üzenetek

hozzászólások


.LnB
(PH! félisten)
Blog

Lassan esedékes lesz egy free weekend, majd akkor kipróbálom, hogy milyen lett a végleges változat.


ribizly
(PH! kedvence)
Blog

Na akkor én is beszállnék.


Mooka-Miki
(senior tag)

Én nem játszottam az első résszel, így összehasonlítási alapom nincs. Valahogy a havas környezet nem volt a zsánerem szerintem.
Viszont ez a második rész nagyon jó. Amikor van munka után egy kis időm lövöldözni, arra teljesen megfelel. Egyedül játszok és meg tudom erősíteni: egyes részek tényleg nehezek.
Hozzáfűzném, hogy én nem trappolok végig a játékon, még csak Tier 2 vagyok, de nagyon élvezem az egészet: a főmissziók és az "ötszöges" mellékküldetések helyszínei nagyon hangulatosak.

Eddig egy olyan buggal találkoztam, hogy megcsináltam egy bounty-t, de nem tudtam loot-olni a bosst meg senkit, mert az egyik utolsó "add" megölt és bezárta a helyszínt a játék. Eléggé morcos voltam. ;]


Anonymus23
(PH! kedvence)
Blog

Szerintem egyáltalán nem nehéz a játék, nem könnyű, de legalább van benne kihívás.
30-as szintig gyakorlatilag mindegy milyen szettekben megy az ember, célozni kell tudni csak, és simán fel lehet menni 30-as szintre, ott már össze kell rakni a cuccot nagyjából, utána meg gearelődésnél lehet gyakorolni a szetteket.

A jelenlegi max T4 kihíváson is odafigyeléssel simán letolhatóak a küldetések, ha van megfelelően átgondoltan összerakott szett. Ha valaki csak a GS-t nézi, akkor persze nagyon eltévedhet, mint ahogy az egyik jútuber mondta, szinergia. Ebben a játékban különösen igaz, és ettől lesz igazán nehéz a játék, mert nagyon sok mindenre kell odafigyelni, kiválogatni és összeszedni, hogy a saját játékstílusához jó legyen a szett.
Szerintem a mobok hasonlóak (mármint nehézségre) mint anno Div1-ben, aki játszott vele mindenkiben élnek a lvl35-ös LMB shotisok rohama élménye, amikor 2 sec alatt feküdt az egész társaság, lehetett a checkpontot visszatölteni.


Polllen
(PH! nagyúr)
Blog

Szerintem nem baj, hogy a játékban van kihívás. :)


Medocsabi
(PH! addikt)

Pont ez jutott eszembe, én kifejezetten örülök, hogy nem lehet csak úgy Rambózni :K ( az első részben gyakran volt hogy nyílt terepen végigsétálva egyesével simán leszedtem az összes genyót)


Bird
(PH! addikt)
Blog

Végre! :R


DanielLong
(fanatikus tag)
Blog

Most biztos megköveznek, de nekem kifejezetten nem tetszett a játék. Elismerem, technikai oldalról nézve szuper, de a rettentő buta ellenfeleket, a folyamatos tüzelésre buzdító célzó mechanikát és az abszolút fekete-fehér "öldd meg az összes rossz embert, mert ők rosszak" sztorit ki nem állhatom.

Az AI gyakorlatilag nem vesz észre, ha két méterre mellette állok... fedezékbe teljesen logikátlanul bújik és kedvencük, hogy nyílt területen késsel futnak felém.

A célzásban van egy alap bizonytalanság, tehát hiába célzok fejre, nem biztos, hogy oda megy a golyó. Ezzel nem lenne probléma, viszont akkor ne kéne 3-4 fejlövés egy átlagos ellenfélnek. Ráadásul folyamatosan tüzelve nincs recoil, ugyanoda megy a lövés, így nincs értelme kis sorozatokban támadni, hanem mindenkibe bele kell küldeni egy tárat. Mert tárból mindig van nálunk 30, nehogy véletlen spórolni kelljen...

A sztorit nem is mondom inkább, biztos csak nekem vannak nagy igényeim.


.LnB
(PH! félisten)
Blog

tehát hiába célzok fejre, nem biztos, hogy oda megy a golyó.

Az a szó amit keresel, a recoil.


Bird
(PH! addikt)
Blog

"...és kedvencük, hogy nyílt területen késsel futnak felém"

Ő egy ellenség fajta. Bedrogozott hiéna csajokról van szó - logika innentől kilőve - akik felvillanyozott bottal ütnek le a másodperc töredéke alatt. Bukfenccel és kellő pillanatban megindított elmozgást követően azonban könnyen likvidálhatók.

[ Szerkesztve ]


Anonymus23
(PH! kedvence)
Blog

"biztos csak nekem vannak nagy igényeim."

Nem feltétlenül, csak ez nem egy harci szimulátor (erre mondjuk jobban hajaz az Operation Flashpoint), hanem sokkal inkább egy játék, abba meg sokkal több minden belefér, hogy szórakoztató legyen, ne pedig ilyen 1 lövés 1 halál jellegű frusztráló játék.

Buta ellenfelekkel kapcsolatban: játszottál a black tusk ellen? ;]

Egyébként valószínűleg nem te voltál a célközönség az Ubinál, amikor ezt a játékot csinálták. Ezért még nem jár kövezés :P
Bár azt nem értem, hogy a Div1 után mégis hogyan vártál el olyan dolgokat a Div2-től, amit leírtál... :F


mcwolf79
(PH! kedvence)

Nincs recoil ??? Biztos ugyanazzal a játékkal játszunk? SMG-k és AR-k esetében szolidabb, de azért az LMG-knèl erősen kell kompenzálni a hátrarùgást.
A cikkhez: szerintem is kellően balanszolt a nehézség. Én egyedül tornáztam fel magam 30-as szintre, de talán 2-3 olyan szitu volt , aminek többször neki kellett futnom. De többnyire ha elhullottam, akkor többnyire az az én hibám vagy nem odafigyelésem volt az oka.
Mostanában kezdtem el coop-ban tolni a küldetéseket. Először tartottam tőle, de random coop partnerekkel is jól lehet együtt dolgozni. Azért azt jó látni, hogy az endgame-ben azért már a legtöbb játékos valamennyire képben van a játékkal, én még legalábbis nem futottam össze totál noob-okkal.
Nálam egy erős 9-es a játék. A mondhatni maga által alkotott stílust nem reformálta még, de a játékmenet csiszolásával sokkal élvezetesebbè tették, mint az első rész volt.


melega
(senior tag)

Igazad van a legtöbb mai játék már hard fokozaton sem különösebb kihívás a régiekhez képest.

Kivétlt talán a soulsborne ,,DArk souls, Bloodborne, Nioh, Lords of The Fallen" és a Sekiro játékok jelentenek.

A többi mai játékon sem ártana nehezíteni.

[ Szerkesztve ]


DanielLong
(fanatikus tag)
Blog

Számomra a recoil fogalma a sorozatos lövéshez kapcsolódik, amkor folyamatosan nő a szórás. Itt arról beszéltem, hogy nyugodtan ráviszem a célkeresztet a kedves ellen fejére, majd picit mellé megy a golyó, mert ugye van szórás. Ez szinte minden játékban így van, csak nem ennyire alacsony a pontosság/nagy a szórás.

(#10) Bird
Oké, ilyen szempontból nem logikátlan a játék, igazad van. Csak sok volt, hogy kb 2/3 a tiszta elméjű és 1/3 a szer hatása alatt álló ellenfél aránya. A likvidálással eddig nem volt gond, köszönhetően a szinte végtelen lőszernek is. Pl. a Metro sorozatban sokkal jobban szerettem, hogy az ilyen támadásokat valahogy meg kellett úszni, mert kb másfél enemyre való lőszer volt csak Artyomnál.

(#11) Anonymus23
Div 1-gyel nem játszottam, csak egy barátom ajánlotta. Reménykedtem, hogy jobb lesz. Nem is feltétlen a harci szimulátor jelleg hiányzik, élveznék mondjuk egy GTA V szerű harcrendszert is.

(#12) mcwolf79
A legelső kézhez kapott automata fegyverrel így nyomtam, meg szerintem utána a következővel is.Próbáld meg, hogy tényleg kilősz egy egész tárat egyszerre. Nálam gyönyörűen látszott, hogy kb ugyanabba a pontba megy az összes golyó. Ezek után jól időzítve elég, ha csak egyszer kibújik az ellenfél a fedezékből. Máskülönben legalább két-háromszor meg kell várnom, hogy kidugja a fejét.


LorenzoHUN
(PH! kedvence)
Blog

Én is ki fogom próbálni,az 1 kimaradt,még annó kevés volt a gépem hozzá,a free 10 órámból viszont még megvan 8 :D De lehet megveszem majd.Jön új Borderlands is ősszel,nomeg Rage 2 hamarosan,szerencsére most pont az általam szeretett stílus aktuális,a BO4 is remekül sikerült,semelyik részt nem toltam ennyit.
Ami fura,az a külső nézet.Mindenesetre bedobom az 1-be a hiányzó 8 órát,aztán majd látjuk. ;]

A recoil az a tüzelés közbeni szórás,az alap találat pedig a pontosság.

[ Szerkesztve ]


pomorski
(őstag)

Ja, így igaz!


flash-
(PH! kedvence)
Blog

Megvettem, játszottam eddig vele 5-6 órát,és végig folyamatosan az az érzésem volt a pályákon hogy itt már jártam, ebben az épületben,utcarészen..
hiába más a táj, egyértelmü hogy ez a játék a division 1 et akarta megismételni,
nekem nem hoz elég újdonságot a motor-a pályák,a játék funkciót tekintve meglehet,de az nekem már kevés harminchárom évesen ez a 6ik játék amit megveszek játszok vele pár órát és konstratálom hogy ez sem fog meg, semmi eget verő újdonság..
azt hiszem it a vége számomra a pc gamingnek..
(jöhet az orászgúti kerékpár vásárlás :DD


AtHoS
(PH! nagyúr)

Én nem játszottam az első résszel, tehát minden új számomra. Az ismertető cikk sokat hivatkozik az első részre, így ezzel a játékkal kapcsolatban először olyan játékot kell megismerjek, amivel sosem fogok játszani :B

Ami nekem feltűnt, hogy az ellen végtelen gránáttal, gyújtóbombával, lőszerrel rendelkezik, tehát a megbújok hátul nem kifizetődő, hamarabb elfogy a muníciónk, tehát a BOSS-okat gyorsban kell kiiktassuk, mert a védőmuftik is végtelen számúnak tűntek, míg ki nem iktattuk őkelmét.
1-2 mellékküldetésnél viszont meglepő volt, mikor a nyakamba esett hátulról a "rohamosztag" én meg csak lestem...volt mikor konkrétan az emeletről a nyakamba ugrott a sárga páncélos csóka.....ezt még szokni kell

Grafika, játékmenet kitűnő, gördülékeny, akadásokkal, bugokkal még nem találkoztam, de talán eggyel igen, mikor az ügynök értesítést kapott az egyik kitérő küldi végén, hogy fontos cuccot detektáltunk, viszont odajutni nem lehetett illetve az adott helyen állva semmi sem volt (hacsak nem valami csatornába lehetett volna valahol lejutni)

HAN Szólóban nyomom és eddig egyszer kerültem olyan helyzetbe, hogy 6-7-szer is neki kellett fussak részfeladatnak, mert lenyomtak sorozatosan az el nem fogyó molotov koktélokkal elől rohangálás közben...bár még csak 7-es szinten mozgolódom :DDD

Nagyon régen játszottam lövöldével, de ezt a játékot már zárt bétában volt lehetőségem kipróbálni és megtetszett. Remélem pár órát még elleszek vele, de PvP nem érdekel és a Dark Zónás résznek utána kell olvassak Div1-nél, hátha nem csak PvP-s ez a terület


rollins
(PH! addikt)

Az 1-ben szerintem elég jó az AI. Ha megjelennek a vadászok általában kitör a pánik.


mcwolf79
(PH! kedvence)

Mindenhez oda lehet jutni, de vannak csalafinta részek. Van olyan rész , hogy 2-3 házzal odébb kellett bemenni az épületbe, és onnan kellett átjutni pallòkon a felszedhető tárgyhoz.


nubreed
(PH! kedvence)

"Van egy nagy eltérés az első részhez képest, és ez sokak számára negatív, megy is róla a vita rendesen: a The Division 2 sokkal nehezebb játék lett, leginkább szóló (egyedüli) játékosok számára. Ennek egyik oka, hogy az ellenfelek okosabbak lettek: nem maradnak egy helyben, hanem állandóan megpróbálnak bekeríteni vagy oldalba támadni. Rohannak, nekünk rontanak, és rengeteg eszközt (gránátot, robbanó autókat, ágyúkat, drónokat) vetnek be, ráadásul olyan gyorsan és pontosan lőnek, mintha legalábbis Lucky Luke és Tell Vilmos leszármazottai lennének. Nem egyszer kifejezetten igazságtalannak érződik a kihívás, és aki egyedül játszik, nagyon gyakran kerülhet lehetetlen helyzetbe, akár simán, a nyílt utcán is, bármelyik sarkon."

Ez egyáltalán nem baj! Én ugyan még nem vettem meg a játékot de ha ez tényleg így van, akkor ez számomra egy nagyon húzó erő, hogy megvegyem! Végre egy játék amiben van kihívás. Utálom azt a trendet ami az utóbbó tíz évben végig söpört a játékiparon, hogy habzószájú vérpistikéknek készítik a játékokat, akik már attól is sírnak ha nem rögtön és azonnal a játék első percétől kezdve ők a királyok a játékban, a legyőzhetetlen félistenek, akiket képtelenség kinyírni. Ehhez nagyon nagy mértékben asszisztáltak a játékfejlesztők sajnos. Minden ilyet beiratnék egy fél éves Dark Sould kiképzésre, na ha azon túl van, akkor lesz miről beszélgetni, addig meg senki ne sírjon egy játék nehézsége miatt.


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Div1-hez képest sokat fejlődött, minden téren. A nehézség pont, hogy kellett, az első részben az egyedüli kihívást a csalók jelentették. Ráadásul ugye a Tier5 még csak most jön, majd utána meglátjuk. Bugok vannak, bountyknál előfordul, hogy a földbe helyezi a nevesített emberkéket, bugos, tereptárgyak, ilyesmik, de sokkal jobb a helyzet, mint anno.


.LnB
(PH! félisten)
Blog

Igen, csak sajnos pont az az egyetlen dolog hiányzik belőle amiben az első rész kiemelkedő volt. Az atmoszféra, a hangulat. Azért az a téli New York, az fantasztikus volt.


Bird
(PH! addikt)
Blog

Ennek is megvan ám a hangulata... Először én is szkeptikus voltam, a privát bétában, az első etapban nem is futott még valami fényesen xbox-on. Aztán a nyílt bétában már felhúztak minden grafikát maximumra és a hangulat is megjött. Sokkal taktikusabb lett a játék, szerintem kifejezettem jó irányt vett az egyhez képest. 120 óra után mondom mindezt.... Rengeteg pve tartalom van benne, ennek a játéknak ez a legnagyobb erőssége. A másik szó ami eszembe jut az az igényesség és az okos al. A Tier4 nehézsége 450+ gs-el nem nagy szám már, de gyanítom hogy a Tier5-ben majd erősen kamillázunk majd az elején. :K

Való igaz, hogy játékmechanikában teljesen más az elődhöz képest. Ezt el kell tudni fogadni. :R

[ Szerkesztve ]


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Nem olyan rossz ez, ami inkább zavaró, az tényleg az, hogy gyakorlatilag túl sok a lootolható objektum és túl sok a mob. Baszki, még ha mindent elfoglalsz is, akkor se tudsz egy házsarkot menni, hogy ne fuss bele valamibe. Valahol jó, hogy él a világ és mennek a harcok, de ha éppen egy bountyhoz mész és közben belefutsz egy őrjáratba, meg egy convoyba és esetleg még bejön közben egy random event, akkor az azért picit meg tud akasztani.

Az atmoszféra átélése szerintem szubjektív, nekem bejött ez poszt apokaliptikus, elburjánzott zöld város. :)


.LnB
(PH! félisten)
Blog

Ó én egy szóval se mondom, hogy ez rossz lenne. Sőt, örömteli, hogy végre van tartalom. Sokat fejlődött. Kár, hogy az első résznek is így kellett volna megjelennie. Az elsőbe 200-300 óra között tettem bele (És ezzel kismiksa voltam a többiek 1000+ órájához képest).
Az az én egyéni bajom, hogy mikor kipróbáltam, nem jött be. De tényleg csak a hangulat miatt. Washington nem fogott meg.
Majd ha ingyenes lesz, megint kipróbálom. De nosztalgiából nem fogom megvenni, van annyi minden más helyette..


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Mondjuk az első részt úgy kiadni, hogy van játékosok közötti kapcsolat és nincs valami cheat elleni védelem. Szerintem ők is jót röhögtek azon, hogy mennyire naivak és hülyék voltak. :D


Anonymus23
(PH! kedvence)
Blog

Mit értesz az alatt, hogy a földbe helyezi a nevesítettet?
Egy csomó bounty a föld alatti csatorna részen van, oda kell lemenni értük a legközelebbi csatorna lejáraton, vagy épületben, ahol van lejárat.
Én olyannal még nem találkoztam, akit ne lehetne elérni, votl 1-2, ami nagyon cseles volt, mert nem csatornában kellett lemenni, hanem egy építési területen volt egy pince lejárat, amin keresztül lehetett az alagútba eljutni, de mindegyik másik megtalálható volt viszonylag egyszerűen.

Ez a bounty gyakorlatilag a HVT az első részből, ugyanarra a helyekre rakja a területen belül a bossokat, nekem volt olyan, hogy egy területen belül volt 3 bounty és mindet ugyanoda rakta be egymás után :U
Lehalt a helyválasztó random generátor :D


antikomcsi
(PH! kedvence)

Az első részt elkezdtem, haladtam is szépen, de valahogy unalomba fulladt nálam, és egyszer csak már nem folytattam a játékot. Azóta sem fejeztem be.

Aki játszott az elsővel, és ezt is próbálta már, mit gondol? Ez is hasonló sorsra jutna, vagy itt azért nagyobb az esély, hogy befejezi a sztorit az a játékos, aki az elsőbe beleunt?

Az, hogy inkább egyedüli játéknak jó, és nehéz, nehezebb az mondjuk nálam pont hogy mellette szól, és nem ellene.


noPublicFG
(senior tag)

A kérdésedre a válaszom egy másik kérdéssel kezdődik: mennyi időt játszol? Ha napi egy órát, akkor, változatos, ha napi 2-nél többet, akkor felfedezheted benne az ismétlődést. A legjobb tanácsom, hogy próbálj meg együtt játszani másokkal.

Ha van kedved, csatlakozhatsz hozzánk is, privátban megbeszélhetjük.

[ Szerkesztve ]


Fred23
(PH! kedvence)

Csak átfutottam a tesztet, de ezen megakadt a szemem: "ügynökeink ráadásul sokkal gyorsabban is halnak, bármilyen páncélzattal vonuljunk is fel".

Engem sokáig nagyon vonzott ez a játék, aztán mikor láttam egy videót róla YT-on, ahol kábé egy tele tárat engedtek az emberkébe, de az mégis meglépett, elment a kedvem az egésztől. Ha mi könnyen halunk (?), az ellenfeleknél sem fordul elő a végleges játékban már olyan, hogy az illető két fejlövés után visszalő / elmenekül?! Csak mert talán még érdekelne is a játék, ha kicsit realistább lenne!


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Tudom, a gond ott van, amikor nincs arra vezető csatorna vagy útvonal, egyszerűen látod pingelve, hogy a föld alatt van kb. 3 centivel és nem tud kijönni. Igen, HVT utód, hasonló spawn rendszerel, pont ezért is látszott, hogy nem ott kéne lennie a mobnak. Sajnos semmilyen aoe nem sebezte, így dobni kellett a bountyt.


Bird
(PH! addikt)
Blog

Mivel nem próbáltad akkor mire alkotsz véleményt? Szubjektív yt videók és cikkekre alapozva? Hm...


Fred23
(PH! kedvence)

Arra alkotok véleményt, hogy látom a sorozatot, amit valaki felfog a testével, de rohan tovább. Nekem bőven elég egy negatív véleményhez. Nem kell mindent kipróbálni ahhoz, hogy megtudjuk, bejön -e vagy sem!

Viszont ez már régen volt, simán lehet, hogy javítottak valamit ezen a téren, rá is fogok keresni... -bár ahogy most olvasom a kommenteket... -talán nálam is az új outi lesz az új pécés játék helyett!


Medocsabi
(PH! addikt)

Ez ugyanolyan, mint bármilyen más játékban egy fejlődési rendszer. Ha gyenge vagy, és erősebb ellent támadsz, rácseszel :) Ennyi. Ha erősebb, akkor nem kell annyi skúló a gyilokhoz.Nem hinném, hogy ebben bármilyen új infó van ami videójátékkal kapcsolatos :U

[ Szerkesztve ]


Anonymus23
(PH! kedvence)
Blog

Ezen nem változtattak, továbbra is bulletsponge az enemy, kivéve a playerek, azok viszonylag gyorsan halnak.

Az NPC-k függően attól, hogy te mennyire vagy felgearelődve és milyen szettben vagy nem egyszerű lelőni őket. Egyedül még csak-csak, mivel cspat létszámtól függően skálázódik az enemy, és ha valakinek nincs jól összehangolt és összerakott szettje, akkor bizony azt érezheti, hogy 2 tárat belelőtt az enemybe, és meg se nagyon moccant az élete, illetve vannak speciális enemyk, amik különleges módon harcolnak a Div1-hez képest, van olyan, aminek a fején van olyan páncél, mint egy tank, és azonnal lefekszik veled szemben, és a feje kibír adott esetben 1-2 tárat is, de ha oldalról betámadod, akkor 10-20 golyótól vége, ha gyenge pontot lövöd, akkor meg magát lerendezi akár.

De persze itt még feljön a kérdés, hogy melyik fegyverből akarod te pár golyóval lerendezni?
Sniper buildal fejlövés most is van, hogy sima pirosak és elitek fekszenek 1 fejlövésre, lilák azok nehezebb kérdés, mivel azok erősebbek mint a pirosak és páncél is van már rajtuk viszont nincs rájuk extra sebzés mint az elitekre.


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Nevesített vagy nehézpáncélban rohangáló moboknál sosem lesz meg az az élményed. A Hitbox viszont többet fejlődött, ha lábon lövöd, pl: odakap és elengedi a golyóálló pajzsot, stb. Sosem lesz egy BF, ha az a kérdés.


duvi
(PH! nagyúr)

"Ráadásul folyamatosan tüzelve nincs recoil, ugyanoda megy a lövés, így nincs értelme kis sorozatokban támadni, hanem mindenkibe bele kell küldeni egy tárat. Mert tárból mindig van nálunk 30, nehogy véletlen spórolni kelljen..."

Ezekkel azért vitatkoznék...
Lehetséges, hogy kezdésnek kifogtál egy stability talentes Police M4-et. Ha lemennél a lőtérre és kipróbálnád az összes fegyvert (módosítók nélkül), akkor gyorsan kiderülne, hogy bőven van itt visszarúgás ;) Az, hogy egy lövedék ugyanoda érkezik az az accuracyn is múlik, nem csak a stabilityn (ami a recoilra van hatással).
Kezdéskor lehet, hogy mindenre elég a lőszer, de T4-en, vagy CP4-en ha véletlenül behúzol pár groupot az utcán, akkor gyorsan elpárolog az a 8-900 skuló ;]


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

+1.

Meg mondjuk azért egy automata sörétesnél is kell küzdeni, ha nem a madarakat akarod lövöldözni a 2. lövés után. :)


Shepard
(kvázi-tag)

"az első naptól fogva egy kész játék benyomását kelti".

Szomorú azért, hogy ez így sajnos a többi hasonszőrű játék mellett tényleg megállja a helyét és jó pontnak számít manapság.

Nekem a beta-k alatt az első rész nyomasztó, nagyon eltalált hangulata után valahogy sterilnek érződött az egész világ. Valahogy nem is tudott megfogni annyira, mint anno a másik.

[ Szerkesztve ]

üzenetek