Cyberpunk 2077: A bemutatóban látható minőségű grafikát ígérnek

Tegnap számoltunk be a Gamepod hasábjain a CD Projekt RED új játékáról, a Cyberpunk 2077-ről, amit a jelenlegi tervek szerint valamikor 2014/2015 környékén fognak kiadni. A bemutató videón kívül eddig nem sok információ érkezett a programról, de a Gametrailers oldalnak adott exkluzív interjújában a projekt vezetője, Mateusz Kanik ismertetett néhány újdonságot.

Elmondta többek között, hogy a játékot a REDEngine továbbfejlesztett verziója fogja hajtani, ami már a The Witcher 2 alatt is bebizonyította, hogy a legjobb motor szerepjátékok készítéséhez. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem kell változtatniuk rajta, például a fizikai és ballisztikai számításokért felelős rutinokat alaposan át kell alakítaniuk, hiszen a Witcher-ben nem szerepeltek lőfegyverek. A Cyberpunk 2077 grafikáját és hangulatát teljes egészében olyan minőségűre tervezik, mint ahogyan azt a bemutató képsorokon is láthattuk.

A különféle kibernetikus implantátumok és különféle biomechanikus eszközök használata miatt a karakterek animációját és a környezettel való interaktivitásukat is részletesen ki kell dolgozni. A harcrendszer szintén változásokon esik át, hiszen a közelharc mellett lesznek lőfegyverekkel és biotikus erőkkel rendelkező ellenfeleink is, akiknek képességeit szintén maximálisan élethűen kívánják megvalósítani.

A fentiekből kiderül, hogy a Cyberpunk 2077 című játékban a CD Projekt RED a bemutatóhoz hasonló minőségű, fotó-realisztikus grafika elérésére törekedik, annak vizuális stílusa pedig szintén az ott láthatóhoz fog hasonlítani. Mivel a megjelenést 2014/2015 környékére tervezik, ezért nem kizárt, hogy addigra már megvalósítható lesz a CG-átvezetőkhöz közeli minőségű ingame grafika is.

Azóta történt

Előzmények