üzenetek

hozzászólások


gerii
(PH! addikt)

Aláfestő zene, ha van, milyen stílusú?


pengwin
(őstag)

Nekem az jön le ebből az irásból, hogy nagyon el vagyunk kényelmesedve újabban:
ha egy játék nem megy azonnal és párszor kudarcot vallunk, azt már rögtön fel kell hozni ellene?
Most komolyan?
Ha egy játékban nem lehet kudarcot vallani akkor az nem jelent igazi kihívást!

És egy városépítős, gyarmatosítós játékban tipikusan ilyen hosszú órákon át tartó kudarc van, nem egyik pillanatról a másikra onlik össze egy kolónia, város, jól is van ez így.

[ Szerkesztve ]


dreampage
(HÁZIGAZDA)

Amit a trailerben is hallani. Nyugodt, kellemes, hosszú távon talán egy kicsit önismétlő, de jó zene. Vészhelyzetek esetén megváltozik.


Stauffenberg
(PH! kedvence)
Blog

Mivel ezzel a játékkal még nem játszottam, így inkább csak általánosan szólnék hozzá:

Valóban van olyan, amikor a nehézségi szint inkább negatívum, például amikor a játék nem kihívást, inkább frusztrációt jelent vagy különösebb segítség nélkül dob bele a mélyvízbe, noha a reklám/marketing/doboz egy könnyedebb szórakozást ígért.

Előbbire jó példa mondjuk a Mafia első részének autóversenyes része, ami olyan nehézre sikerült, hogy patchben kellett könnyíteni rajta, én amúgy kivégeztem alatta egy billentyűzetet az öklömmel.

Utóbbira meg pár szimulátort lehetne felhozni, amit már-már arcade játékként reklámoztak, de közben meg 40-50 oldalas kézikönyvek végigolvasása nélkül képtelenség érvényesülni. Én emlékszem anno hogyan reklámozta a Microsoft a Flight Simulator X-et például.

Persze az is tény, hogy a modern Call of Duty játékokon nevelkedett rétegek számára a legkisebb kihívás is már taszító. Az megvan, mikor valaki a CoD: BO egyik misszióját viszi végig legnehezebb fokozaton egyetlen egy lövés nélkül?


Tanisz
(senior tag)
Blog

Ez jópofa, PC-re nem jön véletlenül?

Kieg: ööö...vagy már van PCn régebb óta?
Kieg2: nem szóltam, PC régóta van, eddig nem futottam össze vele, hmmm..fura

Ez amúgy ilyen Settlers az űrben játék? :)

Lehet hülyeséget kérdezek, akkor elnézést,de mihez hasonlít leginkább?

[ Szerkesztve ]


Csapoati
(PH! nagyúr)
Blog

A CoD-os dologról az jut eszembe, hogy F1-es autót is könnyű vezetni, ha Hamilton 60 kör alatt egy hibát sem vét? :)


dreampage
(HÁZIGAZDA)

Ebben inkább az a baj, hogy a játék nem "oktat", nem fejlődsz az által, hogy kihal a kolóniád. Persze, tudod, mit csináltál rosszul, de legközelebb meg valami más miatt vallasz kudarcot, és nem is mindig a saját hibádból. A teljesen lineáris haladás miatt pedig minden kudarc gyakorlatilag elvesztegetett időt jelent. Sokkal jobb lett volna, ha skálázható, paraméterezhető módokat is tesznek bele, akkor könnyebb lenne élvezni, egy ilyen játéknál ez különösen fontos lenne, pláne konzolon.


Eugene Roe
(fanatikus tag)
Blog

Vesd össze a Brothers in arms-zal, aztán meglátod :D

[ Szerkesztve ]


Spirit
(őstag)

Banished az űrben. ;)


ceia
(őstag)

Addig tetszett, amíg kinyílt az űrhajó ajtaja. Onnantól aztán bullshit. Túl gyorsan masíroztak ki az emberek, erről egyből látszott, hogy nem valami igénes kaland következik, felfedezés, stb, hanem startégia. Előbbi esetben lassan, óvatosan jöttek volna elő. De itt minek húzni az időt, ki velük, hogy kezdődjön az építkezés.. Na igen, az a néhány ember azzal a pici hajóval mennyi mindent felépít, és milyen gyorsan! Röhejes az egész. Az lenne jó, ha valószerűbb lenne a szimuláció, mintha tényleg pár ember próbálna megmaradni egy bolygón.


Diopapa
(PH! addikt)

Akkor a Stellarist messziről kerüld el... ;] :DDD


ceia
(őstag)

igénes , startégia Bocs, alig láttam az álmosságtól :B

üzenetek