üzenetek

hozzászólások


Vesa
(addikt)

Nem azt mondtam, hogy használhatatlan, hanem azt, hogy idegtépő így használni! Nyilván idővel mindent meg lehet szokni, de attól még kényelmetlen marad. Egyszerűen ez a műfaj nem kontrollerre és konzolra való, de azt nem állítottam, hogy nem lehet megerőszakolni és átportolni. Játszható lesz valahogy, csak messze körülményesebb mint egérrel. Pl. megállítani a játékot csak azért, mert másodpercekig tart elnavigálni egy nagyobb menüben valahova...?!

Xaels
Ezzel tisztában vagyok, de a konzolnak gyakorlatilag az az értelme, hogy TV előtt ülve, gyorsan előrántva a kis kontrollert a kanapéból lehet játszani vele faék egyszerűen. Ha elkezdesz billentyűzetet és egeret pakolni mellé, akkor egyrészt kényelmetlen lesz (asztal kell, vagy valami amire ráteszed), másrészt körülményes, harmadrészt akkor már ott a PC, minek szenvedjen az ember konzollal? De a CPU teljesítmény maitt sem való a dobozokra, sokszor még egy izmosabb PC-t is képes megfektetni egy jobb cím. Pl. Sins of a Solar Empie Rebellion is tudott meglepetést okozni, amikor már többezres flottáim voltak, pedig felső kategóriás hardverem van. Arcade lövöldék, sport, autóverseny mind kiváló konzolon, de a komoly grand strategy PC only műfaj, hiába erőszakolják át konzolra a profit miatt.

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Sokan ülnek konzollal is monitor mellett. Azért mert míg egy PS4 Pro 100-130k, addig egy normálisabb PC ennél sokkal többe kerül. Vannak vezeték nélküli eszközök amikkel teljesen jól lehetne fotelból is játszani, mintha valamelyik nagyobb perifériagyártónak lenne erre valami eszköze is. Ugyanez igaz fordítva is, nem muszáj PC-n sem monitor elé gubbasztani. Aki ilyennel akarna játszani az venne hozzá perifériát szvsz.

[ Szerkesztve ]


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Sins, az a másik ilyen játék, hogy mire izgalmas lenne és nagy csaták lehetnének, addigra feladja a harcot a proci. :D


Vesa
(addikt)

:K Át tudott menni az is diavetítésbe, pedig egy 12magos, 4GHz-en ketyegő Xeon rendszeren futtattam, 48GB RAM-mal és egy -akkor még- GTX 780-al. Szerintem max 2 mag ment összesen, nem tudott többet kezelni a game. Mondjuk az nem mai cím. A Stellaris jóval modernebb, elvárható lett volna egy rendes multicore támogatás.


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Csak a játék modern, a benne használt Clausewitz engine nem. :N


Vesa
(addikt)

Amit nem igazn értek, mert a Paradox nem egy csóró cég. Számos sikercímük van, kezdve a sajátjaikkal (HOI, CK sorozat pl.), folytatva azokkal, melyeket csak kiadóként jegyeznek, de brutális eladásokt produkált (pl. Cities:Skylines). Ennél kisebb stúdióknak is van pénzük arra, hogy haladjanak a korral, nem értem, ők miért nem fejlesztenek.


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Így is megveszik a cuccaikat. :D A manadgement pénzt lát, meg fejlesztői óradíjat.


Vesa
(addikt)

Ez igaz! :D


tuki2200
(senior tag)

Remek, hogy 14 kommenten át érdemi csevegést lehetett olvasni a játékról, erre ide is idehuppant egy idiota(bocsi nem talaltam jobb szót) és elment az egész szokásos irányba.. a moderátorok ilyenkor semmit nem tudnak tenni?

[ Szerkesztve ]


Drenadar
(veterán)
Blog

Bocsi az off-ért.
Imádom ezt a játékot PC-n... Vajon miért a 1.7es verziót portolták? Amióta új verzió van pcre azóta szerintem jatszhatatlan... A leg viccesebb mikor az ember azt látja hogy az elfoglalt ai birodalom is bena és még az se érti a játékmenetet (nem tud működő bolygót csinálni)


Tuomas
(Ármester)
Blog

És arra nem gondolsz, hogy annyira fejlett az AI, hogy szándékosan teszi tönkre a bolygót, mert látja előre, hogy el fogod foglalni, és így több meló legyen helyrehozni? :DDD


Diopapa
(addikt)

Gondolom amikor elindult a fejlesztés, akkor az 1.7-es volt a főverzió és úgy voltak, hogy ez legyen stabil.. BTW a 2-es főverzióval jelentősen nőtt a cpu igény, talán az is belejátszik.. De ezekből kinézem, hogy addig nem nyugszanak, míg a konzolos verziót is tönkre nem vágják.. :DDD :DDD

üzenetek