Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Xaels
(PH! félisten)
Blog

Na erre pont nem számítottam. Örülök a pozitív tapasztalatoknak mert listán van a játék.


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Normál vagy nagyobb galaxist a 2500-as években is játszható sebességgel tud szimulálni? Mert ez még jelenleg is probléma az asztali pécéknél...


dreampage
(HÁZIGAZDA)

Nagy és zsúfolt galaxisban nem játszottam eddig, részben mert közepes galaxist indítottam, másrészt a többi civilizáció elég szépen kiirtotta egymást. :) Teljesítménybeli problémákkal (Xbox One X-en legalábbis) nem találkoztam. De mivel nagyon szerteágazó és véletlenszerű a játék, ez nem zárható ki.


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Valahol 10 és 20 óra között játszottam most végig egy közepes galaxist, de a 2500-as éveket elérve már durván belassult az egész játék, pedig annyira nem is gyenge a gépem. Mikor beütött a lategame krízis akkor már diavetítésben mentek a flották a galaxis térképén. Nem is merek megpróbálni large galxist sok néppel. :N

Sajnos maga a játék használ egy elég régi, nagyrészt egyszálas játékmotort...

[ Szerkesztve ]


kikikirly
(senior tag)
Blog

Hihetlen 2019-be még mindig 1 szálat használjon egy stratégiai játék,műfaj alapból CPU igényesebb a sok szimuláció, és egység megjelenése miatt(kivéve ha van valami nevetségesen alacsony unit cap pl Starcaft 1-2,Haegemonia stb,megtiltanám a stratégiai játékokba ezt a módszert,persze játékos oldalról könnyű ilyet bekiabálni, akkor is)
Ráadásul Paradox Interactive nem most indult garázs cég,hová teszik a pénzt,talán vissza kéne fordítani kicsit többet az engine fejlesztésére...

[ Szerkesztve ]


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

A gond az, hogy egy új engine megírása időben összemérhető a játék megírásával. Azt meg bevállalni akkor tudod, ha van pénzed. A paradox egyéb cimeiben is ezt a Clausewitz valamit használja, hasonló problémákkal.


Giovan!
(őstag)

A 2.2.5-ben azért már nem olyan szar a helyzet, bár ez a konzolosokat nyílván nem vigasztalja.


saelin
(PH! kedvence)

Nekem megvan ps4 pro-ra. Még nem járok ott benne, hogy ez problémát okozna. Viszont ezt tegyük hozzá, hogy itt a galaxis maximális mérete 600 csillag! Pc-n úgy tudom ez sokszorosa, plusz a leggyorsabb játéksebesség is elmarad a fő platformé melett.


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Áhh, na így már érthető. A 600 csillag az a közepes galaxis, benne alapból 9 normál és 2 fallen birodalommal. Kíváncsi vagyok mit fogsz tapasztalni a vége felé.


hombre[EU]
(őstag)

Nagyon is érdekel, de félek,hogy rengeteg időt és elhivatottságot kíván. Meg lehet azt mondani,hogy mennyi az annyi? Napi másfél órával "mūködhet" vagy nem is érdemes leülni elé?


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

A játék legérdekesebb része az eleje, a felfedezésekkel meg mindennel, az mondjuk 3 óra. Utána kicsit leül a játékmenet mikor már összeérnek a birodalmak határai, megnő a mikromanadgement. Ezt az időszakot egy "közepes" krízis dobja fel, a végjátékot meg egy jelentős krízis. Ennek a két utóbbinak a minimális kezdési időpontját lehet csökkenteni, maximum lemosnak a térképről. :)
Így mondjuk 10 óra sacc / kb.

Kezdőknek javaslom új játékhoz, hogy a "marauders" vagy mit, ami a felbérelhető fosztogatókat beteszi a játékba azt kapcsolják ki, mert eléggé szívás tud lenne a játék elején egy, a tiednél 10x nagyobb ellened felbérelt flotta.

[ Szerkesztve ]


kikikirly
(senior tag)
Blog

Látom te már gyakorlott Stellaris játékos vagy. :)
Űrcsaták csak játékmechanikát töltenek be,vagy vizuálisan is odatették magukat(szép robbanások,sérülnek a hajók stb)?
Lehet hajórészekre külön lőni(Hajtómű,fegyverzet,pajzsgenerátor,hangár stb)?

[ Szerkesztve ]


hombre[EU]
(őstag)

:R kösz


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Valójában most először sikerült végigjátszanom teljesen egy játékot, korábban az előző gépem túl hamar feladta. Bár az is igaz, hogy többnyire a StarTrek totál konverzió moddal használtam, az se segített teljesítmény oldalon. :D

Amúgy flották vannak nem hajók, sok kis hajó, sok színes villanás, olyan SW jellegű tömeges csatákkal csak annyi a különbség, hogy egy minimális szinten beállítható a hajók viselkedése. Rohamozás, középtáv, távolról lő. De csatában maguk mennek, nem tudsz beleszólni, csak x idő után visszavonulót fújni.

Ugyanakkor kellően beteg játék, ha a megfelelő etikával rendelkező fajt választod, akkor el tudsz rabolni embertömegeket az ellenséges népektől és a néped megeszi őket ebédre. :D Lathland Adorable Barbaric Despoilers videószériáját javaslom a témában, elég vicces. :)

hombre[EU]: és elsőre a krízis erősséget is érdemes levenni alacsonyra. :D

[ Szerkesztve ]


Vesa
(PH! addikt)

Rémálom lehet egy ilyen játékot konzolon játszani, bárki, bármit is mondjon! A stratégia műfaja PC platform only, az egyetlen oka annak, hogy konzolra is kiadják -letojva a játékosokat-, az természetesen a profit, hiszen a konzolos piac nem kicsi. De ettől még ez a múfaj egér/bill. párosra van kitalálva, kontrollerrel az idegbaj kategória. Cities:Skylines-t próbáltam konzolon, az elleneségemnek nem kívánom (PC-n kb. 600 órám van benne). Iszonyat volt kontrollerrel játszani. Paradox is egyre hülyébb lesz, bár üzleti szempontból kétségtelen, hogy előnyös lehet. A játékos meg szívjon ha megvette, az már kit érdekel...

Egyébként kiváló játék a Stellaris, bár aki elejétől játszik vele, annak meg kellett barátkoznia azzal, hogy a jták mára teljesen átalakult az első verziókhoz képest. Véleményem szerint előnyére, de van aki ezzel nem ért egyet. Paradox cím lévén rengeteg a DLC, ezek között van pár igen combos tartalommal megáldott is, ezeket érdemes beszerezni, mert az alapjáték lehetőségeit nagyban kitolja.

[ Szerkesztve ]


hombre[EU]
(őstag)

1 mondatban leírhattad volna: Béna vagyok kontrollerrel ;]


Xaels
(PH! félisten)
Blog

Csak megsúgom, hogy a PS4 megjelenése óta támogatja, az XO meg nem olyan rég óta, de már az is natívan kezeli a billentyűzet egér párost. A támogatás a fejlesztőkön múlik.


saelin
(PH! kedvence)

Amit mondasz az nem teljesen igaz. A Cities tényleg nem épp a legjobb kontrollerrel, ott még én is néha sóhajtoztam, hogy ez jó macerás. Ellenben próbáld ki a Surviving Mars-t és utána a Stellaris-t! Egyből észre fogod venni, hogy ennél a két játéknál piszkosul eltalálták az irányítást kontrollerrel. Egy warcraft-nak vagy starcraft-nak tényleg nincs értelme konzolon, mert ott azért gyorsan kell reagálni, de ezeknél a címeknél amit felsoroltam nem. Ha olyan van le pause-olod és tiéd a világ összes ideje. :K

Ez olyan, mint amikor anno ment az aggódás a diablo 3 irányítása miatt, hogy biztos jól le lesz egyszerűsítve stb, vagy amikor jön valami mmo és mondják sokan, hogy az játszhatatlan kontrollerrel.... NEM! Játszottam a Final Fantasy Xiv-el és egy kis tanulás után hihetetlenül kényelmes volt. Legfőképp healer-el volt sokkal jobb játszani, mert a hozzá kitalált panel nagyon könnyűvé tette a gyors reagálást a helyzetekre. Szerintem mindem megoldható, ha elég energiát fordítanak rá. Nézd meg a Nioh PC-s irányítását vagy a Nier Automata-ét. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy tök mindegy milyen periféria van a kezed alatt, ha a tartalom gyártók szarnak a normális kivitelezésre.


dreampage
(HÁZIGAZDA)

Működik napi 10 perc szabadidővel is, csak soha nem fogsz a játék végére érni. :) Nagyon be tudja húzni az embert, ha rákapsz az ízére, és mindig történik valami. Egyik teendőről mész a másikra, nagyon aprólékosan kell kezelni mindent (bolygók felszíne, vezetőség, tudósok, népesség stb. stb.), meg sem kíséreltem leírni a lehetőségeket, mert ahhoz túl összetett. A játék bármikor megállítható és menthető, szóval nem olyan, hogy "muszáj" vele órákig játszani, de úgyis magába szippantja az embert. Nekem csak a saját civilizációmat létrehozni több, mint egy óra volt, és csak akkor kezdődött maga a kaland. :)


Diopapa
(PH! kedvence)

Én elhiszem, hogy jó meg kényelmes, de a menükön végiglépkedni számomra olyan lenne mint boxkesztyűvel hangyát szedni. De örülök, hogy jött konzolra is, talán így többen megismerik, megszeretik.

üzenetek