üzenetek

hozzászólások


Erunosta
(tag)
Blog

Köszönjük ezt a remek írást. :R Mindig is szerettem az MK szériát, de csak konzolon egymás ellen egy barátommal. Ennek a korszaknak sajna már vége, de nosztalgiázni jó volt a cikk olvasásakor.


LeventeV
(senior tag)

Szerintem a grindolás fixálva lett már valamennyire.
Legalábbis egy hétvége alatt, napi kb 2-3 óra játékkal sikerült kifarmolni 1 millió Koint és kb 3000 soult.
A tower-ekben levő itemek is elég jók voltak, kb minden karakteremhez van már 6-8 skin.

Ami számomra sokkal de sokkal idegesítőbb, azok a modifierek.
Nem izgalmassá és változatossá teszik a játékot, hanem frusztrálóvá. Kb 20 óra játék után már kerülöm azokat a towereket.
Remélem ezt is javítják (pl- ritkábban használjon az ellenfél modifiert).


atainprison
(aktív tag)

A modifierek nagy része egyáltalán nem gáz, simán ki lehet védeni. Az tény, hogy néhány nagyon idegesítőre sikerült, de arra meg vannak az általad használható itemek, amik vagy könnyíteni tudnak rajta vagy teljesen semlegesítik. Szóval nem árt azokat használni.


Graphics
(félisten)
Blog

Bocsi az offért, de most dobta fel a net épp :D


adamssss
(veterán)
Blog

Köszönjük a tesztet.

Nekem minden MK játék annyiból áll, hogy elolvasom a tesztet és megnézem a yt-on a Fatality összes videót. Biztos jó de nekem túl beteg egy játék :D


Ramirex
(csendes tag)
Blog

2v2 van benne?


tzsolesz
(nagyúr)
Blog

Ez azért odabasz. :C


atike
(nagyúr)

Nem semmi mennyi epizódot kihagytam... :DDD 11.... Kb 3-ig van meg... :)

Jó lett, nekem tetszik.


kwzatz
(őstag)

"Az újdonságok listája egyébként meglepően hosszú" És mik azok? ;]
"Az Amplify (R1/RB) például egyes kombók sebzését növeli meg" - MK X Enhanced
"a Getup Attackkal a földre zuhanást követően tudjuk meglepni ellenfelünket" - MK X-ben is van, kicsit másképp működik
"a Breakaway pedig az ellenfelek kombóját akasztja meg" - hasonló MK X-ben is
"Ezek a képernyő alján látható defenzív és offenzív mércét fogyasztják eltérő mértékben" - Ez az, ami másképp működik, mint az MK X-ben, ott egy mérce van, amit neked kell beosztani támadásra, védekezésre
"Ugyanez igaz a FatalBlow nevű támadásokra is, amit csak 30% életerő alatt tudunk bevetni" Ehelyett X-Ray volt, a lényeg ugyanaz, csak másképp működik, noob friendly lett és variancianövelő.
Ami más még, hogy nincs többé futás, nincs stamina bar, nincs armor, nincs delayed wake up attack, van viszont "always online" és több wokeness. :D Összességében rövidebb kombók, lassabb játék. PC-n ahogy nézem, a játékosok 2/3-a már elszivárgott 2 héttel a megjelenés után, PS4-en biztos jobb a helyzet.

[ Szerkesztve ]


Jackie_Chan
(aktív tag)

Nemsoká lemegy az ára 10e. alá. Majd akkor megveszem.


ayo
(addikt)

jaja, item ellen itemet kell használni és akkor nem lesz gond.

grindhoz meg annyit, hogy nekem is már csak jön a pénz, de már nem tudok mit venni, mert megvan minden fontosabb. a ritka cuccok más téma, de ugye nem 2 hétre tervezték a játékot :)


atainprison
(aktív tag)

Szerintem leginkább két újdonság van a játékban, a Crushing Blow bevezetése és a MK10, MK9-ben lévő mérce szétválasztása külön a védekező, külön a támadó cuccokra (plusz a Fatal Blow nem függ ettől).
Azonban van néhány fontosabb változtatás is mint pl.: a futás és az armored speciális mozdulatok kivétele.

Az, hogy ez az egész kinek jön be és kinek nem az már teljesen szubjektív. Összességében 100+ óra játék után szerintem sokkal taktikusabb lett a játék. Nekem kifejezetten tetszik, hogy nincs futás és nem a lerohanásról szól az egész és a mérce felosztása is nagy ötlet.

[ Szerkesztve ]


Ramirex
(csendes tag)
Blog

Bocsi, de 2 v 2 van benne? :)


ayo
(addikt)

Nincs tag fight.

(#12) atainprison: hasonlóan érzek

[ Szerkesztve ]


ribizly
(veterán)
Blog

Ez az első rész, ami nekem már teljesen kimarad. Az összes eddigit pörgetem (anno csak emiatt lett PS2, XBOX360). Számomra kiveszett valami, hiába jók a fejlesztések meg a menő grafika. :(


markknight
(őstag)

Vagy csak öreg vagy ;]


ribizly
(veterán)
Blog


total90
(veterán)
Blog

Én Switchen zúzom és nagyon tetszik :C

üzenetek