Dark Souls II: Az új-generáció jegyében készült

A legújabb fejlesztői naplóban a From Software tagjai arról beszélnek, hogy a Dark Souls II című játékot hajtó motort kifejezetten az új-generációs hardvereket szem előtt tartva fejlesztették ki. Ennek köszönhetően sok olyan effektet tartalmaz a program (deferred-, és fizikai render, megvilágítás, stb.), melynek megalkotásához már hasonló gondolkodásmódra volt szükség, a fotórealisztikushoz közeli látvány eléréséért.

A készítők elmondása szerint ők még egyáltalán nem gondolnak arra, hogy vége lenne a jelenlegi generációs konzoloknak (A Dark Souls II is PC mellett PS3-ra és XBOX360-ra készül), viszont az új technológiák alkalmazása itt is elsődleges fontosságú. Mint például a fentebb említett effektek, valamint a Morpheme (animációs) technológia, Havok Cloth (fizikai szimulációval megalkotott ruhák) szintén elsőként kerülnek alkalmazásra a From Software játékaiban.

Ami az új-generációs fejlesztéseket illeti, elmondták, hogy a Morpheme és a Havok Cloth technológiák egyaránt működnek PS4-en és XBOX One-on is, de ők implementálni akarták már most, a PS3 és XBOX360 kiadásokba, hogy ezáltal jobban megérthessék a működésüket és felkészülhessenek a következő generációra programozni.

A Dark Souls II című játék megjelenése március 11-én várható Észak-Amerikában PS3-ra és XBOX360-ra, majd Európában március 14-én jelenik meg. A PC változat nem sokkal a konzolos kiadások megjelenése után várható.

Azóta történt

Előzmények