Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


krisz12071
(fanatikus tag)

Nekem nagyon tetszik ez a remake.Annó ps1-en egész éjszaka nyomattam,majd másnap a boltban is. :) (Árultuk az alapgépet,ahogy bejött).
A 4-nek is szívesen játszanák a remake változatával,de nagyjából az első resident-el egy időben nagy kedvencem volt még a Parasite Eve is. :)


Aslan
(fanatikus tag)

A fantasztikus RE2 Remake után amit szívesen látnék hasonló formában:

- Resident Evil Zero (jól néz ki abban a formában is, amiben eredetileg kiadták, de nagyon szívesen megnézném a RE2 Remake köntösében)! Ugyan ez igaz a
- Resident Evil (1)-re is
- Resident Evil 3: Nemesis-ről pedig már pletykálják, hogy jönni fog a Remake
- Resident Evil 4-ből is megnéznék egy Remake-elt verziót.

Ja és persze az egyik 'titkos' kedvencem is ide tartozik:

- Resident Evil: Code Veronica X

---------------------------------------------------

És ha már agyon dícsértem a Capcom-ot ... összekaphatná magát a Konami is és kezdhetne valamit a régi Silent Hill játékokkal (RE2 Remake-hez hasonlóan) és újabb SH game-ek is jöhetnének!


Murphy(O.o)
(senior tag)

RE Zero és RE 1 remastered már van, ezekből nem hiszem, hogy kiadnak egy újabb remaket. A RE 3 remake viszont igencsak sanszos a 2 sikere miatt.

Amúgy az utóbbi időben ráálltak a fejlesztők a remakekre, így esélyes, hogy idővel teljesülnek a vágyaid


ΞΔGLΞ
(PH! nagyúr)

Max RE3 remake lehetséges a capcom-tól, de én arra sem fogadnék.


mg1992mg
(senior tag)

Amilyen szépen teljesít a RE2 Remake, én azon lepődnék meg, ha nem csinálnának... :)


Murphy(O.o)
(senior tag)

Egyenlőre hallani ezt is - azt is, de abban biztos vagyok, hogy a pénzt minden cég szereti, és a 2 sikere elég ösztönző lehet a 3. remake-ra


ΞΔGLΞ
(PH! nagyúr)

Majd kiderül, de sokáig remake-ezni sem ajánlatos, bármennyire mesteri mód csinálják. :)


Murphy(O.o)
(senior tag)

Hát igen... de azért maradjunk abban, hogy a Remake / Remastered kiadásokat általában nem jófejségből csinálják a gyártók, hanem a profitért. Épp ezért legtöbbször a régi klasszikusokhoz nyúlnak, mint pl. Warcraft 3 Reforged , Homeworld Remastered , Outcast - Second Contact de ott van pl. a Oddworld: New and Tasty vagy a Day of the Tentacle Remastered...

Amiben profitot látnak, annak lesz Remakeja... épp ezért nem tudom felfogni, hogy nem készült még el egy Clive Barkers Undying Remake, pedig arra még külön indult egy online petíció, amit egy csomóan aláírtak (köztük én is).

[ Szerkesztve ]


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát, egy rövid időre felmerült, hogy én leszek az elkövető.
Mindegy, nemsoká találkozunk a Logouton, a RE-sorozat története cikksorozat első része néhány napon belül elvileg kijön, jelenleg korrektúrán pihen. Ez (volt) itt a reklám helye.

Szóval nekem félig-meddig csalódás a játék. Hiába a (nem mindenütt, de általában) pazar grafika, a korrektre felsrófolt nehézség és az übergagyiról tisztességes szintre emelt karakterábrázolás és dialógok, meg a sorozatban ritka lopakodás, bujkálás és várakozás, ezt a konkurencia és a RE-sorozat korábbi részei jobban csinálták.

Nagy spoilerezés nélkül:

A kisebb gondok:

- A játék eleji "városnézés" szánalmasan kevés az eredeihez képest is. Az a 40 méter szinte nevetséges.

- A mozgáskultúra kerek 20 évvel a RE 3 után ne legyen már ennyire oldschool. A Youtube-on azon vitatkoznak, hogy vannak-e kitérő mozdulatok a játékban. Egyesek saját ingame videókat posztolnak, hogy bizonyítsák, a gyakorlatban mégis szinte lehetetlen összehozni.

- Mr. X teleportál. Számtalanszor indokolatlanul tűnik fel, hogy felb@sszon, mögém kerül, pedig én követtem, és sem ideje, sem tere nem volt kerülőúton lesből támadni. A nyugati folyosón lévő ablakrésen átmászva úgy került elém a lezárt folyosóra, hogy a falat nyilvánvalóan nem törte, nem törhette át. Az Alien Isolation-hoz képest ez gagyi.

- A critical hitek kiszámíthatatlansága jópofa, de amit a játék ez ügyben nehézség címszóval csinál, ocsmány féregség.

A nagyobb gondok:

- A játék alig ad 1998-hoz képest, inkább csak elvesz. Hőseink nem kommunikálnak egymással egyetlen, szar alibi-jelenet kivételével, a zapping system már alibiből se létezik, ez párhuzamos valóság a javából. Hiányzik Ada és Sherry alagsori irányíthatósága, szűkösebb az egész alagsori helyszín. Hiányoznak az óriáspókok. Hiányzik Ben elbűvölően gusztustalan haláltusája. Hiányoznak a más-más helyszínekre és mutációs fokra időzített bossfight-ok (William).

- Hülyeség volt Mr. X-et mindkét kampányba beletenni, még jobban csökkenti az eltérést a kettő közt.

- Ha már Mr. X, a cikksorozat miatt most tolom a 16(!) éves RE Outbreaket. Be lehet bújni benne az ágy alá, illetve el lehet bújni szekrényekben. Ha egy zombi meglátja, hogy bebújtál, kirángat. Ezek fényében hol újszerű az Evil Within vagy az Alien: Isolation? És hol kell ettől a játéktól hasraesni 2019-ben, ha még elbújni sem lehet benne, pedig a játékmenet igényelné?

- Ez a zapping system már 98-ban is marketing buziság volt. Egyszerűen kamu, ha ugyanazokat a tárgyakat kell használnod, ugyanaz a padló újra beszakad alattad a másik karakterrel, ugyanazokat az ajtókat újra ki kell nyitnod, stb. Itt még tárgyakat sem lehet hagyni egymásnak. Attól, hogy más útvonalak érhetőek el Claire-rel, mint Leonnal, még szánibb az egész, mert ezzel is csak elvettek a 98-asból.

Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán. Az elmúlt fél évben mindegyik részt végigtoltam a leghitványabbaktól (pl. Survivor) eltekintve. Nos, a RE VII-re a southern gothic (Texas ChainSaw Massacre, True Detective, True Blood) beütés ellenére tudom mondani, hogy tágítja a kereteket, ez viszont félig előre, félig visszalépés. Félkész, félig kimunkált, félig összecsapott, ez a játék a 3 éves fejlesztéshez képest bizony borzasztóan kevés. Úgy lett 8 órás az első végigjátszásom, hogy mindenhol megálltam nézelődni, és szinte sosem futottam. Szóval szó szerint is kevés.


Murphy(O.o)
(senior tag)

Hát igen... Önfényezésből csillagos 5-ös az írásod, más szempontból inkább hagyjuk!

"A játék alig ad 1998-hoz képest" , "A mozgáskultúra kerek 20 évvel a RE 3 után ne legyen már ennyire oldschool" ... - Azt gondolom tudod, hogy nem egy Remastered kiadásról, hanem egy Remakeről beszélünk. A Remake nem visz bele (vagy csak minimálisan) újításokat az eredeti játékba, inkább grafikai újítást jelent. Az, hogy nem lehet bebújni az ágy alá meg hasonlók nem lehetnek elvárások ehhez a játékhoz, hisz az eredetiben se volt ilyen.

Igaz némileg át lett dolgozva a játékmenet (amiket a példádban kifogásoltál is), de azért az ilyen "Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán." mondatokkal nem ártana vigyáznod, mert elég sok embert véleményezel, főleg, hogy pl. a Steamen rendkívül pozitív az értékelés a játéknak.

Ezek után én is "Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát..."

[ Szerkesztve ]


ΞΔGLΞ
(PH! nagyúr)

Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát...

Nem csak te!
Amiket itt felhoztál "ellenérveknek" nevezzük így, ha így jött volna ki a játék, kib@sztam volna a kukába azonnal.
Egy valami, amiben egyetértek, hogy kerülhetett volna bele, pl lopakodás (nem elbújás), hogy Mr. X ne halljon már meg minden lófüttyöt, vagy más. Ettől függetlenül az a része full bugos ez biztos...Néha olyan helyeken jelenik meg, ahol nem lehetne ott. Szóval, csendben lépkedni, lopakodva osonni még nagyobb hangulatot adott volna a game-nek.
A többi mind csak bullshit.


ΞΔGLΞ
(PH! nagyúr)

Nem téged akartalak követni az írással, de mindenben egyetértek...
Kb, 5:30-kor elkezdtem, aztán a kislányaim elkezdtek balhézni és utána kávé meg minden szokásos reggeli dolgok után most fejeztem be és küldtem el.


Murphy(O.o)
(senior tag)

Semmi baj, gondoltam, hogy más is reagálni fog ennyi marhaságra... éshát nyilván a lányok az elsők :R


eldiablo
(PH! addikt)
Blog

Lehet én emlékszem rosszul, de az eredeti sem volt sokkal hosszabb 6-8 óránál. Akkor sem fanyalogtam, mert a teljes történet Claire A-B és Leon A-B végigjátszásból jött ki.
Most tartok a Leon B-nél, a csatornákban. Volt egy kis városnézés is, valóban lehetne Mr. X kicsit okosabban kitalálva, de ettől még nem gondolnám silánynak a játékot.

Valóban lehetne több kereszt szál, hiányoltam is.


Polllen
(PH! nagyúr)
Blog

Én is és a HLTB is úgy emlékszik, hogy nem volt túl hosszú mai szemmel nézve. Anno a 6-8 óra teljesen normális játékidő volt, a Half-life már kifejezetten hosszú volt a maga 10+ órájával.

Amúgy szerintem ezen a játékon csak azt érdemes "számon kérni", amit az eredeti is tudott.


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Melyik része bullshit?

A kitérő mozdulatok? De hisz benne vannak. Ha a támadás irányával ellenkező irányba rántod a kontrollert, a karaktered néha kiszabadul az ellen szorításából. A baj csak az, hogy néha. Ha valamit belevisznek, ne ennyire by chance legyen. Mr. X-szel egyetértettél. A critical hitek faramucisága a bullshit? A cselekményvezetéssel kapcsolatos hiányosságok bullshitek szerinted? Három hete játszottam végig egymás után 4x a RE 2-t. Minden percére emlékszem, erre alapozva fogalmaztam meg a szavaimat.

Murphy(O.o) Én a játékot kritizáltam, Te engem. Nem tudom, a szavaim mely részét érted önfényezés alatt. Mielőtt ítélkezel fölöttem, talán elolvashatnád, mit hoztam össze 90.000 karakterben, négy heti megfeszített munkával, pusztán szerelemből. Szégyellheted magad, baszki. Személyeskedni én is tudok, nézd csak: az apád faszát!

A népszerűségre meg: a Battlefield és a CoD is kurva népszerű, mégse ér egyik se egy lyukas garast se. 10 milliárd légy nem tévedhet, mi?

Pollen: Miért azt érdemes számon kérni egy 2019-es játékon, amit az 1998-as is tudott? Akkor miért kerül 60 euróba?

eldiablo: Így igaz, 8-9 óra max elsőre volt, nekem második végigjátszásra a '98-asnál pár hete már 135 perc lett a totál idő. A bajom az, hogy kevés a content. A RE 7 35 giga volt, ez a játék 22. Nem véletlen.

Mindenkinek szíve-joga egy teljes értékű címért lelkesedni, én úgy vagyok vele, egy 21 évvel ezelőtti tollakkal ékeskedő, technológiailag vadonatúj anyaghoz képest ez kevés. A RE 4 azzal tarolta le a világot, hogy merőben más mert lenni, mint az előzmények. A RE 2 most azzal, hogy merőben konzervatív? Na ne már...

"A tudományokban nincsen fejlődés, csak egyre pontosabb összegzés." Vagy nem. Minden esetre a tököm kivan a ciklikussággal. Nem azt mondom, hogy nem jó a játék, hanem hogy nem érdemes beérni ennyivel, márpedig kritikus hangok nélkül nincs fejlődés.

[ Szerkesztve ]


Murphy(O.o)
(senior tag)

Hát igen... Gondolom a "Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán." kijelentés is a játékot kritizálta.

Amúgy ahelyett , hogy kicsit észrevennéd magad még beszólogatsz mindenkinek? Van baj!

De nem gond én nem veszem magamra, mert látom te is az a fajta "kemény" ember vagy, aki a wc papírt is nekifutásból tépi!


eldiablo
(PH! addikt)
Blog

No offense, de erről a játék méret = tartalomra mindig eszembe jut a ~700Mb-os Elder Scrolls 3: Morrowind, vagy a ~4,5Gb-os GTA San Andreas, amiben contentre több van mint a ~65Gb-os GTA V-ben. :U

Vagy szélsőséges, de ott a 96kb-os FPS game a .kkrieger. :U

[ Szerkesztve ]


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Nem, az a fajta vagyok, aki magára tekeri a guriga tartalmát, majd "LIVE BRAIN!"-t üvöltve csoszog és hörög.

Amúgy mikor az estit írtam, Claire-rel épp a parkolóban voltam. Azóta kijutottam az őrsről, és nagyon tetszett az ő merőben más történetszála, ahogy az is, hogy a csatangolás közepette a 98-as eredeti első perceire emlékeztető helyekbe botlottam. Sokat szelídült a véleményem a sztori kapcsán. Pl. aláírom, hogy a 1998-ban a csatorna+gyár+labor triumvirátus egy órán belül lezongorázható volt. Szerintem itt méretre-hosszra arányosabbak a helyszínek. Amiatt tehát, hogy másfél végigjátszással türelmetlen voltam, megkövetlek téged, és más reagálókat.

Szerencsére azonban az általam említetteket felhozza a kritikák harmada-fele, szóval másnak is van kritikus szeme. Hogy jó az anyag, nem vitás. De arról sem szabad hallgatni, hogy miben pongyola vagy összecsapott.

Valóban nem a játékot kritizáltam, hanem az azt kritikátlanul befogadó fogyasztókat, ha seggfejségnek hat is. Oka kell legyen annak, hogy kifogástalannak titulálnak egy olyan cselekményszövést (cselekményszövés nem egyenlő játékmenet!), aminél a sorozat legalább 2-3 alkalommal jobbat is kínált már.

A CV-ban van egy rész, amikor egy exkavátorral kell kijutnod az antarktiszi kutatóbázisról. A súrlódás hője felolvasztja a több méter vastag jeget. A víz befolyik a réseken, elárasztja a fél komplexumot, majd persze odafagy. Mire Chris odaér, már több méter vastag, összefüggő jégpáncélt alkotott, így játszi könnyedséggel kapaszkodik fel a leszakadt függőfolyosóra, és bejut egy ajtón, ami korábban, Claire-rel fel sem tűnt. Akkor térrészt érsz el így, hogy órákig el lehet bolyongani a több tucat, többek közt a RE1-et idéző helyiségben. Ez a pályatervezés magasiskolája és a redundancia tagadása. És majdnem 20 éves. Ilyen megoldásokat épp a Half-Life-ban látni, az pár hónapja töltötte a 20-at.

Objektíven nem mérhető, kvalitatív-kvantitatív dolog ez, aláírom, de színvonalas vitára mindenképp alkalmas a dolog.

A remake-elésnek nincs kőbe vésett FAQ-ja vagy definíciója, de ha lenne is, biztosan nem volna oly konzervatív, mint amit írtál. John Carpenter 1982-es The Thingje esetében még a cím kalligráfiája is ugyanaz, mint az 1951-esnek, de a film a lehető legkevésbé se hasonlít a korábbi klasszikusra. Se sztoriban, se karakterekben, se látványban, épp csak az egymondatos szinopszisa (kb.) ugyanaz.

A RE1 remake számomra a világ egyik legjobb játéka, bődületes grafika, megnövelt Spencer-kúria, a helyszín háttérsztorija, Trevorék tragédiája és a birtokot körülölelő parkerdő, plusz a hallból nyíló katakomba, kiforgatott puzzle-ök... Csupa új elem, amin még többet dobnak a kiszámíthatatlan zombik és a sok más egyéb, a receptet megbolondító elem. Ezeket a RE 2 is tudja, de kevésbé töményen, barokkosan "megpakolva", ráadásul azóta nem 6, hanem 21 év telt el. A prezentáció persze ezúttal többet fejlődött, de a mégis az az érzésem, hogy a REmake jobban odatette magát, mint az idei bravúr.

eldiablo: kis csúsztatással, mert a GTA-k esetében két generációt hasonlítottál össze, míg itt mindkettő RE engine-es játék.

[ Szerkesztve ]


moha21
(PH! kedvence)
Blog

Anno is bukta volt az Undying anyagilag.


moha21
(PH! kedvence)
Blog

Én a nagy hype miatt eélőszedtem az eredetit. Normal fokozaton Leon-al ~2 óra az A fejezet. Claire B 3,5 óra. Hozzáteszem azért párszor már végigjátszottam.

(#139) Silenzio : A RE1 remaster, nagyon fasza, de nekem xbox360-on az irányítás katasztrófa, ileltve aki nem ismeri az eredetit, annak elég nehéz is.

[ Szerkesztve ]


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Kipróbáltam direkt irányítással is, annyira mondták, hogy jobb, mint a tank. Hát a kamerarelativitás miatt én rendszeresen a falakról koppantam le. Nem nekem való.


Murphy(O.o)
(senior tag)

Na a RE 1 az igen, az valóban No 1! És tipikusan jó példa Remake és Remaster közötti különbségre (amit korábban jól felkevertem)

Az 1996-so eredeti RE 1-nek egy remake-je a 2002-ben kiadott változat, ami nemcsak grafikai újítást hozott, de jól átdolgozta az eredeti storit is. A 2015-ben megjelent RE 1 HD Remastered pedig ennek a 2002-es kiadásnak a grafikailag felturbózott változata, de a játékban változás már nem nagyon van.

Amúgy a RE 2-ből nekem mindig is hiányzott az lehetőség gazdag játékmód ami a RE 1-nél megvolt. Mai napig nem tudom hányféle képen történhettek benne az események attól függően, hogy mikor mit csináltam, vagy épp nem csináltam.


AxBattler
(PH! félisten)

Van lehetőség mai PC-n, vagy konzolon futtatni / megvásárolni az eredeti trilógiát?

Szerk.: legálisan persze.

[ Szerkesztve ]


xeon forever
(senior tag)

@@@@A RE1 remaster, nagyon fasza@

Nekem is nagyon bejott... Igaz gyorsan ezt mar nem tudtam vegig vinni zsigerbol, pont a valtoztataasok miatt. Sot igy sok evvel kesobb mar csak easyn jatszottam vel kizarolag a story miatt.

RE2- vel is ez a helyzet most. Nem a kihivas miatt jatszom, hanem a szebb garfika miatt es a story retro feelingje miatt.


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Igen, igazad van. Sokat gondolkodtam, hogy a zeneiparban használt remaster kifejezés a játékiparra vonatkoztatható-e egyáltalán, és arra jutottam, simán. Javul a látvány és a hangzás, más nem. Viszont a Crash Bandicoot nem remaster-e? Vagy az azt hiszem általad említett Outcast átdolgozás, amiről még nem is hallottam korábban. Az egész alap maradt mindkettőben wireframe szintig, amit egy új engine prezentál. Még az irányítás is ugyanolyan mindkettőben, mint rég.

A RE1-gyel kapcsolatban ezt érzem én is. A RE 2 jobb játék lett szinte minden szempontból, de hiányozott nekem ez a rejtett eseményes, leágazásos misztikum. Többek közt erről is írtam a cikkben. Már majdnem két hete feltöltöttem, de sajnos még mindig korrektúra alatt van. Mindegy, addig haladok tovább a második résszel...


Murphy(O.o)
(senior tag)

Na majd elolvasom azt a cikket, ha végre megjelenik! Nagy RE fan vagyok, de biztos lessz benne számomra is újdonság :R


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Köszi! Legalább 4 részes lesz, ha mindenre kapok lehetőséget/időt. :D A RE 2 remake lesz a vége, meg némi ötletelés arról, hogyan tovább. Ma remélhetőleg be tudom fejezni Claire kampányát is, már nagyon furdal a kíváncsiság, hogy oldottak meg ezt-azt. :)

Tervezek utána írni a Silent Hillekről, Dead Space-ekről, meg a többi ismertebb survival horror matériáról. Várom az ötleteket.


krisz12071
(fanatikus tag)

Sziasztok!
Ha már ilyen jól pörög a fórum,akkor egy kis segítség kellene.
Vissza lehet jutni valahogy a rendőrőrsre lentről?
Vagy csak a harmadik medál behelyezése előtti mentéssel?


Murphy(O.o)
(senior tag)

Csakhogy meglegyen a feeling, úton az új telefontokom :


bcbrown93
(újonc)

Szia!
Egészen amíg a Laborba nem mész le, lesz még lehetőséged ;)


krisz12071
(fanatikus tag)

:R :R :R :R


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Található egy "rejtett lift" a csatornában (ha még nem volna meg).

Egyelőre nem tűnik úgy, hogy túl nagy különbség van egy Claire főkampány és egy Claire 2nd run közt. Ebben jó nagy csalódásnak tűnik a gamma, de majd kifejtem, ha eljutok odáig, és biztosan így van. Leonnal még nem kezdtem második nekifutást amúgy.


krisz12071
(fanatikus tag)

Köszi,még csak most értem le az alsó szintre.


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Összességében csalódtam a játékban a kampányokban rejlő tartalmat illetően. Hiába vezetik a főkampányt és a 2nd runt 4 rubrikában, ez valójában két kampány, meg egy icipici plusz második nekifutásra. Szánalmas kamu az 1998-as tartalomhoz képest, és már az is jobbára kamu volt. Mert:

- Anno a B küldetésben új helyszínek voltak, és sokkal inkább érezhető volt, hogy párhuzamosan zajlanak az események. A vallatóban az ablak be volt törve, a fogaskerekűt vissza kellett hívni, a liftkocsi helyett más útvonal kellett, ami miatt be kellett hatolni a gyárba. A két karakter esetében máshol történt a találkozás, és volt rádiókapcsolat. Itt is van rádió, mégsem beszélnek egymással.

- Leon B küldetésében Ada máshogy "halt meg" és teljesen más helyszínen.
- Claire B küldetésében nem kellett Sherry-t irányítani, és nem fertőződött meg, helyette tök más szerepe volt. Itt meg hülye módon összemosták a két kampány eseményeit. Annette halála körülményei is mások voltak a két karakter esetében.

Abszolút nem éri meg végigtolni a 2nd runokat, két gagyi pisztoly csak a jutalmad, meg hogy Marvin nincs jelen - cserébe viszont nem kapsz más mellékszereplőt. Ez vajon melyik bolygón vállveregetésre méltó?

Egyetlen pozitívumot tudok hozni, hogy Leon B küldetése a hangtompító hiányában, Mr. X hangsúlyosabb jelenlétében és a sok plusz zombi miatt eléggé húzós lett, főleg ha "A" minősítésre gyúrsz. Talán ez a legizgibb felállás a játékban.

Vegyük hozzá, hogy állítólag 3 évig készült, és hogy ehhez képest minimális effort lett volna leprogramozni a plusz történéseket.

A RE 2-t a prototípus bukása után lefújták a fejlesztést 1997 februárjában. Mivel 1998 januárban jelent meg a végső játék, és kb. a 0-ról írták újra, 11 hónap alatt többet hoztak ki belőle anno, mint ma tripla annyi idő alatt.

[ Szerkesztve ]


kolopele
(PH! addikt)

Szerintem meg remek remake volt, miután mindennel végeztem kijátszottam még a túlélő módot is, ami adott egy röhejes tofu túlélő módot, majd a három dlc - t, ami után szintén megnyílt még egy, majd Claire full nude módját is. Ez utóbbi minden pénzt megért :DDD


Silenzio
(PH! addikt)
Blog

Nem volt rossz, de ez 2 végigjátszásra elegendő spiritusz, nem 4-re.

A Ghost Survivor módok keménynek tűnnek, azokat szerintem egyelőre hanyagolom, és a többi résszel foglalkozok. Nyugtass meg, hogy a full nude mód mod, nem eredeti játékmód. Én az fps nézetet fogom implementálni.


kolopele
(PH! addikt)

Persze, az nem eredeti játékmód :N Viszont marha jól néz ki Claire..........
Az hogy kemény a survivor aláírom, ha lenne sok hajam kihullott volna mind egy szálig, a tofu módról már ne is beszéljünk, hogy azt hogy találta ki a Capcom el nem tudom képzelni. Azt még nem bírtam végig vinni.

[ Szerkesztve ]

üzenetek