Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Qkackca
(fanatikus tag)

Milyen platformon készült a teszt?
Első nekifutásra ki tudtál-e lépni a játékból? :D

Az írás alapján nálad jobban betalált a játék, mint nálam bár a végleges verzióval még nem játszottam.


raskolnikoff
(PH! addikt)
Blog

Nem játszottam az első résszel, de ez tetszetősnek tűnik. Akkor már csak a kérdés hogy ez vagy Forza Horizon 4 legyen :O


cyberkind
(PH! nagyúr)

Kérdés mit szeretnél, a The Crew 2-höz képest kevesebbet de sokkal minőségibb kivitelezésben, vagy sokkal többet de sokkal szarabb kivitelben.

Nekem egy bajom van a Forza-val, kicsi a map, és ez valszeg most se változott, legalább akkora kéne mint a The Crew-ban van, de ezenkívül mindenben végtelenszer jobb a Forza.

[ Szerkesztve ]


Bale_E
(őstag)

Pontosan ez lett a veszte a horizon 3-nak is nálam. Nincs térkép, ott egy csomó tök jó érdekes autó csak nincs hol menni velük, mert hamar "elfogy" az út.


Csapoati
(PH! nagyúr)
Blog

"Minden szempontból jobb, mint az elődje" - speciel a grafika visszafelé fejlődött, a megvilágítás és a textúrák elég brutálisan le lettek butítva.


cyberkind
(PH! nagyúr)

Nálam is 200 óra után, de minden másban jobb és több a játék, egyszer pedig ezt a szintet (The Crew) is eléri.


dreampage
(HÁZIGAZDA)

Xbox One X-en játszom. A kérdést nem teljesen értem... persze, hogy ki tudtam lépni a játékból. Az más kérdés, hogy nem nagyon akartam. :)


dreampage
(HÁZIGAZDA)

Szerintem a két játék elfér egymás mellett. Ha csak az autózás fontos, akkor abban a Horizon 4 biztosan szebb és jobb lesz, cserébe viszont ott sokkal kisebb a térkép. Én mindig azt hiányoltam a nyílt világú autós játékokból, hogy elindulhassak egy irányba, és mint a valóságban, csak menni-menni előre végtelenül. Csak sajnos a játékokban ez úgy néz ki, hogy pár percig nyomhatod a gázt, aztán fordulhatsz meg, mert véget ért a pálya. A Crew 2-ben ilyen nincs, itt tényleg úgy érzi az ember, hogy végtelen tájakon autózik-motorozik, és ez engem már önmagában is lenyűgöz. A motorcsónakok és a repülők csak hab a tortán. :)


Johnny_vT
(fanatikus tag)

Crew 1-ben nekem meg pont ez volt, ami megölte a hangulatot...

Inkább játszom egy kevésbé nagy, de a legapróbb részletekig kidolgozott világban, mint egy szinte végtelen nagyban, ahol
1) sablonosak a részletek, minden út és minden kereszteződés olyan mintha jártál már volna ott
2) a gócpontok (itt városok) közötti terület simán csak üres, amit a procedurálisan generált növényzet és a nagyon irreális (ritka, buta, lassú, ezek kombinációja) forgalom sem tud feledtetni
3) ROSSZ A LÉPTÉK az ilyen játékok 90%-ában! Te észrevetted már, hogy milyen irreálisan széles egy-egy sáv az úton? Vagy hogy mennyire apró pici az autód a városi házakhoz és a fákhoz képest? Mintha matchbox-ot tologatnál, teljesen elveszíti így a beleélést az ember. Legalábbis én.

Egy szóval, pontosabban kettővel steril és unalmas.

Ne érts félre, ez nem csak a Crew-t érinti. A Horizon 3-ban is ez az, ami taszít és ezért nem vettem meg végül, de vannak további rossz példák is. Talán a Horizon 4 más lesz az angol táj és az évszakok váltakozásával, meglátjuk...

Pozitív példa minderre a GTA V, mert ott a kocsiból kiszállas lehetősége miatt rákényszerültek a készítők a világ baromi alapos kidolgozására. Cserébe a térkép a Crew 2-höz képest egérfing mérettel bír :))


Qkackca
(fanatikus tag)

Mert a pc-s verzióban jól eldugták azt a menüt amiben ki lehet lépni. A beállításoknál meg olyan semmit mondó néven lett elnevezve, hogy nekem speciel gondot okozott kilépni az első két indításnál... :U

üzenetek