGamer5
(őstag)

Alapvetően szép a játék, ezzel összehasonlítva azért szembetűnő a butítás. Főleg az AO plusz az árnyékok terén.[link]

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Mondtam láttam már, de ez az egész szőrszálhasogatás. Az a 3 évvel ezelőtti build amit mutogattak valószínűleg fele annyi mindent nem tartalmazott mint a végleges, nem kellett a háttérben annyi mindent számoltatni. Megsúgom, a GOW sem volt ugyanaz mint amit először mutogattak az E3-on. Aki ezen rugózik az csak a saját szórakozásának az ellensége. A játékmenet jó, szórakoztató még ha kifejezetten nem is találtak fel semmi újat de a meglévő mechanikák működnek.


GodGamer5
(őstag)

Igen sajnos a GoW-t is butították rendesen és ez az utóbbi pár évben szinte minden játékról elmondható, akár exkluzív akár nem. Engem személy szerint nagyon zavar ez. Ettől függetlenül minden exkluzívot megvettem/meg fogok venni ps-re mert kimagaslóan jó játékok.

[ Szerkesztve ]


toronyhaz
(tag)

Köszi az infókat.
Minden 10-ben van csak?
Valószínű kell másnak is és már kiszedték :U


Depression
(veterán)
Blog

Teljesen reális dolog: az történne, ami Piással történik az elején. Vagy ha megkarmol egy fertőzött, akkor neked lőttek. Ha leesel egy szikláról, akkor 2 hónapig fekvőgipsz, illetve hát ugye a véred szagára seperc alatt ott a felmentősereg, hogy ne kelljen tovább szenvedned.
Melyik játékban reális a gyógyítás? 1 másodperc alatt mindenhol helyrehozod magad, mégsem panaszkodik senki, hogy nem realisztikus.
Egy realisztikus játékban padlógázzal nekimész egy fának, akkor meghalsz, és ennyi. Illetve konkrétan nem lenne az a tábor, ami egy horda támadását túlélte volna, szóval küldetések se lennének, se emberek.
Nincs az a benzin, ami 2 évig kibírja, szóval motorozás sincs.
Végtelen sokkal nagyobb hülyeségbe belelehetne kötni, csak nincs értelme. Azért vannak logikai bukfencek minden filmben, játékban mert valójában minden hős meghalna egy lövéstől, és nincs tovább.


kelzsoca
(félisten)
Blog

Azt gondolom tudod, hogy a fejlesztési stádiumban nem konzolon futnak a játékok, hanem speciális, fejlesztői gépeken.

[ Szerkesztve ]


GodGamer5
(őstag)

Elvileg ps4 devkiten ment a játék ahol lehet kicsit trükközni az órajelekkel, legalábbis a ps3-nál lehetett.
Amúgy a Digital Foundry lemérte, hogy a 2016-os e3 jelenetnél 25fps környékére is beesett a framerate, nyilván ilyen dolgok álltlak a butítás hátterében, meg akkor még sima ps-en lehet el sem futott volna de akkor is. Azért egy pro-n ne legyen már downgrade.

[ Szerkesztve ]


Woodslave
(veterán)

Pont a DF videóban mondja hogy minden kesőbbi változat igy a végső játék szebb mint amit anno bemutattak. Én nem tudom nem is nagyon foglalkoztat csak megjegyeztem ha már felhoztad őket

[ Szerkesztve ]


Carlos Padre
(addikt)

Hát az első két oldal nettó hülyeség, nem mintha nem lenne igaz, csak azt a látszatot kelti, hogy ez a játék szar, miközben sajnos minden open world játék ezektől szenved kivétel nélkül. Ahogy olvasom a tesztelő nem egy rutinos vén róka, egy Far Cry 5 után biztos meg sem írta volna azt a két oldalt :D

A grafikai butítás sem tűnik fel, eddig összesen három játékban használtam a fotó módot, a HZD-ben, a RDR2-ben és most a DG-ben. Egy korai, devkiten futó, scriptelt tech demót a végleges játékhoz hasonlítani állandóan meg pöppet demagóg.


Deck
(veterán)
Blog

Pontosan így van, ezt írtam énis. Az összes OW játék szenved a hosszabb töltési időtől. GTA V itt a legrosszabb vagy a Far Cry-ok, AC-k, Witcher 3, stb stb. De azoknál mégsem emelték ki ezeket. A ps4 ennyire képes ez van. Bár én régen pc-n játszottam ott akkor még sokkal de sokkal hosszabb volt a töltési képernyő, így engem nem is zavar ha várnom kell mire elindul a játék mert utána csak pár mp a töltési képernyők.


troll4
(tag)

Én három óra alatt meguntam,szerintem nagyon unalmas lett az egész és rengeteg bug van benne. :W :( :U

üzenetek